Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-29 14:09


Gabriela Dima

#1252 Petitie pentru corectitudine

2016-06-29 14:09

www.petitieonline.com/petitie_pentru_pastrare_a_rezultatului_3_la_en_matematica

Va rog sa semnati aceasta petitie pentru a sustine adevarul si valoarea, nu nonvaloarea. Neatentia se penalizeaza. Daca ar da ministerul toate exercitiile grele, atunci nu ati mai lua nici 6. Asa ca nu mai pretindeti ca din cauza unei banalitati, nu intrati la liceu. Ei bine, probabil ca nu era o banalitate si voi ati tratat-o asa.. deci, vina voastra. Cat despre grafic, era clar 3 raspunsul final. Se poate observa in argumentele petitiei mele !!


Musafir

#1253

2016-06-29 14:09

Plangeti pt 5p....
Ce oameni ati ajuns

Musafir

#1254

2016-06-29 14:09

jjhilwelkklfdjsjflsjkflsjfjds

Elev care poate fi defavorizat

#1255 Re: Re:

2016-06-29 14:10

#784: Fage George - Re:  

 Rusine cui nu stie sa citeasca diagrama


Musafir

#1256

2016-06-29 14:10

Deoarece ii incurca pe copii si vor sa le puna un calificativ mai mic
Anonim

#1257

2016-06-29 14:10

Am fost cadru didactic la scoala nr. 129 din sect. 4 Bucuresti si NU m-a mirat cand am auzit azi de la elevi ca dna. Director NITA Valerica si-a permis sa intre in sala de examen pt a o sustine pe nepoata d-nei. Invatatoare PASCU CAMELIA. 


Musafir

#1258 Re: Re:

2016-06-29 14:10

#247: ... - Re:  

 Bai.. dar du-te tu


Musafir

#1259

2016-06-29 14:10

Exercițiul nu a fost corect realizat. Doresc punctarea tuturor elevilor la acel Exercițiu.
Andreea B.

#1260 Re: Re: Re:

2016-06-29 14:10

#1117: Diana Ewald - Re: Re:  

1.  lasa-ma sa iti spun cum sta treaba cu acel 0. daca ai fi invatat graficul ai fi stiut ca este exact un sistem de axe xOy. acel sistem de axe are INTOTDEAUNA centrul in 0. asadar si prin urmare AMBELE AXE INCEP CU 0!!!!! doar pentru ca 0-ul era pozitionat mai spre stanga nu inseamna ca apartinea axei Oy. 

2. acel exercitiu era de la partea 1 ceea ce presupune faptul ca trebuia sa aiba un nivel mediu spre inferior si sa nu creeze confuzii, pentru ca toata lumea sa poata sa rezolve macar atat. adevarata departajare nu este la subiectul 1 ci la subiectul 3, unde este un nivel mai ridicat de dificultate. acum din cauza acelui exercitiu, elevi care sunt foarte buni si au rezolvat partea a3a cu brio si au raspuns gresit la diagrama din cauza emotiilor vor pierde 50 de sutimi din cauza neatentiei celor care au facut subiectele, iar cei care AU NIMERIT raspunsul corect vor castiga 50 de sutimi degeaba. asta nu este corect!

3. pentru ca subiectul sa fi fost corect formulat trebuia sa fie specificat in dreptul fiecarei axe ce exprima: Ox-nota, Oy-nr de elevi.

sper sa intelegeti odata pentru totdeauna ca oricine putea gresi la acel exercitiu pe moment. chiar si cei mai buni. dupa aparitia baremului normal ca toata lumea stie. dar sa vedem cati mai raspundeau bine la o prima vedere a exercitiului.


Musafir

#1261 Re:

2016-06-29 14:10

#1180: Diana Ewald -  

 Te gasisi tu ,desteapta lumii sa comentezi.Desteptaciunea lui peste ,0 este originea ,nu nota si daca vrei sa stii acum ,o clasa nu poate avea doar note de 10,poate nivelul clasei este de nota 8.Sa-ti infigi tu batul in cur ca tot nu ai altceva de facut.Cine se gasi sa comenteze .

Sa mai taceti voi astia contra

#1262

2016-06-29 14:11

 Sincer sa mai taca persoanele care zic sa nu se acorde puncte pentru raspunsul 8. Atat timp cat scria pe legenda ca jos sunt elevii,trebuie sa se puncteze. Si daca erati atati de destepti,v-ati fi dat seama ca au inceput de la 0,deoarece daca un elev lua nota 1 cum se reprezenta pe grafic?

cool4

#1263 Re:

2016-06-29 14:11

#1: -  

 De acord.

Gabriela Dima

#1264 Semnati aceasta petitie de fapt !

2016-06-29 14:11

www.petitieonline.com/petitie_pentru_pastrare_a_rezultatului_3_la_en_matematica

Va rog sa semnati aceasta petitie pentru a sustine adevarul si valoarea, nu nonvaloarea. Neatentia se penalizeaza. Daca ar da ministerul toate exercitiile grele, atunci nu ati mai lua nici 6. Asa ca nu mai pretindeti ca din cauza unei banalitati, nu intrati la liceu. Ei bine, probabil ca nu era o banalitate si voi ati tratat-o asa.. deci, vina voastra. Cat despre grafic, era clar 3 raspunsul final. Se poate observa in argumentele petitiei mele !!!


Musafir

#1265

2016-06-29 14:11

Diagrama nu a fost realizata corect. Sa se accepte ambele variante.

Anonymous

#1266 Cum este posibil???!!!

2016-06-29 14:11

  • Vrem punctarea ambelor rezultate sau nici unul !!!!
Bbia

#1267 Re: Re: da draga nu ai sarit ca oricum nu stii matematica da cei care stiu sar ca puteau lua zece

2016-06-29 14:11

Anonim

#1268

2016-06-29 14:11

Ministerul nu trebuie sa cedeze presiunilor pt ca a fost foarte clar raspunsul era 3 elevi


Musafir

#1269

2016-06-29 14:11

Orice diagrama/grafic are axele clar definite si nu se lasa loc de interpretare in ceea ce priveste ce reprezinta fiecare axa

Musafir

#1270

2016-06-29 14:11

Pentru orice grafic/diagrama are axele clar definite si nu se lasa loc de interpretare prifind definirea axelor.

Musafir

#1271

2016-06-29 14:11

Rusine ministerului! Dupa ce ca ne stresati atat cu evaluarile ne mai dati si exercitii derutabile!

Musafir

#1272

2016-06-29 14:11

Ambele variante pot fi corecte; o diagrama ambigua care nu denota cunostinte de matematica, din pacate punctat la fel ca un subpunct de geometrie plana care chiar a avut un grad mai mare de complexitate.

Musafir

#1273

2016-06-29 14:12

Numai în România se poate întâmpla așa ceva

Musafir

#1274 Re: Re: Adevarul

2016-06-29 14:12

#1179: - Re: Adevarul 

 va paste filologia


Musafir

#1275

2016-06-29 14:12

Matematica este o stiinta exactă, este inadmisibil sa nu fi in stare sa creezi o problema fara a lasa loc de interpretare in enunt si asta la o evaluare nationala.
Rusine !!!