Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

OLTCHIM

#36876 Re: Plata restanțelor salariale și plata salariilor compensatorii o prioritate!!!

2015-04-29 12:59

#33443: OLTCHIM si ARPECHIM! - Plata restanțelor salariale și plata salariilor compensatorii o prioritate!!! 

   

Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului  

  Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice 

Bucureşti, 15 ianuarie 2015

COMUNICAT DE PRESĂ   

  Ministrul Economiei, Comerțului și Turismului, Mihai Tudose, s-a întâlnit astăzi, 15 ianuarie a.c., cu o delegație a salariaților de la SC Oltchim S.A., condusă de Cornescu Cristian, președintele Sindicatului Victoria și Dumitru Marin, președintele Sindicatului Unirea.În cadrul acestei întâlniri, reprezentanții salariaților SC Oltchim S.A. au solicitat Ministrului Economiei, Comețului și Turismului informații privind perspectiva de privatizare a combinatului și planul de dezvoltare al societății pentru anul în curs, posibilitățile de recuperare a restanțelor salariale apărute înainte declanșarea procedurii de insolvență, precum și stadiul soluționării problemelor privind plata salariilor compensatorii pentru angajații disponibilizați.Ministrul Economiei, Comerțului și Turismului, Mihai Tudose, le-a declarat salariaților SC Oltchim S.A. că susține în continuare soluția privatizării combinatului, dar prioritară este reorganizarea societății înainte de vânzare pentru creșterea interesului unui cumpărător capabil să susțină activitatea combinatului. Totodată, Ministrul Mihai Tudose le-a reiterat reprezentanților sindicatelor de la Oltchim că recuperarea restanțelor salariale și plata salariilor compensatorii pentru cei disponibilizați trebuie să constituie o prioritate pentru conducerea combinatului și că va întreprinde toate demersurile necesare pentru a sprijini o astfel de soluție. În același sens, pentru o mai bună colaborare cu partenerii sociali, Ministrul Economiei, Comerțului și Turismului a propus tuturor sindicatelor constituite la nivelul societății Oltchim semnarea unui Protocol de informare și consultare reciprocă periodică privind activitatea combinatului. La rândul lor, reprezentanții sindicatelor prezente la întâlnire au solicitat ca aceste consultări să fie comune cu toate sindicatele de la SC Oltchim SA.

Biroul de Presă al Ministerului    Economiei, Comerţului şi Turismului

http://www.minind.ro/presa_2015/ianuarie

OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#36877 Angajaţii CET rup tăcerea

2015-04-29 13:06

Pe adresa redacţiei am primit mai multe sesizări cu privire la teroarea care s-a aşternut în CET Govora. Chiar dacă sunt scrise sub anonimat, personalul societăţii a început să rupă tăcerea apelând astfel la presa care nu are motive să ascundă ce se întâmplă în incinta societăţii.

Pensionarea Ioanei Liţă, fosta şefă a Departamentului Resurse Umane din cadrul SC CET Govora, liderul Organizaţiei de Femei a PSD Vâlcea, a creat un adevărat coşmar în societatea mai sus numită. Rămas fără pilă, din dorinţa de a-şi demonstra utilitatea, Dan Liţă, consortul din dotarea liderului PSD, a instituit teroarea în societate, angajaţii sunt urmăriţi pas cu pas nu care cumva să bârfească conducerea societăţii sau să dea informaţii ,,duşmanilor” din afară. Un angajat al societăţii, care şi-a exprimat dorinţa de a rămâne anonim, afirmă că ,,în ultimele luni de când s-au preluat Minele Berbeşti şi Alunu, personalul CET Govora nu mai are linişte. Nu multă lume cunoaşte faptul că soţul doamnei Liţă (colonel în rezervă Dan Liţă) are contract de protecţie şi pază cu CET Govora. În calitatea sa de “inspector de pază” terorizează angajaţii societăţii cu ameninţări şi tot felul de referate tembele către directorul Bălan împotriva oamenilor (nefondate bineînţeles). Şi asta nu e tot. Domn` “colonel” Liţă umblă prin oraş urmărind personalul (bineînţeles pe cine i se pune pata). Prin contract beneficiază de o suma frumoasa de bani, peste 50k euro, maşină de serviciu şi telefon. Şi asta ca să-şi bată joc de oameni, că de util nu prea e util. Paza este asigurată de gardienii aflaţi sub conducerea CJ Vâlcea, iar dânsul reprezintă un terţ, ca mulţi alţii. CET are pază cât cuprinde, de cine se feresc aşa n-am prea înţeles nici noi, dar acum au luat-o razna.”. Se pare că angajatul are dreptate, dl. Liţă are un contract de pază la CET Govora în ,,subantrepriză” de la CJ, contract realizat prin influenţa soţiei sale care deţine şi calitatea de consilier judeţean. Liţă se ocupă doar ,,de securitatea termoficării din Râmnic”, orice ar însemna acest lucru, pentru că directorul Bălan a angajat pe contracte grase tot felul de firme de pază private peste cel al CJ Vâlcea, a externalizat servicii pe care le-a transformat în societăţi al căror singur acţionar este CET-ul, societăţi prin care s-au tras ţepe de milioane de euro. Cum reieşea şi din raportul Curţii de Conturi, Bălan şi Ioana Liţă au făcut ce-au vrut cu banii societăţii, au făcut şi au împărţit bugetul în funcţie de interesele personale. Nevroza conducerii CET a atins paroxismul după controlul Curţii de Conturi când toată suflarea CET Govora a intrat în vizorul managerului general. Angajaţii sunt vânaţi şi în afara orelor de program, la comanda acestuia şi a apropiaţilor, pentru evitarea unor scurgeri de informaţii către presă. Gaşca din fruntea CET Govora a uitat că există şi alte forme de comunicare, că nu toată lumea socializează în Mall.

Încurajăm personalul societăţii să ne scrie în continuare pe adresa redacţiei www.timpuldevalcea.ro

 

OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#36878 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM

2015-04-29 13:10

#35691: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: -

 

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat :

T1 8,659; T2 17,821; T3 17,821; T4 17,821; T5 17,821; T6 17,821; T7 17,821;T8 17,821; T9 17,821; T10 17,821; T11 17,821;T12 17,821

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii curente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare  pag 81 din 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015.

Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment.

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment.

UNDE SUNT BANII????
AUGUST 2012 PANA AZI 2015........

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013 SI TOATE DREPTURILE SALARIALE !!!

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI VALOAREA TOTALA DIN ACTE, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013 TOATE.

OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#36879 OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

2015-04-29 13:13

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 26.03.2015
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 Părţi

NumeCalitate parte
SC OLTCHIM SA RM VALCEA Debitor
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 Lichidator
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 Lichidator
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA Reprezentant legal
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA Reprezentant legal
D.G.F.P VÂLCEA Reprezentant legal
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE Reprezentant legal

 si TOTI CREDITORII CU CREANTE....

 

Şedinţe

17.06.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie:
Solutia pe scurt:
Document:    

22.04.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scurt: În temeiul art.101 alin.1 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolvenţei: Confirmă Planul de reorganizare propus de către Consorţiul ROMINSOLV SPRL şi BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL, fila 77 din Planul de reorganizare, cu scenariile A şi B, capitolul 1.1.1., filele 83-90 din Planul de reorganizare votat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.03.2015. Stabileşte termen de fond 23.09.2015, în vederea depunerii Raportului trimestrial prevăzut de dispoziţiile art.106 din Legea nr.85/2006. Cu drept de recurs în termen de 7 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre  892/2015  22.04.2015

22.04.2015
Ora estimata: 08:05
Complet: Cameră de consiliu
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Respinge cererea de plată (fila 184,vol68) ca neîntemeiată, formulată de Primăria Dăbuleni. Admite cererea de plată formulată de către creditoarea Mentchim SA, în parte. Obligă pe debitoare la plata sumei de 878.155,14 lei c.val. prestări servicii către creditoare, în limita disponibilităţilor băneşti,iar în caz de confirmare plan de reorganizare conform programului de plăţi prevăzut. Cu recurs.
Document: Hotarâre  893/2015  22.04.2015

01.04.2015
Ora estimata: 08:05
Complet: Complet amanare pronuntare
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scurt: Respinge cererea CET ca rămasă fără obiect. Respinge cererile CEC şi Primăria Mihăeşti ca neîntemeiată. Admite în parte cererea DGFP Vâlcea.
Document: Hotarâre  788/2015  01.04.2015

25.03.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scurt: Respinge cererea Tehnosud ca rămasă fără obiect. Amână pronunţarea cu privire la cererile de plată la data de 01.04.2015. T.fond.22.04.2015
Document: Hotarâre  715/2015  25.03.2015

 

CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015
Musafir

#36880 CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015

2015-04-29 13:23

BREAKING NEWS ALERT: PLANUL DE REORGANIZARE OLTCHIM  2015 APROBAT 22.04.2015.

HOTIA DE LA OLTCHIM = 9 MILIOANE EURO.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 29/30.04.2015

http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/OLT270315.pdf

CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015 ORA 12.00

Notice for Ordinary General Meeting of Shareholders on April 29(30), 2015 Reference date: April 20, 2015

3/26/2015 8:29:00 AM

http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/OLT260315_ro.pdf

http://www.bvb.ro/

CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015 ORA 12.OO

 
 
Descriere Documente
Convocatorul Adunarii Generale  
  Convocator.pdf
  Convening notice.pdf
Formular de Procura speciala Formular procura speciala.doc
  Form for special proxy.doc
Formular de vot prin corespondenta Formular vot prin corespondenta.doc
  Form for voting by correspondence.doc
Situatia actiunilor si drepturilor de vot Situatia actiunilor si a drepturilor de vot.pdf
  Status of shares and voting rights.pdf
Documente si materiale informative AGOA Materiale pentru pct.1 si 2:
- Raport Activitate - Neconsolidat - 2014.pdf
- Situatii financiare neconsolidate 2014.pdf
- Raport Audit - Situatii financiare neconsolidate 2014.pdf

Materiale pentru pct.3:
- Raport Activitate - Consolidat - 2014.pdf
- Situatii financiare consolidate 2014.pdf
- Raport Audit - Situatii financiare consolidate 2014.pdf
Proiect de Hotarare Proiect de hotarare AGOA.pdf
  OGMS draft decision.pdf
Hotarare AGOA Hotarare AGOA.pdf
  OGMS decision.pdf
Rezultate vot Rezultate vot.pdf
 

http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/OLT290415A_ro.pdf ; http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/ http://www.bvb.ro/infocont/infocont http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/

BVB OLT OLTCHIM S.A. RM. VALCEA

 

http://www.bvb.ro/

   

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#36881 Re: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

2015-04-29 15:01

#30039: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! 

 

-Mai aveti cartea "Secretul imbogatirii rapide"? intraba Bula in librarie
-Sigur ca da, dar se vinde numai la pachet cu "Codul Penal" ...

 

 

DNA S.O.S. OLTCHIM VALCEA SI ARGES !!!!

S.O.S. OLTCHIM !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA  SC. OLTCHIM SA.

 

NEWS :

#36882 Mihai Bălan şi-a dat iar demisia de la CET Govora

2015-04-29 15:45

Consiliul de Administraţie al CET Govora SA a luat act de demisia directorului general

"Astăzi, 29 aprilie 2015, am decis să-mi depun demisia la Consiliul de Administraţie al SC CET GOVORA SA din funcţia de Director General al acestei societăţi.

Urmează conform legii să rămân în funcţie încă 40 de zile lucrătoare după care îmi încetează mandatul.

În aceste 40 de zile voi elabora raportul de activitate de la preluarea funcţiei de Director General, la 20 octombrie 1999 şi până astăzi. O sinteză a acestui raport o voi face publică.

Motivele demisiei mele sunt strict personale şi nu doresc să se dea alte conotaţii de orice natură.
Pentru a asigura o stabilitate a asocietăţii rămân în funcţia de membru al Consiliului de Administraţie şi de asemenea precizez că în cele 40 de zile voi elabora un plan de eficientizare la SC CET GOVORA SA şi de consolidare şi stabilizare a activităţii.

De asemenea voi încerca să formez o echipă dinamică care să facă faţă provocărilor viitoare.

Aş vrea pe această cale să mulţumesc echipei cu care am colaborat, angajaţilor societăţii pe care am condus-o pentru modul exemplar în care au activat şi înţelegerea de care au dat dovadă pentru a reuşi să trecem peste toate obstacolele.

Aş vrea de asemenea să mulţumesc tuturor celor care au sprijinit societatea, care împreună cu angajaţii societăţii au reuşit să transforme SC CET GOVORA SA într-un nume recunoscut în economia României", a precizat directorul general al SC CET Govora SA, Mihai Bălan.

NEWS :

#36883 Mihai Bălan, demisie după aproape 16 ani în fruntea CET Govora. Consiliul de Administraţie a luat ac

2015-04-29 15:47

Mihai Bălan, demisie după aproape 16 ani în fruntea CET Govora. Consiliul de Administraţie a luat act de hotărârea sa

Mihai Bălan şi-a prezentat demisia, în această după-amiază, şi în Consiliul de Administraţie. Acesta le-a spus celor şapte membri din CA al societăţii că renunţă la funcţie din „motive personale”.

Perioada de preaviz în cazul managerului CET Govora este de 40 de zile, timp în care Mihai Bălan s-a angajat să întocmească raportul de activitate pentru cei 16 ani în care s-a aflat în fruntea societăţii. "Motivele demisiei mele sunt strict personale si nu doresc să sea dea alte conotaţii de orice natură. Pentru a asigura o stabilitate a societăţii rămân în funcţia de membru al Consiliului de Administraţiei şi, de asemenea, precizez că în cele 40 de zile voi elabora un plan de eficientizare a activităţii la S.C. CET Govora şi de consolidare şi stabilizare a activităţii. De asemenea voi încerca să formez o echipă dinamică care să facă faţă provocărilorviitoare", a precizat Mihai Bălan într-un comunicat de presă. Demisia lui Mihai Bălan a survenit la scurt timp după ce în presa locală au fost publicate fragmente dintr-un raport al Curţii de Conturi, din care rezultă, printre altele, că mai mulţi directori din cadrul societăţii au încasat nejustificat în 2012 prime de performanţă şi vacanţă în cuantum de zeci de mii de lei Mihai Bălan se numără printre cei mai longevivi manageri din sectorul public, acesta preluând funcţia de director în octombrie 1999.

Citeste mai mult: adev.ro/nnkqsh

CREANTELE OLTCHIM.

#36884 Re: DATII AFARA DIN OLTCHIM DOAMNA JUDECATOR SINDIC RAMNICU VALCEA SI SALVATI JUDETUL VALCEA!!!!!

2015-04-29 15:55

DATII AFARA DIN OLTCHIM DOAMNA JUDECATOR SINDIC RAMNICU VALCEA SI SALVATI JUDETUL VALCEA!!!!!

Nimeni nu este tinut iobag la OLTCHIM, DATII AFARA.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI VINCEA ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.  ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM: HOTIA DE LA OLTCHIM = 9 MILIOANE EURO.

Victor-Viorel Ponta (n. 20 septembrie 1972, București)

 "Să mute "chermeza" la Oltchim sau Arpechim " recomandare de la Predoiu.

   http://ro.wikipedia.org/wiki/Victor_Ponta

Prefectul Dumitru Cornoiu, acuzat de deturnarea a 9 milioane de euro

http://www.infopuls.ro/

Control la sânge la Oltchim: nu s-au plătit salariile!

http://www.viatavalcii.ro/index.php

 Membrii CAR Oltchim acuza Consiliul de Administratie de deturnare de fonduri

http://www.impactreal.ro/

TOATE SINDICATELE SUNT IN CULPA DIN OLTCHIM.

1.SINDICATUL LIBER OLTCHIM, presedinte Mihai Diculoiu

2.SINDICATUL VICTORIA OLTCHIM, condus de Corneliu Cernev

3.SINDICATUL UNIREA OLTCHIM. condus de Marian Dumitru 

4.SINDICATUL SOLIDARITATEA OLTCHIM, condus de Dumitru Bica  

5.SINDICATUL RAFINORU, condus de Popescu Ionel

....SI TOATE STRUCTURILE SINDICALE.  

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.  

- Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica
- Mihail Tălpăşanu – director Direcţia Producţie,
- Marius Pîrvu – fost director general,
- Spiru Ciobescu Laurentiu Armand – director Direcţia Comercială,
- Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu,
- Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice-Produse Oxo,
- Mihai Pavel Dumitru – şef Divizia Materiale pentru Construcţii,
- Marian Tapu – şef Sector Marketing DMC,
- Victor Avram – director general adjunct-
- Spiru Ciobescu Elena Felicia – şef Divizia Financiară,    etc.

Management:
Mihai Bălan - Director General
Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar
Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional
Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - Director Marketing
Ion Coclet - Director Resurse Umane
 

  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan    Administrator Judiciar

Stanescu Nicolae Bogdan Codrut  Administrator Special  

Avram Danut-Victor     Director General Adjunct  

Talpasanu Mihail        Director Directia Productie

Spiru-Ciobescu Laurentiu-Armand  Director Directia Comerciala

Smeu Alin-Ion         Director Directia Economica  

Munteanu Dana Maria  Director Directia Resurse Umane  

Pirvu Marius   Director Directia Petrochimica Bradu

 impreuna cu MIRCEA DEACONU si FLORIAN MATEITA  etc.

www.oltchim.ro  SI TOTI MINISTRII ECONOMIEI SI FINANTELOR  SI ALTE MINISTERE DIALOG-SOCIAL...S.A.M.D, PANA AZI.

SI CEILALTI BAGATORI DE SEAMA CARE AU MAI SEMNAT, FARA ACORDUL PARTILOR SI IN DEFAVOAREA ALTOR CREDITORI,

 PRIN TAINUIRE SI NEDENUNTARE, SUNT TOTI IN CULPA, RASPUND PENAL!!!!!!!!!!!!!!

NEWS ALERT DNA:

#36885 Șeful RA-APPS, Gabriel Surdu, reținut de DNA (surse)

2015-04-29 16:22

Directorul Regiei Autonome Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat (RA-APPS), Gabriel Surdu, a fost reținut miercuri de procurorii DNA, au declarat pentru AGERPRES surse judiciare.

În urmă cu aproximativ două ore, el a fost adus cu mandat la Direcția Națională Anticorupție pentru a fi audiat.

La sosire la DNA, Gabriel Surdu nu a făcut declarații presei.

Procurori DNA au efectuat miercuri percheziții la RA-APPS, de anchetă fiind vizat directorul instituției, pentru suspiciuni de cumpărare de influență. De asemenea, au avut loc percheziții în alte 3 locații din București și județul Prahova.

Directorul RA-APPS, Gabriel Surdu, este cercetat de DNA pentru că, în vara anului 2013, i-ar fi cerut președintelui Consiliului Județean Buzău de la această dată, Cristinel Bîgiu, să îi faciliteze obținerea unor contracte de lucrări pentru SC Construct Co Group SRL, firmă pe care o conducea prin intermediar, au declarat pentru AGERPRES surse judiciare.

Aceleași surse au precizat că Bîgiu a fost de acord cu cererea lui Gabriel Surdu și l-a sprijinit să obțină un contract de lucrări pentru firma respectivă, în comuna Ghergheasa, în schimbul intervenției pe lângă primarul localității cerând 8% din valoarea contractului.

Firma SC Construct CO Group SRL ar fi fost condusă de Gabriel Surdu printr-un intermediar.

Potrivit surselor, în data de 21 mai 2014, între Primăria Ghergheasa și SC Construct CO Group SRL, administrată de Horațiu Daniel Vidan Popa, a fost încheiat contractul având ca obiect proiectarea și execuția 'Modernizare drumuri de interes local și rețea publică de canalizare și stație de epurare în comuna Ghergheasa, județul Buzău', în valoare de aproximativ 11 milioane de euro.

BREAKING NEWS ALERT :

#36886 Surse: Sechestru la Rafinăria Petrotel, deținută de Lukoil

2015-04-29 16:25

Surse: Sechestru la Rafinăria Petrotel, deținută de Lukoil

 

Soarta a aproape o mie de angajaţi ai Rafinăriei Petrotel Ploieşti, deținută de Lukoil, este incertă. Rafinăria trebuia să-şi repornească azi instalaţiile oprite pentru o revizie tehnică. Surse ale Digi24 spun însă că situaţia rafinăriei este gravă şi că cei aproape o mie de angajaţi ar putea rămâne în curând fără locuri de muncă, după ce ANAF ar fi pus sechestru asigurator asupra mărfurilor companiei.

Faptul că ANAF a pus sechestru pe bunurile Rafinăriei Petrotel Ploieşti, pe antrepozitul fiscal, înseamnă că această companie nu poate vinde nici benzina şi nici motorina pe care le rafinează. Astfel, pentru a-şi alimenta benzinăriile, trebuie să apeleze la piaţa liberă, iar de acolo va cumpăra combustibil la un preţ mai mare decât cel produs la rafinăria de la Ploieşti.

ANAF nu a vrut să comenteze situaţia de la Lukoil, însă surse din piaţa de energie spun că este vorba despre un sechestru pe antrepozitul fiscal. Inspectorii ANAF verifică toate actele companiei şi vor să vadă modul în care au fost accizate produsele rafinate.

În octombrie anul trecut, procurorii au pus sechestru pe rafinărie şi pe stocurile acesteia. Pe 2 octombrie 2014, rafinăria de la marginea Ploieştiului părea că este cucerită de mascaţii poliţiei române. În birourile şefilor, procurorii scotoceau în fiecare sertar. Erau percheziţii şi la alte peste 20 de adrese. Motivul: evaziune fiscală şi spălare de bani. Prejudiciul estimat: 230 de milioane de euro.

Următoarea mişcare a procurorilor a fost să ceară sechestru pentru rezervele de petrol aflate în Portul Constanţa. Era o primă încercare de a recupera presupusa pagubă. Răspunsul a venit imediat. Rafinăria a început procedurile pentru oprirea activităţii. 3.500 de oameni erau în pericol să rămână fără locurile de muncă, lucru pe care premierul Victor Ponta şi ambasada Rusiei l-au declarat inacceptabil.

În calitate de Ambasador al Federaţiei Ruse sunt foarte îngrijorat de evenimentele desfăşurate în jurul rafinăriei Petrotel, care aparţine companiei petroliere ruseşti Lukoil, precum şi de atmosfera care se creează în legătură cu această situaţie. O preocupare aparte o provoacă faptul că, în cadrul măsurilor de anchetă, s-a dispus ca uzina să oprească producţia, ceea ce a pus în pericol funcţionarea întregului lanţ de producţie al companiei Lukoil din România”, spunea Oleg Malginov, ambasadorul Rusiei în România, într-un comunicat de presă.

Din justiţie, dosarul Lukoil s-a mutat în lumea politică şi s-a transformat în scandalul Lukoil. Premierul a făcut apel la înţelepciunea procurorilor să găsească soluţii legale pentru a nu se bloca activitatea rafinăriei.

Cei care au comis fapte penale nu fugeau cu conducta în Rusia sau nu ştiu unde şi nici rafinăria nu o mutau mâine. Să avem grijă, sunt 3.500 de oameni, interese economice. Procurorul nici nu cred că e interesat că Lukoil are 3.500 de angajaţi şi că Oltchim cumpără doar de la Lukoil şi de faptul că au blocat combustibil la Oil Terminal şi la CONPET. Că nu ştie procurorul şi, probabil, nu e treaba domniei sale”, spunea, la acel moment, Victor Ponta.

Preşedintele de la acea vreme a fost mai tranşant şi a taxat imediat reacţia premierului şi a ruşilor.

„Îmi pare o abordare de tip putinian. Dacă vrea legile de la Moscova, se duce acolo, nu în România”, spunea Traian Băsescu, preşedintele României la acea vreme.

Şi procurorul general a condamnat ameninţările ruşilor. Cu toate acestea, după negocieri intense în care s-au implicat şi oameni din Guvern, instanţa a fost mai blândă. A ridicat o parte din sechestru, iar compania şi-a reluat activitatea, în timp ce ancheta penală continuă.

Lukoil este al treilea mare jucător pe piaţa carburanţilor din ţara noastră. Are peste 300 de benzinării şi aduce câştiguri de peste 700 de milioane de euro pe an pentru statul român.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24

NEWS :

#36887 Opinie George Mioc, CEO PSI Industries: Bilanţ şi concluzie, după trei ani cu Ponta: e timpul să ne

2015-04-29 16:28

Opinie George Mioc, CEO PSI Industries: Bilanţ şi concluzie, după trei ani cu Ponta: e timpul să ne luăm Guvernul înapoi!

Există sentimentul că, atunci când identifici o greşeală, eşti dispus să înveţi şi să corectezi. Nu am sesizat nici cea mai mică urmă de regret în discursul pe care premierul Victor Ponta l-a ţinut la marcarea celor trei de la răsturnarea guvernului Ungureanu. Nici una. Totul era perfect. Deşi nu am în spate un uriaş aparat de partid şi de stat, care să-mi coloreze nişte grafice minunate, cu o săgeată mare şi roşie îndreptată spre cer, cred că pot să suplinesc lipsurile din discursul primului-ministru şi să arăt unde a eşuat, cel puţin din perspectiva mediului de afaceri.

Situaţia este relativ clară: investiţiile străine s-au prăbuşit, investiţiile în infrastructură au fost blocate (cu efecte pe absorbţia fondurilor europene), sectorul de stat a rămas supradimensionat şi corupt, iar legislaţia a fost schimbată frecvent, haotic şi fără transparenţă. Să le luăm pe rând.

Investiţiile străine au ajuns, în 2014, la 2,581 miliarde de euro, cu puţin peste nivelul din 2013, când au ajuns la doar 2,7 miliarde euro. Ştiţi cât au însumat investiţiile străine în 2009, în plină criză? Aproape 4,9 miliarde euro. În 2008 au fost 9,5 miliarde euro. Iată ce spune Comisia Europeană despre această situaţie: „România înregistrează dezechilibre macroeconomice care necesita monitorizare şi acţiuni la nivel de politic (...) Cu toate acestea, riscurile de pe urma situaţiei net negativă a investiţiilor internaţionale şi o capacitate redusă de export pe termen mediu necesită atenţie”. După cum ştiţi, aceasta a fost explicaţia CE la decizia de a demara procedura de dezechilibru macroeconomic pentru România.

Bilanţul autostrăzilor în 2014: 50 km deschisi circulaţiei, cel mai slab an din ultimii patru. În 2015 ar urma să se deschidă alţi 25 de km. La sfârşitul acestui an, Bulgaria – cu o suprafaţă la jumătatea României – va avea o reţea mai densă. Şi cred că uităm prea uşor de dezastrul din infrastructura de cale ferată şi de lucrările la extinderea metroului, întârziate cu circa trei ani.

Sectorul de stat este cel mai mare din UE. Corupţia, pe măsură. Ordonanţa privind guvernanşa corporativă rămâne literă moartă, PSD şi-a plasat clientela în adunările generale şi consiliile de administraţie ale companiilor de stat. Privatizarea şi restructurarea sunt blocate, iar companii precum Oltchim, CFR Marfă sau Complexul Energetic Hunedoara  se scufundă în datorii. Ele ar fi putut fi salvate acum câţiva ani, dacă se încerca o privatizare cinstită, dar guvernul Ponta a avut aranjamente ba cu Dan Diaconescu, ba cu Gruia Stoica.

Despre practica nefericită a ordonanţelor de urgenţă, s-a scris suficient. O noutate este că, pentru a păcăli statisticile, guvernul modifică printr-o singură ordonanţă câte 25 de acte legislative, ceea ce sporeşte haosul şi confuzia.

De acum înainte, de câte ori voi face un bilanţ al guvernării Ponta voi încheia amintind de Petromidia! Nu trebuie să uităm că statul român are de încasat 200 de milioane de dolari pentru această rafinărie, iar KazMunaiGaz s-a angajat să pună pe picioare un fond de investiţii de un miliard de USD. Terminam vreo 40 de km de autostradă cu aceşti bani.

Nu am pretenţia că am inventariat toate piedicile pe care guvernul Ponta le-a pus mediului de afaceri, alungând investorii străini. Cred că este suficient. Nu sunt perspective ca acest Executiv să îşi schimbe atitudinea, este evident că PSD a intrat în logica alegerilor din 2016, competiţia cu PNL fiind strânsă. Fiecare zi în care Victor Ponta se află la putere este o zi pierdută pentru dezvoltarea economică a României. Eu susţin că este momentul schimbării.

http://www.businessmagazin.ro/

NEWS ALERTA:

#36888 LISTA CELOR 7 FIRME ŢINUTE „LA SECRET”, care spun cât costă vilele RA-APPS. Cum răspund la întrebare

2015-04-29 16:31

LISTA CELOR 7 FIRME ŢINUTE „LA SECRET”, care spun cât costă vilele RA-APPS. Cum răspund la întrebarea: cine a evaluat sediul PSD de TREI ORI SUB PREŢUL PIEŢEI?

În martie 2014, Gândul scria despre faptul că RA-APPS ţine la secret numele evaluatorilor care stabilesc preţul unui imobil deţinut de regie.

Afacerea prin care PSD şi UNPR şi-au cumpărat în decembrie de la stat sediul central la un preţ de cel puţin 2,5 mai mic decât cel al pieţei este protejată de Regia Protocolului de Stat. Astfel RA-APPS ţine secret numele firmei de evaluare, invocând "clauze de confidenţialitate". Mai mult din investigaţia Gândul de mai jos veţi vedea cum Regia Protocolului de Stat face evaluări pentru vânzarea imobilelor de protocol cu 7 evaluatori, selectaţi în baza unei cereri de ofertă. Raportul de evaluare, care stabileşte preţul pieţei este cel de la care pleacă preţul cerut cumpărătorului. Patru dintre aceste firme au o relaţie de afaceri mai veche cu RA-APPS, deţinând contracte cu statul chiar şi sub fosta guvernare. Interesant este şi cazul firmei ROMANIAN EXPERT CONSULTING, condusă şi deţinută de Marian Dumitraşcu, soţul Elenei Dumitraşcu, inspector la Corpul de Control al Prim-Ministrului şi fosta şefă a acestuia în perioada guvernărilor Boc şi Ungureanu. Puteţi citi în continuare cum au reacţionat reprezentanţii acestor firme când au fost întrebaţi despre raportul de evaluare din cazul sediilor partidelor.

Gândul a publicat în luna februarie informaţii privind modul în care PSD a apelat la noua lege prin care sediile formaţiunilor politice se pot cumpăra, în rate, fără credit bancar, direct de la stat. Contractele au fost încheiate în decembrie, la două luni după ce Guvernul Ponta a adoptat, prin Hotărâre, normele de aplicare a legii votate în Parlament în 2013. Detalii despre actul normativ ce a făcut posibilă tranzacţia, dar şi modul în care acesta a fost votat în Parlament găsiţi aici.

Preţul tranzacţiilor încheiate cu Regia Autonomă Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat (RA-APPS) este, în final, de aproximativ 300 de euro pe metrul pătrat, în condiţiile în care aceeaşi Regie a vândut în 2013, în zonă, apartamente cu 1600 de euro pe metrul pătrat.

În plus, o analiză Gândul - Ziarul Financiar a tranzacţiilor recente ale marilor jucători din imobiliare relevă că preţurile vilelor istorice din zona bulevardelor Aviatorilor şi Kiseleff, unul dintre cele mai scumpe cartiere rezidenţiale din Bucureşti, sunt de aproape trei ori mai mari pe “piaţa liberă”.

Sediul central al PSD

Ca justificare, RA-APPS a transmis pe 25 martie cotidianului gândul "preţul de vânzare a fost stabilit pe baza unui raport de evaluare întocmit de un evaluator autorizat". La solicitarea numelui acestuia ca şi a raportului de evaluare care să justifice acest preţ, Regia Protocolului de Stat a refuzat însă să facă publice aceste informaţii, invocând existenţa unei "clauze speciale de publicitate, confidenţialitate şi responsabilitate". Astfel, RA-APPS ţine secrete numele celor fac evaluări ale bunurilor aflate în patrimoniul statului, asigurând totodată evaluatorul că nu va divulga aceste date "fără aprobarea scrisă şi prealabilă" a acestuia.

Gândul a găsit însă lista celor 7 firme cu care RA-APPS a încheiat anul trecut un contract-cadru pentru evaluarea clădirilor scoase la vânzare. Una dintre acestea (Tehnic Rom Expert Consulting SRL) nu mai funcţionează, iar reprezentanţii altor patru (Romanian Expert Consulting SRL, Lero Advanced Consulting SRL, Siomax SRL şi NP Global & Partners SRL) susţin că nu au nimic de-a face cu cele două rapoarte de evaluare. Cel care, ca şi RA-APPS, invocă existenţa clauzei de confidenţialitate este Mihai Vicoveanu, directorul Fenco SRL, în timp ce Vertigo Valuation SRL nu a răspuns solicitării gândul de a face o precizare în acest sens.

Clauza salvatoare. RA-APPS nu dă informaţii "fără aprobarea scrisă a evaluatorului"

Cum evaluatorul este cheia chilipirului de care PSD şi UNPR au beneficiat plătind, în rate întinse pe trei ani, 4.334.909,6 lei, echivalentul a 963.000 de euro pentru o clădire cu 876 de metri pătraţi amprentă la sol, dar ridicată pe patru niveluri în Kiseleff nr 10 şi, respectiv, 498.601,60 lei (110.000 de euro) pentru un sediu cu două niveluri şi 170 de metri pătraţi suprafaţă construită la sol, gândul a cerut RA-APPS, în repetate rânduri, să precizeze numele celor care au întocmit rapoartele de evaluare şi să facă public conţinutul documentelor.

Ca răspuns, Regia a precizat doar, după mai mult de 30 de zile, că "a respectat întocmai prevederile legale privind selectarea evaluatorilor" şi că aceştia ar fi protejaţi de o "clauză specială de publicitate, confidenţialitate şi responsabilitate".

RĂSPUNSUL INTEGRAL AL RA-APPS

"R.A.-A.P.P.S. trebuie să respecte clauzele speciale de publicitate, confidenţialitate şi responsabilitate. Aceste clauze sunt inserate în fiecare raport de evaluare. Astfel, se precizează: «Prezentul raport este întocmit la cererea şi în scopul informării clientului. Nu este permisă folosirea raportului de către o terţă persoană fără obţinerea, în prealabil, a acordului scris al clientului şi evaluatorului. Acest raport nu va putea fi inclus, în întregime sau parţial, în documente, circulare sau declaraţii, nici publicat sau menţionat în alt fel, fără aprobarea scrisă şi prealabilă a evaluatorului. Consimţământul scris şi aprobarea trebuie obţinute înainte ca raportul de evaluare (sau oricare parte a sa) să poată fi modificat sau transmis unei terţe părţi, sau altor categorii de public, prin prospecte, memorii, publicitare, relaţii publice, informaţii, vânzare sau alte mijloace». Conform celor menţionate, R.A.-A.P.P.S. nu vă poate furniza informaţiile solicitate fără acordul scris al părţilor implicate", susţine RA-APPS că ar avea nevoie tocmai de acordul evaluatorului pentru a clarifica semnele de întrebare legate de tranzacţie.

Lista scurtă a evaluatorilor care stabilesc preţurile de pornire ale clădirilor statului

Singura informaţie făcută publică de RA-APPS este aceea că evaluarea s-a făcut în baza acordului cadru nr. 6395/28.05.2013 încheiat "cu evaluatorii autorizaţi, selectaţi în urma derulării procedurii de cerere de ofertă".

Contractul încheiat în mai 2013, în valoare 201.520 de lei, s-a semnat cu 7 firme din cele 10 care au trimis oferte, la cererea RA-APPS. “Valoarea acordului-cadru, publicată în SEAP, reprezintă suma maximă ce poate fi cheltuită într-o perioadă de trei ani (durata întregului acord –cadru). Menţionăm faptul că respectiva sumă reprezintă contravaloarea serviciilor prestate de către cei şapte operatori economici pentru evaluarea tuturor imobilelor care se regăsesc pe Lista imobilelor privind vânzarea prin licitaţie publică”, precizează Regia.

Din cei 7 evaluatori consemnaţi de Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, patru (Romanian Expert Consulting SRL, Fenco SRL, Lero Advanced Consulting SRL şi Tehnic Rom Expert Consulting SRL) au contracte mai vechi cu RA-APPS, inclusiv sub fosta guvernare. Trei sunt nou-întraţi în reţeaua retrânsă a evaluatorilor cu care  lucrează Regia Protocolului de Stat. Este vorba despre Siomax SRL (o firmă din Târgu Jiu), TNP Global & Partners SRL şi Vertigo Valuation SRL.

Evaluatorul nr. 1. Dumitraşcu: “Nu am făcut noi aşa ceva”

Primul semnatar al contractului cu RA-APPS este ROMANIAN EXPERT CONSULTING , condusă şi deţinută de Marian Dumitraşcu, soţul Elenei Dumitraşcu, inspector la Corpul de Control al Prim-Ministrului şi fosta şefă a acestuia în perioada guvernărilor Boc şi Ungureanu.

Are contracte cu RA-APPS, încheiate prin negociere directă, din 2008, de la primele vânzări de imobile. Firma se află pe lista celor 14 evaluatori agreaţi de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în timpul mandatului Elenei Udrea şi a făcut studii de fezabilitate şi evaluări a peste 120 de clădiri ale MapN în timpul mandatului lui Gabriel Oprea la Apărare. Face evaluări şi expertize pentru Ministerul Justiţiei, Ministerul Educaţiei, Ministerul Finanţelor, OPSPI, AAAS, ANI, ANRP, Autoritatea Feroviară Română şi Agenţia Naţională de Cadastru.

Contactat de gândul, Marin Dumitraşcu a negat ferm implicarea firmei sale în cele două rapoarte de evaluare: “Mai studiaţi, nu am făcut noi aşa ceva. Sunt mai mulţi în acel contract”, a arătat directorul Romanian Expert Consulting spre ceilalţi şase evaluator.

Evaluatorul nr. 2. Somnea: „Am făcut evaluări, dar nu pentru sedii de partide”

Al doilea evaluator agreat de RA-APPS este SIOMAX SRL. Compania are sediul în Târgu Jiu, profilul principal contbilitate şi  îi aparţine exclusiv Marianei Somnea, care este şi administrator.

Şi ea exclude însă ca firma sa să fi girat evaluarea sub preţul pieţei pentru sediile PSD şi UNPR de pe Bulevardul Kiseleff. “Noi am făcut nişte evaluări, dar nu pentru sedii de partide”, susţine Mariana Somnea.

Evaluatorul nr. 3. Toader: “Nici nu ştiu unde sunt sediile”. Cum alege RA-APPS un evaluator dintre cei 7

În aceeaşi situaţie se declară şi Ludmila Toader, unic acţionar şi administrator la LERO ADVANCED CONSULTING SRL, o companie cu sediul în Craiova care a avut însă în ultimii ani importanţi client naţionali: RA-APPS, Oltchim, Transelectrica, Termoserv, Romarm, Electroputere SA, Compania Naţională a Uraniului.

“Chiar nu ştiu unde sunt sediile acestor partide. Dacă le-am fi evaluat noi, aflam cu siguranţă până acum”, spune Luminiţa Toader.

Directorul Lero a explicat pentru gândul şi cum procedează RA-APPS atunci când decide să ceară evaluarea unei clădiri pe care intenţionează să o scoată la vânzare: “Există un contract-cadru în care se agreează câteva firme. De fiecare dată când vor să scoată un imobil la vânzare, ni se trimite o cerere de ofertare şi pe preţurile prestabilite iniţial se poate renegocia. Dacă vii cu o valoare chiar mai mică, poţi face lucrarea”.

La fel s-a procedat şi în cazul clădirilor din Kiseleff nr 10 şi Gheorghe Brătianul nr. 7. Nu toţi evaluatorii au ştiut însă ce sedii se află la aceste adrese. “Dacă au fost trecute pe listă, s-a făcut ofertare pe ele. Dar dacă le-am fi luat noi, cu siguranţă am fi aflat până acum că acelea sunt sedii de partide, pentru că ar fi trebuit să mergem acolo să facem inspecţia. Dar chiar nu ştiu nici unde sunt”, susţine Luminiţa Toader.

Evaluatorul nr. 4. Tatu: “Nu noi am făcut evaluarea”

Proaspăt intrată în lista evaluatorilor agreaţi de RA-APPS, în 2013, firma TNP Global & Partners SRL– înfiinţată în 2013 - are doi acţionari cu participaţii egale. Este vorba de Luminiţa Tatu, fost producător la TVR reprofilat în domeniul evaluărilor, şi de Anca Mihaela Niţescu, evaluator şi consultant provenit dintr-o multinaţională.

Contactată de gândul, Luminiţa Tatu a exclus, la rândul său, orice implicare a companiei pe care o conduce în stabilirea preţului de referinţă pentru cele două sedii de partide. “Nu noi am făcut evaluarea, acest lucru vi-l pot spune cu certitudine”, a precizat ea.

Evaluatorul nr. 5 şi 6. Vicoveanu: “Informaţiile acestea sunt confidenţiale. Eu respect aceste clauze”

O altă abordare are însă directorul FENCO SRL. Evaluatorul Mihai Vicoveanu, director, asociat cu 7% şi colaborator mai vechi al RA-APPPS, spune că orice discuţie pe acest subiect ar fi o încălcare a contractului, fie de către evaluator, fie de RA-APPS, dacă divulgă aceste informaţii.

“Informaţiile acestea sunt confidenţiale. Noi avem un contract care este foarte clar şi are nişte clauze de confidenţialitate. Eu ştiu foarte bine şi cred că o ştiu şi cei de la RA-APPS. Cert este că acest contract este bilateral şi trebuie respectat şi de o parte şi de cealaltă. Eu îl respect, respect aceste clauze şi nu vreau să îmi pierd licenţa pentru o prostie”, a refuzat Mihai Vicoveanu să precizeze dacă Fenco a făcut evaluarea sediilor celor două partide aflate la guvernare.

UPDATE: FENCO SRL aparţine, în proporţie de 50% lui Marian Petre, fost preşedinte ANEVAR şi actual membru în Consiliul Director al Asociaţiei.

Directorul firmei, Mihai Vicoveanu figurează de asemenea ca evaluator la Tehnic Rom Expert Consulting SRL , firmă care, din informaţiile din piaţă, nu mai funcţionează din luna noiembrie, când managerul şi acţionarul său principal, Maria Magdalena Panaitescu Constantinopol (61,5 %) a decedat.

Evaluarea sediilor PSD şi UNPR s-a oficializat spre finalul anului, normele de aplicare a legii fiind finalizate în septembrie, iar tranzacţiile parafându-se în decembrie.

Evaluatorul nr. 7. Vertigo nu răspunde

Intrată de aproape un an în lista evaluatorilor RA-APPS este şi compania VERTIGO VALUATION SRL, condusă de Raluca Ioana Dunăreanu, un jurist în vârstă de 26 de ani, fost asigurator la ASTRA.

Firma are ca profit “activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice” şi îi aparţine, în cea mai mare parte, Ralucăi Dunăreanu (87,3%), asociată cu Marius Bogdan Şelaru – 12,1% , Adriana Ristea, Simona Caragea şi Gabriela Breaza – cu câte 0,17%.

Gândul i-a solicitat Ralucăi Dunăreanu o precizare pe această temă, fără a primi până la publicarea acestui articol niciun răspuns.

Cum se acoperă Regia. Artificiul "declaraţiei de responsabilitate"

RA-APPS insistă, în schimb, că a respectat întrutotul prevederile legii 48/2013 care permite vânzarea sediilor către partide, la cererea acestora, luându-şi măsuri de precauţie pentru a nu i se putea imputa nici tranzacţionarea la preţuri incorecte.

Măsura de precauţie luată astfel a fost aceea de a cere, la pachet cu fiecare raport de evaluare o "Declaraţie de certificare şi de responsabilitate" prin care evaluatorul - ţinut secret - îşi asumă responsabilitatea pentru preţul indicat "în limita cunoştinţelor şi informaţiilor deţinute".

"Cele două rapoarte, pentru stabilirea valorii de piaţă pentru imobilele situate în Şoseaua Kiseleff nr. 10, sector 1, Bucureşti, respectiv în str. Gh. Brătianu nr. 7, sector 1, Bucureşti, conţin certificarea prin care se precizează: «Prin prezenta, în limita cunoştinţelor şi informaţiilor deţinute, certificăm că faptele prezentate în acest raport sunt adevărate şi corecte. În plus certificăm că nu avem nici un interes prezent sau de perspectivă în proprietatea imobiliară care face subiectul prezentului raport de evaluare şi nici un interes sau influenţă legată de părţile implicate. Analizele şi opiniile noastre au fost bazate şi dezvoltate conform cerinţelor din standardele, recomandările şi metodologia de lucru ANEVAR (Asociaţia Naţională a Evaluatorilor din România)»", arată RA-APPS în răspunsul trimis gândul.

http://www.gandul.info/politica/l

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

#36889 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

2015-04-29 17:16

UNDE SUNT BANII????

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

       i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

UNDE SUNT BANII????


Musafir

#36890 DESTEPTAREA NU MAI DORMITI

2015-04-29 17:22

Diculoiu vorbeste de salariatii Oltchim ca au restante salariale de 3 luni , in timp ce el are salariu la zi din cotizatia membrilor de sindicat oare salariatii stiu?Mai incaseaza si o pensie de aproape 30 milioane lei,pe ce lume traiti?


Musafir

#36891 Re: DESTEPTAREA NU MAI DORMITI

2015-04-29 17:24

#36890: - DESTEPTAREA NU MAI DORMITI 

 Si toata conducerea Oltchim are achitarile la zi. Sunt imbuibati toti, inclusiv piperea & co si bdo cu hotii lor, au conturile pline din salariile noastre neachitate si toate creantele salariale neachitate.


Musafir

#36892 RUSINE

2015-04-29 17:25

Nu cred ca salariatii stiu,trebuie sa-l intrebam pe Costel de la Casieria Centrala de acolo ia bani.

 


Musafir

#36893 SA SE FACA DREPTATE

2015-04-29 17:27

Atunci memri de sindicat de la Sindicatul Liber cat de prosti pot sa fie sa mai stea in Sindicatul Liber.

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.
Musafir

#36894 Re: DESTEPTAREA NU MAI DORMITI

2015-04-29 17:33

#36890: - DESTEPTAREA NU MAI DORMITI 

 Asa ca, se confirma blatul creat intre sindicate si piperea cu asocaitii & co si toti aiciutii lor care ne praduiesc in draci  pe toti. Din cauza aceasta nici nu se prezinta in procesul insolventei Oltchim sa apere interesele salariatilor ( fosti si actuali ) pe Legea CCM si toate Legile, evitand sa deranjeze cu ceva si aducand pe avocatii hoti infiltrati sa-i apere chipurile pe disponibilizati ( proasta  Dinu ), dar care mai mult rau le fac si le fura banii, sunt pupincuristi si lipitori smirgheluitori la curul si urechea lui Piperea, evitand sa-l deranjeze.

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#36895 Re: SA SE FACA DREPTATE

2015-04-29 17:34

#36893: - SA SE FACA DREPTATE 

 TOATE SINDICATELE SUNT IN BLAT SI  PIPEREA CU ASOCIATII & CO SI MAFIOTII SI HOTII LOR, ACIUTII IN OLTCHIM.

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#36896 SA SE FACA DREPTATE

2015-04-29 17:43

DE CE SINDICATELE NU SUNT IN PROCESUL INSOLVENTEI OLTCHIM????? LA CATE DOVEZI SI ARGUMENTE AU CU TOATE PROBELE SI TOATE DOVEZILE SA LE PREZINTE INSTANTEI JUDECATOR- SINDIC RAMNICU VALCEA OLTCHIM SI SA RESPECTE TOATE LEGILE SI IN SPECIAL LEGEA CCM LA NIVELUL OLTCHIM PE CARE LE INCALCA SI IGNORA!!!

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM

HAI LA VALCEA IN OLTCHIM!!!!!!!!!!!!!!

S.O.S. OLTCHIM !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA  SC. OLTCHIM SA.

 SALARIILE:

DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

 UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

CREANTELE OLTCHIM.

#36897 Re: RUSINE

2015-04-29 17:49

#36892: - RUSINE 

 CE AVETI BAA CU COSTEL CASIERUL, POATE N-ATI AUZIT DE CARDURI SI VIRARI BANCARE, ATI INEBUNIT???? ASTIA ISI TRAG BANII IN CARDURI PE CONTUL PERSONAL.

CREANTELE OLTCHIM.

#36898 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA

2015-04-29 19:26

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

http://portal.just.ro/

 

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 22.04.2015
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 Părţi

NumeCalitate parte
SC OLTCHIM SA RM VALCEA Debitor
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 Lichidator
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 Lichidator
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA Reprezentant legal
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA Reprezentant legal
D.G.F.P VÂLCEA Reprezentant legal
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE Reprezentant legal

 si TOTI CREDITORII CU CREANTE....

 

Şedinţe

 

17.06.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie:
Solutia pe scurt:
Document:    

22.04.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scurt: În temeiul art.101 alin.1 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolvenţei: Confirmă Planul de reorganizare propus de către Consorţiul ROMINSOLV SPRL şi BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL, fila 77 din Planul de reorganizare, cu scenariile A şi B, capitolul 1.1.1., filele 83-90 din Planul de reorganizare votat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.03.2015. Stabileşte termen de fond 23.09.2015, în vederea depunerii Raportului trimestrial prevăzut de dispoziţiile art.106 din Legea nr.85/2006. Cu drept de recurs în termen de 7 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre   892/2015  22.04.2015

 

Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina =>Plan Reorganizare Oltchim.pdf

fila 77 din Planul de reorganizare, cu scenariile A şi B :

http://i.imgur.com/3ihtsDr.jpg ; http://i.imgur.com/KQfAgs0.jpg ; http://i.imgur.com/whbEd4M.jpg ;

capitolul 1.1.1., filele 83-90 :

http://i.imgur.com/y6wbcxh.jpghttp://i.imgur.com/u8JgnaE.jpghttp://i.imgur.com/8bSD9SN.jpg ; http://i.imgur.com/PObv2O0.jpghttp://i.imgur.com/6GjIHua.jpghttp://i.imgur.com/IEcN8np.jpghttp://i.imgur.com/rp3jQtf.jpg  http://i.imgur.com/jAWGgDO.jpg ;

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#36899 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

2015-04-29 19:34

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Membrii CAR Oltchim acuza Consiliul de Administratie de deturnare de fonduri

 
     
Data publicarii: 25-03-14
Membrii CAR Oltchim s-au trezit fără bani, după ce au constatat că, în ultimii ani, multora dintre ei li s-au reţinut din drepturile salariale ratele pentru CAR, dar acestea nu s-au mai virat către organismul financiar. Mai mulţi membri ai CAR Oltchim acuză astfel faptul că persoanele care aveau obligaţia legală de a le apăra drepturile, adică Consiliul de Administraţie al CAR, nu au ridicat nici-un deget împotriva celor vinovaţi de deturnare de fonduri. În ziua de 25 martie a fost programată conferinţa CAR, iar păgubiţii sunt hotărâţi să înlăture actuala conducere a organismului, dar sesizează în acelaşi timp, în mod public, autorităţile de cercetare penală.

 http://www.impactreal.ro/

DISPONIBILIZATII DE N- ORI PAGUBITI:

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI 2013;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM 2013  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM 2012 SI PENALIZARI CU DOBANZI DIN 2013 PANA AZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI SALARII  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII 2013 CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI 2013;

4. BLOCATI SI DETURNATI VOIT FARA ACORDUL SCRIS DE CATRE DISPONIBILIZATI  2013, ILEGAL FIIND BLOCATI CATRE MASA CREDALA 2013-2014,SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME..., DOVEDITE ACUM CA NU AVEAU CE CAUTA ACOLO BLOCATE;

5. ANAF IMPOZITATI, PILONUL II PENSII PRIVATE SI CASEI DE PENSII STATUTUL ROMAN, APAREM CU SUME DE BANI  PE CARE NOI NU-I AVEM NICI PANA AZI;

6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA CU ASOCIATII &CO SI  NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!

7.

8.

9.

10.

-

-

-

N.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.

AUGUST 2012 PANA AZI 2015........

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

 

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013 SI TOATE DREPTURILE SALARIALE !!!

A FOST O COMPLICITATE DIN AUGUST 2013 PANA-N 2015 INTRE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

#36900 Re: Re: CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

2015-04-29 19:44

#36002: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30 ianuarie 2013: DNA S.O.S OLTCHIM - Re: CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 

 

CREANTE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013 OLTCHIM SA, LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 DIN CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA LA NIVELUL OLTCHIM SA:

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

OLTCHIM CREANTE ACHITARE:

 

1. taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cheltuielile necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, precum si plata remuneratiilor persoanelor angajate in conditiile art.10, art.19 alin.(2), art.23, 24 si ale art.98 alin.(3), sub rezerva celor prevazute la art.102 alin.(4);
2. creantele izvorate din raportul de munca;
3. creantele reprezentand creditele, cu dobanzile si cheltuielile aferente, acordate de institutii de credit dupa deschiderea procedurii, precum si creantele rezultand din continuarea activitatii debitorului dupa deschiderea procedurii;
4. creantele bugetare;
5. creantele reprezentand sumele datorate de catre debitor unor terti, in baza unor obligatii de intretinere, alocatii pentru minori sau de plata a unor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
6. creantele reprezentand sumele stabilite de judecatorulsindic pentru intretinerea debitorului si a familiei sale, daca acesta este persoana fizica;
7. creantele reprezentand credite bancare, cu cheltuielile si dobanzile aferente, cele rezultate din livrari de produse, prestari de servicii sau alte lucrari, precum si din chirii;
8. alte creante chirografare;
9. creantele subordonate, in urmatoarea ordine de preferinta:
a) creditele acordate persoanei juridice debitoare de catre un asociat sau actionar detinand cel putin 10% din capitalul social, respectiv din drepturile de vot in adunarea generala a asociatilor, ori, dupa caz, de catre un membru al grupului de interes economic;
b) creantele izvorand din acte cu titlu gratuit.