Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

#29576 Re: Re: Re: CUM ESTE PIPEREA,....???? GARANTAT PIPEREA....!!!!!

2014-11-23 18:51

#26880: - Re: Re: CUM ESTE PIPEREA,....???? GARANTAT PIPEREA....!!!!! 

 

 Plan de Reorganizare S.C. OLTCHIM S.A. Ramnicu Valcea...????

https://www.youtube.com/  MIN. 1,26  " Eu fac promisiuni pe care eu mi le respect, nu promisiuni doar asa ca sa ma aflu in treaba, pentru ca nu sunt politician..., VA POT GARANTA CA LA SFARSITUL LUNII AUGUST AVEM UN PLAN DE REORGANIZARE LA OLTCHIM... " => PIPEREA&CO 18 iun. 2014

http://www.rominsolv.ro/


Musafir

#29577

2014-11-23 19:00

Salariile vi le da Iohannis! Ura¡!!!!!!!!!!!!!!!!

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#29578 S.O.S. OLTCHIM !!!

2014-11-23 19:03

#29577: -  

 Planul de reorganizare prin care am plecat disponibilizati din tabelul final de creante care refuza sa-l depuna  si prioritari la plata salariile (angajati si disponibilizati ) din SC. Oltchim S.A. sub semnatura si parafa judecatorului-sindic, surpriza ti-o spun mai incolo daca nu fac si aplica legea...., bine daca te duce capul o gasesti si tu, este si pe petitie.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

DECIZIA NR... DIN DATA DE 15.05.2013.

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

http://portal.just.ro/

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

#28417 Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013)

#28418 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018

#28419 Re: Re: H.G. 241/08.05.2013

DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM

#29579 Re: DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM 2013:

2014-11-23 19:11

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

DECIZIA NR... DIN DATA DE 15.05.2013.

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

http://portal.just.ro/

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

  • Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 359 din 21 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 381/2009 privind introducerea concordatului preventiv si mandatului ad-hoc, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 870 din 14 decembrie 2009, cu modificarile ulterioare;
  • Ordonanta Guvernului nr. 10/2004 privind falimentul institutiilor de credit, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 84 din 30 ianuarie 2004, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 278/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • sectiunile 1-3 ale capitolului III, capitolul IV si art. 83 din Legea nr. 503/2004 privind redresarea financiara, falimentul, dizolvarea si lichidarea voluntara in activitatea de asigurari, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 453 din 23 iulie 2013;
  • Legea nr. 637/2002 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat in domeniul insolventei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 931 din 19 decembrie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • art. 175 din Legea nr. 187/2012 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 757 din 12 noiembrie 2012, cu modificarile ulterioare, precum si art. 81 din Legea nr. 255/2013 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedura penala si pentru modificarea si completarea unor acte normative care cuprind dispozitii procesual penale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 515 din 14 august 2013;
  • orice alte dispozitii contrare, chiar daca acestea sunt cuprinse in legi speciale.
Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi Legea 85/2014 raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.

 S.C.Oltchim S.A se judeca pe legea insolventei aprobata de judecatorul-sindic in ianuarie 2013.

#28417 Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013)

 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )SC OLTCHIM SA RM VALCEA

#28418 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018

#28419 Re: Re: H.G. 241/08.05.2013

 

 

 DECIDE:

Incepand cu data de 14.06.2013, inceteaza contractul individual de munca (CIM ):

#28420 Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

  CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].

Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

#28421 Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

#29580 Re: Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

2014-11-23 19:12

#28420: Disponibilizat OLTCHIM 2013 - Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

 

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

       i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

DISPONIBILIZATII DE SASE ORI PAGUBITI

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM SI PENALIZARI CU DOBANZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI;

4. BLOCATI SI DETURNATI,SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME;

5. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI  PE CARE NOI NU-I AVEM;

 6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA&CO SI  NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE?

#29581 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE?

2014-11-23 19:13

#27924: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE? 

 

Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind

Codul fiscal

cu normele metodologice de aplicare

 

Text  valabil pentru anul 2014, actualizat prin mijloace informatice. Aceasta nu este o republicare.

 

Ultima actualizare: Ordonanţa  Guvernului nr. 46  din 26 iunie 2014

http://static.anaf.ro/

CAP. 3

Venituri din salarii

ART. 55 Definirea veniturilor din salarii

(1) Sunt considerate venituri din salarii toate veniturile în bani şi/sau în natură obţinute (deci obtinute nu datorate) de o persoană fizică ce desfăşoară o activitate în baza unui contract individual de muncă sau a unui statut special prevăzut de lege, indiferent de perioada la care se referă, de denumirea veniturilor ori de forma sub care ele se acordă, inclusiv indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă.

ART. 59 Obligaţii declarative ale plătitorilor de venituri din salarii

(1) Plătitorii de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului au obligaţia să completeze şi să depună declaraţia privind calcularea şi reţinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) {la ANAF}.

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

 

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

 

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

 

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII.


Musafir

#29582 Re: eu

2014-11-23 20:10

#29554: eu - eu 

 Cred ca tu visezi acum, dar iti va veni timpul cand vei cere si tu plati compensatorii dar vei visa.Sigur esti unul dintre pupincuristii care au ramas in Oltchim ,dar nu sti ce te poate astepta si vei fi in situatia celor disponibilizati nu...dar o sa fie mai usor sa ceri ce zici.

LEGEA INSOLVENTEI 85/2006
Musafir

#29583 Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA

2014-11-23 20:12

#29498: LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 - Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA 

 

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

http://portal.just.ro/

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Sectiunea 8 - Inchiderea procedurii



Art. 131
In orice stadiu al procedurii prevazute de prezenta lege, daca se constata ca nu exista bunuri in averea debitorului ori ca acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative si niciun creditor nu se ofera sa avanseze sumele corespunzatoare, judecatorul-sindic va da o sentinta de inchidere a procedurii, prin care se dispune si radierea debitorului din registrul in care este inmatriculat.

Art. 132
(1) O procedura de reorganizare prin continuarea activitatii sau lichidare pe baza de plan va fi inchisa, prin sentinta, in urma indeplinirii tuturor obligatiilor de plata asumate in planul confirmat. Daca o procedura incepe ca reorganizare, dar apoi devine faliment, aceasta va fi inchisa in conformitate cu dispozitiile alin.(2).
(2) O procedura de faliment va fi inchisa atunci cand judecatorul-sindic a aprobat raportul final, cand toate fondurile sau bunurile din averea debitorului au fost distribuite si cand fondurile nereclamate au fost depuse la banca. In urma unei cereri a lichidatorului, judecatorul-sindic va pronunta o sentinta, inchizand procedura, iar in cazul persoanelor juridice dispunand si radierea acestora.

Art. 133
Daca creantele au fost complet acoperite prin distribuirile facute, judecatorul-sindic va pronunta o sentinta de inchidere a procedurii de faliment si de radiere a debitorului din registrul in care este inmatriculat:
a) chiar inainte ca bunurile din averea debitorului sa fi fost lichidate in intregime, in cazul in care toti asociatii persoanei juridice sau persoana fizica, dupa caz, solicita acest lucru in termen de 30 de zile de la notificarea lichidatorului facuta administratorului special, urmand ca bunurile sa treaca in proprietatea indiviza a asociatilor/actionarilor, corespunzator cotelor de participare la capitalul social;
b) in toate celelalte cazuri, procedura se inchide numai dupa lichidarea completa a activului, eventualele sume reziduale ultimei distribuiri urmand a fi depuse intr-un cont la dispozitia asociatilor sau persoanei fizice, dupa caz.

Art. 134
(1) In cazul procedurii deschise in urma formularii cererii introductive de catre debitor, in conditiile art.32, daca judecatorul-sindic constata, la expirarea termenului pentru inregistrarea cererilor de admitere a creantelor, ca nu s-a depus nici o cerere, va pronunta o sentinta de inchidere a procedurii si de revocare a hotararii de deschidere a procedurii.
(2) In cazul prevazut la alin.(1), inchiderea procedurii nu produce efectele prevazute la art.137. Cu toate acestea, operatiunile de administrare, legal facute asupra averii debitorului, isi vor produce efectele, iar drepturile dobandite pana la revocare raman neatinse.

Art. 135
Sentinta de inchidere a procedurii va fi notificata de judecatorul-sindic directiei teritoriale a finantelor publice si oficiului registrului comertului sau, dupa caz, registrului societatilor agricole unde debitorul este inmatriculat, pentru efectuarea mentiunii.

Art. 136
Prin inchiderea procedurii, judecatorul-sindic, administratorul/lichidatorul si toate persoanele care i-au asistat sunt descarcati de orice indatoriri sau responsabilitati cu privire la procedura, debitor si averea lui, creditori, titulari de garantii, actionari sau asociati.

Art. 137
(1) Prin inchiderea procedurii de faliment, debitorul persoana fizica va fi descarcat de obligatiile pe care le avea inainte de intrarea in faliment, insa sub rezerva de a nu fi gasit vinovat de bancruta frauduloasa sau de plati ori transferuri frauduloase; in astfel de situatii, el va fi descarcat de obligatii numai in masura in care acestea au fost platite in cadrul procedurii, cu exceptia cazului prevazut la art.76 alin.(1) pct.3.
(2) La data confirmarii unui plan de reorganizare, debitorul este descarcat de diferenta dintre valoarea obligatiilor pe care le avea inainte de confirmarea planului si cea prevazuta in plan.
(3) Descarcarea de obligatii a debitorului nu atrage descarcarea de obligatii a fidejusorului sau a codebitorului principal.

...continuare in lege.

LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

#29584 Re: Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA

2014-11-23 20:13

#29499: LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 - Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA 

 

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

http://portal.just.ro/

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Capitolul V - Infractiuni si contraventii



Art. 143
(1) Constituie infractiunea de bancruta simpla si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda neintroducerea sau introducerea tardiva, de catre debitorul persoana fizica ori de reprezentantul legal al persoanei juridice debitoare, a cererii de deschidere a procedurii in termen, care depaseste cu mai mult de 6 luni termenul prevazut la art.27.
(2) Constituie infractiunea de bancruta frauduloasa si se sanctioneaza cu pedeapsa de la 6 luni la 5 ani fapta persoanei care:
a) falsifica, sustrage sau distruge evidentele debitorului ori ascunde o parte din activul averii acestuia;
b) infatiseaza datorii inexistente sau prezinta in registrele debitorului, in alt act sau in situatia financiara sume nedatorate, fiecare dintre aceste fapte fiind savarsite in frauda creditorilor;
c) instraineaza, in frauda creditorilor, in caz de insolventa a debitorului, o parte din active.

Art. 144
(1) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(1) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 8 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia.
(2) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(2) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 12 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia, daca fapta nu constituie o infractiune mai grava.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 145
(1) Insusirea, folosirea sau traficarea de catre administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia de bani, valori ori alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza constituie infractiunea de delapidare si se pedepseste cu inchisoare de la unu la 15 ani si interzicerea unor drepturi.
(2) In cazul in care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este inchisoarea de la 10 ani la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 146
Fapta persoanei care, in nume propriu sau prin persoane interpuse, solicita inregistrarea unei cereri de admitere a unei creante inexistente asupra averii debitorului se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

Art. 147
Refuzul debitorului persoana fizica sau al administratorului, directorului, directorului executiv sau al reprezentantului legal al debitorului, persoana juridica, de a pune la dispozitie judecatorului-sindic, administratorului judiciar sau lichidatorului, in conditiile prevazute la art.35, documentele si informatiile prevazute la art.28 alin.(1) lit.a)-f) sau impiedicarea acestora, cu rea-credinta, de a intocmi documentatia respectiva se pedepseste cu inchisoare de la un an la 3 ani sau cu amenda.

Art. 148
Infractiunile prevazute la art.143-147 se judeca in prima instanta de tribunal, cu celeritate.

Art. 148^1
(1) Nerespectarea prevederilor art. 45 alin. (2^1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 30.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac de catre organele de specialitate ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din oficiu sau la sesizarea judecatorului-sindic, a administratorului judiciar/lichidatorului sau a oricarei persoane interesate. Veniturile rezultate din aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac venit la bugetul de stat.
(3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

#29585 Re: Re: Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA

2014-11-23 20:14

#29501: LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 - Re: Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA 

 

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

 

http://portal.just.ro/

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

Capitolul IV - Raspunderea membrilor organelor de conducere



Art. 138
(1) In cazul in care in raportul intocmit in conformitate cu dispozitiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane carora le-ar fi imputabila aparitia starii de insolventa a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecatorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoana juridica, ajuns in stare de insolventa, sa fie suportata de membrii organelor de conducere si/sau supraveghere din cadrul societatii, precum si de orice alta persoana care a cauzat starea de insolventa a debitorului, prin una dintre urmatoarele fapte:
a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice in folosul propriu sau in cel al unei alte persoane;
b) au facut acte de comert in interes personal, sub acoperirea persoanei juridice;
c) au dispus, in interes personal, continuarea unei activitati care ducea, in mod vadit, persoana juridica la incetarea de plati;
d) au tinut o contabilitate fictiva, au facut sa dispara unele documente contabile sau nu au tinut contabilitatea in conformitate cu legea;
e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au marit in mod fictiv pasivul acesteia;
f) au folosit mijloace ruinatoare pentru a procura persoanei juridice fonduri, in scopul intarzierii incetarii de plati;
g) in luna precedenta incetarii platilor, au platit sau au dispus sa se plateasca cu preferinta unui creditor, in dauna celorlalti creditori.
(2) Aplicarea dispozitiilor alin.(1) nu inlatura aplicarea legii penale pentru faptele care constituie infractiuni.
(3) Comitetul creditorilor poate cere judecatorului-sindic sa fie autorizat sa introduca actiunea prevazuta la alin.(1), daca administratorul judiciar sau lichidatorul a omis sa indice, in raportul sau asupra cauzelor insolventei, persoanele culpabile de starea de insolventa a patrimoniului debitorului persoana juridica, ori daca acesta a omis sa formuleze actiunea prevazuta de alin.(1) si raspunderea persoanelor la care se refera alin.(1) ameninta sa se prescrie.
(4) In caz de pluralitate, raspunderea persoanelor prevazute la alin. (1) este solidara, cu conditia ca aparitia starii de insolventa sa fie contemporana sau anterioara perioadei de timp in care si-au exercitat mandatul sau in care au detinut pozitia care ar fi putut cauza insolventa.
Persoanele in cauza se pot apara de solidaritate daca, in organele colegiale de conducere ale persoanei juridice, s-au opus la actele sau faptele care au cauzat insolventa sau au lipsit de la luarea deciziilor care au cauzat insolventa si au facut sa se consemneze, ulterior luarii deciziei, opozitia lor la aceste decizii.

Art. 139
Actiunea prevazuta la art.138 se prescrie in termen de 3 ani de la data la care a fost cunoscuta sau trebuia cunoscuta persoana care a cauzat aparitia starii de insolventa, dar nu mai devreme de 2 ani de la data hotararii de deschidere a procedurii.

Art. 140
Sumele depuse potrivit dispozitiilor art.138 alin.(1) vor intra in averea debitorului si vor fi destinate, in caz de reorganizare, completarii fondurilor necesare continuarii activitatii debitorului, iar in caz de faliment, acoperirii pasivului.

Art. 141
(1) Odata cu cererea formulata conform art. 138 alin.(1) sau, dupa caz, art. 138 alin.(3), administratorul judiciar sau lichidatorul ori, dupa caz, comitetul creditorilor, va putea cere judecatorului-sindic sa instituie masuri asiguratorii asupra bunurilor din averea persoanelor urmarite conform art. 138. Fixarea unei cautiuni de 10% din valoarea pretentiilor este obligatorie.
(2) Cererea de masuri asiguratorii poate fi formulata si ulterior introducerii actiunii prevazute la art.138.

Art. 142
(1) Executarea silita impotriva persoanelor prevazute la art.138 alin.(1) se efectueaza de catre executorul judecatoresc, conform Codului de procedura civila.
(2) Dupa inchiderea procedurii falimentului, sumele rezultate din executarea silita vor fi repartizate de catre executorul judecatoresc, in conformitate cu prevederile prezentei legi, in temeiul tabelului definitiv consolidat pus la dispozitia sa de catre lichidator.

LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

#29586 Re: Re: Re: Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VAL

2014-11-23 20:41

#29585: LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 - Re: Re: Re: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA 

 

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

 

http://portal.just.ro/

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

Capitolul VI - Dispozitii tranzitorii si finale



Art. 149
Dispozitiile prezentei legi se completeaza, in masura compatibilitatii lor, cu cele ale Codului de procedura civila, Codului civil, Codului comercial si ale Regulamentului (CE) 1.346/2000 referitor la procedurile de insolventa, publicat in Jurnalul Oficial al Comunitatilor Europene nr. L 160 din 30 iunie 2000.

Art. 150
Cuantumul amenzilor prevazute de prezenta lege se va modifica periodic, prin hotarare a Guvernului, in functie de indicele inflatiei.

Art. 151
Procedura aplicabila regiilor autonome aflate in stare de insolventa se va stabili prin lege speciala.

Art. 152
Orice referire, in actele normative existente, la data intrarii in vigoare a prezentului act normativ, la Legea nr.64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului si orice trimitere la actul normativ mentionat se vor considera ca referire/ trimitere la prezenta lege si/sau la sectiunile corespunzatoare din prezenta lege, dupa caz.

Art. 153
In toate actele normative in care figureaza termenul insolvabilitate in contextul procedurilor de reorganizare si de faliment, cu sau fara referire la Legea nr.64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, se inlocuieste cu aceea de insolventa.

Art. 154
La art.2 din Legea nr.149/2004 pentru modificarea si completarea Legii nr.64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, precum si a altor acte normative cu incidenta asupra acestei proceduri, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.424 din 12 mai 2004, si in toate actele normative subsecvente, sintagma Buletinul procedurilor de reorganizare judiciara si faliment va fi inlocuita cu sintagma Buletinul procedurilor de insolventa.

Art. 155
abrogat, OUG nr. 173/2008

Art. 156
(1) Prezenta lege intra in vigoare la 90 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
(2) Citarea, comunicarea oricaror acte de procedura, a convocarilor notificarilor prin Buletinul procedurilor de insolventa, conform art. 7 din prezenta lege, vor fi efectuate si potrivit Codului de procedura civila pe durata a 6 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei legi.
(3) La data intrarii in vigoare a prezentei legi, Legea nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1066 din 17 noiembrie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 282 din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1066 din 17 noiembrie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alta dispozitie contrara se abroga.


Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor articolului 75 si ale articolului 76 alineatul (1) din Constitutia Romaniei, republicata.


Musafir

#29587 Re: Re: eu

2014-11-23 20:53

#29582: - Re: eu 

 Sa va caute IOhannis de munca !!!!!!


Musafir

#29588

2014-11-23 20:55

Are dreptate colegul


Musafir

#29589

2014-11-23 20:56

Se apropie sfârșitul. Nu mai departe de ianuarie!!!!


Musafir

#29590 Re: Re: Re: eu

2014-11-23 21:02

#29587: - Re: Re: eu 

 Iar esti PROST, nu cauta el, vin investitori.

ei
Musafir

#29591 Re: Re: Re: eu

2014-11-23 21:03

#29587: - Re: Re: eu 

  Ce Cilea alunga si Persu cu papusile mapet de la psd, acum vin acesti investitori si nu mai fug spunand sa nu mai auda in viata lor de Valcea, la fel si in Arges cu papusarii de acolo.

S.O.S. OLTCHIM !!!
Musafir

#29592 SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

2014-11-23 21:09

"Preluat de un investitor puternic, combinatul Oltchim ar putea deveni un pilon al economiei, cu vânzări de 3,2 mld. euro pe an"

http://www.zf.ro/

 

 

S-A DUS TIMPUL....!!!!!

 

https://www.youtube.com/watch?v=f0UzV2Q6HKU

Corina Chiriac - Opriti timpul (1972)


Musafir

#29593 Re: Re: Re: eu

2014-11-23 21:19

#29587: - Re: Re: eu 

 Tu visezi ca altceva nu sti .Ramai in visul tau dar nu pt.mult timp ,va fi mai rau cand te vei trezi si nu sti unde te afli .


Musafir

#29594 Re: Re: Re: eu

2014-11-23 21:29

#29587: - Re: Re: eu trezirea..., suntem in 2014 si mai este un pic si trecem in 2015

 Astuia oricum i-ai spune el tot e pierdut in spatiu si are timpul anilor '50, saracul de el

https://www.youtube.com/watch?v=f0UzV2Q6HKU

Corina Chiriac - Opriti timpul (1972)


Musafir

#29595 Şase foşti angajaţi cer falimentul Oltchim

2014-11-23 23:52

http://www.bursa.ro/

Companii-Afaceri
24.11.2014
Şase foşti angajaţi ai combinatului vâlcean Oltchim au cerut falimentul întreprinderii care se află deja în insolvenţă de aproape doi ani, ne-au spus surse apropiate situaţiei. Foştii angajaţi sunt nemulţumiţi că nu şi-au primit nici până acum salariile compensatorii.

Sursele noastre afirmă că Tribunalul Vâlcea a dispus judecarea separată a cazului, dând termen pe 28 ianuarie.

Administratorii judiciari au amânat depunerea la tribunal, pe 19 noiembrie, a tabelului definitiv al creanţelor, noul termen fiind stabilit pentru 7 ianuarie 2015, după licitaţia anunţată pentru vânzarea combinatului (15 decembrie 2014).

Acţionarii Oltchim Râmnicu Vâlcea au fost convocaţi, pe 10 decembrie, să decidă aprobarea elaborării şi propunerii de către societate a planului de reorganizare, în calitate de debitor, precum şi mandatarea administratorului special să elaboreze şi să publice pe website-ul societăţii planul, în termen de 30 de zile de la data ţinerii AGA.

AGA se va întruni, la cererea acţionarului PCC, care deţine 32,34% din capitalul social al Oltchim.

Luna trecută, acţionarii Oltchim au respins propunerea PCC, care ceruse statului elaborarea planului de reorganizare a combinatului chimic, la un an şi jumătate de la intrarea în insolvenţă a societăţii.

Într-un interviu pentru ziarul BURSA, acordat ulterior AGA, Wojciech Zaremba, reprezentantul PCC în România, a spus: "Într-o ultimă încercare de a determina societatea să-şi asume elaborarea planului de reorganizare, PCC SE a depus o solicitare pentru convocarea unei noi adunări generale a acţionarilor, având ca punct pe agendă elaborarea de către administratorul special al companiei - persoană desemnată de către statul român - a planului de reorganizare, astfel încât acest plan să facă obiectul unei viitoare aprobări în cadrul unei viitoare adunări generale a acţionarilor şi să devină planul societăţii debitoare însăşi (planul de reorganizare a Oltchim)".

Reorganizarea Oltchim în cadrul procedurii insolvenţei presupune înfiinţarea unui vehicul special tip SPV căruia îi vor fi transferate aproape toate activele actualei societăţi, inclusiv personalul, licenţele şi autorizaţiile. Noul vehicul, deţinut integral de actualul Oltchim SA, urmează să fie vândut, prin licitaţie publică, la jumătatea lunii decembrie. Licitaţiile organizate până acum au fost amânate, la cererea investitorilor interesaţi, potrivit declaraţiilor administratorilor Oltchim.

Combinatul Oltchim Râmnicu Vâlcea se află în insolvenţă din ianuarie 2013, iar încercările de privatizare de până acum au eşuat.


Musafir

#29596 Disponibilizaţii de la Oltchim au cerut falimentul combinatului

2014-11-24 00:09

Cu doar o lună înainte de privatizare, şase foşti angajaţi ai Oltchim au cerut în faţa judecătorului sindic falimentul combinatului din Râmnicu Vâlcea.

Combinatul Oltchim ar putea intra în faliment anul viitor, la cererea a şase foşti angajaţi nemulţumiţi că nu şi-au primit salariile compensatorii promise în luna iunie a anului 2013. Miercuri, 19 noiembrie, reprezentanţii consorţiului de administratori judiciari ai Oltchim, Rominsolv şi BDO Bussines Restructuring, ar fi trebuit să prezinte judecătorului sindic tabelul definitiv al creanţelor şi planul de reorganizare a societăţii. Reprezentantul Ministerului Economiei la Oltchim, Bogdan Stănescu, susţine, însă, că nu s-a mai pus problema prezentării tabelului definitiv al creanţelor întrucât instanţa a luat în discuţie disjungerea într-un alt dosar a cererilor de faliment. Astfel, foştii angajaţi îşi vor susţine cauza la sfârşitul lunii ianuarie a anului 2015. “Nu s-a pus problema să se depună tabelul definitiv al creanţelor în data de 19 noiembrie. Ieri, abia s-au discutat cererile de introducere a falimentului. Din câte ştiu, s-a dat termen în 28 ianuarie”, precizează Bogdan Stănescu, administrator special al Oltchim. Sindicaliştii din Oltchim au aflat şi ei că s-a cerut falimentul combinatului. Conducerea societăţii nu le-a dat însă prea multe explicaţii. “Ştim că, la Tribunal, din dosarul Oltchim s-a disjuns o altă cauză, şase disponibilizaţi şi o firmă au cerut falimentul. Nu ni s-au dat explicaţii. Nu ştim de ce nu s-a depus planul de reorganizare şi tabelul definitiv al creanţelor”, susţine Cristian Cornescu, liderul Sindicatului Victoria Oltchim. Judecătorul sindic a dat un nou termen şi în ceea ce priveşte depunerea tabelului definitiv al creanţelor: 7 ianuarie 2015. De asemenea, planul de reorganizare va fi afişat, conform legii, după 30 de zile, respectiv în ziua de 7 februarie 2015. Combinatul, scos la vânzare în decembrie Colosul industrial din judeţul Vâlcea va fi scos la privatizare, din nou, în luna decembrie. Deocamdată, de Oltchim mai sunt interesaţi doar investitori din China şi Turcia, care şi-au trimis reprezentanţii la combinat, la începutul acestei luni, pentru o primă evaluare. “Termenul pentru depunerea ofertelor este 12 decembrie, iar cel pentru deschiderea ofertelor este 15 decembrie. Caietul de sarcini a fost cumpărat de investitorii chinezi, de SIF Transilvania şi omul de afaceri Ştefan Vuza. Până în acest moment, investitorul din Turcia nu a cumpărat caietul de sarcini, dar a arătat un interes foarte mare pentru Oltchim. Privatizarea s-ar putea amâna doar în cazul în care nu vom avea competitiori dar, deocamandată, nu se pune problema aşa”, declară Bogdan Stănescu. Privatizarea Oltchim s-ar putea amâna, însă, din nou la cererea celor două companii din Turcia şi China, în cazul în care acestea nu-şi vor fi finalizat evaluarea până la data depunerii ofertelor, respectiv până la data de 12 decembrie 2014. Combinatul Oltchim funcţionează la aproximativ 30 % din capacitate după ce n această vară a fost repornită secţia OXO. Reprezentanţii Ministerului Economiei speră să repună în funcţiune şi instalaţia AF-DOF astfel încât capacitatea de producţie să crească în viitorul apropiat.

Citeste mai mult: adev.ro/nfccyx


Musafir

#29597

2014-11-24 03:45

Bai nesimtitule de"eu",dupa cum plangi dupa Ponta esti o nulitate analfabeta care iti place minciuna si mizeria actuala,ciocu mic ba prostilor care inca mai credeti in copy paste,ghinion,ghinion s-a trezit Romania din somn."eu" voi de capul tau.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-11-24 06:07



Musafir

#29599 maninci rahat, ti o spune picasso OFTICATULE

2014-11-24 06:11

ATI AVUT INVATACEL LA RAHAT?CERNEV CUMVA?

#29600 Re: maninci rahat, ti o spune picasso OFTICATULE

2014-11-24 06:13