Respectati autonomia universitara la UMF Tg-Mures!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Respectati autonomia universitara la UMF Tg-Mures!


Musafir

#726

2012-03-14 22:10

daca pina acum sa putut invata impreuna acuma de ce trebuie separatism?? sau se face si la Budapesta facultate in limba romana

Musafir

#727

2012-03-14 22:11

Un stat care finanteaza insitutii de invatamant constituite pe criterii etnice nu poate fi respectat!Exista alte solutii convenabile pentru a ajuta minoritatile sa se dezvolte in spiritul traditiilor lor si in spiritul apropierii intre diferite etnii.
ciprian

#728

2012-03-14 22:12

De ce sunt cursuri in limba maghiara la o universitate din tara sau de ce e admiterea in limba maghiara la o universitate din Romania nu o sa inteleg niciodata, Asa cum nu inteleg de ce ar trebui votata aceasta petitie, va rog , explicati-mi .
Eu sunt student in Marea Britanie , suntem mai multi romani aici si nu vad pe nimeni sa isi manifeste dorinta ca aici sa se instaureze cursuri la universitati in limba romana.....ba mai mult mi se pare ilogic, atat timp cat esti in alta tara, traiestu dupa regulile ei, inveti limba respectiva si cam atat, un exemplu la o scara mai mica ar fi : cand mergi la cineva in vizita nu te trantesti pe canapea incaltat sau incepi sa i cotrobai prin frigider sau sa i rearanjezi lucrurile prin camera......
Unitate va fi atunci cand nu voi mai auzi oameni din orase ca Sfantu gheorghe sau Covasna spunandu mi ca ei ar vrea sa comunice mai mult cu romanii dar nu pot pentru ca pur si simplu nu cunosc limba, deoarece de mici au fost oarecum descurajati sa invete romaneste.
In concluzie, e cineva in stare sa mi explice de ce ar trebui eu , cetatean roman sa votez aceasta petitie?
Va multumesc!

Musafir

#729

2012-03-14 22:12

da
Musafir

#730

2012-03-14 22:12