Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012

Andra

#1751 Re: Re:Observator

2012-06-26 01:17

#1701: nuconteaza - Re:Observator

Intrarea mea la liceu tot de subordonata asta depinde!Am 10 pe 5-8 si chiar daca as lua 10 la mate,tot nu as intra unde vreau si acum pierd clasa asta pentru o subordonata care,in opinia mea,este interpretabila si nu avea ce cauta la examenul nostru sau la orice alt examen.Asta nu e o simulare, ''it's the real thing",dupa cum ar spune englezu'.Sa faci tot si sa - chipurile - gresesti la chestia asta pentru ca niste idioti din guvernul Boc(pentru ca s-a declarat ca ei au facut subiectele) n-au stiut sa faca un subiect clar este demential.Toata ziua,de cand am aflat zvonurile si pana acum,am fost plina de nervi si pe buna dreptate.Iar in situatia mea sunt jumatate din elevii romani,daca nu mai mult.Asta inseamna ca toti suntem prosti pentru ca am luat-o dupa logica?Ha ha!Cat de amuzant!Fara sa fac referire la mine,toti cei destepti de la mine au luat-o predicativa si la cea mai buna scoala din oras a fost luata predicativa in proportie de 90%.Deci si aia sunt prosti...grozav.Si banuiesc ca si cei cativa olimpici la materia in cauza care comentau pe gandul sunt si ei prosti.Grozav.O tara de ,,tinichigii" cum ar spune dragul nostru presedinte(sper ca ironia este cat se poate de vizibila).Nu zic,raspunsul corect nu este predicativa,dar nici subiectiva.Sunt amandoua,se pare.Atunci sa le puncteze pe amandoua si data viitoare sa nu se mai stabileasca un exercitiu cu raspuns ambiguu!Probabil vor mai scadea notele de admitere din cauza asta,dar totusi...sa ia unu' care a dat la nimereala subiectiva si sa nu ia altcineva,pe drept,nota mare mi se pare culmea nebuniei.

P.S. : Scuzati-mi semi-romanul,dar nu m-am putut abtine.