Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#224512014-06-18 21:30Statul nu poate sa garanteze nimic ca nu are voie ! |
Musafir |
#22452 Re:2014-06-18 21:31Nu sa garanteze, sa ofere banii si ramne ca si majoritar sa-si primeasca inapoi suma cand se rezolva toate problemele. Oamenii sunt disperati si multi din ei nici nu mai stiu sa comunice. |
Musafir |
#224532014-06-18 21:32Daca era societate de stat 100% se putea (cala CFR),dar asa nu poate sterge decat datoriile pe care le are la stat! |
Musafir |
#22454 Re:2014-06-18 21:32#22427: - "....mai vorbim de alte 9 milioane de euro din patru surse de finanţare, unele vor fi supuse aprobării creditorilor. Nu vă pot spune nimic despre contractul cu ALRO Slatina sau RDS-RCS, sunt chestiuni confidenţiale”, a mai declarat Piperea." Citeste mai mult: adev.ro/n7db94 mai vorbim de alte 9 milioane de euro din patru surse de finanţare, unele vor fi supuse aprobării creditorilor. Nu vă pot spune nimic despre contractul cu ALRO Slatina sau RDS-RCS, sunt chestiuni confidenţiale”, a mai declarat Piperea. Citeste mai mult: adev.ro/n7db94 |
Musafir |
#224552014-06-18 21:33Se pot gasi solutii numai sa se vrea ! |
Musafir |
#22456 Re:2014-06-18 21:34Nu se refera la stergere ci la imprumut de urgenta, dupa ei pot sa-si recupereze investitia. Bine exista multe variante, una din ele a spus-o chiar Piperea, cand are in cont cei 9 mil euro, acestia pleaca catre disponibilizati. |
Musafir |
#22457 Re:2014-06-18 21:34Exact. |
Musafir |
#224582014-06-18 21:35Eu cred ca Piperea nu a fost lasat sa faca plan de reorganizare |
Musafir |
#22459 Re:2014-06-18 21:36Ciracii de aici l-au muscat rau, afla acum niste incurcaturi...ehe ... da de dracu daca nu le rezolva urgent. Primii ar fi achitarea banilor, restul... afla. |
Musafir |
#22460 Re:2014-06-18 21:48Planul de reorganizare a fost demarat de cand au inceput DISPONIBILIZARILE este prima etapa intr-un plan de reorganizare, ce spune el bate campii, SOCIETATEA ESTE IN REORGANIZARE, s-au sucit la angajati in sectii pe posturi de nici nu mai stiu aia unde lucreaza, dar a uitat sa continue planul, sa redreseze situatia la a aduce pe profit si scoate din insolventa societatea... CEEA CE NU S-A INTAMPLAT SI ACHITAREA DREPTURILOR BANESTI CATRE CEI INDREPTATI NU S-A EFECTUAT. |
Musafir |
#224612014-06-18 21:52Ala a fost plan de restructurare pentru minimizarea pierderilor, nu a fost plan de reorganizare ! A nu se confunda ! |
Musafir |
#22462 Re: Re: Re: atit are fota sa va mai spuna cernevuvuzeleleor,sa ma pupati inLULAAA2014-06-18 21:52daca mai continuati asa,atunci ghioca si tu cerneveeeeeeee,ati fost, sunteti si veti ramine niste lepre ordinare si mizerabile,de care oamenii sau convins,acadeaua mi se rupe de voi,va m ciuruit mereu si va voi ciurui mereu,pt ca asta meritati,multa ......UEEEEE |
Musafir |
#22463 Re:2014-06-18 21:53Da este corect, am spus "a fost demarat", dar nu la mai activat, s-a oprit ca tiganul la mal si se ineaca.... |
Musafir |
#224642014-06-18 22:06http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+2/Ziua+Z+pentru+giulesteni+Rapidul+afla+astazi+daca+i+se+aproba+pl |
Alege numele de user |
#22465 Subiect2014-06-18 22:08Planul de reorganizare se depune(cu termene clare inclusiv de plati si reesalonari de credite ) la judecatorie. Pana la depunere trebuie aprobat de creditori ! Nu te contrazice, este in legea 85 |
Musafir |
#22466 Planul de reorganizare în cadrul procedurii insolvenţei impune condiţii prea restrictive?2014-06-18 22:09http://legestart.ro/planul-de-reorganizare-in-cadrul-procedurii-insolventei-impune-conditii-prea-restrictive/ Legea privind procedura insolvenţei nr. 85/2006, cu completările şi modificările ulterioare, prevede – ca una din atribuţii – în sarcina administratorului judiciar, elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului, în funcţie de cuprinsul raportului prin care se poate propune fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Planul de reorganizare trebuie să respecte o seamă de condiţii, prevăzute prin art. 94 din lege. Astfel, următoarele categorii de persoane pot propune un plan de reorganizare: - debitorul, cu aprobarea adunării generale a acţionarilor/asociaţilor, în termen de 30 de zile de la afişarea tabelului definitiv de creanţe, cu condiţia formulării intenţiei de reorganizare, dacă procedura a fost declanşată de acesta, şi în cazul în care procedura a fost deschisă ca urmare a cererii unuia sau a mai multor creditori; - administratorul judiciar, de la data desemnării sale şi până la împlinirea unui termen de 30 de zile de la data afişării tabelului definitiv de creanţe, cu condiţia să îşi fi manifestat această intenţie până la votarea raportului prin care se va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment; - unul sau mai mulţi creditori care şi-au anunţat această intenţie până la votarea raportului menţionat anterior, deţinând împreună cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe, în termen de 30 de zile de la data afişării tabelului definitiv de creanţe. Nu vor putea propune un plan de reorganizare debitorul care, într-un interval de 5 ani anteriori formulării cererilor introductive, a mai fost subiect al procedurii instituite în baza prezentei legi şi nici debitorul care a fost condamnat definitiv pentru falsificare sau pentru infracţiuni prevăzute în Legea nr. 21/1996 sau ai cărui administratori, directori şi/sau asociaţi au fost condamnaţi definitiv pentru: bancrută frauduloasă, gestiune frauduloasă, abuz de încredere, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, infracţiuni de fals ori infracţiuni prevăzute în Legea nr. 21/1996, în ultimii 5 ani anteriori deschiderii procedurii. Pentru confirmarea unui plan de reorganizare de către judecătorul-sindic, trebuie îndeplinite cumulativ mai multe condiţii de ordin formal. Art.101 din lege prevede, în acest sens, următoarele: “(1) Judecătorul-sindic va stabili termenul pentru confirmarea planului în termen de 15 zile de la depunerea la tribunal de către administratorul judiciar a procesului-verbal al adunării creditorilor prin care acesta a fost aprobat. Judecătorul-sindic poate să ceară unui practician în insolvenţă să îşi exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului, înainte de confirmarea lui. Planul va fi confirmat dacă vor fi îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: A. cel puţin jumătate plus una dintre categoriile de creanţe menţionate în programul de plăţi, dintre cele menţionate la art. 100 alin. (3), acceptă sau sunt socotite că acceptă planul, cu condiţia ca minimum una dintre categoriile defavorizate să accepte planul; B. în cazul în care sunt doar două categorii, planul se consideră acceptat în cazul în care categoria cu valoarea totală cea mai mare a creanţelor a acceptat planul; C. fiecare categorie defavorizată de creanţe care a respins planul va fi supusă unui tratament corect şi echitabil prin plan; D. vor fi considerate creanţe nedefavorizate şi vor fi considerate că au acceptat planul creanţele ce se vor achita integral în termen de 30 de zile de la confirmarea planului ori în conformitate cu contractele de credit sau leasing din care rezultă; E. planul respectă prevederile art. 95. (2) Tratament corect şi echitabil există atunci când sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: a) niciuna dintre categoriile care resping planul şi nicio creanţă care respinge planul nu primesc mai puţin decât ar fi primit în cazul falimentului; b) nicio categorie sau nicio creanţă aparţinând unei categorii nu primeşte mai mult decât valoarea totală a creanţei sale; c) în cazul în care o categorie defavorizată respinge planul, nicio categorie de creanţe cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezultă din ierarhia prevăzută la art. 100 alin. (3), nu primeşte mai mult decât ar primi în cazul falimentului. (3) Doar un singur plan de reorganizare va fi confirmat. (4) Confirmarea unui plan de reorganizare împiedică propunerea, admiterea, votarea sau confirmarea oricărui alt plan. (5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcursul procedurii, cu respectarea condiţiilor de vot şi de confirmare prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de debitor, ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor.” Or, aceste condiţii, pe care le-am citat din art. 101 din lege, au fost criticate ca fiind neconstituţionale, într-o cauză având ca obiect soluţionarea recursului declarat împotriva unei sentinţe comerciale prin care s-a confirmat planul de reorganizare propus de administratorul judiciar al debitorului. Î n esenţă, autoarea criticii a susţinut că dispoziţiile din art.101 nu conferă judecătorului competenţa de a cenzura şi, eventual, de a înlătura sau înlocui unele măsuri ale planului de reorganizare, chiar şi atunci când încalcă prevederi legale. Această limitare severă şi nerezonabilă a competenţei sale în raport cu scopul legitim al bunei administrări a justiţiei sau cel al securităţii juridice este contrară prevederilor art. 21 din Constituţie şi art. 6 din Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, prevederi care consacră dreptul persoanei la un proces echitabil, înţeles ca un drept concret şi efectiv de a contesta în justiţie orice act care aduce atingere drepturilor sale. În soluţionarea criticii cu care a fost sesizată, Curtea a arătat că, în scopul administrării eficiente a procedurii reglementate de Legea nr. 85/2006, planul de reorganizare este confirmat de judecătorul-sindic după depunerea la tribunal de către administratorul judiciar a procesului-verbal al adunării creditorilor prin care acesta a fost aprobat. Înainte de confirmarea lui, judecătorul-sindic poate să ceară unui practician în insolvenţă să îşi exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului. În vederea confirmării planului de reorganizare, judecătorul-sindic analizează întrunirea cumulativă a celor cinci condiţii prevăzute la art. 101 alin. (1) lit. A-E din lege. De altfel, atribuţia judecătorului-sindic vizează admiterea şi confirmarea planului de reorganizare după votarea şi aprobarea lui de către adunarea creditorilor. Curtea a apreciat că, din redactarea întregii legi privind procedura insolvenţei, rezidă principiul stabilit de legiuitor, potrivit căruia atribuţiile judecătorului-sindic sunt cele de verificare a legalităţii actelor de procedură, iar atribuţiile creditorilor privesc managementul procedurii. Astfel apare necesar un control de legalitate a actelor de procedură, în condiţiile în care nu toţi reprezentanţii creditorilor dintr-o procedură au pregătire juridică. Nu se poate deduce că se încalcă dreptul creditorilor de a vota sau nu un plan de reorganizare atâta vreme cât la admiterea planului de către judecătorul-sindic sunt audiaţi şi reprezentanţii creditorilor, respectiv comitetul acestora, care, în orice procedură, este constituit din creditorii ce deţin cele mai mari creanţe şi care au astfel un vot hotărâtor în cadrul adunării generale a creditorilor, aşa cum este cazul şi în prezenta speţă. De altfel, adaugă judecătorii Curţii Constituţionale, în temeiul dispoziţiilor art. 98 alin. (2) şi (3) din lege, care constituie norme de procedură a căror stabilire intră în atribuţiile exclusive ale legiuitorului, voinţa acestuia a fost aceea de a asigura creditorilor votanţi un minim de cadru legal şi de conţinut pentru prezentarea unui plan serios şi realizabil. P lanul de reorganizare trebuie să cuprindă informaţii suficiente care să ofere posibilitate creditorilor de a-şi forma o opinie cu privire la modalitatea de realizare a acestuia. Prezentarea generală a unor intenţii nu poate fi calificată ca informaţie certă, planul trebuind să prevadă în mod concret resursele de finanţare şi fluxurile sale financiare, profitul şi lichidităţile estimate din care urmează a se achita atât datoriile curente, cât şi cele anterioare deschiderii procedurii. Pentru aceste motive, excepţia de neconstituţionalitate a fost respinsă ca neîntemeiată, prin Decizia nr. 148/2012, publicată în Monitorul oficial nr. 286 din 2 mai a.c. |
Musafir |
#22467 Re: Subiect2014-06-18 22:10#22465: Alege numele de user - Subiect Asta i-sa cerut azi lui Piperea
"În soluţionarea criticii cu care a fost sesizată, Curtea a arătat că, în scopul administrării eficiente a procedurii reglementate de Legea nr. 85/2006, planul de reorganizare este confirmat de judecătorul-sindic după depunerea la tribunal de către administratorul judiciar a procesului-verbal al adunării creditorilor prin care acesta a fost aprobat. Înainte de confirmarea lui, judecătorul-sindic poate să ceară unui practician în insolvenţă să îşi exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului. În vederea confirmării planului de reorganizare, judecătorul-sindic analizează întrunirea cumulativă a celor cinci condiţii prevăzute la art. 101 alin. (1) lit. A-E din lege." |
Musafir |
#22468 Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2014-06-18 22:18http://rlb.ro/planul-de-reorganizare-in-procedura-insolventei-consultanta/ Planul de reorganizare 1. Masurile de restructurare si continuare a activitatii debitorului Conform dispozitiilor art. 94 din Legea 85/2006 planul de reorganizare este propus de urmatoarele persoane: a) debitorul, cu aprobarea adunarii generale a actionarilor/asociatilor, in termen de 30 de zile de la afisarea tabelului definitiv de creante, cu conditia formularii, potrivit art. 28, a intentiei de reorganizare, daca procedura a fost declansata de acesta, si potrivit art. 33 alin. (6), in cazul in care procedura a fost deschisa ca urmare a cererii unuia sau a mai multor creditori; b) administratorul judiciar, de la data desemnarii sale si pana la implinirea unui termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv de creante, cu conditia sa isi fi manifestat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art. 59 alin. (2); c) unul sau mai multi creditori care si-au anuntat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art. 59 alin. (2), detinand impreuna cel putin 20% din valoarea totala a creantelor cuprinse in tabelul definitiv de creante, in termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv de creante. Perioada de executare a unui plan de Reorganizare este maxim 3 ani de la confirmarea acestuia, potrivit cu prevederile art. 95 alin. 3 din Legea 85/2006, cu posibilitatea de prelungire a perioadei de aplicare în condiţiile legii. Masuri interne pentru realizarea unui Plan de reorganizare Modalitatea de extragere a unei valori cât mai mari din companie, este de a menţine activitatea companiei în stare de funcţionare, cu o bază de clienţi stabilă, contracte în derulare cu reţele mari de distribuţie, o structură de personal eficientă şi un grad înalt de cunoaştere a particularităţii afacerii. Drept urmare, în temeiul art. 95 alin. 6 lit. E din Legea 85/2006, Planul de Reorganizare prevede ca măsură de reorganizare: lichidarea unor bunuri şi pe această cale satisfacerea creanţei garantate, şi finanţarea de către acţionari a valorilor necesare pentru achitarea într-o măsură cât mai mare a creanţelor celorlalte categorii de creditori şi a cheltuielilor de procedură. De asemenea, în temeiul art. 116-118 lit. C, E şi F din Legea nr. 85/2006, cu aprobarea creditorilor, în perioada de derulare a planului, Debitoarea va putea înstrăina sau transfera, bunuri din averea Debitoarei către persoane care există sau vor fi constituite după data confirmării Planului de Reorganizare, cu acordul creditoarei majoritare. Masuri manageriale şi de resurse umane Conducerea executivă va fi asigurata de Administratorul special, care va raporta direct către administratorul judiciar şi va avea ca principale responsabilităţi îndeplinirea planului de reorganizare. Măsuri financiar contabile În vederea asigurării desfăşurării în condiţii normale a activităţii debitoarei se impun măsuri organizatorice de natură financiar contabilă: Stabilirea clară a funcţiunilor personalului din departamentul Financiar – Contabil, astfel încât să se asigure delimitarea atribuţiilor; Îmbunătăţirea circuitului documentelor primare în vederea asigurării înregistrării documentelor primare în contabilitatea Societăţii; Asigurarea unui control şi a monitorizării operaţiunilor financiar-contabile asigurând astfel evitarea unor erori de natura contabilă; Urmărirea permanentă a indicatorilor financiari şi operaţionali ai activităţii Societăţii, în vederea luării celor mai bune decizii manageriale; Urmărirea permanentă a recuperării creanţelor Societăţii şi constituirea de provizioane pentru creanţele litigioase, precum cele care au un grad incert de încasare. De asemenea Debitoarea va raporta contabil şi extra-contabil activitatea sa operaţională. 2. Perspectivele de redresare in raport cu specificul activitatii debitoarei, cu mijloacele financiare si cu cererea pietei Planul de reorganizare va indica perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului, si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica, inclusiv in ceea ce priveste modalitatea de selectie, desemnare si inlocuire a administratorilor si a directorilor. 3. Programul de plata a creantelor Planul de reorganizare va cuprinde in mod obligatoriu programul de plata a creantelor. Potrivit art. 3 pct. 22 din Legea 85/2006 prin Program de plata a creantelor se intelege tabelul de creante mentionat in planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde: i) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora si ii) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume; Planul de reorganizare va mentiona: a) categoriile de creante care nu sunt defavorizate, in sensul legii, altfel spus mentionarea acelor creante care sunt acoperite in totalitate, asa cum au fost inscrise in tabelul definitiv. b) tratamentul categoriilor de creante defavorizate. Categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective: i) o reducere a cuantumului creantei; ii) o reducere a garantiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reesalonarea platilor in defavoarea creditorului; iii) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in tabelul definitiv de creante. 3. Resursele financiare pentru realizarea planului de reorganizare si provenienta acestora Sursele de finanţare ale Planului de Reorganizare pot fi reprezentate de veniturile obţinute din lichidarea unor bunuri, de finantarea sau refinantrarea din partrea institutilor bancare şi/sau de aportul adus în cadrul societăţii de către asociaţii firmei. |
Musafir |
#22469 Planul de reorganizare2014-06-18 22:19http://www.rominsolv.ro/servicii/planul-de-reorganizare/ Indiferent de persoana care îl propune, planul trebuie să conţină unele menţiuni obligatorii. Însă, principala componentă a planului o reprezintă planul de afaceri, adică indicarea surselor de finanţare ale reorganizării şi fluxurile sale financiare (cash flow). Un plan de reorganizare judiciară este serios şi poate fi luat în calcul la vot de către creditori doar în cazul în care el prezintă credibilitate, adică denotă şanse reale de realizare. Trecutul recent al întreprinderii trebuie să poată duce la opinia că întreprinderea e redresabilă. Spre exemplu, nu este serioasă o ipoteză de realizare în viitor a unui profit, dacă în ultimul an pierderile au fost mari şi s-au acumulat rapid. În analiza potenţialului de reuşită a planului, creditorii votanţi analizează şi modul în care se comportă debitorul în perioada de observaţie, interval în care gestiunea întreprinderii trebuie să fie ireproşabilă. Estimarea şanselor de reuşită a planului are în vedere, în principal, profitul şi excedentul de trezorerie previzionate, precum şi un minim de lichidităţi estimate, care să permită concluzia că planul va putea duce atât la plata datoriilor curente, rezultate din continuarea procedurii, cât şi la achitarea, conform programului de plăţi, a datoriilor anterioare deschiderii procedurii. Pentru elaborarea planului de reorganizare sunt utile studii de piaţă pentru sectorul în care activează sau îşi propune să activeze debitorul, care să reliefeze tendinţele pieţei şi ale preţurilor, analiza evoluţiei preconizate a costurilor salariale şi ale principalelor materii prime şi utilităţi, rapoarte tehnice privind diagnosticul echipamentelor societăţii, gradul de uzură, randamentele estimate, sumele necesare pentru reparaţii şi pentru dotare cu noi echipamente şi licenţe, o structură a costurilor fiecărui produs prognozat a se fabrica, estimări privitoare la evoluţia preţului imobilelor pentru a fundamenta anumite vânzări, estimări ale evoluţiei cursului valutar, ale evoluţiei fiscalităţii, estimări privind investiţiile de mediu necesare respectării reglementărilor comunitare, restricţiile legale ce pot afecta produsele societăţii, mărcile, brevetele etc. Previziunile fluxurilor de numerar (cash flow) sunt credibile dacă sunt susţinute prin angajamente bancare de creditare a societăţii, condiţionate de aprobarea planului de reorganizare, creşteri de capital sau împrumuturi ce urmează a fi acordate de către acţionari/asociaţi ori de către terţi investitori, oferte ferme de cumpărare a unor active din partea unor cumpărători identificaţi, oferte de creditare a societăţii de către salariaţi sau participarea acestora la capital etc. Opinia fundamentată a administratorului judiciar, dacă este favorabilă, cântăreşte greu în balanţa opiniilor creditorilor, putând influenţa pozitiv votul în adunarea creditorilor. De asemenea, judecătorul-sindic are posibilitatea ca, la momentul soluţionării cererii de admitere în principiu a planului, să desemneze un practician în insolvenţă care să îşi exprime opinia privind posibilitatea de realizare a planului [art. 98 alin. (3), teza a doua]. |
Alege numele de user |
#22470 Subiect2014-06-18 22:21Ok, Oltchim a fost in perioada de observatie! |
Musafir |
#22471 Regulile unui bun plan de reorganizare2014-06-18 22:22http://www.capital.ro/181847.html |
Musafir |
#22472 Re: Subiect2014-06-18 22:23#22470: Alege numele de user - Subiect Daaa bunaaa asta!!!!!!!!!!! Hahaaa tare... Presupun se urmarea nivelul cresterii presiunii pe clor hahahahaaaa, sau le ofeream monitorizare la fosgen hahahahaaa |
Alege numele de user |
#22473 Subiect2014-06-18 22:30Se urmarea recuperare de debite, minimizare de pierderi, concedieri, credite performante, pornirea instalatiilor productive, micsorarea cheltuielilor, plan de minimizare utilitati, inghetarea ratelor la credite, neconditionarea de energie cu plata in avans, recapitalizai, economii pe toate planurile LUCRU CARE INTRADEVAR NU S_A VRUT !!!!! |
Musafir |
#22474 Re: TIMPUL2014-06-18 22:49De data asta are clepsidra domnul Piperea, pana acum a stat. De azi timpul curge... http://4.bp.blogspot.com/-W2INCJXiPCo/UBEs-MxII6I/AAAAAAAAAF8/WcPhMRZaB0o/s400/c... |
Musafir |
#22475 Re: Re: ANGAJATII OLTCHIM - DPB LA CONFERINTA LUI TARICEANU2014-06-19 04:46#22442: - Re: ANGAJATII OLTCHIM - DPB LA CONFERINTA LUI TARICEANU JOI 12. 06.2014 TARICEANU A LANSAT MANIFESTUL PENTRU PASTRAREA LIBERALISMULUI LA BUCURESTI. taci ma ca au fost sa-i pupe mana lui gearica
|
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieCele mai populare petiții din ultimele 24 ore
Excluderea echipei A.C.S Sepsi OSK Sf. Gheorghe
Excluderea echipei A.C.S Sepsi OSK Sf. Gheorghe din toate competițiile interne romanesti! Fiind o echipa creata pe criterii etnice si sponsorizata indirect de statul maghiar doar cu scopul de a mentine vie flacara iredentismului maghiar.
Creat: 2023-01-30 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 1117 | 967 |
24 ore | 547 | 461 |
DREPTATE PENTRU AZOR - SOLICITAM APLICAREA LEGII NR. 205/2004 PRIVIND PROTECTIA ANIMALELOR
Azor este un caine in varsta de 14 ani care a fost batut cu bestialitate de 2 copii in varsta de 14 si respectiv 16 ani, ambii din localitatea Sarbatoarea, Comuna Bucovat, judetul Dolj, pe care ulterior l-au aruncat intr-o groapa si l-au acoperit cu frunze...Din fericire stapanii lui au fost anuntati de cineva care vazuse cele intamplate si l-au dus imediat la cabinetul veterinar Franco Vet din localitatea Craiova. Dupa cum reiese din raportul medical animalul a fost adus in cabinet in regim de
Creat: 2023-01-20 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 8399 | 7534 |
24 ore | 210 | 196 |
Petiție pentru creșterea indemnizațiilor persoanelor cu dizabilități
Petiție pentru o revendicare demnă, pentru creșterea indemnizațiilor persoanelor cu dizabilități Ca națiune suntem în fața unei nedreptăți sociale care exclude demnitatea persoanei cu dizabilități. Într-o primă exprimare a calității vieții persoanei cu dizabilități afișăm îndemnizațiile celor trei categorii de handicap pentru a defini situația de profundă criză socială a celor care sunt în suferință: Indemnizație de handicap gradul 1 – 526 lei Indemnizație de handicap gradul 2 – 395 lei Indem
Creat: 2023-01-11 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 2819 | 2728 |
24 ore | 203 | 192 |
Ajutor,reuneste o mama cu fiica ei.
Va rog ajutati-ma sa imi strang fata in brate.Toate probleme mele au inceput din momentul cand sa nascut fetita mea ,,IOANA,, de ce zic asta ....caci am facut depresie si concubinul meu la vremea respectiva a considerat ca cel mai bine este sa ma aduca in tara (Romania) si sa ma interneze la un spital de boli nervoase. De aici a obtinut o hartie care spune ca am probleme mentale.( dupa aceasta perioada critica circa 2 saptamani eu consider ca totul a revenit la normal) caci prin urmare am mers l
Creat: 2023-01-31 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 123 | 90 |
24 ore | 123 | 90 |
SUSȚIN MEMORIUL DIRECTORILOR
Un memoriu colectiv pe care directorii/directorii adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar din România îl va înainta ME, prin care solicită acordarea unor drepturi salariale pentru ca aceste funcții de conducere să fie motivante.
Creat: 2023-01-29 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 166 | 164 |
24 ore | 96 | 94 |
Spune NU DESFIINȚĂRII specializării ÎNVĂȚĂTOR de la liceele și colegiile pedagogice!
Având în vedere informațiile apărute în mass-media legate de proiectul de Lege a învățământului preuniversitar, conform cărora liceele și colegiile pedagogice nu vor mai avea specializarea de învățător, cadrele didactice din întregul sistem de învățământ pedagogic își exprimă dezaprobarea față de această decizie, care afectează grav baza formării dascălilor din România. Încercări de desființare a acestui profil au mai existat în perioada postdecembristă, dar timpul a dovedit că au fost decizii
Creat: 2023-01-20 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 23635 | 23280 |
24 ore | 94 | 93 |
Copaci, nu fântâni arteziene și betoane pe Bulevardul 1 Mai!
În ședința de Consiliu Local din 26 ianuarie 2023, primarul Craiovei, Lia Olguța Vasilescu a propus consilierilor Hotărârea privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții „Amenajare ansamblu fântâni arteziene pe Bulevardul 1 Mai”. Proiectul prevede "amenajarea unui ansamblu realizat din 4 tipologii de fântâni arteziene amplasate pe fâșia mediană verde de pe bd. 1 Mai; în total 8 fântâni.Fântânile sunt dotate cu statui arteziene, lumini și jeturi de apa. Dotări: sta
Creat: 2023-01-31 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 77 | 76 |
24 ore | 77 | 76 |
Reabilitarea grădiniței vechi
Subscrisa, Asociaţia “Victoria Tarcău”, cu sediul în comuna Tarcău, sat Tarcău, nr. 489, Lunca Macaz, judeţul Neamţ, CIF 47005330, formulăm prezenta petiţie colectivă, împotriva demolării clădirii gradiniţei vechi, din comuna Tarcău, sat Tarcău, judeţul Neamţ. Cladire veche, cu însemnătate pentru comună, nenumărate generatii fiind formate sau chiar nascute acolo. Dorim sa o renovam si sa o folosim ca centru de activități educative extrascolare: sah, pictura, club de carte, lego, etc.
Creat: 2023-01-31 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 67 | 54 |
24 ore | 67 | 54 |
Redeschiderea Bisericii din Vale a Manastirii Frasinei
Petiția de mai jos intenționăm să o trimitem Preafericitului Părinte Patriarh Daniel pentru redeschiderea pe cale pașnică a Bisericii din Vale a Mănăstirii Frăsinei.Vă rugăm să sprijiniți această cauză semnând petiția. Preafericirea Voastră Părinte Patriarh, Ne adresăm Preafericirii Voastre deopotrivă ca unui Patriarh, părinte şi tată, in legătură cu recentul eveniment din 10 ianuarie 2023 legat de mănăstirea Frăsinei, în urma căruia Inaltpreasfintitul Irineu, Arhiepiscopul Craiovei
Creat: 2023-01-26 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 539 | 471 |
24 ore | 57 | 48 |
Salvați capat CUG! Rezolvați problema tirurilor parcate in zona
Către administrațiile locale, județene, naționale si chiar internaționale(sunt impactati soferi de alte naționalități). Zona capat CUG din Iași (șoseaua Nicolina) este zilnic sugrumată de vehicule de mare tonaj care stau oprite pe partea carosabila. Uneori blocand chiar 2 din cele 3 benzi pe sens. Prezenta lor in numar asa mare in această zona este dat de locația punctului de Vamuire Iași, care este in curtea Tehnopolis. Datorită faptului ca Iasi este un hub al traficului internațional, punctu
Creat: 2023-01-28 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 131 | 128 |
24 ore | 56 | 55 |
Cuparea câinilor unde standardul o cere, în anumite condiții și reglementari
Cerem aprobarea legalității cuparii urechilor la câinii de rasa, unde standardul și istoricul o cer implicitDacă este legala castrarea după vârsta de 6 luni, dorim sa fie legal și cuparea în aceleași condiții Argumentele ar fi istoricul raselor, evitarea accidentelor care se pot întâmpla, și afecțiunilor urechilor
Creat: 2022-02-04 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 946 | 910 |
24 ore | 31 | 31 |
Studentii USM la invatamintul cu frecventa redusa pentru sesiunea iarna 2023 in regim online.
In baza motivelor formulate mai jos, noi, studentii ce realizeaza studiile in regim de frecventa redusa, solicitam prelungirea formatului online pentru prelegeri, seminare, laboratoare si examene. Deasemenea luam in consideratie si situatia in care regimul online va ramine doar pentru prelegeri si seminare, iar laboratoarele si examenele se vor desfasura cu prezenta fizica. Desi initial eram toti sceptici in privinta calitatii studiilor in format online, pe parcurs, am reusit
Creat: 2023-01-30 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 71 | 65 |
24 ore | 16 | 15 |
Vrem imbunatatirea infrastructurii a retelei de energie electrica pe Valea Raului Doamnei
Venim in atentia dumneavoastra cu aceasta petitie ce urmeaza sa ajunga atat la institutiile statului in cauza cat si la intreprinderile de furnizare/distribuire a electricitatii. Comunele de pe Valea Doamnei, Corbi, Nucsoara, Musatesti, Domnesti, Pietrosani, Cosesti, Darmanesti, cer organelor abilitate imbunatatirea infrastructurii retelei de energie electrica. In prezent, aceasta reprezinta o problema pentru comunele enumerate mai sus, din prisma faptului ca exista intreruperi/pene ce se intamp
Creat: 2023-01-28 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 230 | 224 |
24 ore | 16 | 15 |
Scaderea taxelor locale in Valu lui Traian
Taxele locale in Valu lui Traian sunt uriase raportat la nivelul tarii, venitului pe cap de locuitor si a investitiilor din localitate
Creat: 2023-01-26 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 105 | 104 |
24 ore | 14 | 14 |
Stop limitării numărului de porci din gospodării! Stop interzicerii înmulțirii purceilor în gospodării și comercializării lor!
Domnului Președinte al României, Klaus Werner Iohannis, Domnului Președinte al A.N.S.V.S.A., Alexandru Nicolae Bociu, Domnului Prim ministru al României, Nicolae Ciucă, Domnului Viceprim-ministru, Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu, Domnului Secretar general al Guvernului, Marian Neacșu, Domnului Ministru al Agriculturii și Dezvoltării Locale, Petre Daea, Domnului Ministru al Mediului, Apelor și Pădurilor, Barna Tanczos, Domnului Ministru al Afacerilor Interne,
Creat: 2023-01-31 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 13 | 13 |
24 ore | 13 | 13 |
Solicitare de reabilitare și modernizare a rețelei electrice pe raza satului Rătești, comuna Berca, jud. Buzău
Solicitare de reabilitare și modernizare a rețelei electrice pe raza satului Rătești, comuna Berca, jud. Buzău În atenția Domnului Director Electrica Furnizare Buzău În copie: Domnul Primar al comunei Berca Prin prezenta, vă informăm că, pe raza satelor Rătești, Mănăstirea Rătești, Cojanu, Viforâta, Băceni, comuna Berca, jud. Buzău, înregistrăm frecvent avarii legate de furnizarea energiei electrice, pe parcursul unui an calendaristic. Ultima avarie, din data de 27.01.2023 a durat aproximat
Creat: 2023-01-31 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 13 | 13 |
24 ore | 13 | 13 |
Vrem clasa a V-a în cadrul Liceului Teoretic Negrești Oaș!
Mai mult ca oricând, școala are nevoie de dumneavoastră, pentru a continua instruirea, la cel mai înalt nivel a copiilor, pe care îi reprezentăm, și care, cu onoare, ne reprezintă! În Planul de Școlarizare, pentru anul școlar 2023/2024, emis de Inspectoratul Școlar Județean Satu Mare, la Liceul Teoretic Negrești Oaș, nu este prevăzută clasa a V-a. Sunteți alături de noi, în acțiunile întreprinse, în vederea menținerii clasei a V-a, în cadrul Liceului Teoretic Negrești Oaș? Indiferent de răspunsu
Creat: 2023-01-25 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 91 | 90 |
24 ore | 12 | 12 |
VREM PETROM INAPOI
Realitatea Plus initiaza un demers unic. Dorim nationalizarea companiei Petrom. Solicitam declansarea unui referendum national care sa contina o intrebare cat se poate de simpla: Doriti ca Petrom sa revina la statul roman? Dorim ca cei vinovati de vanzarea companiei sa plateasca, dorim sa ne recuperam resursele naturale date in conditii suspecte austriecilor de la OMV. Dorim ca banii obtinuti din profituri sa revina bugetului statului si, mai mult, dorim despagubiri pentru distrugerea industriei
Creat: 2022-12-10 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 57537 | 54218 |
24 ore | 11 | 11 |
PETIȚIE pentru reabilitarea Maternității din cadrul Spitalului Municipal Sebeș
Clădirea Maternității din orașul nostru are nevoie de ajutor financiar pentru binele viitoarelor noastre mămici, alături de copiii aduși pe lume în comunitatea noastră, pentru a se bucura de un grad de confort și de servicii medicale pe care le merită din plin. Investițiile în Sănătate reprezintă unele dintre cele mai importante obiective pentru orice administrație locală. Pentru a veni în sprijinul oamenilor afectați de starea degradată a serviciilor oferite, organizația locală a PSD Sebeș or
Creat: 2023-01-24 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 415 | 400 |
24 ore | 10 | 10 |
Adăugarea profilului IMS de către operatorii din România pentru telefoanele Google Pixel care nu suportă conectivitate VoLTE, VoWiFi și 5G
Google a lansat smartphone-uri foarte interesante în ultimii doi ani. Odată cu debutul seriei Pixel 6, au sosit procesoare dezvoltate în regim propriu Tensor, un design memorabil și camere foto excelente. Trend-ul a continuat în cazul seriei Pixel 7, iar terminalele au devenit atractive și pentru noi, românii, mai ales că de anul trecut le putem comanda prin intermediul Amazon DE. Cu toate acestea, niciun operator din România, fie că vorbim despre Orange, Vodafone, DIGI sau Telekom, nu oferă su
Creat: 2023-01-06 Statistici
Perioadă | Toate țările | |
---|---|---|
Tot timpul | 1205 | 1195 |
24 ore | 8 | 8 |