Cetatenii discriminati de presedintele Basescu ii cer demisia

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2014-02-08 14:06


Heil Hitler

#37427 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:09

#37425: In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste... - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

REPET.Nici securistii astia nu mai sunt ce au fost...Zici ca sunt racolati de la balamuc....Viseaza la "banat". Viseaza "vizite". Viseaza "haine antibasiste", "croieli"...Iti dai seama.. ce o fi in capul lor?

Doamneeee....ce urmeaza? O sa imi zici sa ma dau jos de pe Marte? Si sper ca nu o sa imi zici ca esti Napoleon. :))))

AAA..Si sper sa nu imi zici ca umblu cu posetele lui udrea...te rog eu...nu ma face chiar asa de ras :))))))))

In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37428 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:10

#37427: Heil Hitler - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

Ce zice prostalaul basist : "

..ce sa vezi...ai un prim contestatar al verdictului tau si anume Ramona Manescu (ministresa Transportului), care tocmai ce a zis pe antena 3 ca STS nu are absolut nici o vina in misiunea de salvare..

 

Atentie Ramona Manescu personal a zis acest lucru...."

Daaaa, el nu crede ce spune ministroasa, nu crede ca STS-ul are vreo vina, el nu crede ca acelasi STS localizeaza apelantul ce poate ca nu se gaseste la aceeasi localizare ca adresa apelantului...el(prostalaul basist)doar se foloseste de ce spune ea, nu-i asa curva cu doua fete ???

Nu-i asa basistule deghizat ???

hahahahahahaha !!!

E clar, scrii de la un wifi public, problema e ca nu poti sa stai acolo pana.n noapte ca sa scrii !

hahahahahaha !!!

M  A  A  A  A  A  R  S,    J  A  V  R  A     B  A  S  I  S  T  A   !!!

Mai ai de gand sa stai mult in zona wifi-ului public, nu de alta dar vine frigul, n-as vrea sa se-ntample atat de repede profetia si sa mori in chinuri de prost ce esti !

hahahahahahaha !!!

Heil Hitler

#37429 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:19

#37428: In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste... - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

REPET.Nici securistii astia nu mai sunt ce au fost...Zici ca sunt racolati de la balamuc....Viseaza la "banat". Viseaza "vizite".Viseaza "wifi public". Viseaza "haine antibasiste", "croieli"...Iti dai seama.. ce o fi in capul lor?

Doamneeee....ce urmeaza? O sa imi zici sa ma dau jos de pe Marte? Si sper ca nu o sa imi zici ca esti Napoleon. :))))

AAA..Si sper sa nu imi zici ca umblu cu posetele lui udrea...te rog eu...nu ma face chiar asa de ras :))))))))

 

In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37430 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:20

#37429: Heil Hitler - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

Ce zice prostalaul basist : "

..ce sa vezi...ai un prim contestatar al verdictului tau si anume Ramona Manescu (ministresa Transportului), care tocmai ce a zis pe antena 3 ca STS nu are absolut nici o vina in misiunea de salvare..

 

Atentie Ramona Manescu personal a zis acest lucru...."

Daaaa, el nu crede ce spune ministroasa, nu crede ca STS-ul are vreo vina, el nu crede ca acelasi STS localizeaza apelantul ce poate ca nu se gaseste la aceeasi localizare ca adresa apelantului...el(prostalaul basist)doar se foloseste de ce spune ea, nu-i asa curva cu doua fete ???

Nu-i asa basistule deghizat ???

hahahahahahaha !!!

E clar, scrii de la un wifi public, problema e ca nu poti sa stai acolo pana.n noapte ca sa scrii !

hahahahahaha !!!

M  A  A  A  A  A  R  S,    J  A  V  R  A     B  A  S  I  S  T  A   !!!

Mai ai de gand sa stai mult in zona wifi-ului public, nu de alta dar vine frigul, n-as vrea sa se-ntample atat de repede profetia si sa mori in chinuri de prost ce esti !

hahahahahahaha !!!

 


Musafir

#37431 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:24

#37429: Heil Hitler -

proasta pouhla a fost la curu ma-thii!!!!    :))))

Las' asa ca merge si asa,intelegi tu!!!!   :))))

Nu esti satul sa se rada atat de mult de tine? Dar las' asa ca merge si asa,intelegi tu si cu ma-ta si cu prostu care a stat la curu' ei!    :))))))))))))))

Avea dreptate cand se spunea ca o sa revii!   :))))


Musafir

#37432 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:28

#37431: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

FUTU-VA IN GURA DE SECURISTI AI LUI FELIX. LASATI-L IN PACE PE HEIL HITLER. VOI SUNTETI PROSTI


Musafir

#37433 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:30

#37432: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

scrii la fel ca heil hitler,evident nu sunteti unul si acelasi. sa vedem care-mi da dreptate dintre voi doi, de fapt unul si acelasi.

Heil Hitler

#37434 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:35

#37432: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

lasa-i in pace...din astia ca ei halesc cate 1 milion o data... sunt prea prosti


Musafir

#37435 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:37

#37434: Heil Hitler - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

tu halesti altceva, ceva ce-ti da baselu,si da,esti capabil sa halesti 1 milion!   :)))))

 

In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37436 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:40

#37431: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: basist = prost

basista asta-i "bagaboanta" mea, lasati-o-n pace, ce naiba nu vedeti ca el insusi cere lucrul asta ???

hahahahahaha !!!

Heil Hitler

#37437 Citat din Petre Tutea : „Am stat 13 ani în temniţă pentru un popor de idioţi”

2014-02-08 14:41

Pe mine Petre Tutea ma inspira intr-un mod profund. Citeste "Manifestul Revolutiei Nationale" din 1935. Sincer, voi vedeti vreo diferenta intre ceea ce a fost in 1935 si ceea ce este astazi?

"...Într'un stat, care politiceşte e vasal şi-şi varsă sângele la comanda altora, care etnic e o cloacă internaţională şi economiceşte o colonie, care îşi trimite - prin decalaj, concesii, dobânzi - peste graniţe prinosul brazdei şi prisosul muncii, ar fi o nebunie să munceşti mai mult decât strictul necesar. Statul român actual nu apără bogăţiile ţârii şi nu garantează munca naţiunii. Nu, pentru că nu e sfatul naţional al Românilor ci, statul sucursală la gurile Dunării al burgheziei apusene. Creat cu ajutorul ei, pentru interesul ei, sub sugestiile ei imperative şi după modelul furnizat de ea - statul acesta nu ne apără pe noi de străini, ci pe străini de noi: siguranţa transporturilor, creditelor, plasamentelor, funcţionarilor lor. Ca'n colonii. De aceia nu e tragere de inimă în ţara românească. De ce să ari, să gândeşti, să alergi - în plus? Pentru cine ? Pentru ce ? Lumina va fi tot opaiţ, drumul tot cărare, casa tot bordeiu. Pentru că cu banii câştigaţi la noi, finanţa internaţională clădeşte oile la Amsterdam sau Stockholm, iar noi rămânem tot cum am fost, săraci şi ursuzi, narcotizându-ne amarul unei vieţi naţionale intrate în fundac cu doine melancolice şi chiolhanuri abrutizante. Aici e sursa adevărată a indolentei romaneşti: în exploatare. Să nu ne înşele palatele bucureştene: sunt contuarele străinilor. Să nu ne înşele vilele din noile cartiere ale capitalei: sunt ale vechililor. Să nu ne înşele o reţea telefonică, o linie ferată, o şosea nouă: nu le fac pentru noi şi unde ne trebue nouă, ci pentru ei şi i unde le trebue lor. Să nu ne înşele forfota comercială, economică, financiară, politică: nu noi ne sbatem, ei - ca să ne sugă mai bine. Naţiunea română stă deoparte: deoparte de viaţa economică, în care nu poate decât să fie spoliată, deoparte de statul liberalo-democrat, care înlesneşte spolierea. Naţiunea e în rezistenţă pasivă. Deaceia se vorbeşte în România numai cu jumătate de gură şi nici-o treabă nu e întreagă. Deaceia ţara asta mare şi bogată face impresia unei case de vădană: nici pustie şi nici vie. Deaceia suntem ţara lui "a-da, bine-bine, lasă-lasă".

Una dintre ursitoare - naţionalismul român - a fost înşelată: în loc de sfat propriu s'a trezit cu tejghea străină. Acest contuar al burgheziei apusene şi-al vechililor ei trebue dărâmat fără zăbavă şi în locul, pe care l-a uzurpat cu silnicie şi minciună, trebue să se înalţe adevăratul stat al Românilor, un stat naţional în care să se poată munci cu dragoste şi elan, un stat al Românilor în România Mare. Ştim că munca aceasta nu va fi uşoară şi nici lipsită de primejdii. Pentru că unii dintre români au intrat slugi la tejgheaua străinilor. Aceşti nemernici paznici politici ai contuarului trebuesc demascaţi şi naţiunea deslănţuită. Aceasta e dubla datorie a acestui manifest al revoluţiei naţionale. Ştim că ne aşteaptă o existenţă precară şi poate pe mulţi dintre noi o moarte violentă. Ştim că intrăm în toiul unei lupte, care va scutura ţara ca o vijelie, dar pentru cei care au un crez nu există nici târguiala, nici rezervă. Vom îndura toate mizeriile şi ne vom bate în toate luptele, dar nu vom ceda."

Si astazi unde ne aflam? Vrei sa se schimbe ceva?
Heil Hitler

#37438 Dan Puric se alatura luptei impotriva sistemului ticalosit.

2014-02-08 14:43

Dan Puric se alatura luptei impotriva sistemului ticalosit.

"SCRISOARE DESCHISĂ
În atenția d-nei Laura Georgescu, Președinte al C.N.A
Dragă doamnă,
Vă scriu, trebuie să recunosc, cu oarecare emoție, nu din frică politică pentru funcția importantă pe care o aveți, ci din frică creștină că nici de data aceasta, probabil, n-o să mă înțelegeți și am să vă pierd pentru totdeauna. Și atunci, totuși, de ce vă scriu? Scriu cu nădejdea, tot creștină, vă rog să rețineți, că, poate, vreun tânăr sau oricare alt român de calitate din țara asta, citind această scrisoare, se va lămuri. Știu că sunteți foarte supărată pe mine pentru că am afirmat că, timp de 24 de ani, am fost și suntem “conduși”, mai bine zis distruși politic, economic, cultural și, mai ales sufletește, vă rog să rețineți ultima dimensiune, dragă doamnă, care este foarte importantă pentru un simplu om, apoi pentru o țară întreagă, de o “șleahtă de securiști mafioți”!
Trebuie să recunosc acum, privind cu detașare în timp, că termenul “mafiot”, pe care l-am folosit, nu a fost foarte potrivit. Mafia, de bine de rău, are codul ei, onoarea ei și, mai ales, legile ei nescrise dar respectate. Cei care ne mutilează zi de zi, nu cunosc nicio lege, niciun cod. Sunt, în fond, niște suflete chinuite. Știu că ați afirmat, cu o oarecare undă de mândrie “patriotică” că și dumneavoastră faceți parte din rândul lor. Personal, am fost cam zdruncinat fiindcă nu mă așteptam la o asemenea “solidaritate”!
Și totuși, doamnă, lasați-mă să vă reamintesc! Cei pe care îi susțineți, cu care pesemne vreți să vă confundați ideologic și sufletește până la neantizare, au făcut multe lucruri, cum nu trebuie, în această țară. Au asasinat cu sânge rece oameni și, mai ales tineri, ca lovitura de stat din 1989 să fie poleită cu sângele lor nevinovat și declarată astfel Revoluție. Apoi, s-au grăbit, ca nimeni alții, să-și prăduiască fără de niciun scrupul, propria țară, s-o vândă, pe nimic străinilor. Cine sunt ei, dragă doamnă, v-ați întrebat vreodată? De ce v-ați alăturat lor? Ce v-a determinat?
Da, știu că și ei vorbesc românește dar nu sunt români, sunt “mutanți ideologici”. Nu v-ați prins? Și rușii, și bulgarii, și ungurii și toți cei care au cunoscut experimental communist au asemenea specimene. Cum să dai în propria țară? Ce suflet îți trebuie să faci asta? V-ați gândit vreodată că tinerii noștri, în acești ultimi ani, nu au avut șansa să învețe niciodată istoria adevărată a acestui neam? Că țăranul roman își bagă grâul în sobă ca să îl ardă, fiindcă nimeni nu i-l cumpără și că azvârle laptele în apă, ca să-l bea pe cel de la supermarket? La pensionarii mutilați, deveniți muribunzi , condamnați cu cinism la agonie socială? La tinerii dezorientați, descurajați, umiliți și cu zborul frânt, ce nu mai îndrăznesc să privească nici măcar cerul? La viitorul lor ucis, v-ați gândit vreodată, doamnă? La bieții oameni goniți de sărăcie, obligați să fie sclavi pe “plantațiile occidentale”, lăsându-și copiii la bunici și la rude? La numărul mare de sinucideri din rândul acestor mici nevinovați, făcute din disperarea singurătății?
Da, dragă doamnă, gândiți-vă și la singurătatea tragică a acestui popor! Mai înainte de a fi dimpreună și deodată cu cei pe care îi apărați, și cu mândrie vă prezentați că din rândurile lor faceți parte, mai bine ați încerca să faceți un pas către cei mulți, care suferă în tăcere, încă. Încă, dragă doamnă! Căci nu e departe ziua, când această tăcere se va transforma în furtună. Și mă rog, ca furia ei să nu vă prindă! Se ridică poporul, dragă doamnă, și dumneavoastră vă ocupați de amenzi?
Spuneți-le încet, docil, poate chiar în șoaptă, băieților care vă înconjoară și votează în unanimitate, că vremea lor a trecut. Un duh nou cuprinde țara, dragă doamnă, iar duhul acesta nu vă va recunoaște. Iar ca lucrul acesta, să nu se întâmple, grăbiți-vă! Începeți cu un gest mic, nesemnificativ, minor în aparență. Lăsați-i în pace, pe tinerii jurnaliști, care spun adevărul! Ei sunt, în fond, dovadă că, organismul sănătos al țării, există. Cât despre mine, uitați-mă! În schimb, vă rog din tot sufletul, nu uitați cele pe care vi le-am spus. Nu-i niciun pic de ură în ele, ci doar o panică de suflet creștin că, încă un om, se poate pierde.
Cu aleasă considerație,
Dan Puric"
Heil Hitler

#37440

2014-02-08 14:45

Am primit pe mail un rezumat al unui articol apărut în Spania, despre veritabila revoluție din Islanda. La știri bineințeles că nu a ”transpirat” nimic, căci nu se dorește ca modelul islandez să se propage.
În Islanda, tara in care guvernul a fost demis in totalitate, marile bănci au fost naţionalizate, s-a decis să nu se plătească datoria creata în Marea Britanie şi Olanda, din cauza politicii lor financiare rău intentionate şi s-a creat un grup popular pentru a rescrie constituţia. Şi toate acestea paşnic.O revoluţie împotriva puterii care i-a adus pe islandezi la criza actuală. De ce aceste fapte nu au devenit cunoscute de doi ani? Ce se întâmplă dacă alţi cetăţeni UE vor lua exemplu? Iata pe scurt, istoria evenimentelor:

2008. Se nationalizeaza cea mai mare banca din tara. Se prăbuşeşte moneda, bursa isi suspenda activitatea. Ţara este în stare de faliment.

2009. Protestele populare din fata parlamentului fac sa fie convocate alegeri anticipate si provoava demisia primului-ministru şi a membrilor guvernului in bloc.
Continuă situaţia economica nefavorabila. Printr-o lege se propune rambursarea datoriei catre GB şi Olanda avand de plată suma de 3.500 de milioane de euro, o sumă pe care toate familiile islandeze sa le plateasca lunar pentru următorii 15 ani la 5,5% interese.

2010. Oamenii ajung să iasa în stradă şi cer ca aceasta lege sa fie supusa referendumului. În ianuarie 2010, preşedintele refuză să o ratifice şi anunţa că se va consulta poporul. La referendumul, organizat în luna martie 93% din voturi au fost impotriva acestei legi.
- Pentru toate acestea, guvernul incepe o anchetă pentru a rezolva responsabilităţile legale ale crizei. Începe arestarea mai multor bancheri seniori şi directori. Interpolul emite un ordin, şi toti bancherii implicati, pleaca din ţară.
- În acest context de criză, se alege o adunare pentru a elabora o nouă constituţie care să includă lecţiile învăţate în urma crizei şi pentru a înlocui pe cea curenta, o copie a constituţiei daneze.
- Pentru a face acest lucru, se merge direct la poporul suveran.Se aleg 25 cetăţeni fără afiliere politică , din 522 care si-au depus candidaturile, pentru care era necesar sa fie majori şi sa aiba sprijinul a 30 de persoane.

Adunarea constituţională începe activitatea în februarie 2011, prezinta un proiect de constituţie bazat pe recomandările poporului din diverse reuniuni din întreaga ţară. Noua constitutie trebuie să fie aprobata de către actualul Parlament şi de cel care se va forma după alegerile legislative. Aceasta este scurtă istorie a Revoluţiei Islanda:
- demisia guvernului în bloc,
- naţionalizarea băncilor,
- un referendum pentru a permite oamenilor să decidă cu privire la deciziile economice,
- închisoare pentru cei responsabili pentru criza şi rescrierea constituţiei de către cetăţeni.

S-au menţionat aceste lucruri în mass-media europeană? S-a comentat cu privire la acest lucru in talksourile politice? S-au văzut imaginile de la evenimentele la televizor? Bineînţeles că nu.
Cetăţenii islandezi au fost în măsură să dea o lecţie pentru toată Europa, să se impotriveasca intregului sistem şi sa ofere o lecţie de democraţie intregii lumi.

http://www.certitudinea.ro/articole/de-la-lume-adunate/view/marea-reformA-islandezA-din-2008-o-revolutie-despre-care-presa-tace

Cam asta ar trebui si in romania Nu e cel putin suspect cum massmedia mai ales cea televizata nu a scos un cuvintel despre revolutia din Islanda?????
In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37441 Re: Dan Puric se alatura luptei impotriva sistemului ticalosit.

2014-02-08 14:45

#37438: Heil Hitler - Dan Puric se alatura luptei impotriva sistemului ticalosit.

Ce nu-si da seama prostalaul (basistul) de heil hitler e ca, la cei ca el facea referire T. !

In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37442 Re:

2014-02-08 14:47

#37440: Heil Hitler -

basistii sunt si putini si prosti !!!

 

basistu' s-a camuflat in antibasist, si atunci : Trebuie o petitie catre Academia Romana ptr. ca in viitorul DEX sa existe cuvantul "basist" si explicatia acestuia ! 

 


basistii sunt in moarte clinica, e timpul sa-i ajutam !

Prostalaul s-a dat in fapt ca el prostalaul ce-a postat "mailul" cu ce-a primit el din Islanda, asta intamplandu-se in urma cu cativa ani si s-a vorbit depre asta, dar na, el a aflat doar acum !

Asa afla el cu intarziere, asa de tarziu i se confirma lui in capsor cat e de dus !

hahahahaha !!!

Heil Hitler

#37443

2014-02-08 14:47

Media apara sistemul corupt

Domnilor si doamnelor, pentru a va demonstra inca o data ca toata media(ce se ocupa cu politica), nu este alaturi de noi, nu vor ca tara asta sa se insanatoseasca, sa prospere...nu imi publica mesajele unde cer sa ne unim si sa protestam pasnic contra sistemului (politicieni + servicii+ aparate represive+ media/tv propagandistice), unde cer redactarea unei petitii ce are ca scop priotizarea de urgenta a"educatiei copiilor"(macar ei sa aibe o sansa, generatia actuala fiind compromisa).
Altfel spus, ele zic asa: hai sa ne "chipurile" luptam politicianistic, dar trebuie sa aparam si sa aplicam celebra strategie de a conduce "divide et impera" a sistemului, pentru a putea fura si prosti lumea.
Heil Hitler

#37444 "TREZITI-VA"

2014-02-08 14:48

"TREZITI-VA" oameni buni. Nu vedeti ca toti politicienii nostri de dupa 89, hoti de tara, ne-au furat toata tara, au vandut tot, au inchis toate fabricile. Voi stiti ca si acum, cand noi vb aici, astia vand o parte din Transgaz, o parte din Transelectrica, vor sa vanda Oltchimu, vor sa vanda CFR. etc...Voi stiti ca pe noi si anul acesta, ne costa 4000euro/km dezapezirea, cand in Finlanda e 1000euro.

Jumatate din forta de munca a plecat in strainatate sa spele la cur babele, sa le culeaga capsunile si portocalele. Am ajuns sclavii lumii. In loc sa stam in tara sa ne educam copiii, mergem afara si nu ii mai vedem cu anii...Ce tragedie....Fiindca aici totul a fost pus pe butuci.

Treziti-va. Nu intelegeti ca toti politicienii nostri, doar se rotesc la furat tara.

Degeaba doar dam jos pe unii, degeaba daca doar punem pe altii in loc.

Si de ce ei ne fura tara? Pentru ca nimeni nu ii deranjeaza. Ne-au dezbinat, impartindu- ne in iliescieni si anti-iliescieni, in basisti si anti-basisti. Si-au aservit Justitia. Ne-au redus la tacere, fiindu-ne frica sa vb si in familie. Ne injuram ca chiorii intre noi, in timp ce ei chefuiesc impreuna.

Oameni buni, hai sa ne unim, sa iesim in strada cu sutele de mii si sa le spunem politicienilor ce vrem noi si ce trebuie sa faca ei pentru tara, si sa nu ii lasam sa faca doar pentru ei. Ia sa vedeti ca nu or sa isi mai faca ei de cap, sa vanda tot, sa fure tot, daca o sa ne vada pe toti in strada.

"Treziti-va" o data. Nu intelegeti ca ei "chipurile" se cearta intre ei. De fapt ei astfel ne manipuleaza si ne tin dezbinati, impartiti. Nu intelegeti ca ei vor sa ne tina needucati, saraci si prosti, pentru a ne putea manipula (a ne prosti cu o galeata sa ii votam). Vor sa prosteasca si sa pacalasca lumea, spundu-le ca ei "dau" nu "iau" ca altii, si vezi Doamne ce buni sunt ei; ca ei dau nu stiu ce ajutoare sociale, ca va pacalesc dandu-va nu stiu ce sarmale si fasole. Nu domnilor, nu sunt deloc buni prin asta, ca nu dau nimic din banii lor, tot din banii vostri dau. Ei doar vor sa va pacaleasca si sa va castige simpatia si votul pe banii vostri. Ca sa va dau un exemplu: e ca si cand eu fortez pe unu sa imi dea 1000Ron ca altfel il bag la inchisoare ca nu se supune, dar vezi Doamne ce baiat bun sunt ca in buzunar bag doar 500Ron, de restul 500Ron il cinstesc cu o tuica si o sarma.

Politicienii vor fi buni, cand o sa vedem ca vor fi din ce in ce mai putini saraci, care nu se vor mai imbulzi pentru nu stiu ce pomana.

Nu intelegeti ca ne mint ca noi nu suntem in stare sa muncim ca italianu, ca spaniolu, si de aceea noi trebuie sa avem salarii mici. Alta minciuna de a lor e ca altii de afara ne conduc, astfel scuzandu-si ei furaciunile. Cei de afara nu ne pot fura fara complicitatea lor .I-ati vazut pe vreunul din ei protestand la portile fabricilor pentru a nu fi vandute sau taiate ca fier vechi. Din contra ei sunt disperati. Nu stiu ce sa mai gaseasca de vandut in tara asta, sa isi ea si ei un comision. Ar vinde-o si pe masa, daca ei ar castiga ceva din asta.

Politicienii si televiziunile aservite vor sa prosteasca populatia, cum ca vezi Doamne, doar Roibu ala de la Oltchim, sau Nicolaiciuc ala de la CFR, se fac vinovati pentru furaciunile din respectivele companii. Nu domnilor. Astia sunt doar niste maniorete lacome sa roada si ei un os. Ei de fapt sunt pusi acolo de o AGA (Consiliu director administrativ format din politruci si politicieni). De alde Nicolaiciuci sunt doar executanti ai hotiilor dispuse de aceasta AGA. Fara voia lor nici un ban nu intra sau nu iese din Companie. De accea nu va mirati ca Nicolaiciuc ala nu e gasit vinovat. Astfel de dosare sunt complicate rau. Daca s-ar dori sa se gaseasca vinovatii de hotii, nici nu puteti sa va imaginati cati politicieni ar trebui sa infunde puscariile. Nici nu va dati seama cate puscarii ar trebui sa construim pentru ei.

Trebuie sa ne unim si sa le explicam copiilor si oamenilor ca nu e bine ce fac politicienii nostri actuali.

Hai sa ne unim si sa iesim in strada sa le spunem noi politicienilor ce trebuie sa faca, nu sa isi faca ei smenurile. Ce o sa ne faca? Doar nu o sa ne omoare pe toti..

Cine e alaturi de noi, sa dea un copy paste la acest text "trezirea" si sa il distribuie pe cat mai multe cai posibile. Facebook sau alte retele sociale..grupuri...diverse site-uri...mail-uri...oriunde stiti
Va multumim,Va multumesc

E singura noastra sansa.

Sper ca sistemul (politicieni+servicii+aparate represive+media/tv propagandistice) sa fie mai "ingenios", si sa nu mai riposteze ca in cazul "Eminescu", "Tutea", sau a mineriadelor.
In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37445 Re: "TREZITI-VA"

2014-02-08 14:50

#37444: Heil Hitler - "TREZITI-VA"

basistii sunt si putini si prosti, iar "heil hitler" e unu' dintre ei !!!

 

basistu' s-a camuflat in antibasist, si atunci : Trebuie o petitie catre Academia Romana ptr. ca in viitorul DEX sa existe cuvantul "basist" si explicatia acestuia ! 

 


basistii sunt in moarte clinica, e timpul sa-i ajutam !

Prostalaul s-a dat in fapt ca el prostalaul ce-a postat "mailul" cu ce-a primit el din Islanda, asta intamplandu-se in urma cu cativa ani si s-a vorbit depre asta, dar na, el a aflat doar acum !

Asa afla el cu intarziere, asa de tarziu i se confirma lui in capsor cat e de dus !

hahahahaha !!

 

Heil Hitler

#37446

2014-02-08 14:54

Basescule, imi pare rau, nu ai fost un bun conducator de tara.

Domnule Basescu,

Incep prin a spune ca nu mi-as fi dorit sa am un Presedinte sfant, perfect. Nici nu cred ca e posibil sa avem un astfel de Presedinte. Si nici scopul meu nu este sa va judec din punct de vedere moral. Vreau doar sa va spun de ce nu ati reusit sa puneti acest popor pe un fagas de insanatosire, de prosperitate, de ce nu se intrevad macar niste muguri pt un viitor mai bun.

Fiindca poate nu sunteti inteligent, fiindca poate nu aveti viziune, sau mai rau, poate ca nu ati vrut.

Nu ati reusit sa puneti acest popor pe un fagas de insanatosire, de prosperitate, sau macar sa ii dati o speranta, sa se vada ca ati "dat o sapa la temelie", cum s-ar zice, fiindca ati crezut ca doar daca ,"chipurile" ,la varful Justitiei o sa fie independenta o sa scapati tara de hoti, pentru ca poate doar daca o sa dati nu stiu ce lege a educatiei, o sa avem si educatie buna in scoli, copii educati si destepti, ca poate doar dand o lege buna a pensiilor, o sa avem si pensii mai mari, ca poate daca dand o lege buna pentru sanatate, o sa fim si mai sanatosi. etc....

ERONAT

PROBLEMELE MARI ALE ACESTEI SOCIETATI PLEACA SI TIN DE MENTALITATEA DEFICITARA, SI LIPSA DE MORALITATE.

Aici trebuia ACTIONAT. Si cum TREBUIA sa faceti asta?

In primul rand incepand cu educatia copiilor, de la gradinita, scoala, facultate. Aici in primul rand trebuiau canalizate toate eforturile, toate actiunile posibile. Trebuie explicat copiilor ca nu e bine sa furi, sa le explici ca daca azi furi (prin evaziune, prin escrocherii, prin gainarii), maine (in afara ca o sa ai insomnii ca risti sa fii prins si pedepsit), nu o sa ai strazi, canalizare, pensie; ca trebuie explicat ca nu e bine sa dai spaga , ca daca azi dai spaga unui doctor sa te faca bine, acel doctor asa se va invata si maine te va face bine pe tine, pe parintii tai, pe bunicii tai doar daca ii dai spaga; ca daca dai spaga unei invatatoare azi sa te invete, ea asa se va invata si o sa te invete pe tine, pe copii tai doar daca ii vei da spaga; trebuie explicat copiilor ca daca el si colegul lui cand vor fi mari, in putere, vor fi puturosi si nu vor munci, nu vor avea strazi, canalizare, apa, bunicii lor nu vor avea pensii....etc.
In al doilea rand trebuia sa incurajati societatea civila, sa fie unita, puternica, organizata sub forma unei miscari civice, care sa propuna solutii pentru problemele societatii, dar care si sa sanctioneze in orice moment la nedreptatile facute de politicienii care ii conduc.
Astea sunt doar cateva idei pe care ar fi trebuit sa le faceti sa puneti acest popor pe un fagas de insanatosire, prosperitate si dreptate.

De aceea consider ca nu sunteti un conducator de tara bun. Ati avut la dispozitie 10 ani si toate parghiile necesare. Imi pare rau.



P.S. Tot mi s-a atras atentia. A nu se intelege ca ati fi singurul conducator care nu a fost bun. Ma tem ca nici unul nu a realizat nimic intr-adevar bun pentru acest popor. Probabil de aceea suntem si unde suntem.
Totodata sa nu se inteleaga ca sunt de partea antenei3 (propagandisti manipulatori),voiculescu, ponta, crin sau cine mai vreti ...toti fiind "o apa si un pamant", plini de interese personale.
In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37447 Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:55

#37446: Heil Hitler -

basistii sunt si putini si prosti, iar "heil hitler" e unu' dintre ei dar camuflat in antibasist, a se vedea penibila scrisoare de mai sus si felul in care-l "dojeneste" pe bas !!!

 

basistu' s-a camuflat in antibasist, si atunci : Trebuie o petitie catre Academia Romana ptr. ca in viitorul DEX sa existe cuvantul "basist" si explicatia acestuia ! 

 


basistii sunt in moarte clinica, e timpul sa-i ajutam !

Prostalaul s-a dat in fapt ca el prostalaul ce-a postat "mailul" cu ce-a primit el din Islanda, asta intamplandu-se in urma cu cativa ani si s-a vorbit depre asta, dar na, el a aflat doar acum !

Asa afla el cu intarziere, asa de tarziu i se confirma lui in capsor cat e de dus !

hahahahaha !!!

 

In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37448 Re: Re: Re: basist = prost

2014-02-08 14:58

#37447: In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste... - Re: Re: basist = prost

basistii sunt si putini si prosti, iar "heil hitler" e unu' dintre ei dar camuflat in antibasist, a se vedea penibila scrisoare de mai sus si felul in care-l "dojeneste" pe bas !!!

 

basistu' s-a camuflat in antibasist, si atunci : Trebuie o petitie catre Academia Romana ptr. ca in viitorul DEX sa existe cuvantul "basist" si explicatia acestuia ! 

 


basistii sunt in moarte clinica, e timpul sa-i ajutam !

 

 

 


Musafir

#37449 Re: Biografia lui Traian Basescu

2014-02-08 15:02

#37446: Heil Hitler -

TRAIAN BASESCU a fost racolat de Securitate in 1973, pe cand era elev al Institutului de Marina intocmindu-i-se dosarul personal nr. 3990/09-11-1973
Pana la terminarea studiilor in 1976 a fost colaborator al lucratorilor din Directia a IV- a de Contrainformatii Militare. (A nu se confunda cu Directia a III-a de Contraspionaj!)
In aceasta calitate elevul militar BASESCU TRAIAN avea obligatia sa informeze organele de Securitate despre modul in care se desfasurau activitatile specifice in Institut, despre comportamentul si atitudinea colegilor si ale cadrelor didactice atat in cadrul activitatilor specifice, cat si in particular.
La terminarea studiilor, Directia a IV- a de Contrainformatii Militare a incetat legatura cu colaboratorul BASESCU TRAIAN , dosarul personal al acestuia fiind transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al Ministerului de Interne, Departamentul Securitatii Statului, cu adresa nr. 00151392/29-09-1976.
Dupa absolvirea Institutului de Marina, TRAIAN BASESCU este incadrat ca ofiter la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta.
In aceasta calitate TRAIAN BASESCU este preluat ca informator – sursa de catre lucratorii Biroului de Securitate Port Constanta condus la acea vreme de ofiterul Dumitru Nicusor.
De folosirea ofiterului de marina TRAIAN BASESCU s-a ocupat direct locotenentul major de Securitate Mihai Avramides care organiza contacte cu acesta inainte de plecarea in cursa si la intoarcere. La aceste intalniri participa de regula si seful lui Avramides, Dumitru Nicusor, care insa se intalniea si separat cu TRAIAN BASESCU.
In calitatea sa de ofiter de marina, TRAIAN BASESCU dadea informatii cu privire la starea de spirit a echipajului, temele de discutie abordate de membrii echipajului, activitatile si contactele pe care membrii echipajului le aveau in porturi, in timpul escalelor, activitati de contrabanda si specula, dar si despre eventuale aprecieri sau comentarii facute de membrii echipajului cu privire la conducerea superioara de partid si de stat.
De mentionat faptul ca desi in acea perioada era valabil ordinul conform caruia membrilor PCR nu li se puteau lua informatii scrise, locotenentul major Avramides, care avea o experienta redusa in munca de Securitate, el provenind din sistemul penitenciarelor, a cerut si a obtinut de la informatorul TRAIAN BASESCU mai multe note scrise pe care le-a depus la dosarul acestuia, nr 3990/1973.
In jurul anului 1980, Mihai Avramides s-a intors, la cerere, la Directia Penitenciarelor.Dupa plecarea lui Avramides din cadrul Biroului de Securitate Port Constanta , TRAIAN BASESCU a continuat sa fie prelucrat informativ de ofiterii Rosioru Ioan si Deacu Constantin, tot sub coordonarea sefului biroului, Dumitru Nicusor.
Dumitru Nicusor a trecut dupa 1989 in SRI, ajungand General, sef al Sectiei SRI – Constanta si apoi seful Centrului Operativ Zonal Dobrogea.TRAIAN BASESCU a sustinut in 1981 examenul de Comandant, care a fost o simpla formalitate, a durat numai 5 minute, dupa care a primit comanda navei Arges.
In acea perioada era de notorietate in randul colegilor sai sustinerea de care acesta se bucura.
In jurul anului 1984 informatorul TRAIAN BASESCU a fost trecut in reteaua Centrului de Informatii Externe din Departamentul Securitatii Statului unde a lucrat cu ofiterul Silvian Ionescu din cadrul Directiei I.
In 1987 TRAIAN BASESCU este numit sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers, Belgia, unde isi desfasoara activitatea sub directa coordonare a lui Silvian Ionescu care conducea la acea data Serviciul I (Belgia-Olanda-Luxemburg) din Directia I a CIE.
In aceasta perioada TRAIAN BASESCU a transmis preponderent informatii de inters economic cu privire la activitatile din porturile maritime Anvers si Roterdam,
dar si informatii cu privire la echipajele navelor care acostau in aceste porturi, precum si informatii despre membrii personalului diplomatic roman din tarile respective.
In vara anului 1988, TRAIAN BASESCU a fost retras temporar de la Anvers pentru a participa la un instructaj care a durat doua luni si s-a desfasurat la Scoala de ofiteri MI de la Baneasa.
In 22 decembrie 1989, ofiterul de Securitate Silvian Ionescu, cel care l-a avut in subordine pe TRAIAN BASESCU, s-a infiltrat printre revolutionarii din fata Comitetului Central, a intrat in anturajul lui Dan Iosif si ulterior al lui Gelu Voican Voiculescu si in ianuarie 1990 a fost numit Secretar Executiv al FSN.
La inceputul anului 1989 in ascensiunea profesionala a lui TRAIAN BASESCU intervine o sincopa.
Pe 8-03-1989 este rechemat in tara , fiind acuzat de nereguli grave in administrarea fondurilor NAVROM.TRAIAN BASESCU a fost sanctionat pentru ca a autorizat, fara aprobarea NAVROM Constanta, o plata suplimentara de 300.000 de franci belgieni pentru lucrarile de reparatii efectuate la nava Zimnicea in ianuarie 1989. Sanctiunea primita s-a datorat, mai ales, faptului ca TRAIAN BASESCU a decis ca lucrarile de reparatii sa fie executate de Santierul Naval Belliard din portul Anvers, desi existau oferte de executie a lucrarilor, mult mai ieftine, din partea altor santiere navale din acelasi port.
In perioada ianuarie-martie 1989 TRAIAN BASESCU a trimis numeroase note informative si rapoarte in tara incercand sa-si justifice deciziile, dar si lansand acuze grave si neintemeiate la adresa Comandantului navei Zimnicea.
Datorita gravitatii exceptionale a faptelor de care a fost acuzat, tinand cont de legislatia din acea vreme, numai sustinerea din partea Securitatii poate explica faptul ca TRAIAN BASESCU a fost sanctionat doar administrativ, si nu a suportat si rigorile legii. El a fost chiar mentinut ca angajat al NAVROM Constanta, fara sa mai primeasca insa nici o insarcinare pana la Revolutie.
Imedi at dupa Revolutie, TRAIAN BASESCU a fost numit Director General al Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile din Ministerul Transporturilor.
Pentru a obtine aceasta functie foarte importanta, TRAIAN BASESCU s-a bucurat de recomandarea si sustinerea secretarului executiv al FSN Silvian Ionescu, dar si ale vechiului sau prieten, Calin Marinescu, zis Shogunul, pe atunci Presedinte al CFSN Constanta.
2. ADMINISTRATORUL
In cei 15 ani care au trecut de la Revolutie , TRAIAN BASESCU a ocupat in permanenta functii administrative, cu o singura exceptie, perioada 1993-1996.
In tot acest timp TRAIAN BASESCU a reusit sa isi creeze o imagine de om gospodar, de bun administrator, folosindu-si exclusiv calitatile de comunicator si de manipulator al opiniei publice pentru ca rezultatele efective obtinute de TRAIAN BASESCU in administratie sunt dezastruoase.
Perioada am prezentat-o mai sus, iar in continuare vom prezenta o sinteza a activitatii lui TRAIAN BASESCU in functii administrative, care demonstreaza, ca episodul din CV-ul sau, nu a fost un simplu accident.
Imediat dupa Revolutie TRAIAN BASESCU a urcat rapid in functie de la Director in Minister, la Subsecretar de stat si de la inceputul anului 1991, la Ministru al Transporturilor.
In acesti trei ani 1990-1992, TRAIAN BASESCU a ignorat complet problemele reale din transporturile romanesti si anume starea proasta a drumurilor (nici un kilometru de sosea nu a fost modernizata in acesti trei ani), diminuarea alarmanta a traficului de persoane si marfuri pe CFR, concomitent cu scumpirea exagerata a acesui tip de transport, starea deplorabila a flotilei TAROM ( exceptie facand cele doua aeronave Airbus cumparate de Petre Roman, intr-o afacere din care s-a incasat un comision de 1,3 milioane dolari).
Dar aceasta perioada va ramane in memoria colectiva ca perioada in care a disparut mai mult de jumatate din flota maritima a Romaniei, cealalta parte disparand si ea in a doua perioada de ministeriat al lui TRAIAN BASESCU, cu aportul determinant al FPS-ului condus de Sorin Dimitriu si Radu Sarbu.
Disparitia flotei romane a insemnat una dintre cele mai oneroase afaceri de dupa Revolutie care s-a soldat cu pierderi de sute de milioane de dolari pentru statul roman, dar si cu castiguri pe masura pentru cei implicati direct.
Alaturi de TRAIAN BASESCU au fost inculpate alte 80 de persoane, printre care alti doi fosti Ministri ai Transporturilor, Radu Sarbu fostul Presedinte al FPS, etc.
Dintre toti acestia numai TRAIAN BASESCU refuza sa se prezinte in fata justitiei, tocmai pentru ca stie ca, desi nu a semnat nici un act pentru vanzarea vreunei nave, el este cel care a orchestrat toata aceasta uriasa operatiune care a dus la disparitia efectiva a flotei romane.
Tot TRAIAN BASESCU este cel care a creat la inceputul anului 1990 o vasta retea alcatuita din inalti functionari din Ministerul Transportului in fruntea carora s-a aflat bunul sau prieten Calin Marinescu (Shogunul), dar si din firme romanesti si mai ales straine care au obtinut sute de milioane de dolari din exploatarea si valorificarea flotei romane.
Una dintre cele mai cunoscute componente ale acestei uriase operatiuni de spoliere a avutiei nationale a fost afacerea Petromin- Klaveness (Norvegia) prin care 18 dintre cele mai moderne nave romanesti au fost facute practic cadou firmei norvegiene care la data semnarii contractului cu Petromin, era in pragul falimentului, mai avand in dotare doar cateva vrachiere si nave multifunctionale.
Este de remarcat faptul ca in urma afacerii Petromin – Klaveness TRAIAN BASESCU nu a primit numai recompense de ordin material ci a obtinut si diploma de absolvent al cursurilor Avansate de Management în Industria Transportului Maritim ale Academiei Norvegiene, ca bursier al statului norvegian.
Intregul rechizitoriu care a stat la baza inculparii lui TRAIAN BASESCU si a complicilor lui este public si poate fi studiat la Inalta Curte de Casatie si Justitie.
De altfel ancheta in cazul Flota a inceput inca din timpul regimului Constantinescu, in 2000 secretarul de stat din Ministerul Justitiei Mocuta trimitand la Camera Deputatilor instiintarea cu privire la inceperea urmaririi penale.
In perioada 1996-2000 TRAIAN BASESCU a fost din nou numit Ministrul Transportului.
In acest interval de timp s-a realizat un singur lucru asfaltarea unor sosele nationale care ajunsesera intr-un grad de degradare extrem. Reabilitarea acestor sosele s-a facut cu banii cetatenilor care au fost obligati sa plateasca celebra taxa BASESCU, bani care au ajuns in conturile firmelor apropiate lui TRAIAN BASESCU si PD-ului.
Tot atunci TRAIAN BASESCU a definitivat, cu ajutorul FPS-ului instrainarea flotei romane si a adus, tot impreuna cu FPS-ul, TAROM-ul in pragul falimentului.
SNCFR-ul a fost divizat in mai multe companii, dar asta nu a dus la eficientizarea activitatii, ci doar la distribuirea de functii de directori mai multor clienti politici, compania ramanand in toata aceasta perioada pe primul loc pe lista datornicilor la bugetul statului si regia cu cele mai mari pierderi din exploatare.
De asemenea, in perioada 1996-2000, SNCFR a constituit alaturi de Petrom, Renel si Sidex, principala cale de drenare a fondurilor publice catre clientela politica a coalitiei aflata la putere.
Cea mai cunoscuta mostra de jaf a banului public a fost reabilitarea autostrazii Bucuresti-Pitesti. Lucrarile au costat circa 100.000.000 dolari, din care 53,1 milioane dolari credit BERD, iar 44 milioane dolari de la Guvernul Romaniei. La doar o luna de la darea in folosinta a autostrazii, s-a prabusit un pod peste un canal de colectare a apelor, iar dupa 3 luni covorul asfaltic a inceput sa se desprinda asa incit dupa 6 luni gropile acopereau cea mai mare parte din suprafata autostrazii, facand imposibila circulatia si impunand angajarea unor noi lucrari de asfaltare.
Intre 2000 si 2004, activitatea lui TRAIAN BASESCU de Primar General al Capitalei nu a dus la finalizarea nici unuia dintre programele necesare Bucurestilor, desi multe din aceste programe au fost subiecte de campanie electorala. Curatenia orasului, asfaltarea si reabilitarea strazilor, fluidizarea circulatiei, reabilitarea retelei de apa si canalizare, constructia de locuinte sociale, repararea scolilor, toate sunt bile negre pentru Primarul General al Capitalei dupa patru ani de mandat.
3. POLITICIANUL
TRAIAN BASESCU si-a inceput activitatea politica, in 1991 cand a fost numit Ministru al Transporturilor in Guvernul Roman.
In 1992 cind s-a produs scindarea FSN in doua tabere, in jurul lui Ion Iliescu si in jurul lui Petre Roman, TRAIAN BASESCU a ales tabara Roman.
Adevarata afirmare politica a lui TRAIAN BASESCU a inceput insa in 1996. Cu cateva luni inaintea alegerilor parlamentare din noiembrie 1996, cand fiind acuzat de adversarii politici ca este principalul vinovat pentru disparitia flotei, a facut un gest foarte spectaculos, demisionand din functia de Deputat, renuntand astfel la imunitatea parlamentara si punandu-se la dispozitia justitiei.
In realitate acest demers politic, care i-a atras foarte multa simpatie in randurile electoratului, a fost foarte bine calculat, TRAIAN BASESCU stiind foarte clar ca timpul scurt ramas pana la alegeri, nu permitea organelor de ancheta sa definitiveze un dosar extrem de amplu cum era si este dosarul Flota. Mai mult decat atat, TRAIAN BASESCU a obtinut numirea ca Director de campanie electorala al lui Petre Roman, si primul loc pe lista de candidati ai PD pentru Camera Deputatilor in judetul Vaslui.
In acest mod TRAIAN BASESCU si-a asigurat o altfel de imunitate, stiind foarte bine ca nici un organ de ancheta nu va avea curajul sa-l aresteze pe directorul campaniei electorale ale unuia din primii trei candidati la Presedentie , si pe unul dintre cei mai mediatizati candidati ai opozitiei din acea vreme, in conditiile in care toate sondajele indicau ca PD-ul va participa la guvernare dupa alegerile din 1996.
TRAIAN BASESCU a considerat ca actionand astfel are sanse sa inchida o data pentru totdeauna chestiunea Flota atat din punct de vedere mediatic cat si juridic.
Dupa alegerile din 1996, TRAIAN BASESCU este numit Ministru al Transporturilor in Guvernul Ciorbea.
Activitatea ca Ministru a lui TRAIAN BASESCU din perioada 1997-2000 am prezentat-o sintetic mai sus, dar foarte importanta a fost activitatea politica a acestuia din perioada respectiva.
Initial TRAIAN BASESCU s-a plasat in randurile baronilor PD, alaturi de Victor Babiuc, Radu Berceanu, Bogdan Niculescu-Duvaz, Alexandru Sassu, oameni care au constituit trupa de soc a lui Petre Roman in disputa cu adversarii politici din PDSR, dar si din CDR.
TRAIAN BASESCU s-a remarcat rapid ca varful de lance al PD-ului, in lupta cu colegii din coalitie.
Prima victorie importanta a fost schimbarea Primului Ministru Victor Ciorbea, in primavara anului 1998, actiune inceputa de TRAIAN BASESCU in decembrie 1997 prin declansarea crizei guvernamentale.
TRAIAN BASESCU a stiut sa exploateze foarte bine aceasta victorie, asigurandu-si o imagine de luptator pe scena politica romaneasca, locul doi in partid, dar mai ales locul doi in Guvernul condus de Radu Vasile.
Din acest moment si pana la alegerile din 2000 TRAIAN BASESCU a sustinut in permanenta o stare de conflict in cadrul coalitiei de guvernare, initiind dispute cu colegii de Guvern, dar si cu alti lideri ai partidelor aflate la putere.Valeriu Stoica, Radu Sarbu, Andrei Marga, Nicolae Noica, Traian Remes, Varujan Vosganian, Ion Diaconescu, Emil Constantinescu, Mugur Isarescu, Theodor Stolojan etc.
TRAIAN BASESCU a reusit in acest mod sa-si creeze o notorietate foarte mare, fiind zilnic prezent pe micul ecran, si pe prima pagina a ziarelor, dar si o imagine de personaj politic fara scrupule, rau de gura, pus in permanenta pe harta si care nu se da in laturi de la nimic pentru a-si atinge scopurile.
La inceputul anului 2000, in vizorul sau a intrat si Petre Roman cu care a avut mai multe dispute publice, alimentand astfel ideea ca el, TRAIAN BASESCU este de facto numarul unu in partid si pregatind debarcarea lui Petre Roman din fruntea PD. In acest context trebuie privita si strategia adoptata de TRAIAN BASESCU inainte de alegerile locale din 2000 cand desi a fost solicitat sa candideze la Primaria Capitalei , de catre Petre Roman, inca din februarie 2000, a refuzat in nenumarate randuri, dar in paralel a incurajat desemnarea de catre PD a unui candidat lipsit de orice sansa. Pe acest fond, cand dupa aparitia mai multor sondaje de opinie dezastruoase pentru PD, insistentele pentru a accepta sa candideze au crescut, TRAIAN BASESCU a acceptat sa se inscrie in cursa pe 5-05-2000, exact in ultima zi in care se mai acceptau candidaturile.
Prin aceasta manevra TRAIAN BASESCU si-a creat imaginea de salvator al Partidului Democrat, demarand practic actiunea de inlaturare a lui Petre Roman din functia de Presedinte PD.
Pentru aceasta s-a autoimpus ca Director al campaniei electorale a lui Petre Roman, pozitie din care l-a sabotat pe acesta sistematic, asta facand ca Roman sa obtina in toamna anului 2000 de 3 ori mai putine voturi decat PD, partidul pe care Roman il reprezenta. Este de notorietate faptul ca mai multi sefi de filiale ale partiduli au fost sunati de TRAIAN BASESCU care le-a cerut sa se concentreze exclusiv pe campania parlamentara, in detrimentul celei prezidentiale a lui Petre Roman.
Apoi in anul 2001 s-a folosit de liderii din PD Berceanu, Duvaz, Sassu, Simona Marinescu pentru a obtine voturile congresului PD, inlocuindu-l astfel din functia de Presedinte PD pe Petre Roman.
La acelasi congres, imediat dupa ce a fost numit Presedinte, si-a sacrificat aliatii amintiti mai sus, niciunul dintre ei nemai obtinand functiile promise in conducerea PD.
De atunci toti liderii marcanti ai PD, cu exceptia lui Radu Berceanu au parasit partidul condus de TRAIAN BASESCU din cauza stilului dictatorial pe care acesta l-a impus in conducerea partidului. De altfel in 24 ianuarie 2004 TRAIAN BASESCU declara public
In perioada 2001-2004 TRAIAN BASESCU si-a folosit pozitia de Primar General al Capitalei pentru a-si impune o noua imagine publica, aceea de unic adversar al partidului de guvernamant, pregatindu-si astfel ascensiunea spre cea mai inalta demnitate in stat, functia de Presedinte al Romaniei.
Lansarea acestei adevarate campanii a fost facuta de TRAIAN BASESCU printr-o declaratie care-i defineste stilul de a face politica, acuzandu-l pe Adrian Nastase
In continuare TRAIAN BASESCU a purtat un razboi de gherila cu Adrian Nastase, razboi care pe fondul nemultumirilor sociale si al deteriorarii imaginii PSD i-a atras o simpatie tot mai larga in randurile populatiei.
In final singurul obstacol in fata nominalizarii sale ca reprezentant al Aliantei PNL-PD in cursa prezidentiala l-a reprezentat Theodor Stolojan, candidatul desemnat al aliantei.
TRAIAN BASESCU a reusit, sa-l determine pe acesta sa se retraga din cursa pentru Presedentia Romaniei si din viata politica, cu numai trei saptamani inaintea campaniei electorale, in urma unei intense actiuni de constrangere, de manipulare si de santajare a lui Theodor Stolojan.
4. AFACERISTUL
In intreaga sa activitate TRAIAN BASESCU a fost calauzit de doua teluri ascensiunea in ierarhia sociala si inavutirea.
Daca pentru atingerea primului tel s-a folosit de relatia privilegiata cu Securitatea pana in 1989 si de activitatea politica ulterior, pentru inavutire a considerat ca orice metoda este permisa.
In continuare va vom prezenta numai o parte din afacerile necurate care au creat bunastarea familiei BASESCU.
In 10-01-1980 lui TRAIAN BASESCU, pe atunci ofiter angajat la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta, i s-a repartizat din fondul locativ de stat un apartament cu 4 camere plus dependinte, situat in Aleea Zmeurei nr. 2, bl. U, sc. A. Cum la acea data familia sa se compunea din sotie si un copil, repartizarea s-a facut cu incalcarea normelor legale in vigoare pentru ca avea dreptul la doar 2 camere).
In 26-05-1992 TRAIAN BASESCU a cumparat locuinta respectiva, pe baza contractului nr. 1415 achitand pe loc suma de 140.000 de lei.
In 10 ianuarie 1991 Primaria Capitalei, cu adresa nr. 118053, a pus la dispozitia Ministerului Transporturilor apartamentul nr. 4 din strada Argentina nr. 2, bl.12, et. 2 (Piata Victoriei). Acest apartament a fost ocupat de TRAIAN BASESCU.
In 22.08.1991, TRAIAN BASESCU a renuntat la apartamentul din strada Argentina si a primit in aceeasi zi, cu aprobarea lui Petre Roman, repartitie pentru imobilul de lux din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 prin comunicarea Secretariatului General nr. 15/4086/1991. In baza acestor acte ICRAL Herastrau a intocmit contractul de inchiriere 60165 din 28 august 1991.
Asa cum rezulta din Adresa 1888 din 21 iulie 1991 a Ministerului Transporturilor, la acea data TRAIAN BASESCU isi avea domiciliul stabil in Constanta. In aceste conditii, conform Legii 5/1973 nu i se putea repartiza o locuinta intr-o alta localitate cu incheierea contractului pe durata nedeterminata (putea beneficia, eventual, doar de o locuinta de serviciu).
Contractul de inchiriere pentru imobilul din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 era nul de drept deoarece - conform Legii 5/1973 - o persoana fizica nu putea detine, in acelasi timp, doua locuinte proprietate de stat. Astfel, daca TRAIAN BASESCU impreuna cu familia si-ar fi stabilit domiciliul in Bucuresti, inainte de a i se incheia contractul pentru imobilul din Bulevardul Aviatorilor ar fi trebuit sa faca dovada ca a predat apartamentul din Constanta, Aleea Zmeurei, dar asa cum am aratat acest apartament nu numai ca nu a fost predat statului ci a fost chiar cumparat de TRAIAN BASESCU un an mai tarziu.
In 1997 motivand ca imobilul din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 este revendicat de fostii proprietari, TRAIAN BASESCU a solicitat in calitate de Ministru al Transporturilor atribuirea unei locuinte de protocol. RAAPPS i-a repartizat pentru perioada mandatului de ministru locuinta din B-dul Maresal Prezan nr. 4. In realitate, Primarul General al Capitalei nu numai ca nu a parasit imobilul din B-dul Aviatorilor nr. 57, dar, in 1998, Directia de Administrare a Fondului Imobiliar i-a prelungit contractul de inchiriere pana in 2004.
Chirias la propria Primarie, in vila din B-dul Aviatorilor nr. 57, TRAIAN BASESCU a solicitat RAAPPS, in 2000, prelungirea contractului de inchiriere pentru apartamentul din B-dul Maresal Prezan nr. 4. Solicitarea Primarului General nu era una legala, intrucat pierduse calitatea de demnitar, dar la interventia ministrului PSD, Serban Mihailescu, RAAPPS i-a prelungit contractul de inchiriere.
In 9 august 2000, TRAIAN BASESCU a cumparat un teren intravilan de 3.700 de metri patrati, situat in Aleea Privighetorilor, pe care a platit pe loc 1.483.244.000 lei. O adevarata afacere, avand in vedere ca a reusit sa achizitioneze cu numai 50.000 de dolari un teren de 3.700 de metri patrati in Baneasa, cumparand cu 13 dolari metrul patrat de teren, care in ofertele agentiilor imobiliare era cotat la peste 100 de dolari.
Cel care i-a vandut lui TRAIAN BASESCU terenul din Baneasa la acest pret derizoriu este Costel Casuneanu, om de afaceri care are peste 100 de TIR-uri, o fabrica de parchet, o benzinarie si o statie de service auto in comuna Oituz.
Explicatia acestei afaceri imobiliare este ca pe vremea cand era ministru al Transporturilor, Traian Basescu i-a facilitat lui Casuneanu obtinerea de autorizatii de transport complet scutite de taxe pe destinatiile Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia si Franta.
La sfarsitul anului 2003 TRAIAN BASESCU a vindut terenul din Baneasa pe care-l achizitionase si a cumparat o vila pe soseaua Bucuresti-Ploiesti pentru care a achitat pe loc suma de 280.000 de dolari.
TRAIAN BASESCU a trecut-o in mod fictiv pe numele ficei sale Ioana, pentru a nu fi obligat sa justifice in fata legii provenienta banilor cu care a achizitionat-o.
TRAIAN BASESCU mai detine un apartament de 370 de metri patrati intr-o vila de lux in zona Foisorul de Foc din Bucuresti, pe strada Stefan Mihaileanu, nr. 2, achizitionat in 2002 si achitat pe loc.
În 1994 TRAIAN BASESCU a infiintat impreuna cu alti patru asociati firma Triton Company, la care el detine 20% din actiuni. Aceasta este firma care asa cum a afirmat in mai multe randuri Primarul General. La aceasta firma asociat si administrator este Ionescu Dumitru, cel care i-a precedat lui TRAIAN BASESCU in functia de sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers si fost ofiter de Securitate. Cenzorul permanent al firmei Triton Company este Nicolae Varzaru, fost contabil al Clubului Dinamo, implicat in fraudarea Clubului alaturi de Vasile Ianul.
Triton Company a fost infiintata la un an dupa Triton Grup srl, firma care ii are ca asociati pe ofiterul acoperit Ionescu Dumitru si pe Branza Paul, un alt prieten foarte bun al lui TRAIAN BASESCU. Branza Paul este si el asociat cu TRAIAN BASESCU la Triton Company , unde este si administrator.
O alta firma la care TRAIAN BASESCU era de data aceasta asociat unic si care era administrata de sotia sa Maria este M.T. Vega Transport srl, firma care a fost infiintata în 1996 si aparent, nu a functionat niciodata.
TRAIAN BASESCU a declarat întotdeauna ca veniturile sale provin dintr-o afacere cu înghetata: Prod Cros srl, la care asociat nu este el, ci sotia lui, Maria Basescu, cu 20% de procente din beneficii si pierderi si fratele lui, Mircea Basescu, cu 39% de procente din beneficii si pierderi. Firma Prod Cros srl a achizitonat in 1994 fabrica de inghetata, printr-un credit extern luat prin Banca Agricola, credit pe care nu l-a rambursat in totalitate, restantele de plata fiind ulterior preluate la datoria de stat.
Cea de a patra firma a familiei BASESCU, AMC Cros srl este o firma de produse lactate, care o are ca actionar pe Maria Basescu, cu 20% din profit si pierderi. Aceasta firma a fost infiintata, in 1994, odata cu Prod Cros srl, de catre Maria Basescu si Mircea Basescu. Familia BASESCU detine exact acelesi procente ca la Prod Cros srl: Maria Basescu – 20% si Mircea Basescu – 39%. Ceilalti actionari sint, la fel ca la Prod Cros srl, cei doi oameni de incredere ai lui TRAIAN BASESCU: Anca Ivascu – 39% si Dumitru Scaiceanu – 2%. Anca Ivascu este sora lui Aurelian Ivascu, membru PSD, consilier local la Constanta , apropiat al lui Radu Mazare.
TRAIAN BASESCU a introdus-o pe Anca Ivascu si intre actionarii de la Aliment Murfatlar srl, unul dintre principalii sponsori ai campaniei electorale a Partidului Democrat si a lui TRAIAN BASESCU.
In anul 2001 TRAIAN BASESCU figura printre actionarii persoane fizice la Banca Comerciala Unirea alaturi de seful Directiei de Supraveghere Bancara Nicolae Cinteza, si de Cristian Burci, patronul de la Prima TV , ca actionar majoritar figurand un grup de firme rusesti.
Bilanturile oficiale depuse de toate aceste firme la Registrul Comertului nu justifica nici pe departe investitiile imobiliare ale familiei BASESCU si asta explica de ce incearca Primarul General sa-si camufleze averea trecand-o pe numele rudelor.
La fel de greu de justificat insa sunt si cheltuielile exorbitante facute de fiica lui TRAIAN BASESCU, Ioana care a deschis un magazin de lux in incinta hotelului Hilton din Bucuresti. Magazinul si investitia totala facuta de fiica lui TRAIAN BASESCU este estimata la 1.000.000 de euro.
Prin intermediul fratelui sau Mircea Basescu, TRAIAN BASESCU este implicat intr-un mare numar de afaceri in Constanta. In 1991, pe cind era Ministru al Transporturilor, TRAIAN BASESCU a infiintat la Constanta firma Star Sea Co srl. La fel ca la Prod Cros srl si la AMC Cros SRL, TRAIAN BASESCU detine aceasta firma prin intremediul fratelui sau Mircea Basescu si a lui Anca Ivascu.
Tot prin Mircea Basescu si Anca Ivascu, TRAIAN BASESCU a infiintat in 2001 la Constanta firma Miral Cross Ships Supply srl, care se ocupa de activitati anexe transporturilor pe apa. In 2002, pe numele lui Mircea Basescu, a fost infiintata firma de consultanta MB Consult Company srl. Fratele lui TRAIAN BASESCU detine in totalitate aceasta firma, fiind si unicul ei administrator.
In activitatea sa de Ministru al Transporturilor si de Primar General al Capitalei, in afara de afacerea Flota numele lui TRAIAN BASESCU a mai fost legat de numeroase afaceri dubioase care pot explica situatia materiala infloritoare a familiei BASESCU.
Ca Ministru al Transporturilor TRAIAN BASESCU a initiat si demarat in 1997, o serie de activitati ca dezmembrarea materialului rulant al SNCFR si vinzarea componentelor la fier vechi, curatirea si intretinerea terasamentelor de cale ferata etc., pe care le-a incredintat unor apropiati ai sai. Aceste activitati platite din bugetul Ministerului Transporturilor erau extrem de rentabile, dar mai ales erau imposibil de controlat ulterior sub aspect cantitativ si calitativ, reprezentand o sursa continua de fonduri pentru TRAIAN BASESCU si apropiatii sai. La aceste activitati s-a adaugat incredintarea fara licitatie a lucrarilor de modernizare si asfaltare a drumurilor.
Ca Primar General TRAIAN BASESCU a debutat in 2000, la numai o luna de la investirea in functie cu o operatiune extrem de contestata, demolarea chioscurilor, in urma careia zeci de mii de familii au ramas fara sigurul mijloc de subzistenta. Explicatia acestei actiuni se regaseste in sumele foarte mari de bani primite de TRAIAN BASESCU atat pentru campania electorala din 2000, cat si pentru folosul sau personal, de la doua mari firme de supermarket-uri, Carefour si Billa, interesate in eliminarea concurentei reprezentata de chioscurile care vindeau marfa foarte ieftin.
Alte afaceri care au reprezentat si mai reprezinta surse importante de castig pentru Primarul General sunt incredintarea lucrarilor de asfaltare exclusiv catorva firme apropiate lui TRAIAN BASESCU, inchirierea a 648 de WC-uri ecologice a caror intretinere costa 7 miliarde de lei lunar, autorizarea catorva zeci de firme de alimentatie publica sa-si desfasoare activitatea in parcurile Capitalei etc.
O alta operatiune care i-a adus un camision important lui TRAIAN BASESCU a fost afacerea Parcul Bordei-Satul Francez.
Complexul de vile a fost cunstruit la jumatatea anilor '90 pe un teren din Soseaua Nordului care ulterior a fost revendicat.
TRAIAN BASESCU i-a oferit proprietarului (Costel Constanda un apropiat al Vicepresedintelui PD Radu Berceanu), in schimbul terenului revendicat in suprafata de 19.000 de metrii patrati, 3,3 hectare de teren (Parcul Bordei), pe malul lacului Floreasca, in cartierul Primaverii, cea mai scumpa zona rezidentiala a capitalei. Cele 3,3 hectare de teren date in proprietate de TRAIAN BASESCU valoreaza la pretul pietei 33.000.000 de euro (1000 de euro metrul patrat), in conditiile in care terenul primit la schimb de Primaria Capitalei valoreaza numai 9.500.000 de euro, la pretul pietei (500 de euro metrul patrat).
TRAIAN BASESCU se afla in relatii apropiate cu controversatul om de afaceri Frank Timis caruia i-a promis sprijin in Proiectul Rosia Montana, inca din perioada in care era numarul doi in Guvernul Radu Vasile.
5.TRAIAN BASESCU VS. FLOTA
a) scurt istoric
- In 1990 intreaga flota maritima a Romaniei era grupata la IEFM NAVROM : Flota de Pescuit Oceanic la Tulcea , Flota de Pescuit Fluvial la Galati ;
- Flota maritima cuprindea 390 de nave, de la cargouri de 3000 de tdw pana la mineraliere de 165 000 tdw;
- Ca tonaj, flota avea in jur de 17 milioane tdw, ocupand locul 7 in lume (depasind flotele unor tari precum Franta si Germania); valoarea de piata a flotei era de 4-6 miliarde de dolari;
- C.L.C.: in terminologia maritima internationala reprezinta titulatura "capitan/commandant de cursa lunga"; in perioada 1975-1987 promotiile Sectiei Civile a Institutului Superior de Marina nu au mai facut fata la cresterea exploziva a numarului de nave;
- Se va apela fie la ofiteri de marina militara, fie la avansarea rapida a unor ofiteri tineri, eludand gradele pe care acestia trebuiau sa le obtina in prealabil;
- In aceste conditii ajunge Traian Basescu comandant de nava;
Atributiile comandantului:
- este singurul inarmat cu arme de foc la bordul navei;
- poate sa hotarasca in orice problema, fara a se consulta cu nimeni;
- poate oficia casatorii;
- poate aresta si incarcera;
- poate decide esuarea sau chiar scufundarea navei;
- La IEFM Navrom Constanta, dupa revenirea din cursa, fiecare comandant trebuia sa prezinte un raport de activitate (in afara Jurnalului de Bord), dupa care se intalnea cu ofiterii de Securitate care raspundeau de intreprinderi;
- Intrevederea nu era consemnata in scris, note scrise dand doar informatorii de la bordul navei;
b) Basescu a facut avere prin urmatoarele metode:
- achizitionarea de alimente in porturi straine, de calitate inferioara, pentru care platea preturi pentru calitate superioara (acest lucru se facea in colaborare cu agentul Navrom din portul respectiv – ship-shandler);
- tot in intelegere cu agentul, se aprovizionau cu cantitati de motorina si ulei mult mai mici, pentru care plateau preturi mai mari;
- o alta sursa de venituri ilicite era incarcarea devizelor la lucrarile de reparatii ale navelor romanesti din Marea Nordului, unde Basescu era reprezentant Navrom (ofiter acoperit). Basescu a fost in legatura cu colonelul Vasile Stanciu (acum seful Unitatii de Ofiteri Acoperiti din SRI); lista ce urmeaza a fi publicata, fiind planificata de serviciile NATO.
- Una dintre aceste manevre i-a fost fatala lui Basescu, care la sugestia Securitatii va fi retras in 1989 (ordin semnat de contraamiralul Anghelescu);
- Dupa unele marturii demne de crezare, in 1989, dupa sinuciderea g-l Milea, in biroul acestuia s-ar fi gasit o Nota prin care se solicita pentru ofiterul acoperit (gradul de capitan) MapN, Basescu Traian, aprobarea de trecere in structurile securitatii (actualul SIE),
- In februarie 1990, Nicolae Vacaroiu aproba vanzarea ca fier vechi a 26 de nave; durata de viata, general acceptata a unei nave este de 25 de ani;
- Dupa acest termen ea mai poate naviga daca indeplineste cerintele Registrului Naval;
- Lansata sub "pavilion de complezenta" (Panama, Liberia), nava vanduta initial ca fier vechi mai poate circula ani buni si aduce profituri substantiale;
- In 1991, fratele lui Traian Basescu, Mircea Basescu (tot CLC) pleaca in Japonia (port Yokohama) cu un mineralier de 165 000 tdw; de la Yokohama , Mircea Basescu trimite o telegrama anuntand ca nava s-a stricat si necesita reparatii capitale;
- Ministrul Traian Basescu aproba, reparatia costand 1 200 000 de dolari; justificarea banilor s-a facut cu acte dubioase, iar la revenirea in tara nava a intrat in alte "reparatii capitale";
c) Contractele de bare-boat:
- alaturi de contractile PETRO-KLAV si ERMIS, contractele bare-boat, aprobate in perioada cat Basescu a fost secretar de Stat si Ministru (guvernele Roman si Stolojan), s-au dovedit un esec;
- NAVROM (respectiv cele trei companii rezultate din fragmentarea acestuia) pune la dispozitia unei persoane (fizice sau juridice) una sau mai multe nave;
- Persoana respectiva asigura managementul acestora (contracte de carausie marfa, plata echipajului, aprovizionarea cu combustibil); reparatiile se fac pe socoteala proprietarului, iar profitul se imparte in doua; in urma acestor contracte toate navele au fost pierdute;
- Metode au fost urmatoarele:
a) Reparatii fictive sau devize incarcate;
b) Managerii au indatorat navele (neplatind achizitiile);
c) Managerii, uzand de fals, au pus gaj navele (desi nu le apartineau) si au luat imprumuturi enorme de la banci;
- contractele de bare-boat, incepute de Traian Basescu si Calin Marinescu (secretar de Stat in perioada cat Basescu a fost ministru) au continuat si sub mandatele ministrilor Paul Teodoru si AurelNovac;
- printre cei care s-au imbogatit din contractele de bare-boat se numara si Adolf Bidea si Gheorghe Bosanceanu.
- Calin Marinescu si Gheorghe Bosanceanu au fost comandanti de nave si apropiati ai lui Basescu;
d) Dosarul Flota:
- dosarul "Flota" instrumentat de PNA nu cerceteaza decat cazul a 16 nave Navrom; Petromin SA cuprindea Flota Strategica si a rezultat in urma divizarii
Navrom; printer vasele strategice se numarau petrolierele si mineralierele;
- navele au fost ipotecate de Christiana Bank - Oslo (Norvegia), in favoarea societatii Torvald-Klavenes - Oslo, cu care Petromin formase o societate mixta
(joint-venture), Petro-Klav;
- grupul Klavenes a incasat de la Christiana Bank (in contul celor 16 nave romanesti) circa 150 de milioane de dolari; neachitandu-si ratele, navele au
fost vandute de banca;
- banca a dat doar 50% din valoarea navelor, prejudiciul adus statului roman fiind de peste 300 milioane de dolari (doar pentru 16 nave!);
- Basescu a fost acuzat de abuz in serviciu, fals intelectual, uz de fals, bancruta frauduloasa, spalare de bani, inselaciune si delapidare;
- Au mai fost acuzati Paul Teodoru, Radu Sarbu si Aurel Novac; s-au sesizat nereguli la toate cele trei companii: Romline, Navrom, Petromin;
- Basescu in calitate de subsecretar de Stat la Subsecretariatul pentru Navigatie Civila, a trimis o ordonanta catre Petre Roman prin care solicita
acordarea sumei de 683 000 de dolari din fondul valutar al statului, pentru eliberarea remorcherului romanesc "Hercule", arestat in Suez;
- Ulterior, compania Romline condusa de Gheorghe Serescu inchiriaza navele "Mangalia", "Tutova" si "Tuzla" firmei americane King Shipping Management;
- Basescu aproba schimbarea pavilionului pentru care navele sa poata circula sub pavilion cipriot (incalca flagrant legea!);
- Partenerul american infiinteaza o firma in Cipru, la care inregistreaza cele trei nave inchiriate, desi nu avea nici o legatura cu societatea
constanteana Romline;
- Basescu a fost acuzat de implicare in fraudarea cu 100,5 milioane de dolari a Petromin, prin intermediul firmei mixte "Minerva Shipping Company"
cu sediul in Malta;
- Cota de participare a fost de 50% Petromin si 50% Ermis Maritime cu sediul in Liberia; contributia partii romane consta in 7 nave si a firmei straine
in participare cu contravaloarea reparatiilor si retehnologizarii acestora;
- In calitate de ministru al Transporturilor, Basescu ii transmite primului ministru un memoriu de fundamentare pentru aprobarea prin Hotarare de
Guvern a participarii Petromin la constituirea societatii mixte (care urma sa aiba profit de 16,2 milioane de dolari, din care 50% ar fi revenit
partii romane);
- Navele au fost transferate in baza unor documente ilegale (nu au existat procese de predare primire a gestiunii; valoarea din actul de vanzare a unor nave
a fost derizorie) si a avut drept consecinta pierderea profitului de peste 6 milioane de dolari; toate cele 7 nave au fost pierdute;
- In cazul Torvald Klavenes (debuteaza in 1990), grupul de firme norvegian face o vizita in portul Constanta; un an mai tarziu (1991), conducerea CNM
Petromin ii inainteaza ministrului Traian Basescu un material din care reiesea starea tehnica proasta a navelor companiei;
- Solutia avansata era acordarea unui imprumut de 45 de milioane de dolari pentru retehnologizarea a 15 nave; finantarea urma sa fie oferita de grupul de
firme Torvald Klavenes;
- La 14 mai 1991 s-a inregistrat contractul de societate mixta intre AS Klavenes Chartering Norvegia si Petromin, cu participarea in parti
egale;
- In urma unei vizite la Oslo a lui Traian Basescu, in calitate de ministru, ia fiinta firma Petromin Overseas INC, inregistrata in Liberia; prin ordinul
lui Basescu, in 1992, navele Carbunesti, Comanesti, Bobalna si Borzesti au fost trecute sub pavilion Liberian;
- Concernul norvegian era interesat de asigurarea intereselor sale in zona Golfului Arabiei, compania dezvoltand transport cargo in "Saadyat Free Zone -
Abu Dhabi";
- In zona Golfului Persic se joaca interese de rang mondial: "GIAT Industries", grup industrial de armament din Franta dorea sa evite falimentul, Rusia
cu santierele navale Baltiisky Zavod dorea sa se reintegreze in arena mondiala;
- Concernul norvegian a apelat la aparenta retehnologizare a flotei romanesti pentru a o vinde in alta parte; vanzarea navelor romanesti s-a facut
pe sume derizorii: vrachierul Bals a devenit "Mounth Parnitha" (158 158 tdw, construit la Mangalia in 1982); a fost vandut unei firme grecesti pentru suma
de 2 100 000 de dolari; nava Borzesti (64 854 tdw) a fost vanduta pentru 3 500 000 dolari;
- Prejudiciul in dosarul Flota este de 324 514 689 USD ( peste 11 miliarde de lei);
- Afacerea a fost condusa de Basescu prin asumarea ilegala a functiei de presedinte/director al societatii mixte Petroklav Inc. Bahamas (rezultata
din asocierea CNM Petromin cu Torvald Klavenes);
- Basescu avea drept de dispozitie si operare in contul bancar al societatii mixte Petroklav, permitand alimentarea nejustificata a acestuia cu
suma de 500 000 dolari din creditul Petromin Overseas Inc. Liberia, cu care nu se afla in nici o relatie comerciala;
- Suma a fost evidentiata in City Bank Londra, ca un transfer intern cu titlu de plata a unei prime de asigurare catre Petroklav Inc. Bahamas pentru nava
Baicesti;
- Prima de asigurare era in realitate datorata de alta firma: Borom Shipping Londra; nava Baicesti a fost ipotecata in favoarea Christiana Bank Oslo,
obtinandu-se un credit de 4 milioane de dolari; se pare ca banii au fost folositi astfel:
a 3 250 000 $ virate companiei United Dutsch (care nu a existat niciodata);
b 250 000 $ virati firmei de avocatura Sinclaire Roche



TRAIAN BASESCU a fost racolat de Securitate in 1973, pe cand era elev al Institutului de Marina intocmindu-i-se dosarul personal nr. 3990/09-11-1973 Pana la terminarea studiilor in 1976 a fost colaborator al lucratorilor din Directia a IV- a de Contrainformatii Militare. (A nu se confunda cu Directia a III-a de Contraspionaj! ) In aceasta calitate elevul militar BASESCU TRAIAN avea obligatia sa informeze organele de Securitate despre modul in care se desfasurau activitatile specifice in Institut, despre comportamentul si atitudinea colegilor si ale cadrelor didactice atat in cadrul activitatilor specifice, cat si in particular.
La terminarea studiilor, Directia a IV- a de Contrainformatii Militare a incetat legatura cu colaboratorul BASESCU TRAIAN , dosarul personal al acestuia fiind transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al Ministerului de Interne, Departamentul Securitatii Statului, cu adresa nr. 00151392/29-09-1976. Dupa absolvirea Institutului de Marina, TRAIAN BASESCU este incadrat ca ofiter la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta.
In aceasta calitate TRAIAN BASESCU este preluat ca informator – sursa de catre lucratorii Biroului de Securitate Port Constanta condus la acea vreme de ofiterul Dumitru Nicusor. De folosirea ofiterului de marina TRAIAN BASESCU s-a ocupat direct locotenentul major de Securitate Mihai Avramides care organiza contacte cu acesta inainte de plecarea in cursa si la intoarcere.

La aceste intalniri participa de regula si seful lui Avramides, Dumitru Nicusor, care insa se intalniea si separat cu TRAIAN BASESCU. In calitatea sa de ofiter de marina, TRAIAN BASESCU dadea informatii cu privire la starea de spirit a echipajului, temele de discutie abordate de membrii echipajului, activitatile si contactele pe care membrii echipajului le aveau in porturi, in timpul escalelor, activitati de contrabanda si specula, dar si despre eventuale aprecieri sau comentarii facute de membrii echipajului cu privire la conducerea superioara de partid si de stat.
De mentionat faptul ca desi in acea perioada era valabil ordinul conform caruia membrilor PCR nu li se puteau lua informatii scrise, locotenentul major Avramides, care avea o experienta redusa in munca de Securitate, el provenind din sistemul penitenciarelor, a cerut si a obtinut de la informatorul TRAIAN BASESCU mai multe note scrise pe care le-a depus la dosarul acestuia, nr 3990/1973.
In jurul anului 1984 informatorul TRAIAN BASESCU a fost trecut in reteaua Centrului de Informatii Externe din Departamentul Securitatii Statului unde a lucrat cu ofiterul Silvian Ionescu din cadrul Directiei I. In 1987 TRAIAN BASESCU este numit sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers, Belgia, unde isi desfasoara activitatea sub directa coordonare a lui Silvian Ionescu care conducea la acea data Serviciul I (Belgia-Olanda-Luxemburg) din Directia I a CIE.
In aceasta perioada TRAIAN BASESCU a transmis preponderent informatii de inters economic cu privire la activitatile din porturile maritime Anvers si Roterdam, dar si informatii cu privire la echipajele navelor care acostau in aceste porturi, precum si informatii despre membrii personalului diplomatic roman din tarile respective. In vara anului 1988, TRAIAN BASESCU a fost retras temporar de la Anvers pentru a participa la un instructaj care a durat doua luni si s-a desfasurat la Scoala de ofiteri MI de la Baneasa.
In 22 decembrie 1989, ofiterul de Securitate Silvian Ionescu, cel care l-a avut in subordine pe TRAIAN BASESCU, s-a infiltrat printre revolutionarii din fata Comitetului Central, a intrat in anturajul lui Dan Iosif si ulterior al lui Gelu Voican Voiculescu si in ianuarie 1990 a fost numit Secretar Executiv al FSN.

Pe 8-03-1989 este rechemat in tara, fiind acuzat de nereguli grave in administrarea fondurilor NAVROM. TRAIAN BASESCU a fost sanctionat pentru ca a autorizat, fara aprobarea NAVROM Constanta, o plata suplimentara de 300.000 de franci belgieni pentru lucrarile de reparatii efectuate la nava Zimnicea in ianuarie 1989. Sanctiunea primita s-a datorat, mai ales, faptului ca TRAIAN BASESCU a decis ca lucrarile de reparatii sa fie executate de Santierul Naval Belliard din portul Anvers, desi existau oferte de executie a lucrarilor, mult mai ieftine, din partea altor santiere navale din acelasi port.
In perioada ianuarie-martie 1989 TRAIAN BASESCU a trimis numeroase note informative si rapoarte in tara incercand sa-si justifice deciziile, dar si lansand acuze grave si neintemeiate la adresa Comandantului navei Zimnicea, despre care scria ca este , si ca este.
Datorita gravitatii exceptionale a faptelor de care a fost acuzat, tinand cont de legislatia din acea vreme, numai sustinerea din partea Securitatii poate explica faptul ca TRAIAN BASESCU a fost sanctionat doar administrativ, si nu a suportat si rigorile legii.
El a fost chiar mentinut ca angajat al NAVROM Constanta, fara sa mai primeasca insa nici o insarcinare pana la Revolutie. Imediat dupa Revolutie, TRAIAN BASESCU a fost numit Director General al Inspectoratului de Stat al Naviga?iei Civile din Ministerul Transporturilor.
Pentru a obtine aceasta functie foarte importanta, TRAIAN BASESCU s-a bucurat de recomandarea si sustinerea secretarului executiv al FSN Silvian Ionescu, dar si ale vechiului sau prieten, Calin Marinescu, pe atunci Presedinte al CFSN Constanta.
Din studiul registrului–jurnal pentru eviden?ierea re?elei informative al Comandamentului Marinei Militare Constan?a, inventariat sub nr. 39 / 1972, rezult? c? numitul B?sescu Traian, n?scut la data de 04.11.1951, a fost colaborator al organelor de contrainforma?ii militare, având dosarul personal nr.3990 / 09.11.1973. Nu i s-a stabilit nume conspirativ.
La data de 27.09.1976 s-a încetat leg?tura cu acesta. Dosarul personal cu num?rul de mai sus a fost transferat la Inspectoratul jude?ean Constan?a al Ministerului de Interne, cu adresa nr. 00151392 / 29.09.1976. Fosta UM0632
Cel care l-a racolat pe presedintele Basescu a fost col.Tudor sef al directiei de CI din Scoala superioara de marina in septembrie 1972. ANGAJAMENT SUBSEMNATUL BASESCU TRAIAN MA OBLIG SA AJUT ORGANELE SECURITATII STATULUI.ACTIVITATEA PE CARE O VOI DESFASURA ESTE FARA TERMEN.IN URMA ACTIVITATII DESFASURATE NU VOI BENEFICIA DE NICI-UN SPRIJIN MATERIAL. Numele conspirativ era obligtoriu,doar nu va imaginati ca d-ul Basescu semna notele informative in clar. Explicatia este de rasul curcilor.
Cereti tot dosarul de la arhiva directiei a IV a securitatii statului-CI de la MApN. D-ul presedinte Basescu are un tupeu porcos. Ne-am pricopsit cu un informator al securitatii in functia de presedinte al statului.Apoi a fost promovat pe linie informativa,in perioada cand a activat la Anvers a fost ofiter DIE. Acum chiar ca nu inteleg de ce refuza sa-si clarifice acest aspect. Securistii pe care-i considera acum apropiati nu-l vor ierta.
Odata a spus ca este un om de onoare.Personal il cred,dar trebuie sa scape de acest capitol. Cel mai rau pentru tara,pentru noi romanii este un presedinte care poate fii santajat. Daca ar face-o sincer noi am intelege. Dar daca continua sa ne plimbe cu vaporasul in Cismigiu,NU,NU
Dupa plecarea gen.Pacepa,Ceausescu in paranoia lui a acordat puteri foarte mari directiei a IV-a a SECURITATII statului-CI Ofiterii de CI tineau dosarele informative ale tuturor ofiterilor de securitate
.Practic un putoi de ofiter CI putea termina un gen. de securiatate. D-ul presedinte Basescu s-a orientat f.bine.De aceea il are consilier prezidential pe gen.Medar. Gen.Medar,alaturi de gen.Gheorghe seful directiei a IV-a a securitatii statului si pavel Corut,fost sef la directia de CI a Directiei de informatii a armatei au elaborat PLANUL"M".
Din acest plan pe care noi il detinem rezulta clar cine au fost teroristii,cum au murit 1500 de romani,si cine l-a asasinat pe gen.Milea. In momentul de fata facem totate demersurile pentru a-l aduce pe gen.Medar la tribunalul international de la Haga. In general acestia sunt oamenii presedintelui Basescu.

In urmatorul DEX: basist = prost, persoana ce nu gandeste...

#37450 Re: Re: Biografia lui Traian Basescu

2014-02-08 15:03

#37449: - Re: Biografia lui Traian Basescu

basistii sunt si putini si prosti, iar "heil hitler" e unu' dintre ei dar camuflat in antibasist, a se vedea penibila scrisoare de mai sus si felul in care-l "dojeneste" pe bas !!!

 

basistu' s-a camuflat in antibasist, si atunci : Trebuie o petitie catre Academia Romana ptr. ca in viitorul DEX sa existe cuvantul "basist" si explicatia acestuia ! 

 


basistii sunt in moarte clinica, e timpul sa-i ajutam !