Sprijiniti-l pe Dr. Rusu Florin

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Sprijiniti-l pe Dr. Rusu Florin


Musafir

#101

2013-04-15 15:42

daca cineva crede ca prin campania impotriva medicilor si a cadrelor medicale in general, se pune ordine-n sistem, se eradicheaza coruptia , nu vor avea succes ptr ca suntem alaturi de cei care dau vietii o sansa. Daca nu avem incredere in ei, nu vom putea visa la o sansa... Iar " spaga" este rezultatul cultural al unui bloc de mentalitate....eu sunt mandra de medicii romani!
Alexandru Lapusneanu

#102

2013-04-15 15:44

LA BULAU!!!!!!
HUAAAA!!!!!!

Musafir

#103 Re: vlad

2013-04-15 15:56


Musafir

#104 Re:

2013-04-15 16:09

#96: Dr. Anastasiu -

Cand se va dovedi ca dr Rusu nu este vinovat, macar sa aveti bunul simt sa va cereti scuze. Nu cred nici macar ca sunteti medic. Aveti un vocabular care nu va face cinste......


Musafir

#105

2013-04-15 17:46

Nu lucrez in acest domeniu, dar sunt indignata de situatia creata.Cine are interes sa discrediteze si putinele valori ce ne-au mai ramas.

Musafir

#106

2013-04-15 19:45

Dr Rusu este un OM special
Nicoleta Vasile
Musafir

#107

2013-04-16 07:36