Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

eternul iubitor de animale

#8376 pentru CERNEVISTII care nu citesc aceasta petitie

2013-10-03 06:59

La ora de biologie,atunci cand elevul GHIOCA incerca sa mearga la scoala.
Profesoara spune: – Copii! Ştiti că stamina şi pistilul la flori sunt organe de reproducere?
Speriat EMIL din rândul din spate: – Sa-mi bag piciorul… si eu le miroseam!

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 06:59


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 06:59


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:00


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:00


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:00


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:01


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:01


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:01


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:02


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:02


eternul iubitor de animale

#8387 pentru CERNEVISTII care nu citesc aceasta petitie

2013-10-03 07:02

Intr-o zi in curtea garajului de la Transporturi,GHIOCA este vazut de colegi ca ar completa uleiul in motor.
AU RAMAS MASCA!!!!. ..
S-au apropiat si…NU !!!.
Totul e ok. Turna uleiul in rezervorul cu lichid de parbriz!

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:03


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:04


eternul iubitor de animale

#8390 pentru CERNEVISTII care nu citesc aceasta petitie

2013-10-03 07:05

CERNEV: – De cate ori ne certam Emile in lungile si sterilele sedinde de lindicat,tu esti foarte calm. Cum reusesti?
EMIL: – Ma duc si spal vasul de toaleta.
CERNEV: – Si te calmeaza asta?
EMIL: – Da, pentru ca il spal cu periuta ta de dinti!

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:05


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:05


eternul iubitor de animale

#8393 pentru CERNEVISTII care nu citesc aceasta petitie

2013-10-03 07:06

Neamtul se trezeste dimineata, tranteste 4 oua in tigaie si pleaca la munca.
Francezul se trezeste dimineata, tranteste 3 oua in tigaie si pleaca la munca.
OLTCHIMISTUL ACTUAL se trezeste dimineata, tranteste 2 oua pe bicicleta si pleaca la munca

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:07



Musafir

#8395 Oil Terminal

2013-10-03 07:07

http://www.replicaonline.ro/data/162001_163000/162878%20sorin%20ciutureanu%20lip...

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.replicaonline.ro/ciutureanu-daca-gazprom-e-interesat-de-oltchim-le-uram-succes-dar-nu-poti-vinde-oltchim-la-pachet-cu-oil-terminal-137301/

Ciutureanu: "Dacă Gazprom e interesat de Oltchim, le urăm succes, dar nu poţi vinde Oltchim la pachet cu Oil Terminal"

Dacă nu se vor găsi resurse financiare şi nu se va modifica legislaţia, Oil Terminal ar putea ajunge în situaţia Oltchim. Declaraţia aparţine directorului general al companiei petroliere, Sorin Viorel Ciutureanu, care mai susţine că privatizarea Oil Terminal nu este o soluţie, chiar dacă, recent, Guvernul s-a angajat faţă de Fondul Monetar Internaţional (FMI) că va vinde majoritatea portofoliului de companii din subordinea Ministerului Economiei. Oportunitatea sau nu a privatizării Oil Terminal a fost dezbătută de foarte mulţi ani şi, din păcate, nu s-a mers pe o strategie de viitor datorită faptului că, până în 2009, terminalul deservea cel puţin 4 rafinării din România, iar sursele financiare de susţinere a investiţiilor şi a mentenanţei erau semnificative, iar aceste lucrări chiar au fost efectuate la acea dată. După 2009, lucrurile s-au complicat iar activitatea s-a restrâns semnificativ în domeniul petrolier românesc, ajungându-se în situaţia deloc plăcută ca o singură rafinărie să mai utilizeze terminalul pentru importul de ţiţei. Fac referire la importurile de ţiţei prin simplul fapt că terminalul, prin construcţia lui, fără rulaj la ţiţei nu poate rezista ţinând cont de instalaţiile proiectate pentru capacităţi foarte mari. Gândiţi-vă că, pe aceleaşi capacităţi existente, terminalul a rulat în 1989 circa 24 milioane tone de ţiţei şi produse, în 2005 am rulat cca. 13,5 milioane, iar în 2012 am rulat cca. 4 milioane de tone. Deci, puteţi observa ce decalaje majore. Din punctul meu de vedere, statul român nu ar trebui să se gândească la privatizarea terminalului, ci să îşi îndrepte o atenţie deosebită susţinerii controlului intrărilor şi ieşirilor de produse petroliere în Portul Constanţa, să asigure facilităţi fiscale prin legi clare acestui terminal, astfel încât să nu fim în situaţia actuală în care clienţii evită Constanţa datorită costurilor foarte mari privind garantarea unor mărfuri depozitate sau costuri portuare mari, a declarat Sorin Ciutureanu, răspunzând unei întrebări referitoare la o eventuală privatizare a Oil Terminal. Directorul general al companiei a continuat, afirmând: Chiar zilele trecute citeam o adresă primită de la ANAF prin 2010 prin care ne solicita să depunem urgent o garanţie bancară suplimentară de circa 48 milioane euro în scopul funcţionării ca antrepozit fiscal, în condiţiile în care noi nu suntem proprietari de marfă, nu suntem plătitori de servicii, ci doar prestăm servicii de încărcare/descărcare pentru alţii, iar cifra noastră de afaceri era de vreo 25 milioane euro! Apoi ne-au retras autorizaţia de antrepozit fiscal de depozitare, când noi eram terminalul României la Marea Neagră. Deci, aici se vede lipsa de strategie, de înţelegere a ce înseamna Oil Terminal pentru economia naţională. Cum poate fi salvată situaţia Oil Terminal, Sorin Ciutureanu este de părere că ar trebui să atragem investitori pentru repornirea unor rafinării care au fost închise, precum Arpechim sau Rafo, precum şi repornirea Oltchim, combinat în care s-au făcut investiţii majore şi utile, din punctul meu de vedere. Poate şi concurenţa a avut un cuvânt de spus în problema Oltchim. Ar fi păcat ca acest combinat să nu reintre în funcţiune. Dacă aceste rafinării reintră în producţie, atunci şi terminalul va funcţiona la capacitate maximă. Deci părerea mea este să facem ţara să meargă şi apoi să ne gândim la punctul de intrare/ieşire al ţării. Aşa cum am mai spus-o, aşa cum Portul Constanţa este oglinda economiei româneşti, aşa şi Oil Terminalul e oglinda domeniului petrolier din România. Să ştiţi că nu suntem aşa favorizati geostrategic. Suntem la o mare închisă, cu strâmtori controlate de o Turcie imprevizibilă, deşi există o serie de tratate economice şi comerciale care reglementează transportul prin strâmtori. Deci, deşi nu văd oportună privatizarea, trebuie luat în considerare totuşi situaţia actuală a terminalului pe fondul scăderii volumelor de mărfuri. În 2008, Oltchim era un combinat extrem de curtat de investitori importanţi, dar statul român nu a acordat o importanţă majoră pentru că acest combinat mergea şi toată lumea era mulţumită. Acum căutăm pe oricine să vină să preia pachetul de acţiuni al statului, că nu mai sunt resurse financiare să susţinem activitatea la Oltchim, afirmă Ciutureanu. Mi-e frică să nu se ajungă şi cu Oil Terminal în aceeaşi situaţie, dacă nu ne implicăm în susţinerea lui cu surse financiare, legislaţie favorabilă sau măcar să găsim un mare operator de terminale la nivel mondial, cu care să intrăm într-un parteneriat care să atragă volume de mărfuri suplimentare în baza relaţiilor comerciale pe care aceştia le au cu marile companii petroliere. Să ştiţi că noi am atras traderi externi importanţi de-a lungul timpului, gen Glencore, Vitol, Litasco şi multi altii cu care avem şi în prezent contracte operaţionale. Însă, nu se compară când operezi marfa pentru o rafinărie cu nişte volume de mărfuri spre depozitare, a mai adăugat directorul general al Oil Terminal. Însă, referitor la posibila privatizare a companiei petroliere, s-a speculat în mai multe rânduri că Gazprom îşi doreşte să cumpere mai multe companii din România (cum ar fi Oltchim), la pachet cu Oil Terminal. Referitor la acest aspect, Sorin Ciutureanu susţine că nu este o idee bună să vinzi ceva la pachet cu Oil Terminal. Cred că lumea nu înţelege! Cum ar fi să-i facă Gazprom prestaţiile de export import produse petroliere lui OMV Petrom, Vitol, Rompetrol, Lukoil sau Oscar Downstream, când ei deja se concurează pe piaţa romanească, iar cu unii pe piaţa internaţională? Tot timpul am susţinut că terminalul trebuie să fie independent, controlat de o companie independentă cu domeniul de activitate manipulare, depozitare produse petroliere. Altfel apar probleme majore, probleme concurenţiale. În alte state - vezi Croaţia, terminalul Omisjali -, autorităţile au investit din bugetul statului sume mari în retehnologizarea terminalului naţional, dar şi clienţii au investit din sursele lor financiare proprii pentru a avea un terminal performant. În România nu s-a întâmplat asta, clienţii noştri nu au acordat un interes terminalului în toţi aceşti ani ca şi când nu ar fi fost pentru uzul strict al lor. Aveau toate pârghiile să facă presiuni pe lângă guvernele post-decembriste să-şi pună reprezentanţi în consiliile de administraţie ale Oil Terminal şi să-şi urmărească interesele economice într-un mediu concurenţial optim. Noi manipulăm mărfuri, nu facem comerţ cu produse petroliere, iar veniturile obţinute le îndreptăm spre investiţii şi întreţinerea instalaţiilor. Plătim şi redevenţa statului român pe marfa rulată prin instalaţiile Domeniului Public. Deci, dacă Gazprom e interesat de Oltchim, ar fi foarte bine şi le urăm succes şi ne dorim să îşi reia activitatea de producţie, spre binele tuturor, dar nu poţi vinde Oltchim la pachet cu Oil Terminal, a conchis Ciutureanu.

Alexandra ANTON

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:08


usurel ca ma gidil

#8397 HA HA HA !!!!!!!!

2013-10-03 07:10

baiatule cu bancuri te asteapta milusi la masa de prinz ; vei servi lactate , dar din genunchi ca nu avem scaune

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:11



Musafir

#8399 Mihai Diculoiu şi vicepreşedinţii Mircea Prisăcaru şi Sorin Marcu

2013-10-03 07:20

http://www.viatavalcii.ro/images/2013/mihai-diculoiu-03102013.jpg...

http://www.viatavalcii.ro/index.php/component/content/article/50-primul/19671-liderul-de-sindicat-apreciaz-c-din-momentul-intrrii-in-insolven-s-a-instalat-dezastrul-de-la-oltchim-sub-administraia-judiciar.html

Liderul de sindicat apreciază că, din momentul intrării în insolvenţă, s-a instalat Dezastrul de la Oltchim sub administraţia judiciară

Îndeamnă vâlcenii să susţină iniţiativa lui Constantin Rotaru şi să semneze pentru salvarea combinatului!

Printr-un comunicat de presă, liderii Sindicatului Oltchim, preşedintele Mihai Diculoiu şi vicepreşedinţii Mircea Prisăcaru şi Sorin Marcu, spun că au atras atenţia în nenumărate rânduri că situaţia economică şi socială a SC OLTCHIM a devenit extrem de critică după 30 ianuarie 2013, când a fost declarată insolvenţa SC OLTCHIM. „Prin adrese, conferinţe de presă, emisiuni TV şi acţiuni de protest ale salariaţilor, Sindicatul Liber Oltchim atrăgea atenţia că administratorii judiciari Gheorghe Piperea şi Niculae Bălan au o strategie clară de falimentare a SC OLTCHIM, deoarece, în loc de strategie de funcţionare şi privatizare, acţionează prin concedieri colective, nefuncţionarea instalaţiilor şi prin vânzarea activelor (pe 08.10.2013 se vinde prin licitaţie Ramplast) pentru lichidarea acestei societăţi. Pe cei doi administratori judiciari nu-i interesează salvarea SC OLTCHIM şi cu atât mai mult nu au echipă de specialişti, care să acţioneze pentru strategie de funcţionare şi privatizare. Cei doi administratori judiciari ignoră autorităţile locale vâlcene, ignoră sprijinul oferit de dl. Blănculescu Ionel - consilier onorific al Primului Ministru Victor Ponta, ignoră salariaţii SC OLTCHIM. Autorităţile locale şi parlamentarii vâlceni ar trebui să analizeze orice ofertă de revigorare a SC OLTCHIM. Un exemplu în acest sens este oferta omului de afaceri Ştefan Vuza, care a fost prezentată în 25.09.2013 personal acestor autorităţi (preşedinte Consiliul judeţean - Ion Cîlea şi Prefect Mircea Nadolu), privind salvarea SC OLTCHIM de la faliment. Din păcate, aceste autorităţi, ca şi în cazul altor oferte, nu au manifestat nici un interes faţă de acestea, cu toate că au obligaţia de a menţine în funcţiune SC OLTCHIM, de a garanta locurile de muncă. Salariaţii SC OLTCHIM au făcut toate demersurile posibile, inclusiv acţiuni de protest, dar, din păcate, Primul Ministru, dl. Victor Ponta, nu a intervenit şi a lăsat să se degradeze situaţia SC OLTCHIM prin acţiunile lipsite de profesionalism ale Ministrului Economiei Varujan Vosganian şi ale celor doi administratori judiciari. Sindicatul Liber Oltchim apreciază şi susţine poziţia domnului Rotaru Constantin, care în calitate de cetăţean vâlcean face un apel prin intermediul ziarului Viaţa Vâlcii, din 02 octombrie 2013, către toţi vâlcenii, indiferent de culoarea politică, să acţioneze pentru salvarea SC OLTCHIM de la faliment. Sindicatul Liber Oltchim consideră că acţiunea concentrată a vâlcenilor va trezi autorităţile locale şi parlamentarii vâlceni să pună presiuni pe factorii de decizie în problema Oltchim şi, astfel, să fie eliminaţi cei doi administratori judiciari Gheorghe Piperea şi Niculae Bălan. Salvând Oltchim, salvăm Vâlcea, salvăm Petrochimia României, salvăm locurile de muncă şi asigurăm viitorul. Sindicatul Liber Oltchim face apel la fiecare cetăţean vâlcean şi nu numai să sprijine prin semnătură acţiunea de salvare a SC OLTCHIM de la faliment şi este convins că personalităţi din judeţul Vâlcea vor forma Comitetul de Salvare, care va stabili strategia revigorării SC OLTCHIM. Trebuie să stopăm acţiunile de distrugere a economiei judeţului Vâlcea promovate de administratorul judiciar Gheorghe Piperea. Prin unitate în acţiune vom sensibiliza factorii de decizie şi vom dovedi că trebuie să salvăm şi creăm locuri de muncă. Stimaţi vâlceni, să acţionăm cu toţii pentru salvarea economiei judeţului Vâlcea!”, se arată în comunicatul de presă al Sindicatului Liber Oltchim, cel mai reprezentativ sindicat din combinatul vâlcean. Gabi Bercea

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-10-03 07:24