Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#4026

2016-06-29 23:13

Pentru ca nu consider ca diagrama a fost gresita, iar cei ce au gresit au fost grabiti..

Musafir

#4027 Re: Re:

2016-06-29 23:13

#4025: un cacat - Re:  

shhh,

shhh.

Noapte buna.

Cristian

#4028

2016-06-29 23:15

 enuntul este cat se poate de corect:

- este de ajuns sa privim axa 0Y pentru a vedea ca reprezinta numarul de elevi - ( de la 0 la 8 ), in timp ce pe axa 0X sunt trecute notele - acestea fiind de la 1 la 10.

altfel spus...

era imposibil sa fie trecute notele pe axa 0Y, intrucat notele sunt de la 1 la 10, iar pe axa 0Y intervalul cuprins este de la  0 la 8

- .. in plus cum se poate explica diagrama in varianta gresita, ( 8 elevi ), ajunge sa privim pe axa 0Y, la nota 3 - ce inseamna ca au luat nota 3 - 5 elevi, 9 elevi sau 10 elevi???

 

 

"Datorita faptului ca MEN a derutat elevii la Subiectul I exercitiul 6 prin diagrama reprezentata gresit, propunem o reevaluare a tuturor lucrarilor din sesiunea iunie 2016, astfel incat ambele variante (3 si 8 elevi) sa fie punctate ca fiind corecte”

 

ceea ce numiti "deruta" este parte a problemei ce trebuia rezolvata, fiind eronat a considera ca ambele variante sunt corecte

... aceasta problema face diferenta intre cei care gandesc si cei care tocesc 

 


Musafir

#4029 Re:

2016-06-29 23:16

#4028: Cristian -  

Ai mare dreptate. Mai bine de atat nu puteam explica, pacat ca acesti oameni minunati sunt prea batuti in cap pentru a intelege.


Musafir

#4030 Eu

2016-06-29 23:19

Acest grafic in trecut era notat distinct pe axa elevi/nota si cerinta era aceiasi!

Sa fim întelesi! Daca cei care au dat raspunsul ca fiind 8 si nu 3, vor pierde cele 0,50 sutimi presupunand ca restul e impecabil, vor avea o nota finala de 9,5, corect?

Sa fim seriosi, vor ajunge intr-un liceu bun oricum si daca nu va fi asa, mediile de admitere vor fi mai mici! Ce vor face elevii care au reusit sa ghiceasca cifra 3 si vor intra la un liceu putin mai bun decat pot "DUCE"?

Simplu ☺!  Vor avea pb inca din primul semestru si nu stiu de ce un liceu de renume si-ar dorii un elev incompetent!

Licee precum SAVA, C.N.I.T.V, MIHAI VITEAZU, GHE LAZAR au nevoie de copii pregatiti !

As propune repetarea examenului cu subiecte de dificultate mare si atunci vom vedea cine este cu adevarat pregatit!

Daca in rezolvarea ta azi nu ai facut totul impecabil la subiectele II si III, eu zic sa te abtii, eu poate am gresit nerezolvand un ex de cls a III a dar TU, nu vei fi niciodata MATEMATICIAN, decat un elev norocos!

Bula

#4031

2016-06-29 23:20

#4028: Cristian -  

 Nu sunt atenti, se grabesc, nu citesc cerinta cu atentie si apoi se plang. Primul lucru la examene, citesti cerinta cu mare atentie, si apoi rezolvi. Diagrama a fost foarte clara, din prima am vazut ca sunt 3 elevi, din pacate aceasta lectie a diagramelor nu este tratata exhuastiv in scoli insa putina logica si atentie va duce la raspunsul corect.


Musafir

#4032 Re:

2016-06-29 23:21

#1: -  

 E inadmisibil ca 39.000 de oameni nu stiu sa citeasca o diagrama banala, asta e inadmisibil. 


Musafir

#4033 Re: Eu

2016-06-29 23:22

#4030: - Eu 

Eu am rezolvat integral subiectul, inclusiv exercitiul 6, si nu sunt de parere ca ar trebui acordate puncte celor care au gresit.

Sunt mai mult decat ok cu repetarea examenului cu un subiect de dificultate mare:), dar sper sa nu incepeti sa faceti si acolo petitii, sincer.


Musafir

#4034 Re:

2016-06-29 23:23

#4: Anon -  

 Diagrama a fost foarte bine reprezentata , nu mi se pare normal sa primeasca punctaj pentru o greseala. Diagrama a fost exact ca si anul trecutsi nu i s a mai parut nimanui gresita.


Musafir

#4035 Re: Re:

2016-06-29 23:23

#4032: - Re:  

 Dar nu sunt 39 000 de oameni care nu stiu sa citeasca o diagrama.

Majoritatea sunt: a) rude, b)prieteni care voteaza doar asa.

c) voturi false.

Cristian

#4036 Re:

2016-06-29 23:23

#4: Anon -  

 ce nu ai inteles? 

enuntul este cat se poate de corect:

- este de ajuns sa privim axa 0Y pentru a vedea ca reprezinta numarul de elevi - ( de la 0 la 8 ), in timp ce pe axa 0X sunt trecute notele - acestea fiind de la 1 la 10.

altfel spus...

era imposibil sa fie trecute notele pe axa 0Y, intrucat notele sunt de la 1 la 10, iar pe axa 0Y intervalul cuprins este de la  0 la 8

- .. in plus cum se poate explica diagrama in varianta gresita, ( 8 elevi ), ajunge sa privim pe axa 0Y, la nota 3 - ce inseamna ca au luat nota 3 - 5 elevi, 9 elevi sau 10 elevi???

 

 

"Datorita faptului ca MEN a derutat elevii la Subiectul I exercitiul 6 prin diagrama reprezentata gresit, propunem o reevaluare a tuturor lucrarilor din sesiunea iunie 2016, astfel incat ambele variante (3 si 8 elevi) sa fie punctate ca fiind corecte”

 

ceea ce numiti "deruta" este parte a problemei ce trebuia rezolvata, fiind eronat a considera ca ambele variante sunt corecte

... aceasta problema face diferenta intre cei care gandesc si cei care tocesc 

 

 


Musafir

#4037 Re:

2016-06-29 23:24

#4031: Bula -  

 Corect!

Cristian

#4038 Re:

2016-06-29 23:25

#33: -  

 

enuntul este cat se poate de corect:

- este de ajuns sa privim axa 0Y pentru a vedea ca reprezinta numarul de elevi - ( de la 0 la 8 ), in timp ce pe axa 0X sunt trecute notele - acestea fiind de la 1 la 10.

altfel spus...

era imposibil sa fie trecute notele pe axa 0Y, intrucat notele sunt de la 1 la 10, iar pe axa 0Y intervalul cuprins este de la  0 la 8

- .. in plus cum se poate explica diagrama in varianta gresita, ( 8 elevi ), ajunge sa privim pe axa 0Y, la nota 3 - ce inseamna ca au luat nota 3 - 5 elevi, 9 elevi sau 10 elevi???

 

 

"Datorita faptului ca MEN a derutat elevii la Subiectul I exercitiul 6 prin diagrama reprezentata gresit, propunem o reevaluare a tuturor lucrarilor din sesiunea iunie 2016, astfel incat ambele variante (3 si 8 elevi) sa fie punctate ca fiind corecte”

 

ceea ce numiti "deruta" este parte a problemei ce trebuia rezolvata, fiind eronat a considera ca ambele variante sunt corecte

... aceasta problema face diferenta intre cei care gandesc si cei care tocesc 

 

 


Musafir

#4039 Re: Re:

2016-06-29 23:25

#4034: - Re:  

 Foarte corect.

Cristian

#4040 Re: Re:

2016-06-29 23:26

#370: Eve - Re:  

 

enuntul este cat se poate de corect:

- este de ajuns sa privim axa 0Y pentru a vedea ca reprezinta numarul de elevi - ( de la 0 la 8 ), in timp ce pe axa 0X sunt trecute notele - acestea fiind de la 1 la 10.

altfel spus...

era imposibil sa fie trecute notele pe axa 0Y, intrucat notele sunt de la 1 la 10, iar pe axa 0Y intervalul cuprins este de la  0 la 8

- .. in plus cum se poate explica diagrama in varianta gresita, ( 8 elevi ), ajunge sa privim pe axa 0Y, la nota 3 - ce inseamna ca au luat nota 3 - 5 elevi, 9 elevi sau 10 elevi???

 

 

"Datorita faptului ca MEN a derutat elevii la Subiectul I exercitiul 6 prin diagrama reprezentata gresit, propunem o reevaluare a tuturor lucrarilor din sesiunea iunie 2016, astfel incat ambele variante (3 si 8 elevi) sa fie punctate ca fiind corecte”

 

ceea ce numiti "deruta" este parte a problemei ce trebuia rezolvata, fiind eronat a considera ca ambele variante sunt corecte

... aceasta problema face diferenta intre cei care gandesc si cei care tocesc 

 

 

...

#4041 Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti

2016-06-29 23:27

#3964: Viorel - Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti 

Sa-ți explic logic: una din cele mai bune scoli din localitate, o singura clasa de 28 de elevi mate-INFO, media minima de adminitere 9,80. Pana la 10 elevi vin cu medii de 10 din mediul rural, care știm cu toții ca si-au "tras" mediile pe laptele si carnea de vita, porc, etc a lui mama si tata. Si care peste 1an sau doi se transfera singuri ca nu fac fata. Ramân 18 locuri pt cel puțin 100 de absolvenți cu note de 10. 

Fa tu socoteala, unde ajunge copilul cu 9,50 la mate? Nu unde își dorește, clar. 


Musafir

#4042 Re: Re:

2016-06-29 23:27

#4034: - Re:  

 Diagrama nu are aceleasi specificatii ca cea de anul trecut si-n plus legenda trimite ambiguu....


Musafir

#4043 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti

2016-06-29 23:30

#4041: ... - Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti 

 SI?
E vina copilului, nu a statului. STATUL nu e obligat sa il ajute sa ia nota pe care o vrea, el trebuie sa munceasca pentru asta.

In plus, ei, copii de acest fel reprezinta doar maxim 3% din cei care au gresit, si chiar daca vor sa intre acolo,  nu inseamna ca trebuie sa-i ajutam si astfel sa le dam PUNCTE NEMERITATE. Asa neindreptatim alti copii.

Chiar nu e problema noastra unde ajunge acel copil, ajunge la liceul la care poate intra. E vina lui ca ia 9.50, nu a altcuiva.

Asa ca, va rog, terminati cu povestile acestea melodramatice.


Musafir

#4044 superbRe: Re: Re: Re:

2016-06-29 23:31


Musafir

#4045 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti

2016-06-29 23:33

#4041: ... - Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti 

 Daca sistemul si-ar dorii elevi pregatiti sau o admitere corecta, examenul ar fi anulat!

Pt.cei care bat maidanul si vorbesc precum birjarii o fi deranjant sa se repete, daca sunt pregatiti si buni matematicieni, de ce se tem!?!

Sa se repete examenul!

Asa pt linistea tuturor!


Musafir

#4046 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti

2016-06-29 23:34

#4045: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti 

 A, da, desigur, pentru a trece din nou prin acel stres, nu?

DOAR PENTRU CA VOI ATI GRESIT SI NU VRETI SA RECUNOASTETI? Este cat se poate de clar ca raspunsul corect este 3, daca voi ati fost aerieni, e problema voastra.

Iti bati joc de mine?


Musafir

#4047 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti

2016-06-29 23:37

#4046: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti 

Eu cred ca ar fi corect, asa puteti arata ca sunteti buni!☺


Musafir

#4048 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti

2016-06-29 23:38

#4047: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petitie pentru parinti 

 Dar stim amandoi ca n-o sa se intample asta, chiar daca am vrea, nu cred ca ar mai tine o data examenul.

Mihai

#4049

2016-06-29 23:40

Am văzut si eu subiectul cu pricina. Daca pe vericala ar fi fost reprezentate notele si pe orizontala numărul de elevi care ar fi obtinut aceste note, ce rost ar fi avut ca nota 3 sa fi fost evidentiata o data ca fiind obtinuta de 5 elevi, a doua oara de 9 elevi si a treia oara de 10 elevi??? In plus, in acest caz, conform enuntului, s-ar fi ajuns la faptul ca acea clasa a VIII-a din enunt sa fi avut nu mai putin de 52 elevi (3 + 4 + 5 + 8 + 6 + 7 + 9 + 10). Ceea ce sfideaza orice logica. Deci, in opinia mea, enuntul a fost mai mult decat clar. Intrebati-va copiii daca nu au auzit si rezolvat la scoala probleme prin aceasta metoda: a reducerii la absurd. In plus, daca se specifica ce reprezinta fiecare axa, nu mai exista nicio problema de rezolvat la acest exercitiu. Era o banala citire de diagrama.


Musafir

#4050 Re:

2016-06-29 23:44