Tratamente pentru hepatita C astazi, nu maine!

Quoted post

Vladut

#528 Re: Re: Re: Seriozitate

2017-07-26 07:10

#526: Marian - Re: Re: Seriozitate 

 Cumetre tu esti cel putin dus cu capul. Nu stau sa ma contrazic la nesfarsit cu tot felul de tampiti care vor sa se dea destepti. SCURT SI LA OBIECT, CINE VREA SA LE CUMPERE E LOGIC CA VREA SA AIBA SI GARANTIA CA SUNT BUNE SI AM TUPEUL SA MA DUC LA ORICE MEDIC BUN DIN TARA ASTA SA LE VERIFICE SI SA II ATESTE CUMPARATORULUI CA SUNT MEDICAMENTE DE CALITATE. Tocmai asta a si facut unchiul inainte sa le cumpere, s-a dus cu ala la 2 medici la spitale diferite si AMBII DOCTORI AU ZIS CA SUNT BUNE SI CA IN 3 LUNI SCAPA DE HEPATITA C.

Iar referitor la pret, noi am dat 7500 RON pe ele, deci aproape de 1700 euro, stiu ca este mult si poate existau solotii mai ieftine, dar cand e treaba urgenta si e vorba de sanatate si stii ca medicamentul te vindeca de o boala care ajunge usor usor sa te omoare... faci pe dracu in patru si faci rost de bani sa le cumperi. Acum ca din nefericire sunt sanse tot mai putine sa mai aiba nevoie de ele, unchiul meu a decis sa le vanda la randul lui si sa isi scoata macar o parte din banii dati pe ele sa isi achite datoriile de unde s-a imprumutat inainte.. CAT NAIBA VREI SA CEARA PE ELE DIN MOMENT CE EL A DAT APROAPE 1700 EURO?? Si lasa-ma cu vrajeli ca gasesti sa le iei cu 900$ pe net ca alea poate chiar sunt nasoale si nu se merita sa te risti, DAR ACESTEA PE CARE LE DETIN DUPA CUM TI-AM ZIS MAI SUS, LE-A VERIFICAT LA 2 MEDICI DIN SPITALE DIFERITE SI I-AU DAT ASIGURARI CA SE MERITA SA LE CUMPERE. Pe scurt, cine vrea sa scape de aceasta boala nenorocita, ma contacteaza SI MERGE CU MINE SAU CU CINEVA DIN FAMILIE LA ORICE MEDIC LA ORICARE SPITAL VREA EL, SI ABIA APOI VA DA BANII PE ELE DUPA CE SE CONVINGE CA SUNT BUNE.