Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#726

2016-06-29 12:08

Pentru ca nu e corect , ca elevii sa fie derutati , la un examen trebuie sa fie totul clar si pus la punct , nu cu capcane in care elevii sa cada .

Musafir

#727

2016-06-29 12:08

Deoarece sistemul nostru de invatamant este atat de alambicat, ca la noi de altfel, asa incat oamenii astia care fac aceste subiecte, nu s-au hotarat daca elevii nostrii ar trebui sa fie savanti sau inculti!!!!! Avand in vedere ce ofera tara noastra, ar trebui ca lucrurile/subiectele sa fie clare astfel incat elevii sa-si poata da seama intr-adevar care este valoarea lor reala!!!!....Dar ne place sa ne complicam...::::::(((((
t

#728 Re: Evaluarea nationala

2016-06-29 12:08

#454: Mădălina - Evaluarea nationala  

 de ce este gresit ? , se vede clar care este axa notelor si axa cu numarul elevilor, trebuie sa corelezi si legenda cu graficul , dar esentialul este ca MAI TREBUIE SI GANDIT , ca altfel ajung asemenea multor p...... .


Musafir

#729

2016-06-29 12:08

Pentru ca acel exercitiu nu era bine formulat

Musafir

#730

2016-06-29 12:08

Pentru ca vreau sa ajut copii sa aibă note bune la examen

Musafir

#731

2016-06-29 12:08

Pentru Subiectul I, pct 6, nu este normal, didactic si pedagogic sa nu ai denumiri ( sa mentionezi ce ai reprezentat pe abscisa si ordonata), la axele graficului. Consider ca nu este o capcana pentru elevi, din contra o greseala a celor care au elaborat subiectul. Raspunsul in acest context este interpretabil ( legenda ajuta foarte putin in acest caz), pot fi 3 sau 8 elevi cu nota 5. Ma intreb, in calitate de parinte si profesor de ce nici macar colegii mei nu stiau cu exactitate cum se rezolva acest subiect, la iesirea elevilor din sali, ca sa nu mai spun ca acestia erau total bulversati cu privire la raspunsul corect. De ce nu se respecta o minima etica pedagogica din partea ministerului si a Comisiei de elaboare a subiectelor atunci cand verifici subiectele inainte de a pleca spre scoli, de ce ne jucam cu peste 150000 elevi si parintii acestora, poate sunt intrebari la care ar trebui sa raspunda dl. ministru.

Musafir

#732

2016-06-29 12:09

Era 3 nu va mai milogiti atata , notele sunt de la 1-10 nu de la 1-8 .

Maria

#733 Re: Re:

2016-06-29 12:09

#661: - Re:  Conștientizezi că , aducând așa zis a scuză că - orice grafic are origine - nu justifici plauzibil această dilemă? În cazul respectiv, cerea numărul elevilor cu nota 5, se observa că axa elevilor este în stânga, iar axa notelor pe orizontală. Nu intenționez să mă cert cu tine dar consider că varianta singulară este 3.


Musafir

#734

2016-06-29 12:09

pentru ca este inadmisibil sa redactezi un astfel de subiect un examen de evaluare nationala!
R

#735

2016-06-29 12:09

Nu mi separe corect fata de cei ce au inteles diagrama. Si acum pe bune,era ceva banal. Era atat de greu sa-ti dai seama ca notele sunt de la 1 la 10?? E absurd! Cu siguranta ministerul nu va fi deacord cu acestea.


Musafir

#736 Re: Atenție 0

2016-06-29 12:09

#669: - Atenție 0 

 Nu te mai caca tu ,frustrata lumii .Copii destepti sa piarda 0,5 pentru un exercitiu gresit.Mai josnica nu poti sa ajungi.Urat!Sa-ti fie baremul de ras


Musafir

#737

2016-06-29 12:10

Am semnat aceasta petitie deoarece graficul nu a fost corect analizat

Musafir

#738

2016-06-29 12:10

Pt ca este un lucru bun
Anon

#739

2016-06-29 12:10

Nu este corect deoarece diagrama a fost realizata gresit. 


Musafir

#740

2016-06-29 12:10

Cum pula mea sa nu-ti dai seama, NU APROBATI ACEASTA PETITITE, cei care au scris 8 ar trebui sa primeasca punctul din oficiu.

Musafir

#741 Re: Re: Raspunsum era clar 3

2016-06-29 12:10

#715: Costi Boss - Re: Raspunsum era clar 3 

 da ce era asa logic?ca notele incep de la 1 nu de la 0?nu era logica

ThaGawd

#742 Pentru toti cei care folosesc argumentul cu notarea de la 0

2016-06-29 12:10

 0 era originea oameni buni :)))

Da, te putea induce in eroare daca nu gandeai puntin logic, dar nu ala e argumentul. 

Toate graficele au origine in plm :))))


Musafir

#743

2016-06-29 12:10

Trebuia sa presupui ca pe ox sunt notele (pentru ca erau trecute de la 1- la 10), dar puteau bine-merci sa fie si pe axa OY note de la 1 la 8 .... Mi s-ar parea corect sa puncteze ambele variante.

catalinaandreea

#744

2016-06-29 12:10

Diagrama a fost facuta gresit. Sa se accepte ambele variante


Musafir

#745

2016-06-29 12:11

Diagrama este incompleta.

Nu este explicata semnificatia axelor .

Explicatia ca notele pot fi din intervalul 1 - 10 nu este suficienta ca axa x sa reprezinte notele pentru ca se vorbeste despre notele obtinute la un test care pot fi si numai din intevalul 1-8.


Musafir

#746 Re:

2016-06-29 12:11

#7: - prin deductie logica reiese ca raspunsul este 3. Daca fiul dvs nu a invatat nimic, nu este vina ministerului. Exercitiul nu era deloc interpretabil.


Musafir

#747

2016-06-29 12:11

Deoarce a fost greseala MEN

Musafir

#748

2016-06-29 12:11

Am semnat aceasta petiție deoarece și pe mine ma derutat și cred ca trebuia sa fie reprezentat mai clar graficul sunt elevi buni și foarte buni care au greșit din cauza acestui grafic.

Musafir

#749

2016-06-29 12:11

Pentru ca eu am greșit din cauza lor deoarece au pus punctul negru elevi

Musafir

#750

2016-06-29 12:11

La realizarea unui grafic, la modul general, se precizeaza ce se reprezinta pe fiecare axa (abscisa / ordonata) si unitatea de masura. La acest caz particular nu este notata niciuna dintre axe cu ceva. Este doar o reprezentare realizata cu un soft (poate Excel) si s-au folosit unele facilitati ale acelui soft (atat cat a stiut utilizatorul respectiv, ...).
Aceasta proba este o evaluare a cunostintelor de matematica predate si nu a abilitatilor de detectiv, ...