Petitie anti-petitie

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie anti-petitie

Denisa

#251 Re:

2016-06-30 20:17

#7: MUIE TARFELOR -  

 Tu esti mai prost/proasta decat prevede legea, fara suparare. De cand notele sunt de la 0 la 8 ? Sau in 8 ani de scoala n-ai invatat nici macar faptu' ca notele sunt de la 1 la 10 ? Oricum, la cum ai scris nu m-as mira sa nu stii. 

Denisa

#252 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 20:22

#89: - Re: Re: Re:  

 Lasa ca esti tu mai destept/ desteapta, ce sa spun. Esti atat de destept incat nu te-ai prins nici de faptul ca notele n-au cum sa fie de la 0 la 8. Si tot el e varza ... Sunteti o generatie de ratati, au mai fost situatii de genul si la alte evaluari nationale si voi sunteti primii care faceti atata scandal. Normal, de ce sa iti asumi vina ca ai fost neatent (sau prost in cazu' in care nu ai invatat in 8 ani de scoala ca notele nu incep de la 0 si nu se termina la 8) cand poti sa faci scandal ? Sunteti prosti facuti gramada, singurul lucru de care sunteti bun e scandalul si cearta, drept dovada ati ajuns sa va milogiti pentru 0,5 puncte de care nu o sa va mai amintiti mult timp. 

Denisa

#253 Re: Re: Re:

2016-06-30 20:26

#36: - Re: Re:  

 Corect, adevaru-i ca iti trebuie mult noroc sa stii sa faci cateva calcule si sa te uiti pe o diagrama. CAT DE PROSTI SUNTETI ? Ati ajuns in clasa a8a si nu sunteti in stare sa rezolvati nici macar primul subiect ? Asumati-va faptul ca ati gresit, in pana mea, era foarte clara atat diagrama cat si legenda in care se specifica foarte clar cum ar trebui interpretat


Musafir

#254 Re:

2016-06-30 20:27

#53: -  

 In sfarsit unul/ una care gandeste


Musafir

#255 Re:

2016-06-30 20:30

#75: -  

 Nici macar logica nu-ti trebuia. Sa fim seriosi, daca au ajuns in clasa a8a si nu sunt in stare nici macar sa citeasca o legenda foarte clara, inseamna ca sunt mai mult decat prosti.

Vlad

#256 Re:

2016-06-30 21:39

#225: -  

exaxt definitia functiei asta e, unui element din domeniu ii corespunde unul singur din codomeniu, nu 2, nu 3, nu 5. Si nu sunt un profesor, sunt doar un elev de clasa a 8-a care a inteles matematica cat sa ajunga la 0limpiada Nationala de Matematica. Dar nu sunt doar eu, prietenii mai care nu au avut rezultatele mele au dat aceleasi explicatii logice si concise asupra subiectului. NIMIC NEOBISNUIT FRATILOR


Musafir

#257

2016-06-30 22:05

Pe ideea celor care au semnat sa fie validat si raspunsul cu 8 elevi, poate mai semneaza o petitie si 2+3= si 6 si 5, ziua sa aibe 12 ore si 24, albul sa fie si negru si tor asa, daca sunt ,ulti se poate. Pe acelasi considerent poate semneaza sa-i returneze doctoratul lui Ponta.

Musafir

#258

2016-06-30 22:38

frate pe bune acum cat de prost trebuie sa fii sa pui 8
PAPER VA FUTE-N CUR

#259 a paper can't decide my life.

2016-07-01 00:18

Multi dintre astia care au pus 8 au fost aia numai cu medii de 10=] . Sa va iau in pula mediile si "Inteligenta" pe care o aveti. MULTA MUIE, 3 FOREVER _)_)_)_)_


Musafir

#260 Re: Re: Re:

2016-07-01 05:30

#132: - Re: Re:  

 Dacă ar fi greşit juma' de țară la orice alt subiect, începeau să facă scandal în legătură cu acela, cum că nu ar fi formulat corect, când de fapt ei sunt doar ofticati că au pierdut 0,5 puncte din neatenție sau neştiință. Exercițiul 6 a fost la fel de clar ca oricare altul, poate dacă elevii ar fi alocat puțin timp să privească diagrama mai bine, nu s-ar fi ajuns la situația asta.

Georgiana
Musafir

#261

2016-07-01 05:55

După atât de mult scandal, chiar credeți că petiția asta va mai schimba ceva în mințile oamenilor? Sunt sigură că revolta în legătură cu exercițiul 6 a ajuns şi la urechile evaluatorilor. Câți dintre ei credeți că vor rămâne obiectivi şi vor puncta conform baremului? Degeaba ne-a asigurat ministerul că nu se punctează decât conform baremului, cum putem fi siguri că evaluatorii nu vor puncta şi alte răspunsuri? Vede că elevul a ştiut ceva, i-ar părea rău să-i scadă 0,5 puncte pentru un exercițiu de la subiectul I, nu-i aşa? Doar e şi el om.
Ceea ce nu conştientizează lumea este că astfel de exerciții au existat întotdeauna, la fiecare examen, pentru a se face diferența între un copil care ştie de nota 10 şi unul care ştie de 9,50 sau de 9.
Motivul pentru care elevii de anul trecut nu s-au revoltat rămâne necunoscut. Diagrama a fost identică.
Poate că şi-au dat seama că a fost greșeala lor, pentru care au plătit cu 0,5 puncte, şi nu a ministerului. Poate că au avut mai mult bun simț să nu se revolte pentru propriile interese.
Nu spun că cei care au greşit sunt inculți, asta în niciun caz. Spun doar că elevii nu au fost învățați să gândească logic, să analizeze problema în funcție de ceea ce li se dă. Există o regulă care spune cum se citește o diagramă şi cum să-ți dai seama care e domeniul şi codomeniul. Vina îi revine profesorului de matematică, care nu a reuşit să-l facă pe elev să înțeleagă care este modul de rezolvare a unui astfel de exercițiu şi să gândească pracitic, folosindu-şi cunoștințele acumulate.

Atâta timp cât exercițiul este formulat corect, şi vă pot dovedi acest lucru, profesorii care şi-au făcut treaba cum trebuie nu ar trebui să se revolte.

Îmi pare rău pentru cei care au scris un răspuns greşit din cauza emoțiilor sau a grabei, însă trebuie să vă asumați greşelile şi să fiți corecți față de voi şi față de ceilalți.

 

Lalaa

#262 Re: Re: Re:

2016-07-01 06:23

#180: - Re: Re:  

 Ba deci tu care te dai mare destept,exercitiul ala era de logica! Nu de matematica! Logica o faci la liceu! Si nu inteleg cu ce te deranjeaza pe tine daca o sa primim si acele 0,5 puncte in plus! Nu e ca si cum tu nu ai mai primi! Deci nu mai jigni si vedeti de viata ta! 


Musafir

#263 Re: Re: Re: Re:

2016-07-01 07:29

#262: Lalaa - Re: Re: Re:  

 „O să primim”. Deci ești a opta. Deci nu ești la liceu. Deci nu știi cu ce se mănâncă logica.

Și atâta timp cât nu știi cu ce se mănâncă logica, nici nu poți să încadrezi un exercițiu în această categorie. În fiecacre an au fost exerciții cu diagrame. Nu crezi că s-ar fi plâns și în anii trecuți, dacă erau exerciții de logică, nu de matematică?

Eu nu spun că sunt mai deșteaptă decât tine sau decât altcineva, însă nu este corect ca unii elevi să aibă un avantaj de 0,5 puncte pe un răspuns care nu este nici măcar apropiat de cel corect. Așa mă duc și eu să fac contestație și să cer juma de punct pentru nimic. Dacă vouă vă dă puncte în plus pe nimic, nouă de ce să nu ne dea? Vă considerați mai speciali decât cei care au răspuns corect, de faceți atâta circ pe-aici? 

Stefania

#264 ...

2016-07-01 08:00

Deja exagerati.Hai sa fim seriosi,avem 2 ore la dispozitie pentru a rezolva 3 subiecte.Nu ne-am permis sa dam mare importanta subiectului 1,sa stam sa ne gandim logic .Am considerat corect ce am vazut prima data,asta nu inseamna ca nu merităm sa trecem clasa.Sunt copii cu note foarte bune,care au pus 8.Disperatilor.Da,nici eu nu sunt de acord cu acceptarea ambelor variante,cu toate ca raspunsul meu a fost 8,dar deja ati intrecut orice masura.Sunt profesori care la o prima vedere au zis ca raspunsul corect este 8,pana si ei au fost indusi in eroare.


Musafir

#265

2016-07-01 15:51

Mi se pare o jignire la adresa tuturor oamenilor din tara asta care fac si au facut matematica. E imposibil sa se accepte o varianta care nu este corecta doar pentru ca sunt anumiti elevi nemultumiti. Ai gresit un exercitiu iti asumi, inveti ceva din asta si te pregatesti mai bine. Nu era necesar sa fie trecute axele x0y. Aceste axe sunt necesare pentru interpretarea unui grafic, dar in examen era o diagrama. Toti cei ce fac scandal sa se informeze mai intai si sa vada ca diagramele se citesc dupa legenda care era in cerinta. Cum poti spune ca 3 elevi au luat notele 5,9 si 10 cand diagrama asta trebuie sa fie reprezentarea grafica a unei functii. Inainte sa semnati petitii documentati-va putin sa intelegeti despre ce e vorba. E mai simplu sa gasim un tap ispasitor si sa sarim ca oile pentru a scapa de raspundere. Nu este corect ca intr-un barem oficial la un examen de matematica sa se accepte o solutie gresita doar ca sa multumim lumea. Nota este in functie de munca depusa asa ca de ce sa ne batem joc de cei care au stiut? De ce sa piarda ei locul la un liceu pentru cineva care a profitat de pe urma unui scandal?


Musafir

#266

2016-07-01 18:02

Mi se pare ca raspunsul era la mintea cocosului pentru diagrama de la acel exercitiu deci prin urmare nu vad rostul acestei petitii

 

Mai jos rezolvarea:

Consideram diagrama alaturata ca si un Grafic al functiei, cu axa Ox (nota obtinuta), respectiv asa Oy(numarul de elevi care au obtinut nota)
 
Fie functia f:[1,10] -> [0,8]
 
Stim ca : f(x) = y
 
Observam ca f(5) = 3 de unde obtinem punctul A(5,3)
 
Stiind ca axa Oy reprezinta numarul de elevi care au obtinut nota respectiva => 3 elevi au obtinut nota 5

Musafir

#267

2016-07-02 05:33

Pt un copil inseamna foarte mult acele puncte!
MusafiruNepoftit69

#268 nu sa facut constetatie.

2016-07-04 19:56

nu sa facut mah sa se dea contestgatii sa se fak treburi nu sa ocupat sistemul romaesc cu tot ce inseman colectiv etc plm ... un liceu oky de nota 4 60 in care sa fie collective ok si sa ma lyng in sala de sport cu tot ce inseamna iulia dinu (maximum 12390 lions) nu cred ca sa fi putut evita treagedy. asta este..

 

HAIDETI SA FIM SI NOI IN COLLECTIVE.

Gresit

#269 Re:

2016-07-06 20:37

#7: MUIE TARFELOR -  

 Diagrama era cat se poate de corecta. Nu e corect ca cei care au raspuns gresit sa ia puncte valoroase si cei care au raspuns corect nu.


Musafir

#270

2016-07-08 15:13

Pentru Anti-Petitii.