Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National

un cacat

#4101 Re:

2016-06-30 03:14

#4089: -  

 Tu oricum te-ai pierdut de mult printre norii pufosi de vata de zahar, frecventati de unicorni in inaltul cerului. Sarcasm, bitch! Taci in pizda ma-tii si coboara cu picioarele pe pamant. Asta-i realitatea. Ori incerci sa traiesti dupa regulile ei, ori te mananca de vie. Aia care s-au gandit si a doua oara, au notat raspunsul "gresit", iar aia care au mers dupa primul impuls au scris varianta "corecta". Da-le semnatura in pizda ma-tii, ca tu ce ai putea sa pierzi din asta?


Musafir

#4102

2016-06-30 03:23

Subiectele pentru un copil de clasa a VIII -a in conditii de examen national nu trebuie sa fie capcana.

Musafir

#4103

2016-06-30 03:36

Pentru solidaritate cu cei de a 8a. Si pentru a nu mai naste precedente de acest gen. Este inadmisibil la acest nivel de examene, sa apara astfel de greseli. Inseamna ca nu au fost verificate temeinic inainte sa fie confirmate. Procedurile nu sunt respectate. Asta e romania, superficiala si de forma nu de fond. Trebuie sanctiuni aplicate. E inpardonabil, asta stirbeste credibilitatea. Este o lipsa de profesionalism.

Musafir

#4104

2016-06-30 03:46

Nu-mi pasa de raspuns , eu am facut corect trebuie sa fii prost sa nu-ti dai seama ca notele incep de la 1 la 10 dar csf, n-ai csf,semnez ca am prieteni care au gresit , saru'mana.

Musafir

#4105

2016-06-30 03:57

Miercuri 29.iunie 2016.
Subiecte la matematica, evaluarea nationala.
La punctul I.5, graficul prezentat in lucrare a fost incomplet, nu au fost precizate care marimi corespund carei axe. Singura explicatie prezentata: #Numar elevi: este plasata in interiorul graficului, fara sa fie apropiata de axe.
Ca parinte, consider ca subiectul este eronat prezentat, de natura a incurca elevii, si propun ca acest subiect sa nu faca parte din baremul de notare, deoarece poate denatura rezultatele examinarii.

Musafir

#4106

2016-06-30 04:13

Ptr că mințile luminate care au conceput acest subpunct al din nr 1 nu treb să mai adauge şi acea zisa explicație în partea din dreapta a desenului.trebuia să fie un subiect nr unul fff usor sa dea posibilitatea tuturor să îl facă fara a fi încercați ptr ca de aici ptr ei a inceput emoția puternică.

Musafir

#4107

2016-06-30 04:16

Matematica este o știință exactă, nu lăsa loc de interpretări. Asta ar trebui sa o știe toată lumea.

Musafir

#4108 Re: Ce ne-a facut pe noi sa gresim e faptul ca arata in dreapta ca acele chenare indica nr elevilor

2016-06-30 04:17

#2: -  

 


Musafir

#4109

2016-06-30 04:29

Comparati va rog imaginea graficului de la examen cu cea prezenta in culegerea de teste pt. E.N 2016 ( Ed. Paralela45) de la pagina 138, in care se ofera informatiile complete asupra ce reprezinta fiecare axa a graficului. E dovada clara a unei erori pe care Ministerul nu vrea sa o recunoasca!
eu

#4110 Re: Re: Re:

2016-06-30 04:41

#1798: Natpop - Re: Re:  

 Asa este, a fost o problema de logica sau mai bine spus asta s-a vrut dar sa nu uitam 1. este vorba de matematica - o stiinta exacta si 2. daca s-a vrut sa fie o problema de logica trebuia sa nu existe itemul din legenda, acel patratel ce indica nr elevilor si atunci elevii ar fi tratat mai cu multa logica problema si in plus conf graficului 8 elevi nu au luat nici o nota - alt aspect ce a indus in eroare. Concluzia: s-a lasat loc la mai multe interpretari ceea ce in matematica este inadmisibil 1+1=2


Musafir

#4111

2016-06-30 04:44

Datorita faptului ca MEN a derutat elevii la Subiectul I exercitiul 6 prin diagrama reprezentata gresit, propunem o reevaluare a tuturor lucrarilor din sesiunea iunie 2016, astfel incat ambele variante (3 si 8 elevi) sa fie punctate ca fiind corecte..
RS

#4112 DA...pentru ca

2016-06-30 04:47

1. Acest examen trebuie sa testeze/evalueze asimilarea unor cunostinte in domeniu si nu capacitatea de a specula / interpreta un enunt evident ambiguu.

2. Daca definirea unei probleme la geometrie poate fi facuta prezentand elemente prin care elevul poate face conexiuni intre diverse teoreme pentru a ajunge la rezultat, o problema la algebra, cu atat mai mult interpretarea unui grafic, NU poate pleca de la "presupuneri".

3. Un grafic de analiza statistica (minima, este adevarat) pleaca de la niste date "de intrare" si nu invers, punand apoi intrebari "capcana" ce se bazeaza pe speculatii. Este evident ca, autorul a plecat de la aceste date (nr elevi, note), realizand graficul, pe care apoi l-a importat din MS Excel fara sa prezinte toata legenda acestuia iar prezentarea partiala este neclara (printarea). In "lumea reala", oricine i-ar fi spus "incomplet si ambiguu".

4. NU cereti unor elevi de 14-15 ani sa gandeasca si sa speculeze, sa faca conexiuni ca si un matur. Scoala romaneasca a devenit un "campionat" de indesat informatii in capul unor copii ce nu au capacitatea biologica de a asimila "constructiv" aceste informatii. NU faceti decat sa omorati din fasa orice incercare a lor de a fi altfel, de a-si pune in valoare talentul nativ si de a-si exprima liber propriile opinii.

5. Raspunsul ministerului este, evident, unul "de eschiva", de suprafata, un raspuns agresiv prin care se incearca, ca de obicei, mascarea erorii. Nu este foarte clar daca greseala in enuntarea exercitiului este de fond (constienta, in sensul de capcana) sau de forma (pur si simplu autorul crede ca presupunerea "logica" pentru el este in "logica" oricui) dar concluzia este clara: este o EROARE.

Dragi copii, nu va asteptati ca un matur sa recunoasca ca a gresit, intentionat sau nu.

Maturii din Romania sunt campioni in a "presupune", in a reactiona agresiv pentru a-si masca erorile si in a cere de la altii ceea ce ei nu pot face.

Mult succes in viata si nu uitati sa ramaneti copii!   


Musafir

#4113

2016-06-30 05:09

Buna dimineata. Redactarea punctului 6 al subiectului I, este neclara. Legenda de citire este de natura sa induca in eroare, intrucit patratelul reprezentat cu o culoare inchisa , ce reprezinta numarul elevilor, este inserat in mod eronat, fiind de natura a crea confuzie. De asemenea cele doua axe nu aveau explicatiile necesare.

Musafir

#4114

2016-06-30 05:09

Subiectul nu trebuie sa fie neclar si sa deruteze elevul

Musafir

#4115

2016-06-30 05:14

Deoarece verisoara mea a sustinut acest examen si nu vreau sa fie dezamagita de nota pe nedrept! P.S: a terminat ciclul gimnazial cu nota 10!!!!

Musafir

#4116 Re: Re:

2016-06-30 05:15

un parinte

#4117 invatamant gratuit "de doi lei"

2016-06-30 05:17

Rusine celor care au facut si "verificat" subiectul! Romanii nu se dezmint nici cu aceasta ocazie...

Adrian Curaj

#4118 Re: ministrul Curaj

2016-06-30 05:27

#3741: -  

 Lasa nr de fix și te sun

Xx

#4119

2016-06-30 05:27

Ce s-a stabilit pana la urma la nivel de Minister? Se face erată la Barem pentru a se accepta ambele variante de raspuns? Este foarte clar: legenda diagramei a indus in eroare elevii.


Musafir

#4120

2016-06-30 05:27

Deoarece m-am gandit ca si eu as fi putut fi in locul lor

Musafir

#4121

2016-06-30 05:28

Ministeru Educatiei daca a luat decizia de a punta doar rezultatul 3 elevi, consider ca nedreptateste multi elevi. E bataie de joc. Tineti-o tot asa.


Musafir

#4122 Re:

2016-06-30 05:30

#2: -  

 O sa se ia în calcul și răspunsurile greșite.  Toți vor lua nota 10.


Musafir

#4123

2016-06-30 05:31

Deoarece o reprezentare grafică/cerintă trebuie să fie clară, explicită întocmită de experti în educaţie, mai ales pentru un examen NATIONAL...Domnii profesori sa se uite prin modele puse la dispoziţia elevilor să vadă că axele o fiecare trecută o variabilă ea NU trebuie ghicită şi nici pusă la nimereală în condiţii de EMOTII .... Elevii nu au jucat ALBA /NEAGRA şi nici nu au pus numere la LOTO . Diagrama din subiect a fost INCOMPLETĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ.

Musafir

#4124

2016-06-30 05:33

Nu sa schimbat nimic, trebuie totusi sa facem ceva


Musafir

#4125

2016-06-30 05:37

Aceasta situatie ar tb explicata pe un post national, cineva tb sa-si asume abiguitatea.