Mutarea UNTOLD la periferia Clujului

Comentarii

#2004

Poluarea fonica este foarte mare si nu este moral sa iti bati joc de marea majoritate a locuitorilor unei urbe doar pentru ca se fac bani frumosi din acest festival. Sunt 4 nopti de bubuieli pe care suntem nevoiti sa le suportam doar pt ca unii se distrează iar altii fac bani.

(Cluj Napoca, 2017-08-08)

#2008

Nu e normal ca o asemenea hărmălaie să aibă loc într-o zonă rezidentială.

(Cluj-Napoca, 2017-08-08)

#2009

Nu este admisibil ca primăria sa accepte ca timp de patru zile sa nu țină cont de nevoile tuturor cetățenilor acestui oras.

(Cluj Napoca, 2017-08-08)

#2012

nu e normal sa suport 4 zile de zgomot si aglomeratie.

(cluj napoca, 2017-08-08)

#2026

Nu am nimic impotriva desfasurarii acestui festival, dar nu in locatia din ultimii 3 ani. Consider ca Primaria Cluj-Napoca trebuie data in judecata pentru aceasta debandada fonica care deranjeaza marea parte a locuitorilor, din toate cartierele Clujului. Cineva trebuie sa plateasca pentru acest circ nesimtit. Si mie imi place muzica electronica, si mie imi plac parte din artistii acestui festival, dar doresc sa-i ascult din proprie vointa, nu fortat de Emil Boc si restul acolitilor de la primarie.

(Cluj-Napoca, 2017-08-08)

#2027

Soția mea a stat cu copilul în spitalul de pe Moților 3 zile vara asta și, din lipsă de are condiționat, a trebuit să doarmă cu fereastra deschisă. Nu vreau să-mi imaginez ce a însemnat acest festival pentru copiii și aparținătorii lor internați pe canicula din 3-6 august. Nu putem argumenta că festivalul se desfășoară o dată pe an și să fim îngăduitori cu zgomotul zi și noapte. Pentru cei internați în spitalul pediatric cele 4 zile au fost resimțite cât un an. Eu locuiesc foarte aproape de festival și nu aș cere în numele meu și al familiei mutarea lui neapărat, deși într-una din zile a trebuit să parchez la primărie cu bagaje și 2 copii după mine. Însă în numele celor care cu adevărat sunt deranjați, fără voia lor, da. Ori mutarea lui, ori găsite soluții de antifonare a stadionului. Succes!

(Cluj-Napoca, 2017-08-08)

#2028

Asemenea abuzuri se petrec peste tot in tara, inclusiv in orasul meu. Nu este normal sa parazitezi viata publica (parcuri, libertate de miscare etc.) cu un festival privat.
La mine in oras, o saptamana cat dureaza un festival ce se tine in parcul din drumul spre serviciu imi blocheaza traseul, fortandu-ma sa fac un ocolis foarte incomod.
Intelegand acest lucru, sunt de partea clujenilor care isi doresc sa traiasca civilizat in propriul oras unde platesc taxe.

(Bucuresti, 2017-08-08)

#2030

E oribil ce se intimpla pe acolo!

(Bucuresti, 2017-08-08)

#2032

Domnule Iacob, Cred ca aceste semnaturi pot sta ca baza de pornire pentru o actiune in instanta, ca grup, pentru o serie de infractiuni incepind de la nerespectarea nivelului de decibeli, la inchirierea in scopuri private a mai mult de 10% din suprafata unui domeniu public - Parcul central, si altele pina acolo. Multumesc.

(Cluj-Napoca, 2017-08-08)

#2034

Respect si civilizatie, este singurul lucru ce-l doresc pt. toti cetatenii. Locuiesc in zona Arena. Au fost 10 zile (inclusiv cele de pregatire cand s-a inchis circulatia in jur) de discomfort/ cosmar. Nu vreau sa port pica participantilor la festival, responsabilitatea este a primariei si organizatorilor care calca in picioare cele mai elementare reguli de bun-simt.

(Cluj-Napoca , 2017-08-08)

#2036

Pt ca`i un festival impotriva omenirii! (concluzia de la finalul oricarei discutii despre Untold)
Cine nu ma crede (oricine de pe planeta pamant) il/o astept la o discutie civilizata, in care eu doar pun intrebari si la final de discutie, raspunsul celui sau celei cu care vorbesc va fi "e un festival impotriva omenirii".

(Petrosani, 2017-08-08)

#2040

Pentru ca locuiesc in vecinatatea salii polivalente si cluj arena , iar cea ce se intampla in aceste 4 zile de "festival" este inadmisibil, locuitorii din zona devin bataia de joc a unor asa zisi "festivalieri" si nu numai , din pacate si a autoritatilor care inchid ochii si isi astupa urechile in urma plangerilor fondate pe baza celor intamplate .

(Cluj, 2017-08-09)

#2043

UNTOLD ÎNCALCĂ LEGEA

(Cluj Napoca , 2017-08-09)

#2046

Orașul devine sufocant, gălăgios și plin de oameni needucați.

(Cluj, 2017-08-09)

#2048

Prea multe incoveniente pentru restul cetatenilor!

(Cluj-Napoca, 2017-08-09)

#2052

e ridicol sa avem un festival de 4 zile in centrul Clujului

(Cluj-Napoca, 2017-08-09)

#2053

Muzica, artificiile si elicoptere m-au tinut trează timp de 4 nopti.

(cluj, 2017-08-09)

#2054

Un festival de astfel de anvergura nu are ce cauta in centru orasului..

Mai ales sa blochezi parcul public !!!!

(Cluj napoca, 2017-08-09)

#2056

1. Copiii din spitalul de copii, bolnavii din complexul de clinici nu merita sa fie obligati sa aasculte muzica electronica 4 nopti non-stop.
2. Orasul este al clujenilor si nu poate fi ingradit/ocupat (nici macar partial) de catre un SRL.
3. Un SRL nu are dreptul sa faca profit dintr-un astfel de eveniment a carui organizare ii deranjeaza pe unii cetateni.

(Cluj-Napoca, 2017-08-09)

#2057

Este util acest festival, doar ca trebuie mutat la periferie. Dragostea cu forta (pentru neconsumatorii acestui gen muzical) se numeste viol.

(Cluj, 2017-08-09)

#2059

Poluare sonora/distrugerea gazonului si a stadionului/ manipularea tinerilor prin mesaje violente si diabolice:spalarea pe creier a participantilor prin decibelii muzicii

(Cluj-Napoca, 2017-08-09)

#2060

La 3 km distanta de eveniment (pe str. Mircea Eliade) nu pot dormi toata noaptea, poluarea sonica ma deranjeaza pana la ora 7 dimineata 4 zile la rand. Pe langa mutarea la periferie, ar trebui sa existe si reglementari legat de poluare sonica (eg. cati decibeli, intervalul orar, ce aprobari trebuie sa existe, etc.)

(Cluj-Napoca, 2017-08-09)

#2063

Semnez pentru că mi se încalcă drepturile de locuitor și plătitor de taxe al acestui oraș.

(Cluj-Napoca, 2017-08-10)

#2068

Primăria câștigă prea putini bani, zgomotul este prea mare.
Să-l mute sau să-i modifice programul. 14-22.

(Baciu, 2017-08-10)

#2069

Este inadmisibil ceea ce s-a permis cu acest festival.

(Cluj-Napoca, 2017-08-10)

#2082

semnez pt. ca UNTOLD ESTE CEVA SATANIC

(piatra neamt , 2017-08-10)

#2092

Toti cetatenii Clujului au drepturi egale si la fel cum unii isi doresc sa se distreze si suporta zgomotul si nedormitul pe perioade lungi, altii- mai in varsta poate- doresc liniste si sa isi desfasoare activitatile de zi cu zi in mod normal, ca si pana acum. Nu cred ca este corect sa desconsideram pe unii in defavoarea altora, doar pentru ca cei din pozitii inalte au de castigat (si nu vreau sa ofensez pe nimeni). Da, sunt tanara si in ciuda acestui fapt cred, acest lucru.

(Londra, 2017-08-11)

#2094

Se încalcă multe principii morale

(Constanța , 2017-08-12)

#2098

este in apropierea Spitalului de copii

(Cluj, 2017-08-12)

#2106

Zgomotul provocat de acest eveniment este insuportabil, clujenii fiind obligati sa indure nesomn sau sa plece pe durata festivalului din Cluj.

(Cluj-Napoca, 2017-08-14)

#2109

Nu sunt din Cluj, dar va inteleg perfect demersul, va dau dreptate si, din solidaritate, va sustin semnand aceasta petitie ! Mult succes !

(Bucuresti, 2017-08-15)

#2110

Ma deranjeaza sa aud bassul de la Untold la 4 dimineata in cartierul Gheorgheni.
Parcul central e "ocupat".
La Pizzerie unde mergem tot timpul, trebuie sa platim mai mult saptamana asta.
Si pur si simplu, exista principii si reguli in societate, care nu sunt repectate the Untold.

(Cluj, 2017-08-15)

#2116

Fura singurul loc linistit din centrul Clujului unde poti refugia de la aglomertia zilnica...nu ne trebuie toti drogatii si cu... In centru....ce invata din UNTOLD generatia urmatoare???

(Kolozsvar, 2017-08-18)

#2118

S-a distrus gazonul din Parcul Central si aleea din Centrul parcului. S-a distrus pavajul in unele zone din apropierea Stadionului si a Salii Polivalente. Parcul central nu e potrivit pentru o manifestatie de acest gen. Evenimentul se poate muta la Castelul Banffy din Bontida.

(Cluj-Napoca, 2017-08-18)

#2121

Motivele mele sunt:
-Orasul este destul de aglomerat pe perioada anului scolar si universitar. Mi-as dori o perioada de relas, macar pe perioada verii;
-Nu mi se pare normal sa se restrictioneze accesul in centru, pe perioada si cu cel putin o saptamana inainte si dupa festival;
-Stau in partea opusa a orasului fata de Arena, totusi toata noaptea imi bubuie muzica de la festival in cap;
-Se scumpesc preturile la chirii, la terase, la produsele alimentare, nejustificat, si asa si raman si pe restul anului, deci cetateanul clujean ce are de castigat?
-majoritatea comerciantilor sunt din alte localitati, deci nici comerciantii din cluj nu au prea mult de castigat;
-sa nu uitam de faptul ca pe timpul festivalului creste infractionalitatea:este o invitatie deschisa ptr. hotii de buzunare, spargatorii de apartamente, etc.;
-in oras se fac modificari pe fuga: asfaltarea/placarea cu dale a strazilor, extinderea zonei pietonale, etc., lucrari care sunt facute sub standardele necesare si uneori fara nici o justificare. Plus ca astfel de lucrari sunt facute pe timp de zi, care adauga la paralizarea circulatiei in intregul oras.

(Cluj-Napoca, 2017-08-20)

#2122

Parcul central este loc public, muzica este prea tare, tulbura linistea publica si restrictioneaza accesul.

(Cluj napoca, 2017-08-20)

#2124

E un minim de bun simt sa respecti locuitorii orasului.

(Cluj, 2017-08-21)

#2126

ar trebui sa va ganditi prima data la cetatenii orasului apoi la ceilalti! daca noi cerem mutarea balciului si galagiei afara din oras ar trebui sa luati seama nu doar banii sa va intereseze ... sau macar daca cu banii respectivi alesii ar cumpara bun simt untold nu ar mai avea loc in centru orasului

(cluj napoca, 2017-08-21)

#2127

Urmăriți presa internațională și vedeți unde se desfășoară astfel de manifestări!

(Cluj Napoca, 2017-08-21)

#2133

Semnez pentru ca parcul central este spațiu public si pentru ca evenimentul poluează sonor zeci de mii de oameni care locuiesc in apropiere printre care ma număr si eu

(Cluj-napoca, 2017-08-22)

#2135

Gălăgie, confecționează traficul, restricționează accesul in spații publice cateva saptamani.

(Cluj-napoca, 2017-08-22)

#2140

Este incalificabil si inadmisibil ca un primar si/sau cine da aprobare pentru asa ceva sa-si bata joc de noi. Si nu este vorba doar de Untold. Despre toate "manifestarile culturale"...general vorbind.

(CLUJ NAPOCA, 2017-08-23)

#2153

Sunt de acord cu toate argumentele enumerate in articol! E haos si inainte, si dupa Untold (tinerii doresc prelungiri, nu pot accepta ca se termina evenimentul). Am vazit tineri facand pipi pe strada, in vazul oamenilor, fara pic de rusine. Untold e un eveniment (nicidecum cultural, asta nu e cultura!) prin care toti frustratii pot refula prin intermediul alcoolului si al drogurilor, iar plata finala pentru curatenie e achitata de cetatenii Clujului care participa volens-nolens la acest eveniment.

(Cluj-Napoca, 2017-09-03)

#2158

Organizatorii ar trebui sa arate putin respect si fata de localnici... Momentan parca ar fi uitat de ei.

(Cluj napoca, 2017-09-08)

#2165

-

(Cluj-Napoca, 2018-04-01)

#2174

E absurd să blocheze orașul pentru faptul că o entitate privată beneficiază de un profit imens!!

(Cluj Napoca, 2018-08-01)

#2179

-la distanta de 3km de Cluj arena unde locuim, zgomot e prea mare
-toata familia nu poata sa doarma noaptea

(Cluj-Napoca, 2018-08-02)

#2182

Ma respect si merit sa ma pot odihni in liniste.

(Cluj-Napoca, 2018-08-02)

#2190

Sunt nevoit sa parasesc orasul pe toata durata "untold"...din cauza zgomotului si al vibratiilor generate de undele sonore (cu toate ca locuiesc in cartierul Zorilor).

(Cluj, 2018-08-05)

#2191

Nu e normal sa nu poti dormi noaptea in casa ta ca astia vor festival in centru!

(Cluj, 2018-08-06)

#2192

Vreau si trebuie ca orasul sa functioneze civilizat pentru cei care locuiesc si muncesc aici chiar si pe perioada festivalului.

(Cluj Napoca, 2018-08-06)

#2193

Este absolut revoltator sa iti vibreze geamurile la 9 km distanta in Floresti. E dreptul fiecaruia sa faca ce vrea cata vreme nu deranjeaza pe ceilalti,. Unii oameni merg la munca, platesc taxe si impozite, altii au platit o viata intreaga si avem dreptul la odihna si viata decenta. Inclusiv la liniste.

Coruptia functionarilor publici (prefect, politisti, agentia de mediu, etc) face posibila incalcarea legii si in localitati unde NU a fost autorizat "festivalul".

(Floresti, 2018-08-06)

#2196

Consider ca este un abuz.

(Cluj Napoca, 2018-08-06)

#2197

Semnez pentru can sunt de acord cu faptul ca acest festival nu ar trebui organizat in inima Clujului.

(Cluj-Napoca, 2018-08-07)