Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI
TOATE CELE 3 VARIANTELE SUNT CORECT,SPUSE PROFESORII MEI ....REPET ...TOATE CELE 3
DECI NU MAI COMENTATI CARE ERA SUBIECTIVA,AR TREBUI SA SE PUNCTEZE INDIFERENT DE CE A ALES FIECARE IDIOT : A B SAU C ,D E SAU F ....SAU PLM, MUIE MINISTERULUI INVATAMANTULUI SI AL CULTURII CARE NE REPREZINTA TARA, IN TOTALITATE ,100% ...
Da, si am aflat ca in 2008 a mai fost o problema de ambiguitate si au pus ambele varinate corecte atunci.Acuma de ce nu poate sa le puna ? :-w
E-bookul meu
Si, tragand de concluzie.. tragand o concluzie, ma jeneaza dificultatea rasfoirii. Ma scuzati, voiam a-mi exprima opinie cum ca dificultatea rasfoirii este ceea ce ma jeneaza, adica ceea ce ma jeneaza este dificultatea rasfoirii. De fapt, lasa-ti-o balta, ma simt jenat si gata.
Fratilor!
domnul ministru are dreptate: programa nu este buna.... insa, in plus, nici el nu este bun ca ministru al educatiei... Fratilor... ati vazut vreun predicat nominal fara nume predicativ intr-o propozitie? O tara de agramati, condusi de un ministru "foarte inteligent" care se crede Calinescu si incepe a schimba gramatica bine fondata a unei limbi ce pastreaza "vibrari" latine! "Bravos!", zic si eu asemeni lui nenea Iancu... Pe buna dreptate, anul asta e cel al marelui Caragiale... e mai prezent ca niciodata! Si ce e tipic romanesc: persista in greseala... cunosc asemenea exemple dar in "lumea celor care nu cuvanta". Anyway, va desfid pe toti cei care spuneti ca propozitia respectiva este subiectiva doar pentru ca asa a spus cineva sus pus: d-l ministru... Si ce? Apropo ati uitat fratilor ca asta nu e gramatica limbii engleze sau a limbii germane unde topica este fixa, este a limbii romane, in cadrul careia subiectul poate fi plasat oriunde... "Curat caraghioz!"
:-j
A si recunoscut ca nu le are cu astea,dar orice-mi veti spune eu tot stiu ca e PREDICATIVA
Re: Re: