Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#4151 Re: Re:2016-06-30 05:01Nu inteleg cat de incuiat mintal poti sa fi sa spui ca diagrama de anu asta o fost ca cea de anu trecut ... anu trecut ce ai mai fi vrut sa lee dee rezultatul sau ce ?
|
Musafir |
#41522016-06-30 05:02Am semnat-o pentru fiul meu care a fost indus in eroare de acea diagrama pentru ca nu era clara. Nu este corect! |
Musafir |
#41532016-06-30 05:03Speram ca totul sa fie bine si in cele din urma si ambele variante sa fie punctate |
Musafir |
#4154 Re: Re: Diagrama clara2016-06-30 05:03#123: asdasd - Re: Diagrama clara Perfect adevărat! |
Musafir |
#41552016-06-30 05:05Am semnat aceasta petitie pentru ca nu este Admisibil ca un subiect,enuntat ambigu,sa schimbe destinul atator copii! |
Musafir |
#41562016-06-30 05:05Ambiguitatile nu se punctează, nu se comentează și nu se propun subiecte de examen! |
Musafir |
#41572016-06-30 05:06Oare de ce trebuie sa fie umiliti acesti copii care nu au decat 14 ani? Cei care sunt desemnati sa elaboreze subiectele pentru acest exament chiar simt nevoia sa taie aripile acestor copii aratandu-le ca nu sunt in stare sa rezolve acest subiect care a pus probleme si adultilor, oameni cu pregatire in domeniu? |
o mama |
#4158 Re: Sunteti prosti ?:))2016-06-30 05:06#31: Tudor B. - Sunteti prosti ?:)) Ai perfecta dreptate! Acum 4 ani, la examenul de Lb. Romana, tot la capacitate, sub presiunea strazii/parintilor o propozitie subiectiva devenea predicativa. Vad ca situatia se repeta la matematica. Puterea parintilor/pilelor este mare. Daca pot schimba legile gramaticii lb. romane, de ce sa nu schimbam si matematica? Copilul meu este sef de promotie si va pleca din tara! Bafta tuturor celor care doresc sa ramana si sa se ghideze dupa regulile facute in acest mod! |
.-. |
#4159 lol2016-06-30 05:06si eu vreau sa imi dea 0,5 la geometrie fiindca n am citit enuntuk corect, da csf asta i veatza |
Musafir |
#41602016-06-30 05:08Parinti,elevi vom obtinem un raspuns? |
Musafir |
#41612016-06-30 05:08Cum se poate intampla una ca asta? Cat de nenorociti pot fi cei care au facut subiectele? Ce naiba? Suntem simpli elevi de 14 ani! Ne-am pregatit 4 ani pentru a sustine un examen foarte stresant pentru noi! Este primul nostru examen serios! Avem mii de emotii! Cum se poate ca acel subiect sa nu fie clar? Chiar atat de greu va este sa formulati un amarat de subiect, incat sa poata fi inteles de toata lumea? Mai ales ca se pierde un numar imens de puncte, doar pe acel subiect blestemat! |
Musafir |
#41622016-06-30 05:10Subiectul a fost neclar. |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 05:10- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Musafir |
#41642016-06-30 05:11Centrul National de Evaluare si Examinare a dat un comunicat in carr spune ca variabila este pe axa orizontala. Variabila - numar elevi - e pe orizontala. Numarul 8 de pe orizontala se intersecteaza cu 5 de pe verticala. Deci raspunsul corect este 8 ! Rusine celor care nu isi asuma greseala si isi bate joc de sufletele copiilor ! |
Musafir |
#41652016-06-30 05:11Sa se accepte ambele variante,pentru ca multi copii au ffost derutati,si nu vorbesc de orice copii de copii f. buni. |
Musafir |
#41662016-06-30 05:11Am semnat pt copilul meu care a dat acest examen si a gresit doar acest exercitiu. Nu vreau sa ii condamnam pt ca au gindit altfel |
Musafir |
#41672016-06-30 05:13Este nedrept ca generatia pe care am format-o sa sufere datorita incompetentei unor analfabeti ajunsi in posturi cu responsabilitate . Sunt rupti de realitate si traiesc chiar in alta lume unde ei îşi permit totul. Plebea trebuie ţinută sub control in intuneric ţi mizerie Am mai auzit aste pe parcursul istoriei |
Musafir |
#41682016-06-30 05:13In toate diagramele pe care le-am lucrat se specifica clar ce avem in stanga si ce avem in dreapta .Eu nu am gasit in culegeri asa diagrame incomplete.Urmand legenda,la prima impresie,pare ca nr.elevilor porneste din dreapta de pe axa OX.Studiind problema mai profund(sistem de notare romanesc,nr.de elevi din clasa)atunci pe axa OX sunt notele.Avand in vedere ca la prima vedere si unii profesori au dat raspunsul gresit,ce sa mai discutam ... |
Musafir |
#41692016-06-30 05:13Deoarece eu consider , că sunt corecte ambele variante |
Musafir |
#41702016-06-30 05:14E simplu, raspunsul corect e 3. Pe de alta parte, nu exista nicăieri in manualele 5-8 o explicatie cum trebuie citite astfel de grafice - cei care sunt obisnuiti cu aceste diagrame stiu si li se pare simplu, dar trebuie sa ne gandim ca copiii nu stiu, chiar si cei care au raspuns 3 nu erau siguri. Daca nu li se preda ceva, nu trebuie sa li se ceara sa stie, mai ales ca exercitiul era la subiectul 1. Corect este sa anuleze cu totul acest exercitiu si sa repartizeze punctele celorlalte exercitii. |
Musafir |
#4171 E clar!2016-06-30 05:15Opinii cu privire la exercitiul 6 de la partea I, din Evaluarea Nationala din anul scolar 2015-2016. "Nu vreau să plătesc pentru prostia altora!" |
Musafir |
#41722016-06-30 05:16 Elevi care s-au pregatit din greu 4 ani la rand, care au invatat cu scopul de a ajunge la liceul dorit, elevi care au doar 14 ani si un vis! De ce trebuie sa se bata joc de un numar atat de mare de copii? Nu merita asa ceva! Mii de suflete plang acum datorita acestui subiect nedrept si gresit! Asta doar din cauza profesorilor care nu sunt in stare sa isi accepte greseala comisa si tot pe sarmanii elevi chinuiti se da vina! Rusine voua, profesori nenorociti! |
Musafir |
#41732016-06-30 05:16Legenda din grafic e clara. Pe orizontala se afla rsspunsul, 8. Centrul National de Examinare si Evaluare se contrazice in Comunicat. Spune ca pe orizontala e variabila, dar cand da rezultatul alege variabila de pe verticala ! Rusineeeeee ! Exista un singur raspuns corect, 8 ! |
Chindea Cristian |
#41742016-06-30 05:19Nu a fost gresit nimic trebuia sa o luati logic de la 1-10 erau notele deoarece un elev poate primi aceste note la un test, deci erau 3 si mi sar parea o nedreptate sa se ia in considerare varianta cu 8. |
#eu |
#41752016-06-30 05:19Realizati ca prin toate aceste dezbateri si prin aceasta petitie ar putea fi anulate tezele acestor elevi ? . Am 14ani , ieri am pus 8 in loc de 3 ....am fost suparata ,dar am inteles ca nu castigi mereu in viata |
|
Petitie impotriva UNTOLD - ofensa adusa identitatii crestine!
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
CCR TREBUIE SĂ PLĂTEASCĂ!
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Solicităm prelungirea termenului de încheiere a contractelor de vânzare-cumpărare cu TVA 9% până la 30 decembrie 2026
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
PETIȚIE pentru debirocratizare, simplificare și corectare a procedurilor și deciziilor privind implementarea proiectelor din apelurile de Digitalizare IMM și ONG din cadrul PNRR
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
LIBERTATEA de EXPRIMARE
Salvati Dealul Lempes si comunitatile din jur de impactul Autostrazii A13
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Petitie impotriva UNTOLD - ofensa adusa identitatii crestine!
6531 Creat: 2025-08-14
Salvați Școala Gimnazială Nr. 1 Oțelu Roșu – Vrem să ne păstrăm identitatea și performanța!
1120 Creat: 2025-08-13
Dreptate pentru Pietricel! Aplicarea Legii nr. 205/2004 – pedepsirea cruzimii față de animale
204 Creat: 2025-08-19
Reducerea taxelor CECCAR
1571 Creat: 2025-07-20
PETIȚIE pentru debirocratizare, simplificare și corectare a procedurilor și deciziilor privind implementarea proiectelor din apelurile de Digitalizare IMM și ONG din cadrul PNRR
182 Creat: 2025-08-18
Lăsați-ne să-i dăm o șansă la viață!
266 Creat: 2025-08-18
Nu complexelor locative in Colonita!
321 Creat: 2025-08-14
GRATIERE 2025
100324 Creat: 2025-02-03
Stop PUZ Sânzienelor! Vrem soare și spații verzi, NU vrem blocuri cu 10 etaje lângă Școala 19!
225 Creat: 2025-08-17
PETIȚIE PENTRU ABROGAREA ARTICOLULUI 6 DIN LEGEA NR. 141/2025 PRIVIND MAJORAREA NORMEI DIDACTICE
2229 Creat: 2025-08-01
STOP DESFIINȚĂRII Oficiului Român pentru Drepturile de Autor !
31 Creat: 2025-08-19
VREM UNITATE DE POMPIERI IN COMUNA BERCENI !
493 Creat: 2025-08-17
Refuzul majorării prețului apei potabile în județul Neamț
255 Creat: 2025-08-16
Salvati Liceul de Coregrafie Floria Capsali din Bucuresti
786 Creat: 2025-08-13
Opunere la decizia de desfiintare a Scolii Gimnaziale Horea Closca si Crisan, Turda jud. CLuj
12 Creat: 2025-08-20
Petitie publică pentru blocarea vânzării companiilor profitabile de stat
56 Creat: 2025-08-18
Locuri de parcare, NU demolare (Sector 2)
11 Creat: 2025-08-19
Stop aplicării discriminatorii a burselor de merit! Cerem reguli clare și naționale pentru toți elevii!
24 Creat: 2025-08-17
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
4960 Creat: 2025-06-14
„Salvați Creșa «Sfânta Ana» din Fălticeni – Mențineți statutul juridic și financiar actual”.
57 Creat: 2025-08-18