Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012


Musafir

#5001 Re:

2012-06-26 21:17

#4989: -

Crezi ca daca era alta tara se schimba baremul doar pentru ca niste copii considera ca e buna si alta varainta?

parinte

#5002

2012-06-26 21:18

Rusine pentru dl ministru al educatiei. Dl ministru nu sunteti in stare sa luati o decizie corecta. Aceasta predicativa pe care nu vreti sa o punctati, o sa va coste votul pentru alegerile din toamna.

Musafir

#5003

2012-06-26 21:18

SUNTETI NISTE IDIOTI TOTI CEI CARE COMENTATI AICIA AIUREA

TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI

TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI ....REPET ...TOATE CELE 3

DECI NU MAI COMENTATI CARE ERA SUBIECTIVA,AR TREBUI SA SE PUNCTEZE INDIFERENT DE CE A ALES FIECARE IDIOT : A B SAU C ,D E SAU F ....SAU PLM, MUIE MINISTERULUI INVATAMANTULUI SI AL CULTURII CARE NE REPREZINTA TARA, IN TOTALITATE ,100% ...
Monicuta

#5004

2012-06-26 21:18

Da, si am aflat ca in 2008 a mai fost o problema de ambiguitate si au pus ambele varinate corecte atunci.Acuma de ce nu poate sa le puna ? :-w

Ion Vianu al II-lea

#5005 E-bookul meu

2012-06-26 21:18

Da, asta cam asa este! Mi-am achizitionat ca cadou de Craciun un e-book, pentru ca si eu sunt bogat. Am vrut sa le arat tuturor ca sunt la moda, cu acest mic dispozitiv pitit in buzunarul pantalonilor, caci cand ma apuca cititul, eu citesc! Si adorm, pentru ca sunt randuri, randuri incalcite, patate de intuneric, suvoaie de cerneala neagra curgand peste ecran.. Dar stati! Ecranul, citit la lumina reflectata ca orice pagina, este extrem de lizibil.