Cetatenii discriminati de presedintele Basescu ii cer demisia
DE 2 ZILE SEMNEZ IN DRACI !
Re: Re: Re: Voiculescu turnatoru escroc la puscarie
VOICULESCU REPREZINTA TOATE GUNOAIELE DIN TARA ASTA
Acesta nu trbuie sa -si termine mandatul,nu trebuie sa se
bucure dedrepturile oferite de constitutie ptr un presedinte.
Eu nu vreau ca basescu sa fie platit din bani familiei mele
cu care participam labugetul de stat. Nu ne reprezinta ,
basescu - cea mai neagra fila ce o va gazdui Istoria Romaniei.
...
da' de ce nu te întorci tu spre propriu-ţi organ, cum face cîinele, şi nu-ţi consumi singur mîndreţe de creier agitat? ca să simţi adevărata satisfacţie a unui gest de amor propriu...
Desi locuiec de 11 ani in Germania unde lucrez ca Inginer de satier urmaresc Postul Antena 3 bineinteles dupa orele de program si in special Sinteza Zilei. Citeodata regret faptul ca am plecat din Tara Mea ptr. a munci si trai in strainatate dar nu putine sunt momentele cind as dorii din toata inima sa ma reintorc si bineinteles sa-mi aduc aportul si nivelul de cunoastere pe care l-am acumulat aici in Germania in tara unde m.am nascut si copilarit...ROMANIA. Dar din pacate Clasa Politica din Romania nu mai are coloana vertebrala..........nu stiu ce vor face noii Politicieni....dar am totusi speranta sa ma reintorc in Romania macar la pensie.
Port o Stima si un Respect deosebit pentru Dumneavoastra Domnule Gidea pentru curajul si simtul Civic de care atit Dumneavoastra cit si Colegii Dumneavoastra dati Dovada.
Cu Respect si Consideratie
Robert Paul Henter
Re: Noi cei multi si prosti
#21569: Noi poporul - Noi cei multi si prosti
Problema nu este ca sunteti prosti, problema este ca sunteti PUTINI. 100000-200000 e un sector din Bucuresti. Atati au semnat/vor semneze petitia. Deci vorbiti in numele poporului cand sunteti macar 50% din popor. Altfel puteti sa vorbiti in numele dumneavoastra si atat.
Re: ori esti basescu ca ai acelasi limbaj
#21559: - ori esti basescu ca ai acelasi limbaj