Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#5401 Re: Re:2016-06-30 21:08Anul trecut s-a cerut sa se afle cati elevi au luat nota 10, iar 10 nu se afla decat pe axa Ox, fiind foarte usor de dedus care e e axa notelor si a nr de elevi.
|
Bitoleanu |
#5402 Re: Re:2016-06-30 21:10Nu e vorba de cat timp ia rezolvarea,problema este ca un copil sau chiar un adult poate sa interpreteze gresit fara sa fie vina lui. |
Musafir |
#5403 Re: Re: Re:2016-06-30 21:12Sigur ca nu e vina lui. Ci a inaintasilor sai. |
Musafir |
#5404 Re: Re: Re:2016-06-30 21:14Nu stiu despre ce "interpretare" vorbesti (un cuvant tare drag unora, observ), insa acea problema era diferita, oricata asemanare ti s-ar parea ca vezi. Diferita. |
Bitoleanu |
#5405 Re: Re: Re:2016-06-30 21:16Anul trecut la inaltimea coloanei cu nr.10 dedesupt ,corespundea 3 pe verticala.Anul acesta,aceeasi legenda,alta interpretare.La inaltimea coloanei cu nr.8 nu a corespuns 5. |
Musafir |
#54062016-06-30 21:18Nu veti gasi nicaieri si niciodata nu se face un grafic cu cifre, mai ales cu acelasi grad de marime, pe ambele axe fara a scrie ce reprezinta axele. Da, au fost grafice si in ceilalti ani dar erau clare ce reprezinta fiecare axa...nu se putea lua nota 25, de exemplu. Da, este un subiect ambiguu pt nivel de clasa 8a. |
Musafir |
#54072016-06-30 21:19RUSINE NESIMTITILOR CARE CONSIDERA CA AU DREPTUL SA DECIDA ASUPRA TUTUROR SI SA IGNORE SEMNALELE UNOR COPII MULT MAI INTELIGENTI DECAT EI. ATITUDINEA ASTA LIPSITA DE ORICARE CONSIDERATIE VA EXPEDIAZA SI MAI JOS DECAT SUNTETI. ADEVARUL ESTE CA LA VARSTA LOR NU ATI FI REZOLVAT NICI 5% DIN TESTELE PE CARE LE IMPUNETI LOR CU ATATA AROGANTA, FORTANDU-I SA VA ACCEPTE SI GRESELILE. ORICE ATI FACE, EI SUNT EI, VOI DOAR DEMONSTRATI CA AU DREPTATE CAND VA DISPRETUIESC, PENTRU CA DE CEVA BUN NU VETI FI CAPABILI NICIODATA. CA ACUM, DE PILDA. |
Musafir |
#54082016-06-30 21:23Este nedreptate cum sa procedati asa .Acesti copii s-au prezentat la un examen nu la un "rebus"ca altfel nu ii pot spune.Trebuiesc acceptate ambele variante nu va bateti joc de munca lor de ani de zile si nu va jucați cu viitorul lor |
Paun albert |
#5409 Re:2016-06-30 21:25chiar m-am incurcat din cauza ca nu au explicat bine exercițiul |
Musafir |
#5410 Rusine !!2016-06-30 21:29Ati avut cel putin un an la dispozitie sa invatati sa analizati graficele !! Sa va fie rusine ca va plangeti !! Mare dezastru s-ar produce daca s-ar accepta ambele variante. Este un grafic, aceasta poate avea o singura solutie !! Iar solutia este 3, pentru ca nu e gresit!! Nu poate avea dublu inteles !!! |
Ștefan |
#54112016-06-30 21:37Loc de interpretare? Îmi dau seama că ați cam avut nota 0 pe la școală în cazul ăsta. |
Musafir |
#54122016-06-30 21:38Vreau ca copilului meu sa nu i se mai intample asa ceva. Ministerul educatiei nu poate face niste evaluari corecte unde sa nu mai apara erori nationala. Sunt copiii. Le.au oferit drepturi pe care tot ei le incalca. Vreau o tara cu viitor! |
Musafir |
#5413 Re: Re:2016-06-30 21:38Pai, in acest caz te afli printre cei care nu inteleg lucruri simplute, pentru ca exercitiul este banal si explicat cat se poate de bine. Ca oamenii nu sunt la fel (din aceasta perspectiva) e o realitate incontestabila, iar aceste examene incearca sa stabileasca niste granite. Pe cat posibil... |
Anonim |
#5414 M*ie antipetitie2016-06-30 21:39Sa-i frec pe toti jegosii care au semnat petitia antipetitie. Sunt niste ingrati nespalati care stau cu nasul pe sus pentru ca raspunsul lor coincide cu cel din barem. A fost o confuzie totala creata de incompetentii de la minister, ce naiba?! Ambele raspunsuri pot fi luate a fi corecte. Nu e musai ca elevii din diagrama sa fi luat 9 si 10 si oricum, nota 0 nu a luat-o nimeni. |
Musafir |
#54152016-06-30 21:39O bătaie de joc, ca orice emit onor ministerele noastre. Ca sa faci un copil de 14 ani sa piardă 0,5 puncte dintr-o nota,pt ca tu, adult și, se presupune, persoana titrata, ai fost un dobitoC, este o crima. Chiar nu va gândiți la dezamagirea copiilor respectivi, atunci când ați emis niște subiecte de examen cu ceeinte ambigue?!?!? RUȘINE! !! |
Musafir |
#5417 Re:2016-06-30 21:42Sper ca-copilul tau se exprima mai bine decat tine. Si e mai coerent. Esti praf. |
Musafir |
#5418 Re: Re:2016-06-30 21:42
|
Musafir |
#54192016-06-30 21:46Eu inteleg ca raspunsul era 3 dar ganditiva la stresul pe care il au copiii fiind la un examen care depinde de viitorul lor , de aceea nu toti au gandit clar ... parerea mea. |
Musafir |
#5420 Re:2016-06-30 21:49atunci intelegi si ca toti copii au participat in conditii de examen, cu la fel de mult stres, si ca trebuie sa punem 10 la toti daca ne luam dupa cat de tare o avut emotii? |
Musafir |
#54212016-06-30 21:49Nu este obligatoriu sa se treaca toate notele pe un grafic. Pe graficul temperaturilor, de exmplu, nu sunt trecute temperaturile de la -40 grade la +40 grade, marja tarii noastre, ci doar cele din perioada pe care graficul o centralizeaza. Apoi, grtaficul nu are legenda clara. Patratelul acela negru (mai mult gri) de dinaintea cuvantului elevi nu seamana cu nimic din grafic, nici ca forma, nici ca marime-si a fost confundat cu usurinta cu un marcator (se putea pune in locul lui si steluta sau liniuta etc). Cuvantul elevi scris deasupra axei orizontale a indus elevilor faptul ca pe aceasta axa sunt trecuti elevii. Nu cred ca este o greseala intentionata a celor care au realizat subiectele, mai degraba este de la editarea pe calculator, nereusind sa construiasca la legenda un dreptunghi vertical asemanator cu cele din grafic. Mai mult, subiectul I trebuie sa fie unul usor, asa au declarat mereu... Prin urmare, daca doreau sa gaseasca elevii singuri ce reprezinta axele, trebuia sa le ceara in cerinta: Descoperiti care sunt elevii, care notele si scrieti cati elevi au luat nota 5. Astfel, cu siguranta nu ar mai fi fost interpretari. A fost vorba si de o subapreciere psihologica a dificultatii exercitiului, dar nu din vina elevilor. Adica ceva de genul: Va dau un exercitiu usor, rezolvati-l. DECI TREBUIE PUNCTATA SI VARIANTA CU RESPUNSUL 8 PENTRU CA CERINTA CONTINE OMISIUNI-NU SE SPECIFICA CE REPREZINTA AXELE) SI ERORI( LEGENDA ESTE GRESITA SI CA DESEN SI CA ASEZARE). |
Musafir |
#5422 Re:2016-06-30 21:51Exact |
Musafir |
#5423 Re:2016-06-30 21:52Ești pe lângă. Arată-mi un catalog cu nota 0 și îți dau dreptate. |
Liviu |
#5424 Re: Re:2016-06-30 21:53Poate faceti o petitie ca 2+3=si 6, daca semneaza 45000 de cetateni, va fi posibil si 6 si 5. Dupa ideea voastra schimbam si matematica, fizica, poate ii returnati si doctoratul lui Ponta. |
Musafir |
#5425 Re: Re:2016-06-30 21:55Nu toata lumea are acelasi nivel de stres ,unii se pot calma in acest tip de situatie unii nu depinde de persoana |
|
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
LIBERTATEA de EXPRIMARE
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
Solicităm prelungirea termenului de încheiere a contractelor de vânzare-cumpărare cu TVA 9% până la 30 decembrie 2026
Salvati Dealul Lempes si comunitatile din jur de impactul Autostrazii A13
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
GRATIERE 2025
81329 Creat: 2025-02-03
PETIȚIE PENTRU ABROGAREA ARTICOLULUI 6 DIN LEGEA NR. 141/2025 PRIVIND MAJORAREA NORMEI DIDACTICE
1868 Creat: 2025-08-01
Reducerea taxelor CECCAR
1102 Creat: 2025-07-20
Înființarea tribunalul poporului 7
488 Creat: 2025-08-06
Împotriva implementării sistemului de parcare cu plată pe Bulevardul Ștefan cel Mare din municipiul Vaslui
109 Creat: 2025-07-26
Referendumul pentru demiterea Preşedintelui României Nicusor Dan
13245 Creat: 2025-06-04
Spunem NU comasării liceelor din Năsăud!
365 Creat: 2025-08-07
PETIȚIE PENTRU DEMITEREA MINISTRULUI EDUCAȚIEI ȘI CERCETĂRII, DANIEL DAVID
1312 Creat: 2025-07-30
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
4804 Creat: 2025-06-14
Vrem un preț corect la apă în Valea Jiului! Nu mai acceptăm facturi umflate și scumpiri nejustificate!
111 Creat: 2025-08-07
Declarație privind respingerea majorării normei didactice
2801 Creat: 2025-07-09
Spune STOP jefuirii României și falimentării românilor!
996 Creat: 2025-08-01
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
790 Creat: 2025-07-02
Petiție pentru inițierea unei legi de condamnare a colonialismului și neo-colonialismului
5 Creat: 2025-08-10
SALVATI CO-ASIGURATII DIN ROMANIA! DREPTUL LA SANATATE, ANULAT DE STATUL ROMAN!
66 Creat: 2025-08-07
Schimbarea zilei de deschidere a noului an școlar 2025-2026
351 Creat: 2025-07-24
După 65 de ani, Hunedoara merită un stadion nou!
1369 Creat: 2025-07-22
Manifestul părinților pentru o educație mai bună
416 Creat: 2025-07-21
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
8342 Creat: 2023-03-14
Cerem interzicerea implementării și dezvoltării rețelei 5G în România
35162 Creat: 2019-04-06