Spune NU desfiintarii SMURD!RESPECT RAED ARAFAT!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Spune NU desfiintarii SMURD!RESPECT RAED ARAFAT!


Musafir

#251

2012-01-03 14:03

Sunt studenta in anul 4 la Medicina Generala in Iasi....si Medicina de Urgenta este ceea ce mi-am dorit de la bun inceput sa fac....Sunt si voluntar in serviciul UPU si abia astept sa pot lucra cu profesionistii de la serviciul SMURD...i-am vazut in actiune, am invatat de la ei in curusurile de prim ajutor am lucrat impreuna la aplicatii si este visul meu sa pot purta si eu uniforma SMURD......in -rimul rand semnez aceasta petitie pentru visul meu....si apoi pentru oamenii acestia atat de dedicati si de bine pregatiti care au salvat atatea vieti pana acum...

Musafir

#252

2012-01-03 14:11

Clasa politica romaneasca s-a obisnuit sa distruga totul.S-a format un reflex gen cainele lui Pavlov.Pana cand?????????

Musafir

#253 Re: Deschideti ochii !!!

2012-01-03 14:12

#248: - Deschideti ochii !!!

Sa ti fie rusine murdar ordinar ce esti! SMURD nu a fost nciodata privat sau SRL. Esti unul din viitorii privati cred! Cand nu ai argumente nu da in oameni care au facut ceva. Astfel de comentarii nu au ce cuata pe acest site.


Musafir

#254

2012-01-03 14:15