Votati pentru mentinerea religiei in scoli

Musafir

/ #520

2014-11-16 14:23

E comic cum un ateu pune religia in antiteza cu stiinta si considera ca stiinta iti ofera valori morale. Fratilor cititi si rationati cat de impostori si falsi sunt acesti atei.

....stiinta iti ofera valori morale.....cum ar fi?! bomba atomica? rachetele  balistice? razboaiele datorate statelor secularizate? stiti istoria miilor de preoti si maici catolice decapitate in numele secularismului in Franta 1789?

cei mai mari savanti au fost crestini...Newton, Pascal, Kepler, Bacon, Copernic, Galilei, Boyle, Faraday, Mendel, Max Planck, Kelvin....crestini. NU ATEI.

In fapt Einstein spunea:

"In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for the support of such views"

si despre atei spunea:

“The fanatical atheists are like slaves who are still feeling the weight of their chains which they have thrown off after hard struggle. They are creatures who—in their grudge against traditional religion as the "opium of the masses"—cannot hear the music of the spheres.”