Petitie anti-petitie

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie anti-petitie


Musafir

#226

2016-06-30 11:44

”Cine nu stie ca notele nu sunt de la 0 la 8 si nu stie sa citeasca un grafic/legenda graficului, nu merita sa treaca clasa a 8a.”
Subscriu si eu. Observ cu regret ca numarul prostilor a crescut exponential.

Musafir

#227

2016-06-30 12:11

Este mai mult decat evident ca raspunsul este 3. Daca nu pot sa citeasca o diagrama copii aceia nu ar trebui sa aiba nota maxima.

Musafir

#228

2016-06-30 12:11

Mie nu mi se pare corect ca unor persoane care nu stiu sa citeasca un grafic si care nu pot sa.si asume vina sa li se puncteze
Unelev

#229 Pentru cei care au pus 3.

2016-06-30 12:23

As vrea sa spun ceva tuturor care au pus 3 si se dau mari matematicieni, cu argumente precum note de la 0 la 8 etc. Oameni buni, daca tot insinuati ca stiti sa cititi un grafic, ar trebui sa stiti ca acel 0 apartine atat axei ox ,cat si axei oy , si ca nici numarul "0" de elevi nu exista.. 0 sau O reprezinta originea graficului, nu era doar pe oy.. Voi care ii faceti pe cei cu 8 prosti. Intr-adevar, subiectul e formulat corect, fiecare a stiut ce trebuie sa faca, insa legenda aceea nu isi avea rostul in aceasta situatie. Legenda indica faptul ca (,) coloanele ar reprezenta numarul de elevi, fiind reprezentata cu aceeasi culoare. Intr-adevar, logic nu era sa fie note pana la 8 , sau 50 si ceva de elevi,insa nu e obligatoriu sa existe copii cu 10 la un test, sau un numar fix al unor elevi. Eu zic sa mai lasati din rautate, au gresit multi copii buni, pe care chiar nu ii poate acuza nimeni ca nu stiu sa citeasca un grafic.. Si sa fiu sincera, 95% din voi astia care au pus 3 nici nu s-au gandit, si vin dupa cu comenatrii de genul " ha, era logic". Ha spun si eu, ca nu era.. A da , daca legenda aceea nu exista, si ne lasau sa judecam numarul elevilor din clasa ,si sistemul de notare da, in aceasta situatie nu mai avea nimeni scuza, era vorba de atentie si de logica fiecaruia de a alege corespondenta potrivita. Insa in situatia data, corect ar fi sa aiba toti sanse egale, majoritatea celor cu 3 ,cei rautaciosi au pus si ei acolo la nimereala si acum sunt mari cititori de grafice care merita nu stiu ce loc la nu stiu ce liceu? Si cu copiii buni care au incercat sa gandeasca graficul si in ciuda "anomaliilor" la sist de notare si elevi  dar au ales 8? Copii olimpici care isi merita locul la un liceu de varf? Ii lasam pentru cei care au pus 3 , cu logica lor"din amintiri"? Eu am pus 3, dar nu ma numar printre cei care nu au creier,insa au o rautate de nedescris.:) ar trebui sa va deschideti mintile,si sufletele, si sa va puneti in pielea mai multora, chiar daca vorbeste rautatea si lacomia din voi


Musafir

#230

2016-06-30 12:35

In fiecare an este acest gen de exercitiu.Faptul ca acesti elevi nu au gandit si au scris gresit este doar problema lor!Nu au invatat.Noi,anul trecut,am avut un exercitiu identic si ne-am asumat raspunderea si greselile!Ei de ce nu pot?

Musafir

#231

2016-06-30 12:59

Pentru ca e pertinenta!

Musafir

#232 Re:

2016-06-30 13:06

#18: -  

 MA TA E INAPTA

 


Musafir

#233 Re: Re: ai pus 8 nu?

2016-06-30 13:37


Musafir

#234

2016-06-30 14:01

Am semnat aceasta petitie deorece nu mi se pare corect ca cei ce au facut bine sa nu primeasca nimic iar cei ce au gresit sa primeasca punctaj maxim. Notele sunt de la 1 pana la 10 nu de la 1 pana la 8. Putea fi o greseala de la Minister sau putea fi o "capcana" ce tinea doar de atentia candidatilor.

Musafir

#235

2016-06-30 14:19

3 in PLM !

Musafir

#236 Re: Re: De ce sa nu mai critic daca voi o faceti?

2016-06-30 14:25

#219: - Re:  

 Ce legatura are dictionarul? Noi aici vorbim despre matematica...si sa nu mi spui mie sa nu mai critic...tu de ce critici? Ca iti permiti? Crezi ca daca ai facut exercitiul 6 esti cel mai destept de pe pamant? Nu, nu e asa! Ce se va decide, asta este! 


Musafir

#237 Re: ESTI BOU?!

2016-06-30 14:28

#226: -  

 Cum sa scrii ca "daca nu am facut exercitiul 6 nu meritam sa ajungem in clasa a 8 a"??!! daca am gresit un exercitiu inseamna ca suntem prosti? Se vede ce minte de gaina ai! 


Musafir

#238 Re:

2016-06-30 14:36

#230: -  

 Doamne! Cand vad comentarii de genul asta imi vine sa rad. Pe bune acum! Trebuie sa invatam ca sa facem un exercitiu de genul asta? Dar tu trebuie sa inveti ca sa faci o adunare?! Si ca sa nu comentezi dupa, am pus 3. Ca sa stii si tu! Dar asta nu inseamna ca sunt mai destept sau mai prost! Nici cei care au pus 8 nu sunt prosti! Si eu m am incurcat din cauza ca in legenda spunea ca numarul elevilor este cu gri. Si recunosc ca am pus la nimereala. Si daca am pus 3, nu ma apuc sa injur sau sa ma dau mare pentru ca am creier. Si stiu sa l folosesc spre deosebire de altii care au pus la nimereala si se dau mari si tari pe aici.

Schlossadler
Musafir

#239 Beizadelele smiorcăite să pună mâna pe carte!

2016-06-30 14:59

1. Orice funcție își are reprezentarea în ordinea firească: domeniul de definiție de-a lungul axei absciselor și valorile funcției (codomeniul) pe axa ordonatelor.

2. Un alt indicator logic ce putea fi luat în considerare, în vederea identificării corecte a categoriilor înscrise pe axe, este dat de linia corespunzătoare valorii 3 de pe axa OY: adoptând raționamentul defectuos al beizadelelor smiorcăite, ar rezulta nonsensul prin care nota 3 ar fi fost obținută CUMULATIV de 5, 9 și 10 elevi.

3. Dacă ar fi fost atenți la cei 4 ani în care au irosit timpul inutil în clasă, ar fi intuit că o clasă de nivel gimnazial NU POATE SĂ AIBĂ 52 de elevi, astfel cum ar rezulta din însumarea valorilor de pe axa OX.

Enunțul problemei precizează clar: „notele obținute de elevii unei clase a VIII-a”

Nu era nevoie ca elevii să cunoască prevederile art. 63, alin. (1), lit d) din Legea învățământului nr 1/2011 ca să-și dea seama că o clasă cu 52 de elevi e puțintel cam aglomerată și nu se aseamănă cu clasa în care și-au definitivat ei cursurile gimnazale după metoda dârei evanescente lăsată de o rață prin apă.

Concluzii:

a) BAREMUL SĂ RĂMÂNĂ ASTFEL CUM A FOST PROPUS.

b) beizadelele să pună mâna pe carte.


Musafir

#240

2016-06-30 15:07

Foarte buna aceasta petitie. Felicitarile mele celui care a venit cu ideea.O zi buna.
3Elevi

#241 Re:

2016-06-30 15:38

#7: MUIE TARFELOR -Daca esti tu prost nu e vina nimanui.Notele nu sunt de la 0-8 si de la 1-10.Acest exerciutiu face diferenta dintre cei care au logica si cei prosti(ca tine).

3Elevi

#242 Nu mai cersiti puncteee!

2016-06-30 15:44

Invatati sa cititi un grafic.In plus era si foarte simplu:1.Notele nu sunt de la 0-8. 2.Intr-o clasa nu pot fi 52 de elevi.


Musafir

#243

2016-06-30 16:52

Am semnat aceasta petitie pentru ca-mi pasa de cei care au raspuns corect. Daca Ministerul ia hotararea sa le acorde si celor care au raspuns GRESIT  puncte, atunci sa le acorde si celor care au stiut sa citeasca un grafic cate puncte. Sa fie echitabil.


Musafir

#244

2016-06-30 17:10

Pentru ca nu stiu cum au putut sa greseasca la un exercitiu ca ala..

Musafir

#245

2016-06-30 18:15

Pentru ca nu este corect ca unii copii ce nu gandesc sa le fie acceptata greseala pe care ceilalti nu au facut-o pentru ca au fost atenti si cu capul la ei , nu in alta parte ..

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-30 18:35



Musafir

#247

2016-06-30 18:59

bag pula in petitile voastre

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-30 19:22


LoreW.

#249

2016-06-30 19:53

Pentru toți cei care spun că și 8 era corect:faceți după logica voastră și pentru nota 3. (5,9 sau 10 elevi? Hotărâți-vă!!)

Recunoșteți și voi că ați greșit. Vă place să dați vina pe alții...tipic. Mi-e rușine că fac parte din această generație!


Musafir

#250

2016-06-30 20:07

acum serios atat de idioata generatie nu am mai vazut