Cetatenii discriminati de presedintele Basescu ii cer demisia

Quoted post

Heil Hitler

#25874 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: base

2014-01-18 15:51

#25856: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basescul

Imi pare rau...nu ai inteles....noi trebuie sa presam conducatorii tarii sa faca in asa fel incat sa ii determine pe profesori sa ne educe copii...am dat si exemple cum sa faca asa ceva...

E ca intr-o firma, daca managerii nu fac sa instruiasca si sa determine angajatii sa faca o treaba buna....nu merge treaba in firma. Managerii sunt de vina pt asta

Raspunsuri


Musafir

#25892 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-01-18 15:54:02

#25874: Heil Hitler - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: base

Ma, da cine esti tu ma de le sti pe toate?

Ce experienta ai tu ma si in ce domeniu?

Cu ce te poti lauda ca ai facut pana acum?


Musafir

#25939 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-01-18 16:00:28

#25874: Heil Hitler - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: base 

 nu te intelege nimeni aici basaule cauta in alta parte trepanatule!du-te cu baselu!