Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#2851

2013-04-05 10:17

FALS
DAV

#2852 Re:

2013-04-05 10:20

FALS


Musafir

#2853 Re: Ce?

2013-04-05 10:29

revolutia

#2854 Re: Re: CATRE ALAIN CARE STIE TOT

2013-04-05 11:01

#2840: Alain - Re: CATRE ALAIN CARE STIE TOT

"Cernev a avut aceeasi linie pe care o gandeam si eu, e un bun negociator, stie sa puna problema pe linie sindicala, are carisma "

daca zici ca are carisma esti chiar tare , ai dat-o cu asta

"Oameni buni, Oltchim este o societate de stat. NU a lui Roibu. NU a lui diculoiu. NU Cernev"

 

revolutia

#2855 Re: Re: Re: CATRE ALAIN CARE STIE TOT

2013-04-05 11:02

#2854: revolutia - Re: Re: CATRE ALAIN CARE STIE TOT

uitasem raspunsul la "Oameni buni, Oltchim este o societate de stat. NU a lui Roibu. NU a lui diculoiu. NU Cernev"

daca tot e a statului , statul unde e ?? ce  a pazit pana acum ? a dormit ?


Musafir

#2856 hghgff

2013-04-05 11:58

dryrydyudud
EU

#2857 Re: in special pentru CURVELE din SLO

2013-04-05 12:28

#2832: - in special pentru CURVELE din SLO

Pentru 30  roni ???????????????????

Doamne, ce vremuri trăim.


Musafir

#2858 30 RON este diurna

2013-04-05 12:33

Cei ce pleaca in delegatii primesc o diurna (pt mancare). Ce atata ura si prostie? Important este sa vorbeasca cieva despre problemele noastre ale tuturor. Nu vad de ce "ne dam in cap" unii la altii.
Si parerea mea personala in ceea ce priveste identitatea lui Alain, principele din Pavilion, principele pierdut (in atatea ineptii)este respectivul Alex Giurea care nu are timp de petitie (sic!)
EU

#2859 Re: 30 RON este diurna

2013-04-05 12:43

#2858: - 30 RON este diurna

Nu s-a spus că e diurnă , ci că sunt plătiți cu 30 ron ; când auzi așa ceva, normal că-ți sar capacele. N-am scris nici din ură nici din prostie, doar am reacționat la această informație.

 

MIHAI DICULOIU

#2860 BEEEHHHEEEEHHHHH

2013-04-05 13:03

BEHAIM DE 9 ZILE SI NU NE AUDE NIMENI VINE PASTILE SI NE SACRIFICA

Musafir

#2861 Re: BEEEHHHEEEEHHHHH

2013-04-05 13:08

#2860: MIHAI DICULOIU - BEEEHHHEEEEHHHHH

Va tot jeliti dar ati venit cu vreo solutie concreta? Statul nu are bani nu are voie sa bage chiar daca ar avea unul privat daca a citit cum ganditi voi chiar daca ar fi o afacere profitabila tot nu s-ar baga dar nici macar nu este. Ce vreti de fapt? Pomana? Dupa 20 de ani . Cate fabrici s-au inchis cate milioane de oameni au rams someri . Asta e capitalismul asta ati votat si voi.

DEZAMAGITU

#2862 MIZERABILI!!!!!

2013-04-05 13:12

DISCURS PE SCARILE OLTCHIM TINUT DE""""MARELE SINDICALIST"""""REMUS FOTA
BEAT IN FATA OAMENILOR...MULTA MIZERIE IN SLO DICULOIULE.
DE FAPT SPUNE UN VECHI PROVERB ROMANESC...TRAGE JIGODIE LA JIGODIE SI BAN LA BAN.

Musafir

#2863 CATRE TOTI SELEISTI

2013-04-05 13:33

AVETI DRACU GRIJA CE BEHAITI PE LA CAPITALA SA NU FACETI DE RIS BRAVUL SINDI CA ORICUM RID SI CURCILE DE NOI CU INTEGRATUL ALA LASATIL PE NAS ROSU CA ALA CETESTE BINI DE PE FOI
MOARTEA

#2864 ATI PUSO

2013-04-05 13:39

DE CE CREDETI CA IE MARE SEDINTA ASTAZI ? SE PREGATESTE COASA IAR COSASUL SEF IE GHICI?
CEL CARE ARANJAZA OSINDITI

#2865 VINE MOARTEA PE BANDA DE MAGNETOFON

2013-04-05 13:46

CALAII SINT PREGATITI SPALATIVA BINE PE GITLEJ SA NU MURDAREASCA COASA DE JEG,CA NE FACEM DE RIS LA COSASI

Musafir

#2866 CONSTRUNCTIV

2013-04-05 14:03

LA CE CONCLUZI CONSTRUCTIVE ATI AJUNS DE CIND TOT DISCUTATI PE ACEST FORUM, SLO ATACA MEREU VICTORIA VICTORIA SE APARA PE BUNA DREPTATE SI IN FINAL O CAM LUAM IN MINA TOTI SI ASTA CA TREBUIE SA ASCULTAM VRUTE SI NEVRUTE VA INVIT LA UN PAHAR DE SINGE
revolutia

#2867 Re: Re: BEEEHHHEEEEHHHHH

2013-04-05 14:06

#2861: - Re: BEEEHHHEEEEHHHHH

statul si administratorii trebuie sa vina cu solutii ca de aia ia banii ... are bani dar nu vrea sa ii dea...pai daca e dupa tine hai sa le inchidem pe toate nu? ... asta nu e capitalism ...tu ai votat cumva socialism ?

MAŢE FRIPTE

#2868

2013-04-05 15:38

-hai sindicatul infrangerea ca ati ramas de caruta. gata nu va mai baga nimeni in seama. ati fost folositi pina acum de stapanire . dar acum s-au prins muncitorii in ce echipa ati jucat.

BAHTO DELO.
Îţi spun mai târziu

#2869 Musafir 2827

2013-04-05 15:38

De unde ai tu cel ce faci comentariul "2827" informatiile acelea, nu cumva eşti un salariat care lucrezi în aceea secţie, te înţeleg perfect, ai dreptate 1000%, dacă nu ar fi fost şi ar fii susţinut politic de către dep. DANIEL BĂRBULESCU, acest incompetent, avar, şmenar nu mai era de mult pe acea funcţie şi nici celălalt pupincurist (amândoi sunt uniţi şi conduc această secţie prin ameninţării şi teroare) dar tot răul spre bine, dacă se privatizează, aceşti incompetenţii sigur nu vor mai figura pe ştatele de plată.

Musafir

#2870

2013-04-05 15:56

fratiilor uitati de privatizare . Trenul acela s-a dus. Sare aveti destula asa ca o sa aveti cu ce sa dati dupa ce a fost curatat totul si dat la fier vechi.

Musafir

#2871 gameover

2013-04-05 16:10


Ca sa va iasa din cap Arpechim

Companiile petroliere din Europa vor închide 10 rafinării până în 2020, reprezentând aproximativ 10% din numărul total de unităţi din regiune, pe fondul scăderii cererii pentru carburanţi la minimul ultimilor 19 ani, potrivit unei analize Bloomberg.

Dintre cele 104 rafinării din Europa, 10 vor fi închise permanent până în 2020, în ţări precum Franţa, Italia şi Cehia, potrivit directorilor din industria rafinării de petrol intervievaţi de Bloomberg.

Agenţia Internaţională pentru Energie, cu sediul la Paris, anticipează pentru acest an o nouă scădere a consumului de petrol, pentru cel de-al cincilea an consecutiv, la cel mai redus nivel din 1994.

Două treimi dintre rafinăriile din Europa au încheiat anul 2011 cu pierderi, potrivit companiei britanice Essar Energy, care deţine a doua rafinărie din Marea Britanie după capacitatea de producţie.

"Strict din punctul de vedere al scăderii cererii din Europa, ar trebui să se închidă în fiecare an o rafinărie mare sau două mai mici. Iar acest scenariu nu ia în calcul impactul negativ al rafinăriilor mai competitive din alte regiuni", comentează pentru Bloomberg David Wech, director la compania de consultanţă JBC Energy din Viena.

Profitul obţinut de companiile petroliere europene din producţia de carburanţi este în scădere puternică, pe fondul creşterii cu 50% în ultimii 3 ani a exporturilor de motorină din Statele Unite, scăderii cererii la export pentru carburanţi produşi în Europa, precum şi perioadei îndelungate de stagnare economică şi recesiune din zona euro.

Marjele medii de câştig în industria rafinării au scăzut recent la 7 dolari pe baril, faţă de aproximativ 20 de dolari pe baril în anul 2008, potrivit datelor Bloomberg.

Pierderile sunt accentuate de structura industriei europene a rafinării. Majoritatea rafinăriilor petroliere de pe continent sunt echipate în principal pentru producţia de benzină, deşi motorina domină piaţa europeană, reprezentând 75% din cererea de caburanţi.

Totodată, în timp ce aproximativ jumătate din rafinăriile europene au fost construite după cel de-Al Doilea Război Mondial, uzinele construite în ultimii ani în Orientul Mijlociu şi Asia lucrează mai eficient, prelucrând petrol mai ieftin în carburanţi cu valoare adăugată ridicată.

Arabia Saudită, cel mai mare producător de petrol din lume, are în construcţie 3 rafinării, fiecare de mărimea unităţii Shell de la Pernis, Olanda, cea mai mare rafinărie din Europa, cu o capacitate de prelucrare de 400.000 de barili pe zi.

"Noile rafinării din Orientul Mijlociu şi India strălucesc, sunt frumoase, dispun de cea mai nouă tehnologie. Sunt de talie mondială, la scară mondială", consideră Volker Schultz, directorul general al Essar Oil, care operează rafinăria de la Stanlow, una dintre cele mai mari din Marea Britanie, situată în apropiere de Liverpool.

Rafinăriile din Statele Unite au acces la petrol şi gaze naturale mai ieftine, în timp ce companiile din Rusia beneficiază de taxe mai reduse la export, spune Schultz.

Agenţia Internaţională pentru Energie estimează că cererea de petrol va scădea în Europa în acest an la 13,6 milioane barili pe zi, faţă de 15,4 milioane barili pe zi în 2008.

Din anul 2008, capacitatea de rafinare din nord-vestul Europei a scăzut într-un ritm similar cu declinul cererii. În regiunea Mării Mediterane, scăderea consumului a fost mai abruptă faţă de ritmul în care companiile au reuşit să reducă producţia.

Anul trecut, grupul Petroplus Holding, înregistrat în Elveţia, a intrat în faliment şi a închis rafinăria Coryton din Marea Britanie. Petroplus şi alte companii independente de rafinare au cumpărat unităţi vândute în ultimii ani de marile companii petroliere, precum BP şi Shell, care şi-au redus expunerea pe industria europeană a prelucrării de petrol.

În Italia, cererea pentru motoriună a scăzut în februarie la cel mai redus nivel din ultimii 10 ani, ceea ce va conduce probabil la închiderea unor rafinării, potrivit analiştilor şi companiilor.

Un analist de la Bank Zachodni consideră că rafinăria de la Mantova, Italia, deţinută de grupul ungar MOL, se numără printre unităţile cu şanse să fie închise în curând. Reprezentanţii MOL au afirmat pentru Bloomberg că grupul nu intenţionează să închidă vreo rafinărie şi a început un proiect de eficientizare.

Petroplus a închis rafinăria de la Petit Couronne, Franţa, pentru care încearcă să găsească un cumpărător. Multe rafinării franceze riscă să fie închise permanent, potrivit unui sondaj realizat de Bloomberg în rândul analiştilor şi executivilor din industria rafinării. Deoarece concurează pe aceeaşi piaţă, cu o cerere redusă pentru benzină, rafinăriile Total de la Feyzin şi La Mede, unitatea Exxom Mobil de la Fos sau uzina Lavera, deţinută de Total şi Ineos Group Holdings riscă să dispară.

Reprezentanţii Exxon şi Ineos au refuzat să comenteze informaţiile.

Total a precizat că nu va închide nicio rafinărie până în 2015, după cum a promis în 2010, când a decis să renunţe la rafinăria de la Dunkirk, Marea Britanie.

Europa de Est dispune de asemenea de o capacitate prea ridicată de rafinare faţă de evoluţia cererii, mai multe unităţi din regiune operând deja la rate reduse de utilizare, afirmă David Wech de la JBC Energy Viena.


Musafir

#2872 Re: gameover

2013-04-05 16:16

#2871: - gameover la astia credeti ca va plati vreun stat salarii compensatorii? asa ca ziceit sarut mana nene Varujan daca voi o sa reusiti sa luati si uitati pentru totdeauna  ca a existat vreodata gaura neagra zisa Oltchim


Musafir

#2873

2013-04-05 16:26

CACARAU: oltchim nu merge cu motorina si benzina si nici nu produce benzina ori motorina.

Musafir

#2874 Re:

2013-04-05 16:30

#2873: -

Oltchimul nu merge deloc. V-au fraierit ca o sa dee drumul la Arpechim ca sa poata fura acolo , Dupa ce au luat cu 1 EUR petrochimia in loc sa plateasca Petromului materia prima cu care de bine de rau mai mergea piroliza au furat 100 milioane in asa zisa retehnologizare care a insemnat vopsirea teviilor de 7 ori samd


Musafir

#2875 Re: Re:

2013-04-05 16:38

#2874: - Re:

tu vorbesti prostii , dupa ce OMV a cumparat petrom a dublat pretul materiei prime pentru oltchim. am lucrat in petrochimie si stiu ce vorbesc, au dublat pretul pentru ca au maximizat cheltuielile la maxim , mentenanta au facut-o cu firmele lor din austria jcr. strabag ,bopp-reuther(firme capusa din austria). care au marit pretul de 10 ori . dar calitatea lucrarilor de mentenanta fiind mai proasta decat cea facuta cu firmele romanesti. dar nimeni nu a comentat nimic petrom platea fara probleme iar banii mergeau in austria