Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post


Musafir

#37525 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GAOAZAAA,OZOSEP

2015-05-12 20:24

#37521: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GAOAZAAA,OZOSEP OZOS 

 Ba istericule, ce dracului bei ma??? :)))

Ce fumezi???? :)))

Iei ceva pentru bibilica? :))))

Raspunsuri

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37528 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GAOAZAAA,OZO

2015-05-12 20:30:10

#37525: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GAOAZAAA,OZOSEP  

 BAA MAIMUTOIULE, RIDICI DOUA DEGETE SI CERI PERMISIUNE AICI SA NE SCRI TU, ALTFEL TE TRIMITEM LA LADA DE GUNOI A ISTORIEI NEGRE OLTCHIM.


Musafir

#37543 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GAOAZAAA,OZO

2015-05-12 21:01:10

#37525: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GAOAZAAA,OZOSEP  

 TIC TAC IN GURA VOASTRA CERNEVISTILOR SA MA C...AC EU FOTA,BAGA BUFNITO DE GAOAZA,MAI LINGE MI CU MATA SI CU BUTOIUL ALA PLIN DE RAHAT NUMIT CRA CRA,CA NUMELE DACA L PRONUNT AMI VINE SA MA PIS PE VOI,TIC TAC NU VA MAI PRINDE ANUL VIITOR,FACEM PARIU?