Vrem onorarea comenzilor de pe gamerland.ro

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Vrem onorarea comenzilor de pe gamerland.ro

catalin

#76 Re:

2014-12-29 20:53

#21: -  

 si totusi daca nu isi onoareaza comenzile ce facem?


Musafir

#77

2014-12-30 01:43

Vrem onorarea comenzii. Nu e vina noastra gresala lor. Ei au gresit, sa suporte consecintele. Altfel apelam la Protectia Consumatorului.
BnXb

#78 gamerland.ro

2014-12-30 01:45

Vrem onorarea comenzii


Musafir

#79

2014-12-30 07:55

In urma e-mail-ului lor:

Prin confirmarea comenzii au acceptat si ei automat Termenii si Conditiile site-ului. Cum pot sustine ca au fost erori doar pe preturi ? cum poti face o sectiune LIMITATA la un numar de aproximativ 60 (estimativ) de produse din sutele de pe site-ul lor, ca sa fie la oferta speciala? O eroare de care sunt raspunzatori IT-istii ce le administreaza site-ul NU clientii care comanda produse. Cum pot zice ca nu isi asuma raspunderea pentru erorile aparute pe site-ul lor? e cumva site-ul meu sa-mi asum eu raspunderea? Utilizarea acestor informatii devin responsabilitatea utilizatorilor??? Utilizatorii sunteti VOI, noi suntem cei care va cumparam produsele adica CUMPARATORII !!! La drepturile de autor specifica, ca informatiile de pe site, pagina principala sunt drepturile de autor ale siteul gamerland.ro si atunci DE CE ziceti ca nu raspundeti pentru ele? Se contrazic si nu mai stiu cum sa faca sa nu se faca de ras, deja s-au facut !!! Drepturi la despagubire avem si noi, cumparatorii cei care suntem mintiti, inselati, pacaliti de o firma neserioasa asa cum au ajuns!

 

vali

#80 eMagnu oferea produse noi!

2014-12-30 08:12

Am sa trimit la OPC, nu mai comparati cu eMag, aia nu au avut preturile scazaute la produse sigilate, ci la resigilate(produse trimise inapoi de clienti, care aveau, oricum, returi mai mici si care erau si umflate cu pompa, unele). Eu zic sa il invatam minte pe ungurul asta, care crede ca o reclama mincinoasa ii ajuta firma de 2 lei, cu un angajat. 


Musafir

#81

2014-12-30 08:13

Eram sigur ca vor lua o pozitie cei de la Gamerland vis-a-vis de situatie, dar nu ma asteptam sa imi trimita mail in care sa zica ca eu imi asum raspunderea pentru utilizarea eronata si evident eu sa suport costurile. Nu vi se pare aiurea sa zica pret 0 lei si curier 21.49 initial, ca apoi sa ... poata modifica. Astia or sa dea faliment numai din curier dus-intors, ori imi livreaza produsele la pretul initial.. ori nu mai livreaza si tac din gura.

Musafir

#82

2014-12-30 08:19

Sper ca se va rezolva tot și noi ne vom primii comenzile
Vizi

#83

2014-12-30 08:23

In e-mailul primit de catre cei care au comandat de la ei sunt modificari ilegale ale conditiilor de limitare a raspunderii, iata care sunt conditiile de pe pagina lor actuala (30.12.2014):"

Excluderea rapsunderii

 Folosirea datelor si informatiilor

Infomatiile și datele (poză, text, video etc.) aflate pe site au scop informativ si pot fi modifcate oricând!
Nu ne asumăm răsunderea pentru eventuale greseli sau informatii gresite!
Prin prelucrarea acestor date utilizatorul îsi asumă responsabilitatea, în cazul daunelor apărute prin folosirea datelor incorecte, compania nu îsi asumă responsabilitate!
Nu ne asumăm răspunderea pentru informatiile folosite de pe site-ul nostru pe alte site-uri care diferă! În cazul în care datele nu corespund de pe site-ul nostru (ex. www.arukereso.hu), întodeauna datele de pe www.gamestore.hu au ca si rol hotărâtor.


Drept de autor
Intregul continut al site-ului GamerLand - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea GamerLand si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuală si industrială. Folosirea fara acord se pedepseste conform legilor in vigoare! Compania noastră întodeauna revendică prejudecările de drept în fata daunătorului!

Excluderea răspunderii
Nu răspundem pentru daune căuzate prin navigarea, folosirea siteului, sau pentru virusi ori erori în sistemele apărute!

"

Clar, pana aici?! :P


Musafir

#84 Re:

2014-12-30 08:28

#83: Vizi -  

 Si mai mult chiar.... ita cand se realizeaza contractul...

"Comandă, mersul înregistrării


Prin prezenteul contract de vânzare-cumpărare general se stabileste între www.gamerland.ro ( numit Vânzătorul) si între persoana sau compania comandată ( numit Cumpărător).
Prezentul contract intră în vigoare la data comenzi si la livrarea comenzi se încheie contractul.În cazul comenzilor continuu prezentul contract rămâne valabil până se îndeplinesc obligatiile ambelor părti.
Cumpărătorul isi asumă responsabilitatea fată de vânzător prin acest contract, si neîndeplinirea acestuia aduce la responsabilităti juridice
"


Musafir

#85

2014-12-30 10:31

Nu ma priveste cu ce scuze penibile veniti...ONORATI COMENZILE...ASA CUM SCRIE PE EMAIL-LE DE CONFIRMARE!!!!!
Pregatim un proces

#86 Intrati in grupul de facebook, se pregateste un proces

2014-12-30 12:27

https://www.facebook.com/groups/1522155668052745/

 

,, Vrem onorarea comenzilor pe gamerland.ro "  se numeste grupul.

Deja ne organizam pentru a-i da in judecata.

 

AVEM SANSE MARI DE CASTIG

vali

#87

2014-12-30 13:22

am facut sesizare la opc, faceti si voi:)


Musafir

#88

2015-01-03 02:43

Niste nesimtiti
eu

#89 sigmanet eroare

2015-01-04 18:41

a cumparat cineva de pe sigmanet tot asa au fost o eroare de pret dar preturile nu era asa mici erau cu 70-75% mai mici?pe 1.01.2015 a fost eroarea de pret.

si eu

#90 Re: sigmanet eroare

2015-01-05 12:10


Musafir

#91 Re:

2015-01-05 19:54

#79: -  

 Din punctul meu de vedere, un pret mic poate insemna si 50% sau mai putin din alt pret care il afiseaza alt magazin. Poate fi vorba de o oferta, de o lichidare de stoc, de un produs care trebuie sa fie vindut ca apare unul nou, etc.

In conditiile in care pretul afisat este de 10% sau mai mic decit un pret normal al acelui produs este clar un pret derizoriu, iar clientul nu poate beneficia de aceasta eroare, pretul fiind neserios, iar contractul de vinzare-cumparare nul.

 

 

au avut niste preturi aproximativ normale , nu se compara cu cei de la |Emag  ,si totusi  ei au onorat comenzile.


Musafir

#92 Magazin de GUNOI

2015-01-05 19:58

 Din punctul meu de vedere, un pret mic poate insemna si 50% sau mai putin din alt pret care il afiseaza alt magazin. Poate fi vorba de o oferta, de o lichidare de stoc, de un produs care trebuie sa fie vindut ca apare unul nou, etc.

In conditiile in care pretul afisat este de 10% sau mai mic decit un pret normal al acelui produs este clar un pret derizoriu, iar clientul nu poate beneficia de aceasta eroare, pretul fiind neserios, iar contractul de vinzare-cumparare nul.

 

 

au avut niste preturi aproximativ normale , nu se compara cu cei de la |Emag  ,si totusi  ei au onorat comenzile.

Sigmanet. nu este un magazin. de viitor daca nu isi va onora comenzile.


Musafir

#93

2015-01-06 05:44

Nu am facut comanda ca un rupt,cum au facut altii.Am comandat doar un joc PC care imi place destul de mult.
Calin

#94 intrati va rog in grupul acesta cat mai multi

2015-01-06 14:07

intrati va rog in grupul acesta  cat mai multi https://www.facebook.com/groups/1522155668052745/?ref=ts&fref=ts

aici se poarta discutii despre COMENZILE de la GAMERLAND , urmeaza un proces colectiv si cu cat suntem mai multi cresc sansele de a castiga procesul impotriva lor daca nu isi onoreaza comenzile , VA ASTEPTAM IN NUMAR CAT MAI MARE !!!


Musafir

#95

2015-01-09 12:53

Ce sansa credeti ca avem sa ni se onoreze comenzile? Sau chiar credeti ca a fost o eroare in sistem si o scuza public rezolva tot?!
MariusDV

#96

2015-01-09 12:55

Credeti ca avem vreo sansa semnand aceasta petitie?


Musafir

#97

2015-01-19 01:51

Vrem onorarea produselor
Doru

#98 razbunare macar :)

2015-05-17 11:46

eu zic daca asta nu merge, sa incepem sa dam comenzi, si sa nu le onoram.

Adica sa nu le ridicam. 30 RON transportul (tur-retur), 5 comenzi fiecare, si sa isi asume pierderile