Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

/ #26066 Re: Re: Gheorghe Piperea = MINCIUNA, DEZINFORMAREA, INCALCAREA LEGII SI HOTIA

2014-09-07 12:50

#25627: - Re: Gheorghe Piperea = MINCIUNA, DEZINFORMAREA, INCALCAREA LEGII SI HOTIA 

http://www.avocatnet.ro/

Ce soluţii sunt pentru Oltchim şi ce şanse sunt ca din 2014 compania să lucreze la 100% din capacitate şi să ajungă la afaceri de 800 milioane de euro?

http://www.zf.ro/ 19 apr 2013

Gheorghe Piperea : “ În acelaşi timp, salariaţii pentru care există o intenţie de restructurare, suspendată deocamdată,…” (REAL)

Gheorghe Piperea (Min.04.57 pana la min 05.18): “…, pentru a se emite o ordonanta ca sa inlocuiasca OUG 116/2006 care sa permita niste plati compensatorii…. (FALS !!!)

FALS, minciuna si dezinformare mediatica  domnule Gheoghe Piperea, ati imprastiat MINCIUNA.

Nu  se emitea o ordonanta pentru plati compensatoarii, ci pentru

-         Indemnizatie de somaj;

-          Venit de completare.

SALARILE COMPENSATORII IN FUNCTIE DE VECHIME CONFORM CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA. (PANA AZI NU S-AU PRIMIT BANII DE CATRE DISPONIBILIZATI, DOAR AU FOST IMPOZITATI SI VIRATI SUME IMPOZIT CATRE PILONUL II PENSII PRIVATE)

NU EXISTA DECAT LEGEA CCM si Legea 85/2006 (CREANTA) pentru salarii plati compensatorii (OLTCHIM TREBUIE SA ACHITE SUMA PRIN PATRON STATUL ROMAN  FIIND ACTIONAR MAJORITAR )SI NU ARE NICIO LEGATURA ( CUM DECLARA PIPEREA IN SF.RO PENTRU A BENEFICIA DISPONIBILIZATII...) ORDONANTA  DE URGENTA A ASIGURARILOR SOCIALE Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca ( AJOFM), acestea fiind doar masuri de protectie sociala .

 Se aplica legea: Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective Legea 85/2006

OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare

Art. 7. - Persoanele concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta beneficiaza de urmatoarele drepturi:
a) indemnizatie de somaj, stabilita potrivit reglementarilor legale in vigoare;
b) venit lunar de completare;
c) plati compensatorii acordate de catre operatorii economici din bugetele de venituri si cheltuieli ale acestora, in conformitate cu prevederile contractelor colective sau individuale de munca aplicabile, respectiv incheiate la nivelul fiecarui operator economic.
 
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 251, din 30 aprilie 2013.
 

Principala sarcină a administratorului judiciar în cadrul unei proceduri de insolvenţă este să maximizeze averea debitorului şi face acest lucru prin creşterea veniturilor, respectiv reducerea costurilor. Deocamdată creşterea veniturilor depinde de nişte condiţionalităţi, de obţinerea finanţării capitalului de lucru, dar costurile au fost reduse substanţial şi putem spune că până la sfârşitul lunii vom ajunge pe zero.

  Gheorghe Piperea: Există trei paliere care trebuie avute în vedere.

Dacă vorbim de insolvenţă, această procedură are nişte termene pe care nu le putem încălca. Pe data de 19 iunie, preconizăm că se vor soluţiona contestaţiile la tabelul preliminar, depus săptămâna trecută.

După ce se vor soluţiona aceste contestaţii vom avea un tabel definitiv, după care urmează un termen de 30 de zile în care trebuie să depunem planul de reorganizare, fie noi, fie debitorul prin administratorul special. Soluţia e ca acest plan de reorganizare să fie cosemnat de noi şi de administratorul special, care e reprezentantul acţionarului majoritar.

Judecătorul sindic este cel care are un cuvântul final în planul de reorganizare. Noi lucrăm la pregătirea acestui plan de reorga­nizare, dar şi la pregătirea privatizării. La pregătirea privatizării noi încercăm să încheiem nişte contracte care să ne asigure o precalificare a unui investitor.

Conform ZF.ro

Legea 85/2006