Modernizarea trecerii de cale ferată dintre Cristian și Râșnov

Modernizarea trecerii de cale ferată dintre Cristian și Râșnov / Anunțuri / Status 3- Trecere la nivel cu calea ferata - intre Rasnov si Cristian / Comentarii


Musafir

#1

2016-03-13 14:22

Si noi multumim! Faptul ca ati reusit sa obtineti niste rezultate concrete si sa miscati lucrurile cu aceasta petitie, este dovada faptului ca doar impreuna suntem luati in seama!

Musafir

#2

2016-03-13 19:55

Bravo,felicitari pentru perseverenta si tenacitate!!!
Ovi

#3

2016-07-28 16:28

S-au facut in luna martie interventiile promise ?


Musafir

#4

2017-03-15 21:59

Buna seara,
Varianta cea mai viabila si de durata ar fi ca CNAIR sa reconstruiasca DN 73 aducand ambele parti ale drumului la acelasi nivel cu calea ferata, practic incepand sa ridice soseaua dinspre Rasnov spre Cristian din dreptul Penitenciarului din Rasnov, iar din Cristian din dreptul primului viraj de la iesirea din Cristian. Astfel, la trecerea de nivel cu calea ferata , ambele sosele vor fi la acelasi nivel ( sosea dreapta ) care sa traverseze calea ferata.
Exeplul este DN 1 pana la intrarea in Ploiesti venind de la Paralela 45. Se trece si cu 100 km/h peste acea cale ferata.Eu am oferit varianta pavelelor din plastic cauciucat care rezista la trafic greu cca 20 de ani ( date oferite de producator si garantia de 10 ani), numai ca trebuie facuta baza solida pe care se monteaza. In Europa sunt si aerodromuri cu astfel de pavele. Trebuie doar sa se vrea si nu sa fie orice achizitie cu dedicatie catre castig si nu catre calitate.

Musafir

#5

2017-03-15 22:01

Buna seara,
Varianta cea mai viabila si de durata ar fi ca CNAIR sa reconstruiasca DN 73 aducand ambele parti ale drumului la acelasi nivel cu calea ferata, practic incepand sa ridice soseaua dinspre Rasnov spre Cristian din dreptul Penitenciarului din Rasnov, iar din Cristian din dreptul primului viraj de la iesirea din Cristian. Astfel, la trecerea de nivel cu calea ferata , ambele sosele vor fi la acelasi nivel ( sosea dreapta ) care sa traverseze calea ferata.
Exeplul este DN 1 pana la intrarea in Ploiesti venind de la Paralela 45. Se trece si cu 100 km/h peste acea cale ferata.Eu am oferit varianta pavelelor din plastic cauciucat care rezista la trafic greu cca 20 de ani ( date oferite de producator si garantia de 10 ani), numai ca trebuie facuta baza solida pe care se monteaza. In Europa sunt si aerodromuri cu astfel de pavele. Trebuie doar sa se vrea si nu sa fie orice achizitie cu dedicatie catre castig si nu catre calitate.MA puteti contacta pentru detalii la 0746506075 sau pe pagina de Fb Lasko Beverage Popea Bogdan.

Musafir

#6 Re:

2017-03-15 22:12

#5: -  

 Faptul ca aceasta trecere la nivel este ca un mic podet peste ceva si este arcuita, face ca dalele de beton sa poata fi miscate in timp de masinile care traverseaza calea ferata, mai ales cele de tonaj. In plus la diferentele de temperatura ( inghet - dezghet) orice material de constructie , beton, piatra, asfalt sufera transformari de structura. Materialul plastic , NU. Pe de alta parte nu inteleg de ce ar costa asa de mult - 30.000 de euro. Daca cumpara de la mine 15 mp de pavaj din plastic cauciucat ii costa pana in 350 de euro. Holzsuruburi pentru ele inca aprox 200 euro. Pana la 30.000 intra si fundatie noua de beton, si tevi si tot ce vor ei si inca ceva peste cer, nu stiu.  Propuneti-le ca le furnizez eu direct ca importator unic asa ceva.

O seara buna,

 

Bogdan Popea - Rasnov

 


Musafir

#7

2017-03-18 09:28

Bravo, dna Adela Clipa! Va multumim pentru implicare! Eu va sustin mai departe!