Cerere Online, catre Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice.


Musafir

#26

2015-11-01 08:40

Pentru ca nu sunt deacord cu atacurile lansate impotriva profesoarei Toader Liliana.Este poate singura profesoara, care a avut si are rezultate deosebite la limba si literatura romana.
Miky

#27 Semnat

2015-11-01 09:17

Vrem dreptate in scoala.Dna Toader Liliana e un cadru ditactic exceptional...un model de urmat...isi pune sufletul pentru elevi.Sunt nereguli multe in scoala asta.


Musafir

#28

2015-11-01 09:20

Vrem dreptate in scoala !!!

Musafir

#29

2015-11-01 09:42

am o prietena care copilul ei are ca diriginta doamna TOADER LILIANA...este foarte multumita de cum lucreaza cu copiii...

Musafir

#30

2015-11-01 10:21

Va rugam nu desfiintati aceasta scoala nr.42 din Galati pe criterii de administrare si organizare . Aici sunt invatatori si profesori de o competenta superioara si o probitate morala de exceptionala!
Multumim pentru intelegere !

Musafir

#31

2015-11-01 10:40