Vrem onorarea comenzilor de pe gamerland.ro

Quoted post


Musafir

#79

2014-12-30 07:55

In urma e-mail-ului lor:

Prin confirmarea comenzii au acceptat si ei automat Termenii si Conditiile site-ului. Cum pot sustine ca au fost erori doar pe preturi ? cum poti face o sectiune LIMITATA la un numar de aproximativ 60 (estimativ) de produse din sutele de pe site-ul lor, ca sa fie la oferta speciala? O eroare de care sunt raspunzatori IT-istii ce le administreaza site-ul NU clientii care comanda produse. Cum pot zice ca nu isi asuma raspunderea pentru erorile aparute pe site-ul lor? e cumva site-ul meu sa-mi asum eu raspunderea? Utilizarea acestor informatii devin responsabilitatea utilizatorilor??? Utilizatorii sunteti VOI, noi suntem cei care va cumparam produsele adica CUMPARATORII !!! La drepturile de autor specifica, ca informatiile de pe site, pagina principala sunt drepturile de autor ale siteul gamerland.ro si atunci DE CE ziceti ca nu raspundeti pentru ele? Se contrazic si nu mai stiu cum sa faca sa nu se faca de ras, deja s-au facut !!! Drepturi la despagubire avem si noi, cumparatorii cei care suntem mintiti, inselati, pacaliti de o firma neserioasa asa cum au ajuns!

 

Raspunsuri


Musafir

#91 Re:

2015-01-05 19:54:04

#79: -  

 Din punctul meu de vedere, un pret mic poate insemna si 50% sau mai putin din alt pret care il afiseaza alt magazin. Poate fi vorba de o oferta, de o lichidare de stoc, de un produs care trebuie sa fie vindut ca apare unul nou, etc.

In conditiile in care pretul afisat este de 10% sau mai mic decit un pret normal al acelui produs este clar un pret derizoriu, iar clientul nu poate beneficia de aceasta eroare, pretul fiind neserios, iar contractul de vinzare-cumparare nul.

 

 

au avut niste preturi aproximativ normale , nu se compara cu cei de la |Emag  ,si totusi  ei au onorat comenzile.