Vrem onorarea comenzilor de pe gamerland.ro

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Vrem onorarea comenzilor de pe gamerland.ro

Gheo

#1 Fraierilor

2014-12-27 22:46

Din punct de vedere legal, ei sunt obligați să le onoreze. ?

unde scrie asta?

trebuie sa fi prost gramada sa sustii asa ceva, fara sa citesti termenii si conditiile de utilizare, sa cunosti un istoric al situatiilor similare din romania, etc.


Ce a facut emag acum cativa ani, si acum 1 luna dupa blackfriday nu a fost obligatie legala, a fost alegerea lor, si-au asumat greselile.


Musafir

#2

2014-12-27 22:46

Am efectuat o comanda pentru 1 PS Vita, acum aștept răspunsul lor.

Musafir

#3 Re: Fraierilor

2014-12-27 22:49

#1: Gheo - Fraierilor 

 Tu ai facut comanda avand pretul afisat pe site,nu? Asa ca tu ai email de confirmare cu pretul acela. Nu au cum sa-l mai modifice. A fost un caz cu cel.ro de a fost dat in judecata pt treaba asta.


Musafir

#4 Re:

2014-12-27 22:59

#2: -  

 si eu tot un ps vita am luat,tot la pretul de 0 lei,astept comanda


Musafir

#5

2014-12-27 23:06

Am comandat un playstation vita la pretul de 0 lei. Nu imi pasa ca au avut erori tehnice , ei sunt obligati sa livreze comenzile. Altii au avut aceleasi erori , si au livrat comenzile. Daca nu vor trimite comenzile , OPC-ul ii va rezolva pe cale amiabila.
1

#6 eu

2014-12-27 23:14

gata vad ca nu mai merge nici siteul.


Musafir

#7

2014-12-27 23:15

Doresc onorarea comenzii macar pentru un produs.

Musafir

#8

2014-12-27 23:17

Comenzile trebuie onorate, probabil unii au comandat cantitati uriase de produse, dar cel putin un produs trebuie sa primeasca, eu unul am primit mailul de confirmare al comenzii pentru 2 ps vita. Am facut si screenshot la pret pentru a fi sigur. Aceasta problema se poate rezolva frumos prin onorarea comenzilor sau in instanta in final ajungandu-se tot la onorarea comenzilor.

Musafir

#9

2014-12-27 23:26

Sper ca onorarea comenzilor sa fie posibila, avand in vedere ca pe pagina de facebook Gamerland.ro apar multe comentarii in legatura cu nemultumirea celor care au trimis mesajele, fata de posibila anulare a livrarilor. Sper ca au macar atata obraz si respect sa trimita fiecarei persoane care a comandat de pe acest site macar 2 produse din cele comandate. Daca nu, mi se pare normal sa se actioneze cu o plangere, sau poate nu doar una. ;) toti gresim, dar mai da-o naibii! Aceasta greseala putea fi rezolvata de multa vreme. Motivul pentru are nu s-a facut nimic in legatura cu asta? Reclama, fratilor! :|

Musafir

#10

2014-12-27 23:32

Am comandat un produs , pe emailul primit de confirmare a comenzii scrie ca livrarile vor fi onorate intre 6-9 Ianuarie, iar acum intregul magazin s-a dat la fund, pana si emag a onorat comenziile de cativa lei cu reduceri de pana la 90%.

Musafir

#11

2014-12-27 23:43

Daca nu se onoreaza toate comezile macar un produs de compensare

Musafir

#12 Macar un produs

2014-12-27 23:50

Daca tot vreti sa primit macar un produs din comanda facuta, o guma va ajunge la fiecare. :) Cam atata face 3 click-uri si apasarea pe tasta enter ;)

 


Musafir

#13

2014-12-27 23:56

Onorati comenzile!

Musafir

#14

2014-12-28 01:06

 Trebuie sa onoreze comenzile altfel vor fi dati in judecata


Musafir

#15

2014-12-28 02:20

petitie fara comentarii

Musafir

#16

2014-12-28 08:25

Am comandat un singur ps vita. Aștept comanda cu nerăbdare.


Musafir

#17

2014-12-28 09:27

Onorati comenzileeee !!!!!


Musafir

#18

2014-12-28 10:06

Trebuie onorata comanda.
Ii dau in judecata daca nu !

Musafir

#19

2014-12-28 10:19

Vrem onorarea comenzilor de pe gamerland.ro!

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-12-28 10:27



Musafir

#21

2014-12-28 10:45

 Mai baieti, Emag-ul isi permite sa faca astfel de "greseli", da au pierdut cateva sute de milioane, un miliard, doua, trei, nu stiu, da pentru ei e putin. Cauta sa vezi cat au vandut doar de Black Friday, de zeci de ori suma respectiva. Iar reclama care si-a facut-o a meritat.

Normal ca nu sunt obligati sa onoreze comanda, nici emag-ul nu a fost, nu o mai dati in proceduri legale si alte chestii, doar ca poate nu ii tine buzunarul.

Apropo, sper ca nu sunteti atat de orbi sa mai credeti in "erori de sistem" si alte rahaturi. No offence.


Musafir

#22 site-ul este inchis dar este tot online?

2014-12-28 11:46

Serios acuma, orice copil de termina clasa a12-a stie ca daca acel index.html este redenumit, nu mai ai site online never ever. In prostia aia ca serverele au fost inchise ( daca le au acasa, le scoti din priza  si tot nu mai merg ) sau scoti firul de net, tot nu mai merg, afirmi ca subit ele merg si trimit chiar mailul de confirmare? serios?

Ionut

#23

2014-12-28 11:54

Onorați comenzile.

Filip

#24

2014-12-28 12:05

Sunt multi care vor sa va dea in judecata, eu zic ca ar cam trebui sa alegeti,dat fiind legea din art.5 in care spune ca trebuie sa va onorati comenzile dupa ce consumatorul/clientul a primit confirmarea comenzii iar dumneavoastra ati primit-o. 


Musafir

#25

2014-12-28 13:24

Sper ca si mie,dupa un an oribil,sa mi se intample un lucru bun,am si eu o mica speranta si nu vreau sa fiu dezamagit.