Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
... |
#2801 Se vede de ce dau subiecte tot mai usoare...2016-06-29 16:50Nu inteleg ce logica au cei care considera 8 raspuns corect.Intradevar,un grafic este egal cu 0 daca nu are unitatile de masura pe abscisa si ordonata dar trebuie sa mai gandesti si logic,ca asta te invata matematica.Dupa logica celor care au scris 8,nota 3 cati elevi o obtineau? 5,9 sau 10 elevi?
|
Musafir |
#28022016-06-29 16:50Deoarece am vazut cerinta exercitiului si totodata si baremul...sunt dascal si nu pot admite greseli de acest gen , mai mult de atat , sa aud ca cei din minister nu vor cu niciun chip sa recunoasca ca au gresit. Prosti suntem cu totii oare? Bataia de joc a cui suntem noi si copiii pe care ii educam sa fie oameni, sa fie corecti, sa fie cinstiti ??? RUSINE INCOMPETENTILOR SI POLITICULUI CARE NE CONDUCE !!!!! |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-29 16:51- Date of removal: 2016-06-29
- Motivul eliminării:
Musafir |
#28042016-06-29 16:51Pentru dreptate ! |
Musafir |
#2805 Re:2016-06-29 16:51Foarte urat. Ca esti agramata si "concluzia" ta e fireasca, in contextul dat. In rest, foarte corect. Deci "v-a" d-aci ! |
Musafir |
#2806 Re:2016-06-29 16:51Bine zis |
Musafir |
#28072016-06-29 16:51Nu le poti cere unor copii, in conditiile de stres cauzate de un examen sa gandeasca si sa rezolve o diagrana pe care su unii profesori de matematica au gresit-o la prima vedere a acestui subiect. Graficul nu a fost explicitat corect !!!! Nu cred ca asa se face difirenta intre un copil bun si unul mai putin bun la matematica. Daca tot vor sa incurce copiii, sa le dea subiecte care intr-adevar fac difetenta intre copiii pregatiti si ceilalti. Din pacate se aplica aceeasi metoda ca si pentru soferi: stau politisti pe stradutele laterale, ca sa "te prinda" in loc sa stea pe marile bulevarde si in intersectii. .... |
Musafir |
#28082016-06-29 16:51Corectarea inadvertentelor la un examen national importantpentru viitorul copiilor. |
Musafir |
#28092016-06-29 16:51Explicatia "nu exista nota 0" nu este fondata. Intr-Un grafic punctul 0 aparține ambelor axe. Punctul negru/albastru a derutat toți elevii. Dacă nu îl menționau, probabil nu am fi putut comenta. Plus ca acea diagrama nu este definita. Fiecare axa poate însemna orice. Nu se accepta gândirea pe ocolite, gen "e notat de la 1 la 10". Strict și la obiect. |
Musafir |
#28102016-06-29 16:51Si mie mi se pare ambiguu... |
Filotti Liviu |
#2811 Re:2016-06-29 16:51Diagrama este reprezentata corect. Insa raspunsul corect, singurul, adica 3 elevi cu nota 5, poate fi dat de elev daca priveste diagrama si legenda tasata cu atentie, discernamant si un pic de perspicacitate. Legenda, care este cat se poate de explicita (bare negre, ce sunt paralele cu axa verticala, reprezinta nr de elevi) face redundanta indicarea pe axe a marimilor respective. Alte observatii facute deja prin comentariile anterioare (note de la 1 la 10, imposibilitatea ca nota 3 sa fie obtinuta de 3 sau de 9 sau de 10 elevi??? daca axele ar fi citite invers etc.) conduc la acelasi raspuns corect, 3 elevi. Din pacate sunt si profi de mate care se pare ca sunt "depasiti" de problema... Sau au avut multi elevi la meditatii ce au dat raspunsul gresit la aceasta problema...? Precum dl Vlaston citat... Dr. Ing. L. F. |
Ann |
#2812 Re:2016-06-29 16:51Corect! |
Prof. Miron Andrei |
#2813 Re: Subiectul a fost ok2016-06-29 16:52Nu inteleg de ce toata lumea comenteaza ca a fost ambigua diagrama, desi sunt 4 argumente pentru care a fost perfect normala. 1. Notele sunt de la 1 la 10 nu de la 0 la 8 2 Daca era sa numaram in felul in care ar fi daca erau 8 elevi, ar iesi ca in clasa sunt vreo 50 de elevi. 3. Anul trecut s-a dat la fel 4. Dungile negre erau cu elevii si mergeau pe verticala, deci la numere trebuia sa ne uitam pe axa verticala, cea a ordonatelor. |
Musafir |
#28142016-06-29 16:52Nu e corect |
Nicusor |
#2815 Re:2016-06-29 16:52Ce e inadmisibil? Ca un elev de clasa a opta nu stie ca nu exista nota 0? Sau daca nu ca orice elev (care a lucrat cateva teste care contin astfel de diagrame) stie ca INTOTDEAUNA au fost prezentate toate notele! Adica pana la nota 10.. Asa si mie sa imi fie punctat ca din cauza emotiilor am gresit la exercitiul 5.. Si asa sunt toti multumiti si ma apropiu si de obiectivul meu. |
Musafir |
#2816 Re: Se vede de ce dau subiecte tot mai usoare...2016-06-29 16:52#2801: ... - Se vede de ce dau subiecte tot mai usoare... Logica viitorului Romaniei. Tinerii frumosi si liberi. Bonus: prosti de bubuie. |
profesor matematica |
#28172016-06-29 16:52Orice diagrama trebuie sa aiba specificate clar semnificatia axei orizontale si a celei verticale ! In timpul unui examen national nu este admisibil ca elevul sa ghiceasca semnificatia lor! Incompetenta crasa la MINISTERUL EDUCATIEI ! |
Musafir |
#28182016-06-29 16:53Comunicatul ministerului este o mizerie. Ei "presupun" o anumita variabila. Eu consider ca sunt doua variabile, numarul de copii si notele acestora. Vreau sa primesc o contrazicere argumentata MATEMATIC. |
Musafir |
#28192016-06-29 16:53persoanele de decizie sa se trezeasca odata. cum au derutat astazi absolventii claselor VIII-a,asa suntem derutati noi,toti contribuabili si cetateni ai acestei tari. si pe urma ne miram ca se goleste tara,si plec tinerii. insistam sa se modifice baremul de corectare la matematica,si sa admite si rezultatul 8 ,ce deriva din rezolvarea problemei subiectului I. pct 6,prezentat cu deficiente lingvistice,tocmai de cei care ar trebui sa fie exemple in fata tinerilor. |
Musafir |
#2820 282016-06-29 16:53Aceasta petitie merge la Minister? |
Musafir |
#28212016-06-29 16:53Nedreptate!! Muie MEN. |
Musafir |
#2822 Re:2016-06-29 16:53invata sa scrii boule |
Musafir |
#2823 Programa scolara clasa a 8a2016-06-29 16:53CNEE informeaza, intr-un comunicat de presa, ca exercitiul evalueaza competenta Analizarea unor situatii practice cu ajutorul elementelor de organizare a datelor, competenta formata/dezvoltata in cadrul unitatii de invatare "Elemente de organizare a datelor", clasa a VII-a, prezenta in programa pentru Evaluarea nationala pentru absolventii clasei a VIII-a. CNEE sustine: "Itemul este complet formulat, enuntul este clar, fara ambiguitati si permite un singur raspuns corect. Stim multi ( elevi si parinti) raspunsul corect (3) insa intrebarea ramane fara raspuns pana acum: Cum au invatat elevii de clasa a 7 a (conform programei mai sus precizate de minister) sa construiasca sau sa interpreteze diagrame fara sa precizeze clar coordonatele? |
Musafir |
#28242016-06-29 16:53Subiectele trebuie formulate clar, fara ambiguitati... |
Musafir |
#28252016-06-29 16:53Formularea exercitiului 6 era neclara |
|
Anularea cetateniei Române persoanelor din Republica Moldova
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Cerem investigarea suspiciunilor de fraudare a alegerilor și renumărarea voturilor – respectați democrația!
Susținem desemnarea lui Ilie Bolojan ca Prim-Ministru al României
România, noi romanii vrem pace! Neutralitate și respect față de toate statele, conform Constituției
Salvăm Casa Dinu Lipatti
APEL „Salvați Sala CUB”, Teatrul Național Iași
Cerem arestarea lui George Simion pentru instigare la violență și scoaterea în afara legii a partidului AUR
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
STOP eutanasierii câinilor din adăposturile publice din Timiș!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Semnam pentru a ne alege prin vot democratic Avocatul Poporului si cei 9 Judecatori ai Curtii Constitutionale!
9560 Creat: 2025-05-26
Oradea spune: NU paradă Pride
4734 Creat: 2025-06-10
Dreptate pentru Andrei tânărul omorât la Berești fără pic de mila și remușcări 😭😭😭
261 Creat: 2025-06-13
Stabilirea răspunderii în cazul poluării apei Târnava Mică / Felelősség megállapítása a Kis-Küküllő vízszennyezésének ügyében
303 Creat: 2025-06-12
Stop inundațiilor din Stupini – Cerem acțiune din partea SGA Brașov!
245 Creat: 2025-06-08
LIBERTATEA de EXPRIMARE
1320 Creat: 2025-06-04
GRATIERE 2025
17817 Creat: 2025-02-03
Referendumul pentru demiterea Preşedintelui României Nicusor Dan
11818 Creat: 2025-06-04
România, noi romanii vrem pace! Neutralitate și respect față de toate statele, conform Constituției
4703 Creat: 2025-06-03
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
13813 Creat: 2025-06-03
Cerem audit extern, transparent și independent pentru toate fondurile europene gestionate de România
53 Creat: 2025-06-13
NICUSOR DAN, DEMISIA din functia de presedinte, URGENT!
600 Creat: 2025-06-04
Eliminarea mirosului insuportabil provocat de stația de epurare din Slobozia
31 Creat: 2025-06-13
Cerem investigarea suspiciunilor de fraudare a alegerilor și renumărarea voturilor – respectați democrația!
20810 Creat: 2025-05-19
PETIȚIE PENTRU REDESCHIDEREA CINEMATOGRAFULUI ARTA DIN TÂRGU MUREȘ
90 Creat: 2025-06-11
STOP eutanasierii câinilor din adăposturile publice din Timiș!
289 Creat: 2025-06-06
Cerere de anulare și reluare a alegerilor din 18 mai 2025
14156 Creat: 2025-05-19
Incetarea anularii autorizatiilor de parcare pentru regulamentul de curatenie al parcărilor din S3
46 Creat: 2025-06-05
Subcetate, Sânpetru merită un parc adevărat!
94 Creat: 2025-06-12
Eugen Doga - Redenumirea Aeroportului Internațional Chișinău
606 Creat: 2025-06-03