Pe banii mei, vreau contract de sănătate !
Fara un astfel de contract asiguratorul poate sa faca orice ii trece prin minte fara nicio consecinta si sa nu asigure serviciile medicale necesare ptr. care asiguratii au platit.Iar asiguratii fara un astfel de contract nu au nicio justificare, baza legala, pe baza caruia sa traga la raspundere in fata legii asiguratorul ptr. nerespectarea drepturilor asiguratilor.
Re:
Reținerile din salariu sunt legale, se fac în baza Codului Fiscal și a Legii Sănătății.Aici e vorba de-a ști clar ce primești pentru banii tăi, ce obligații ai tu, ce obligații are Casa de Asigurări.Dacă ai contract, poți da Casa în judecată pentru ceea ce ar trebui să-ți ofere și n-o face...cum sunt medicamentele în cursul spitalizării sau analize gratuite.
De ce acum ? Pentru că, până în februarie 2014, exista măcar posibilitatea legală de a avea acest contract, acum nu mai există...contribuția pentru sănătate devine un soi de impozit, pentru care nu știi niciodată ce primești în schimb...și nu poți face nimic dacă nu primești.
Nu cearceafuri de lege rasmodificata prin mii de guverne! Nu. Ci, concret- eu dau banii, no- stat roman- tu ce-mi dai?''
Re:
Pai asta si face "asiguratorul" cand te pune sa platesti vata/fesi/pansamente/ anestezice/medicamente,etc.Tu,asigurat tampit,constiincios si cinstit,platesti,ca ce dracu' poti sa faci.Dupa aia, te duci la medicul tau de familie,cu bata de baseball la brau si-l omori,ca tu platesti asigurari si el nu vrea sa-ti dea reteta compensata pe perioada cand ai fost internat!
Re:
A fost așa ceva în Legea 95, dar nu s-au încheiat contracte decât cu asigurații facultativ și cu ceva angajatori, care semnau în numele angajaților(!!!). Din 7.02.2014 noțiunea de contract de asigurare socială de sănătate s-a scos din Legea 95.
De aceea doresc sa semnez un contract cu asiguratorul meu de sanatate!
Re: