Tratamente pentru hepatita C astazi, nu maine!

Quoted post

Emilian

#754

2018-07-10 13:11

Am fost diagnosticat cu Hepatita C de primul genotip cu un an in urma. Medicul m-a trimis la spital si credeam ca acolo primesc tratamentul coreapunzator, insa cum am aflat pe loc, nu-mi puteau oferi nimic in afara de hepatoprotectoare. Din cate am aflat mai tarziu, tratamente pentru hepatita C exista mult timp, insa pretul este mult prea mare pentru oamenii simpli si desigur ca asigurarea medicala nu mi le putea oferi. Dupa ce mi-am umplut capul cu povestiri de genul „ce poate sa fie daca nu-ti tratezi hepatita C“, am inceput sa caut cum pot sa scap de acest virus si sa-mi redobandesc sanatatea eu singur, pentru ca nimeni in afara de mine nu e interesat in acest lucru...din pacate. Am dat de o multime de articole despre medicamentele generice, am inceput sa ma documentez in privinta lor si am inteles ca ar fi o buna iesire din situatie. Genericele sunt aceleasi medicamente, insa produse de alta fabrica, fabrici cu bratele de munca mai ieftine decat aceleasi state unite, spre exemplu. De aici vin si preturile mai mici. Am stat mai mult timp pe ganduri ce medicament si ce producator sa aleg, nu stiam la care calutatea este mai buna. A fost nevoie sa mai intreb si pe diverse forumuri, unde mi-au povestit si recomandat Twinvir. Acesta e tocmai compatibil cu genotipul meu. Am facut comanda pe siteul twinvir, imi era frica de falsuri , dar curierul mi-a permis sa deschid pachetul si sa verific flacoanele inainte ca sa-i dau banii. A fost totul in ordine. Am luat aceaste pastile timp de 12 saptamani, raspunsul virusologic sustinut a fost atins la a 8 daptamana de tratament si la fel a ramas dupa trei luni. Va sfatui sa nu asteptati sa i se faca statului mila de noi, ci sa cautati solutii cu puterile voastre. Sanatate!

Raspunsuri

Doina

#756 Re:

2018-07-11 06:16:22

#754: Emilian -