Opriți distrugerea clădirilor istorice din Cluj!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Opriți distrugerea clădirilor istorice din Cluj!


Musafir

#1

2016-01-06 10:52

Sunt inginer constructor, atestat in monumente.

Musafir

#2

2016-01-06 11:18

Frumusetea unui oras vechi cu e si o parte a Clujului ma refer la zona centrala, nu poate fi distrusa sau macar schimbata asa cu sa intamplat in unele zone , nu asteptati mila Bucurestiului nu va veni niciodata !

Musafir

#3

2016-01-06 12:38

Pentru că trăiesc într-un oraș cu clădiri istorice, locuiesc într-o clădire monument istoric și pentru că m-am născut aproape de Cluj.

Musafir

#4

2016-01-06 13:00

Semnez aceasta petitie, ca se vede clar, ca unii sau unele grupari, partide, vor sa lichideze tot ce a fost o cultura Ardeleneasca, si vor sa faca o fatada al oraselor ardelene, cum e in fostul regat, pe baza de nationalism.

Musafir

#5

2016-01-06 13:10

În loc de distrugere să se treacă la reabilitare: să cunoască lumea valorile construite din Cluj/Kolozsva r/Klausenburg. Cum că orașul are un stăpân vrednic.

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-01-06 14:18



Musafir

#7

2016-01-06 14:44

La puscarie cu toti Bocii!

Musafir

#8

2016-01-06 14:53

Este usor sa distrugi, dar va rog sa tineti cont chiar daca considerati ca trecutul acestui oras nu va apartine, prin distrugere, acest oras va deveni un aglomerat de cladiri fara estetica si frumusete. Aveti putini turisti? Veti avea si mai putini... Dati cu ciocanul aceasta este nivelul vostru.

Musafir

#9

2016-01-06 15:01

Clujul,poate una dintre cele mai frumoase si dezvoltate orase din Romania conform unor statistici si opiniilor turistilor. Aceasta frumusete este data in mare parte si de cladirile si monumentele istorice, care din pacate sunt lasate in paragina. Haideti sa salvam aceste monumente sa imbogateasca in continuare cultura orasului. Merita!!

Musafir

#10

2016-01-06 15:17