Sustinem legea salariului minim pentru soferii profesionisti !

In atentia Parlamentului European,Parlamentului Romaniei,Guvernului Romaniei!

Asociatia Soferilor Profesionisti din Romania alaturi de soferii afiliati sau neafiliati,sustine aplicarea unui salariu  minim de 1000 euro , cu diurna de minim 65 euro/zi pentru soferii care lucreaza in Transportul International de Marfa, astfel incat soferii romani sa ajunga la un standard de salarizare comparabil cu al soferilor din vestul Europei.Va amintim ca autoritatile germane au adoptat legea MiLoG,lege care prevede un salariu de minim 8,50/ ora pentru soferii care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Germaniei,iar autoritatile franceze au adoptat legea Macron,lege care prevede un salariu de 9,60 euro/ora pentru soferii care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Frantei.ASPR cere un salariu minim pentru soferii profesionisti,indiferent de teritoriul tarii in care isi desfasoara activitatea.Muncim la fel de mult ca soferii vestici.Ba chiar in conditii mult mai grele si mai stresante.Cerem pentru munca egala,salarii egale.Totodata cerem limitarea perioadelor de delegare pe teritoriul altor state la maxim 45 zile,si respectarea directivei 15/2002 a C.E.

Traducere limba Italiana:

Associazione dei autisti professionisti Romania affiliate o non affiliate con i autisti, supporta l'applicazione di un salario minimo di 1000 €, con un minimo di sussistenza 65 € / giorno, in modo che i autisti rumeniper raggiungere uno stipendio paragonabile con i autisti standard Europei.Va occidentale ricorda che le autorità tedesche hanno adottato una legge pregò, legge che prevede un salario minimo di 8,50 / ora per i autisti che lavorano in Germania e le autorità francesi hanno adottato la legge Macron, una legge che prevede uno stipendio di € 9,60 / tempo per i conducenti che operano sul territorio Frantei.ASPR richiede un salario minimo per i conducenti professionisti, indipendentemente dal paese in cui opera activitatea.Muncim quanto autisti vestici.Ba anche sotto più difficile e stressante. Chiediamo a parità di lavoro, salari delegazione egale.Totodata chiedere alla prescrizione in altri stati entro 45 giorni, e il rispetto della direttiva CE 15/2002