Spunem NU noului proiect de lege al reorganizării rezidenţiatului

Quoted post


Musafir

#4

2013-10-03 17:46

1. Admiterea in stagiatura sa se faca pe baza unui EXAMEN si nicidecum pe baza mediei din facultate pentru ca stim cu toti (sau cel putin noi studentii stim) ca o anumita parte din notele la facultate se pun clientelar si foarte subiectiv, sunt nenumarati studenti de mijloc din punct de vedere al notelor care sunt mai buni decat cei de frunte si invers si asa mai departe.In plus evaluarile se fac diferit de la o facultate la alta si nu sunt obiective in sensul ca eu de la Iasi cu nota 8 pot lua nota 9 la Bucuresti (un exemplu) si asa mai departe.DECI CEL MAI IMPORTANT - SCHIMBATI METODA DE ADMITERE IN STAGIATURA SA FIE UNA OBIECTIVA SI CORECTA. - MULTI DINTRE NOI NU AM MAI FI DAT LA MEDICINA DACA STIAM CA VA FI ASA CUM ESTE ACUM.

2. Daca vreti sa schimbati legea ar fi CORECT si MORAL sa o schimbati pentru generatia care va intra la medicina de la anul ca sa fie constienti la ce se inhama si sa nu ne anuntati pe noi in anii 5 si 6 ca s-au schimbat regulile.

3. Sper ca salariile la stagiari nu vor fi minimum pe economie si vor fi mai mari decat cele ale unui rezident din anul 1 in momentul de fata, ne-a ajuns cat v-ati batut joc de noi si vrem sa fim respectati si platiti pe masura sacrificiilor pe care le facem, ca sa nu mai mentionez de RESPONSABILITATEA pe care o vom avea. IDEAL ar fi sa cresteti salariile la un nivel decent raportat si cu economia Romaniei (personal cred ca peste 2000 RON ar fi decent tinand cont de starea economica a tarii noastre) - noi nu suntem exagerati dar nici nu mai vrem sa fim bataia de joc a societatii.

4. Exista anumite specialitati cum ar fi anatomia-patologica la care ar fi absurd sa fie obligati candidatii sa urmeze 2 ani de stagiatura in contextul in care acestia nu au nevoie de asa ceva.