NU teste initiale!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția NU teste initiale!


Musafir

#26

2011-10-12 17:24

#23: - :)) ce ciudat

Pai, ce evalueaza? Ce spun ei?! NU!!! Evalueaza rezultatele tampeniilor stupefiante facute din '96 pana in prezent, pentru care nu-si asuma responsabilitatea! Si, bineinteles, singurii vinovati sunt profesorii, doar acesta este scopul lor real: sa justifice salariile de mizerie.


Musafir

#27

2011-10-15 22:21

Sunt de acord cu cele afirmate. Ca părinte nu am fost întrebat ce părere am.Copiii "n-au fost stresaţi", deci nici nu s-au străduit să producă ceva măreţ.
Ca profesor pot să spun însă că reultatele au fost transmise Inspectoratului Şcolar :cu ce scop? Rezultate, pe baza cărora profesorii trebuie să întocmească proiecte individuale de dezvoltare pentru elevii cu rezultate slabe. Sunt acestea rezultate reale?. Pentu cine s-au întocmit testele cu atâta "pricepere"? părinţi, copii,profesori?
Evaluările iniţiale sunt diagnoze pentu profesori şi ca atare elevii nici nu trebuie să conştintizeze că sunt evaluaţi. Un bun profesor ştie ce a predat, ce concepte şi competenţe trebuie dobândite ca să poată începe un nou capitol, câţi elevi întîmpină dificultăţi de învăţare şi ce capacităţi au elevii aflaţi sub îndrumarea lui. Pot să faci de dimineaţă până seară proiecte de recuperare chiar pentu întreaga clasă. Comenski a vrut să înveţe tot pentu toţi elevii ,dar de atunci a trecut mult şi noi ne confruntăm cu situaţia că prea puţini copii vor şi pot fii instruiţi. Nu pentru că-mi lipseşte optimismul pedagogic, din contră : sper că vor mai fii vremuri când tenacitatea ,inocenţa, înţelepciunea, curiozitatea, idealurile copiilor vor triumfa în şcoli. Deasemenea că majoritatea familiilor vor înţelege că fără "sănătatea "lor , dascălii nu pot face mai nimic.
E ca şi când din făină pentru pâine am dori să facem cozonac.