Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012

Andreea

#2151 Re: Re:

2012-06-26 09:54

#2142: - Re:

Mie acest exercitiu mi s-a parut cel mai dificil, restul erau floare la ureche.

Daca dupa parerea ta nu acesta este cel care face departajarea, pot sa te rog sa imi spui care ar fi fost? :)


Musafir

#2152

2012-06-26 09:54

la noi i scoala elevii cu media de 5-6 au pus subiectiva si atributiva iar marea majoritate care a gandit a pus predicativa

Musafir

#2153 Re: Re: Re: Re: Re: Re: EVALUARE NATIONALA

2012-06-26 09:54


Musafir

#2154

2012-06-26 09:55

As dori sa stiu daca afirmatia user-ului 2129(respectiv cea legata de corectarea acestui exercitiu).
ovi

#2155 Re:

2012-06-26 09:55

#1912: -

Macar voi, profesorii, nu va mai acuzati aiurea! Nu va face bine deloc la moral.


Musafir

#2156

2012-06-26 09:55

Ma da voi sunteti chiar minunati
Nu trebuie sa inversati fraza,pentru ca altfel se schimba topica si se schimba si sensul,normal ca daca lasi asa e subiectiva(care este raspunsul corect),dar daca inversezi e predicativa
Da,e predicativa daca o inversezi,altfel nu si fraza nu trebuia inversata,asa ca baremul este corect,voi nu stiti
Andreea

#2157 Re:

2012-06-26 09:56

#2156: -

Subscriu.


Musafir

#2158 Re: Re:

2012-06-26 09:56

#2129: - Re:  

 De unde aveti informatia ?

 

Crohmalniceanu

#2159

2012-06-26 09:56

Atata timp cat opiniile celor avizati sunt diferite(recte profesorii de limba romana, cei care i-au instruit pe elevii in cauza), consider ca obiectivitatea examenului nu este relevanta. Cei care au raspuns conform barem, au avut noroc! Va propun un exercitiu de imaginatie: daca in barem raspunsul era predicativa, discutiile nu erau acum in sens invers?

Musafir

#2160

2012-06-26 09:57

e regretabil si jenant ca la nivelul clasei a 8 a sa nu se poata elabora niste subiecte care sa nu lase loc de interpretari

Musafir

#2161

2012-06-26 09:57

Oameni buni,haideti sa nu ne mai improscam cu vorbe grele,e clar ca ambele variante sunt corecte.De ce atata rautate la cei acre au scris subiectiva fata de cei care au scris predicativa?nu se doreste anularea variantei c,se doreste dreptatea si ast ainseamna punct si pt cei care au scris varianta b

Musafir

#2162 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EVALUARE NATIONALA

2012-06-26 09:57


Musafir

#2163

2012-06-26 09:57

Astept cu interes sa vad daca celor de la Ministerul Educatiei chiar le pasa de elevi si daca vor accepta modificarea ceruta in aceasta petitie. Aceasta eroare dovedeste faptul ca lor nu le pasa de elevii din aceasta tara si fac subiecte doar ca sa fie facute, dar, in schimb, isi vor salariile lunare.

Musafir

#2164

2012-06-26 09:58

Trebuia sa punem si predicativa si subiectiva.

Musafir

#2165 Re: Re: Re:

2012-06-26 09:58

#2158: - Re: Re:

De la minister stiu...


Musafir

#2166

2012-06-26 09:58

Este o vorba adevarata din batrani care spune ca greselile celor mai in varsta le trag copiii...... Pacat de generatiile acestea tinere care nu prea mai au pentru ce lupta.....

Musafir

#2167

2012-06-26 09:58

baremul trebuie corectat imediat si tras la raspundere cel ce a facut aceasta gresala

Musafir

#2168

2012-06-26 09:59

Este predicativa!
Razvan

#2169

2012-06-26 09:59

Nu este posibil sa se intampla asa ceva.Trebuie modificat neaparat baremul...

AlaCu1LaRomana

#2170 Mdaaa

2012-06-26 09:59

Si ma batea gandu sa scriu b cu nuanta de c :-j

Musafir

#2171

2012-06-26 09:59

#2151: Andreea - Re: Re:

din moment ce este un subiect care ii imparte pe profesori in doua tabere ,NU POATE FI UN SUBIECT DE DEPARTAJARE ,as fi curioasa sa stiu ce medii ai avut pana acum,dar m-asa mira sa spui adevarul,oricum se vede in tine tipul romanului  rau  sa-ti fie rusine


Musafir

#2172

2012-06-26 09:59

Subiectele trebuiau sa fie de nivel mediu... Acel subiect e de nivel avansat , nu de nivel mediu . Elevii nu au avut cum sa isi dea seama in majoritatea cazurilor.Cel putin eu am facut contragerea cum m-a invatat doamna profesoara de limba romana si am apreciat ca propozitia este subordonata predicativa . Ar trebui revizuit baremul si sa fie corecte ambele variante.Alt lucru care m-a deranjat este faptul ca acel exercitiu avea 6 puncte din nota finala pe cand o compunere de la punctul B [Subiectul I si Subiectul II] valora doar 12 puncte. Ganditi-va ca un elev de nota 5 care intra in examen , nu stia de aceea subordonata si o punea la plezneala ... iar eu care apreciam ca e predicativa si facusem si o compunere , luam 12 puncte. El ia jumatate din cat iau eu pentru o chestie pusa la plezneala ? E chiar aiurea. Trebuie revizuit.

Musafir

#2173 Re:

2012-06-26 09:59

#46: Anonim -

Care multi profesori , frate?! te crezi la ministerg ?omg

E PREDICATIVA!!!

#2174 Sa fim seriosi!

2012-06-26 09:59

Sunt din Satu Mare si am dat si eu ieri examenul.La exercitiul 3 de la subiectul II ,eu am ales Predicativa si cred ca este varianta corecta pentru ca la noi in oras olimpica la romana 4 ani la rand a pus predicativa si inca multi elevi foarte buni.Eu nu as comenta nimic pe baza subiectului daca numai eu as fi prostul care sustine acest lucru.Nush care varianta este cea corecta dar acum este asa: 10% din profesori afirma faptul ca este PREDICATIVA ,40 % nu au curajul sa judece subiectul si sa isi exprime opinia tinand cont de ce zice baremul,iar restul sustin cu tarie ca este Subiectiva.
Eu cred ca nivelul de dificultate a depasit acela de mediu,tinand cont ca varianta de rezerva era mult mai usoara si chiar la acest punct eu nu imi faceam probleme pentru ca din cate am observat in alti ani era foarte usor! Doresc NU ca csi cu SUBIECTIVA SA PIARDA PUNCTAJUL ,ci ca si noi cu PREDICATIVA SA IL PRIMIM!