S.O.S. familia!

Dana Captilin
Autorul acestei petitii

/ #2735 Care credeți că este rolul mass-mediei în promovarea ideologiei homosexuale?

2013-10-21 20:29

R: Care credeți că este rolul mass-mediei în promovarea ideologiei homosexuale?

DC: Rolul mass-mediei este colosal.

Exista deja, in televiziune, programe foarte bine pregatite care arata o stire pentru a prelua informatia catre o alta stire, conceptul fiind cunoscut ca “doublethink” (acceptarea simultana a doua idei contradictorii cu scopul de a cauza confuzie in mintea unui om) ca metoda de control direct asupra omului. De ex., stirile despre cum anumite persoane, datorita copilariei traumatizante pe care au trait-o din cauza unor defecte fizice si care, in urma unor operatii estetice extrem de costisitoare au ajuns sa pozeze ca modele sunt folosite ca manipulare clara a populatiei pentru a accepta ca o persoana poate lucra cu ea insasi pentru a-si depasi traumele, in timp ce homosexualitatea ne este prezentata ca ceva normal, firesc, care nu trebuie ingradit, discriminat (desi e impropriu si acest termen), deci trebuie acceptata fara interventii de niciun fel si fara a-i judeca pe homosexuali. Aici avem de-a face cu manipularea in sensul acceptarii ambelor genuri de stiri, desi logica si sistemul propriu de judecata spune ca homosexualul poate fi tratat inca inainte ca acesta sa ceara cuiva sa-i accepte sexualitatea inversata, inainte ca cineva sa stie ca e homosexual, deci inainte ca cineva sa apuce sa-l eticheteze in vreun fel sau sa-l ostracizeze. Pe de alta parte, asadar ni se sugereaza ca ar trebui sa acceptam ca un om urat trebuie sa depuna eforturi materiale ca sa devina frumos, dar in acelasi timp sa acceptam si ca un om care nu e normal d.p.d.v. sexual ar trebui acceptat! Stirile sunt contradictorii, insa sunt prezentate astfel incat mintea sa le accepte pe ambele, generand un proces de confuzie pe baza caruia se poate exercita control sigur. Este doar un exemplu.
In televiziune aproape ca nu se discuta despre homosexualitate ca impact catastrofal asupra societatii normale, iar in presa scrisa se accepta cu mare greutate subiecte de acest gen. Din cate stiu, doar in doua publicatii a aparut stirea despre petitia “S.O.S. familia!”, dintre care una este o publicatie crestina, care doreste pastrarea familiei, a traitiilor crestine. La radio nu se spune nimic, se prefera emisiunile de divertisment superficial, exceptie facand un radio privat care emite dincolo de granitele Romaniei (din Atlanta!), dar pentru romani, si care a prezentat in cadrul unei emisiuni petitia si gravitatea acestui pericol.
Asadar, mass-media este dresata de finantatorii trusturilor care le dicteaza deocamdata prudenta si abtinere, pentru ca incet, incet sa strecoare cate o stire, apoi emisiuni cu impact puternic, asa cum este cazul emisiunii de la ProTV – “Patru nunti si-o provocare”, apoi stiri care sa sperie oamenii despre amenzi primite de anumite organizatii care si-au manifestat protestul fata de expunerea propagandei pro-homosexualitate in institutii de invatamant si de cultura, apoi articole scrise de jurnalisti care nu au cunostinte minime de deontologie profesionala dar care-si permit sa atraga atentia asupra homofobiei, interpretata doar de ei ca homofobie, pentru ca in cele din urma sa se prevaleze de ceea ce vor ei sa sugereze, anume dovada homofobiei, in condamnarea oricui se opune acestei tendinte de “normalitate”. Insasi acest termen insa (“homofobie”) este unul artificial, caci nimeni nu poate face rau unui homosexual doar pentru ca nu-i impartaseste aceeasi conceptie, dar presa poate prezenta orice distorsiune ca fiind o realitate normala.




Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...