Examen National
Quoted post
Musafir |
#6492016-06-29 11:58Nu este posibil ca o diagrama banala de clasa 2-a sI nu de a 8-a sa nu poata fi figurata CORECT!!! Rugam Ministerul educatiei sa intreprinda cele necesare pentru a corecta aceasta nepermisa eroare, acordand PUNCTAJ MAXIM la acest subiect tuturor elevilor, indiferent daca au rezolvat cu 3 sau 8 acest subiect.!!! vEZI SI COMENTARIILE DE MAI JOS: <<< Mai mulţi profesori, elevi şi părinţi reclamă, pe buna dreptate, că cerinţa punctului 6 de la Subiectul I de la proba de Matematică din cadrul Evaluării Naţionale 2016 nu a fost corect formulată şi i-a indus în eroare pe candidaţi. >>> <<< Evaluarea Naţională MATEMATICA 2016: Controverse privind un subiect primit de elevi la proba de Matematică : Mai mulţi părinţi şi elevi spun că vor depune contestaţii la proba Matematică de la Evaluarea Naţională din cauza problemei 6 de la Subiectul I, care nu ar fi clar enunţată. În problema respectivă este dată o diagramă care prezintă repartiţia notelor obţinute la un test la matematică de elevii unei clase a VIII-a dintr-o şcoală. Cerinţa este următoarea: „Conform diagramei, numărul elevilor care au obţinut nota 5 la acest test este egal cu...”.>>> <<< Rezolvarea subiectelor la Matematică de la EVALUAREA NAŢIONALĂ 2016, cu profesoara Anca Davidescu de la Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc” : Şi profesorii sunt de acord, avertizând că vor fi zeci de mii de contestaţii numai pe această temă.>>> <<< „Diagrama nu este complet enunţată pentru că nu se specifică în axa OX notele elevilor şi în axa OY, numărul de elevi. De aceea, unii elevi au citit invers diagrama şi nu le poţi cere în condiţii de examen să gândească ca un adult. Vor fi probabil zeci de mii de contestaţii pe acest subiect şi cel mai simplu ar fi să plece o notă de la Comisia Centrală de Examen către centrele de corectare prin care să li se ceară să acorde punctajul maxim prevăzut indiferent în ce mod au citit elevii diagrama”, a explicat profesorul Ştefan Vlaston pentru MEDIAFAX.----->>> <<<< „S-au încurcat!”, a explicat mama unul elev de la Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc”. „Nu au înţeles exact cum se citeşte diagrama fiindcă nu era clar precizat care sunt notele şi care şir este numărul de elevi. Suntem câţiva care ne gândim să contestăm”, a spus aceasta.>>> |
Raspunsuri
Filotti Liviu Ploiesti |
#2811 Re:2016-06-29 16:51:56Diagrama este reprezentata corect. Insa raspunsul corect, singurul, adica 3 elevi cu nota 5, poate fi dat de elev daca priveste diagrama si legenda tasata cu atentie, discernamant si un pic de perspicacitate. Legenda, care este cat se poate de explicita (bare negre, ce sunt paralele cu axa verticala, reprezinta nr de elevi) face redundanta indicarea pe axe a marimilor respective. Alte observatii facute deja prin comentariile anterioare (note de la 1 la 10, imposibilitatea ca nota 3 sa fie obtinuta de 3 sau de 9 sau de 10 elevi??? daca axele ar fi citite invers etc.) conduc la acelasi raspuns corect, 3 elevi. Din pacate sunt si profi de mate care se pare ca sunt "depasiti" de problema... Sau au avut multi elevi la meditatii ce au dat raspunsul gresit la aceasta problema...? Precum dl Vlaston citat... Dr. Ing. L. F. |
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Susține ridicarea limitelor plăților în numerar! Cu o semnătură revenim la normalitate!
Cerem ca Ambasada României din Israel să fi mutată de la Tel Aviv la Ierusalim
CEREM DEMITEREA LUI VASILE BANESCU
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Dreptate pentru Ioana Săndulescu
616 Creat: 2024-05-04
Etnicii români spun un NU hotărât modificărilor abuzive la Legea cetățeniei române nr.21/1991
5588 Creat: 2024-03-04
Luati cu doua maini! Ce primim in schimbul taxelor noastre?
1012 Creat: 2024-04-23
Respingem semnarea Tratatului Pandemic și solicităm ieșirea României din Organizația Mondială a Sănătății!
1656 Creat: 2024-03-03
Fără mașini în Grădina Botanică Iași !
5032 Creat: 2021-04-11
Salvarea bazei sportive NOUA Brasov
58 Creat: 2024-05-05
“ Legământ pentru Pământ”-Adoptarea Autobuzelor Electrice în orașul Copșa Mică
56 Creat: 2024-05-06
SUSTIN TRECEREA OREI DE NASTERE PE CERTIFICATUL DE NASTERE
4390 Creat: 2023-12-09
Voci Unite, Acțiuni Hotărâte: Petiție pentru Soluționarea Rapidă a Crizei Locuitorilor Evacuați din Slănic Prahova și pentru Rezolvarea de Urgență a Problemelor Apărute în Străzile 23 August și Floril
54 Creat: 2024-05-01
Restricționarea traficului de mărfuri pe drumul național 42 între Berettyóújfalu și Ártánd
176 Creat: 2024-04-11
Acționez pentru viitor! - Creșterea vitezei autovehiculelor pentru traversarea orașului Copșa Mică în vederea reducerii poluării și a poluării fonice
52 Creat: 2024-05-07
Recunoașterea noțiunii de ”femicid” în legislația Republicii Moldova
182 Creat: 2024-04-30
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
1256 Creat: 2024-04-16
STOP MIROSULUI INSUPORTABIL DIN COMUNA BRADU
34 Creat: 2024-04-30
- RO: STOP construirii parcului fotovoltaic FLOTANT pe luciul apei lacului de acumulare Zetea. HU: STOP az úszó napelempark épitésére a zetelaki gát vízfelületére.
592 Creat: 2024-03-13
Petiție pentru un Amendament: actualizarea soldelor de grad pentru militarii rezerviști
334 Creat: 2024-04-14
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
4565 Creat: 2023-03-14
Lipsa medicamentelor esentiale din Romania
3018 Creat: 2022-12-06
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
15424 Creat: 2023-10-23
3 caței abandonați din mașină
19 Creat: 2024-05-06