Toti pentru unu' si unu' pentru toti
This comment has been removed by the author of the petition.
CAND VOR INTELEGE GUVERNANTII NOSTRI CA TREBUIE SA SPRIJINIM COPIII CARE MUNCESC PENTRU VIITORUL LOR SI NU SA LE PUNEM "BETE-N ROATE"
Muncim 1,2,3 ani si ne dedicam timp din viata,pentru ce?! Sa ne ruineze altii visele?
Rusine! Nu e normal sa ne ruinati visele intr-o secunda. La cei care au ramas un an acasa si au pierdut inscrierea la alte facultati v-ati gandit macar? Stiti ca sunt copii care se pregatesc 2 sau chiar 3 ani pentru a-si indeplini visurile? Sau voi faceti cartile si noi le jucam?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Imi este rusine ca sunt elev in România! Cativa centrimetri nu fac diferența in abilitățile care le pot avea copiii de " sub 1.65" .
Academia de Politie
Am avut curajul si ambitia sa mai stau un an acasa cu scopul de a-mi indeplini visul. Mi-am facut din nou sperante ca anul ce va urma va fi unul triumfator pentru mine. Nu-mi luati acest vis, care ma va face fericita.
Sa lase media de la purtare la 8.
Parere scurta
Ministerul a luat aceasta decizie din cauza ca multe fete vor meseria de politist, iar anul acesta au intrat peste 250 de fete in Academie. Politia are nevoie de barbati, nu de o adunatura de fete care sa ajute tara prin a privi cum barbatii isi fac treaba. Daca eram in locul ministrului de interne as interzice ca fetele sa aplice intr-un invatamant superior in cadrul M.A.I.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Imi doresc enorm de mult sa intru la una din Scolile de Agenti. Media de la purtare sa fie lasata la 8.
Re: Parere scurta
#19: let's be cops - Parere scurta