Dorim ridicarea masinilor oprite neregulamentar

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Dorim ridicarea masinilor oprite neregulamentar


Musafir

#1

2015-11-25 08:23

Să se pună capăt definitiv coșmarului refugiilor

de tramvai din București înguste lipsite de garduri protecție să devină istorie nu dorești?De mai mult de 15 ani de când există nici acum n-au devenit istorie.


Musafir

#2

2015-11-25 08:37

Și dacă n-ar fi vehicule staționate pe banda de lângă trotuar sunt alte cauze ce stânjenesc traficul rutier.La București mai ales.Existența la Gara De Nord a trecerilor de pietoni pe Calea Griviței și în Piața Gării De Nord deși există subtraversări prin prisma stației de metrou Gara De Nord.Existența trecerii de pietoni pe Calea Griviței colț cu Strada Gheorghe Polizu deși există subtraversare prin prisma stației de metrou Gara De Nord.Existența trecerii de pietoni pe Calea Griviței colț cu Șoseaua Nicolae Titulescu deși există subtraversare prin prisma stației de metrou Basarab.


Musafir

#3

2015-11-25 08:48

În privința infrastructurii pietonale București e codaș la nivel național.Încă există refugii de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție.Nici pe departe nu se poate vorbi acolo de trafic pietonal fluid.Tixiți unii în alții prinși ca-n clește între tramvai și traficul auto eventual blocați la roșul pietonal.Dacă refugiul e deservit de mai multe linii populația ce așteaptă tramvaiul liniei X se încâlcește cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei Y și cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei Z și cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei T sau câte linii deservesc refugiul.Nici dacă un pieton tranzitează pe trecerea de pietoni aferentă un astfel de refugiu nu e plăcut a fi prins pe el de schimbarea verdelui pietonal în roșu pietonal.Și încă există în prezent peste 20 de astfel de refugii la București.Și deși se calcă locuitorii capitalei între ei în picioare în îmbulzeală și-n îngrămădeală

pe ele expunându-se pericolelor nu iau atitudine să se unească să lupte pentru curmarea coșmarului respectiv.Acolo deci ce să mai vorbim de fluiditatea traficului pietonal când refugiile respective în sine creează disconfort.


Musafir

#4 Re:

2015-11-25 09:04

#2: -  

 ai dreptate.Parcarea vehiculelor pe benzile de lângă trotuare e cauză secundară a traficului rutier aglomerat.Cauza principală e infrastructura rutieră în sine.


Anonymous

#5 Re:

2015-11-25 09:06

#2: -  

 Statiile de metrou sunt deschise in intervalul 5.00-23.00. Nu putem face treceri de pietoni cu orar. Plus ca e absurd sa bagi pietonii in pamant ca sa lasi masinile la suprafata, logic ar fi sa fie invers.


Anonymous

#6 Re: Re:

2015-11-25 09:08

#4: - Re:  

 In ce sens? Strazi mai largi atrag masini mai multe => ambuteiaj mai mare. Eficientizarea spatiului existent (prin interzicerea parcarii pe trotuar/pista de biciclisti/banda1) e o masura mult mai ieftina, mai inteleapta si mai eficienta. problema e ca locurile de parcare desfiintate trebuie inlocuite cu altceva... si primaria nu prea construieste parcari, desi astea ar fi prioritare.


Musafir

#7 Re:

2015-11-25 09:08

#3: -  

 Corect.Pe refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție nu sunt parcate vehicule dar construcția în sine creează discomfort.De mai mult de 15 ani de când există în istoria capitalei nu s-a ocupat nicicare ca lumea să devină istorie.Iar populația capitalei nu pare a se obosi să facă plângeri la CEDO pentru refugiile înguste lipsite de garduri de protecție din capitală fără număr.


Musafir

#8 Re: Re:

2015-11-25 09:10

#5: - Re:  

 La Universitate nu există treceri de pietoni pe cele 4 laturi imaginare ale intersecției și există subtraversări prin prisma stației de metrou.


Musafir

#9 Re: Re:

2015-11-25 09:12

#5: - Re:  

 Are dreptate #8.Acolo de ce s-a putut?Ori e trecere de pietoni ori e subtraversare într-un loc.Nu-i normal să existe ambele.


Musafir

#10 Re: Re:

2015-11-25 09:17

#5: - Re:  

 Sau la Piața Victoriei nu există trecere de pietoni pe Bulevardul Lascăr Catargiu colț cu Bulevardul Iancu De Hunedoara și există subtraversare prin stația de metrou.Sau la Aviatori nu există trecere de pietoni pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Calea Dorobanților și există subtraversare prin prisma stației de metrou.Eu nu zic să nu existe deloc treceri de pietoni la București dar ce rost au unde sunt subtraversări prin stații de metrou.Normal că dacă s-ar renunța la trecerile de pietoni pe Calea Griviței și pe Piața Gării De Nord n-ar mai fi așa îngâtuit traficul rutier în intersecție,înscrierea de pe o arteră pe alta s-ar face mai cursiv.


Musafir

#11 Re:

2015-11-25 09:32

#2: -  

 Ai dreptate.În Piața Victoriei de exemplu o altă cauză a traficului rutier aglomerat ar fi timpii mari ai semafoarelor.Pe Bulevardul Aviatorilor se stă vreo 2 min la coadă cu mașina la roșul rutier la intrarea în Piața Victoriei.Iar pietonii de asemenea stau 2 min în picioare îngrămădiți la roșul pietonal neexistând o gură de metrou pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Șoseaua Pavel Kiseleff care să subtraverseze Bulevardul Aviatorilor.Dacă la limita Pieței Victoriei s-ar implanta bolarzi pe lățimea Șoselei Pavel Kiseleff,pe lățimea Străzii Duiliu Zamfirescu și pe lățimea Căii Victoriei ar rămâne doar direcția Bulevardul Iancu De Hunedoara Șoseaua Nicolae Titulescu și direcția Bulevardul Aviatorilor Bulevardul Lascăr Catargiu și reorganizând semaforizarea ar rămâne doar două artere și timpii ar fi mai mici la culorile aferente.


Musafir

#12 Re:

2015-11-25 09:34

#3: -  

 Pe linia 1 sunt o groază.


Musafir

#13 Re: Re:

2015-11-25 09:37

#5: - Re:  

 Așa și la Universitate poți pune aceeași problemă și cu toate astea nu există treceri de pietoni.Și-i mult mai civilizat cu subtraversări independenți de traficul rutier.Nu te mai stresezi cu traversările.


Musafir

#14 Re:

2015-11-25 09:42

#2: -  

 ai perfectă dreptate.Ce rost au trecerile de pietoni unde sunt subtraversări?Ori e trecere de pietoni ori e pod pietonal ori e subtraversare.Logic.


Musafir

#15 Re:

2015-11-25 09:46

#3: -  

 În privința îmbunătățirii infrastructurii pietonale de aici trebuie să se înceapă.Cu înlocuirea tuturor refugiilor de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție cu refugii late cu garduri de protecție.


Musafir

#16 Re: Re:

2015-11-25 09:49

#5: - Re:  

 La Universitate înseamnă că e subtraversare cu orar dacă așa pui problema.Nu e absurd a băga pietonii în pământ pentru a lăsa mașinile la suprafață.Așa e în țările civilizate.


Anonymous

#17 Re: Re: Re:

2015-11-25 09:54

#16: - Re: Re:  

 La Universitate, pasajul e al Primariei, nu al Metroului (Ministerul transporturilor). Ceea ce este o exceptie pentru Bucuresti!

 

Vezi ca in tarile civilizate, traficul cam dispare din centrele oraselor, fie prin variante ocolitoare, fie prin "ingropare"...


Musafir

#18 Re: Re: Re:

2015-11-25 09:56

#16: - Re: Re:  

 E foarte normal cum zici tu.Nu zic să nu mai existe treceri de pietoni dar ce rost au unde sunt subtraversări?Care-i logica?Logica e plăcerea sadică de a toci nervii conducătorilor auto acolo unde de fapt se pot face simplificări.E mult mai civilizat a subtraversa decât a sta îngrămădit la roșul pietonal stresându-te în aglomerație cu traversarea.Ce mare lucru e dezafectarea semafoarelor pietonale pe Calea Griviței și în Piața Gării De Nord și demontarea lor și ștergerea marcajelor pietonale?


Musafir

#19 Re: Re: Re: Re:

2015-11-25 09:59

#17: - Re: Re: Re:  

 Și subtraversarea de la Piața Victoriei de pe Bulevardul Lascăr Catargiu colț cu Bulevardul Iancu De Hunedoara e tot excepție?Și subtraversarea de la Aviatori de pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Calea Dorobanților e tot excepție?Și unde se vrea desființarea trecerilor de pietoni la Piața Sudului e tot excepție?


Musafir

#20 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-25 10:05

#19: - Re: Re: Re: Re:  

 Așa e.Excepții sunt unde sunt și treceri de pietoni și subtraversări laolaltă,ceea ce nu-i normal.


Musafir

#21 Re: Re:

2015-11-25 10:06

#12: - Re:  

 Trebuia desființată să se revină la linia 34.


Musafir

#22

2015-11-25 10:10

Mai bine ai cere reabilitarea căilor de rulare pe Bulevardul Ion Mihalache.Încă există acolo refugii înguste lipsite de garduri de protecție.


Musafir

#23

2015-11-25 10:15

Formulează și-o petiție prin care să ceri curmarea coșmarului refugiilor de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție.Ne-am săturat de ele de mai bine de 15 ani de când există.


Musafir

#24

2015-11-25 10:25

În privința infrastructurii rutiere a capitalei sunt și străzi ocupate aproape integral de șinele de tramvai neexistând benzi auto individualizate.Exemple.Strada Iacob Felix,Calea Moșilor.


Musafir

#25

2015-11-25 10:36

Și trecerile la nivel cu calea ferată contribuie la aglomerarea traficului rutier din capitală.La intersecția DN5 cu fosta magistrală Filaret Progresul ce rost mai are trecerea la nivel cu calea ferată când nu mai circulă de zeci de ani niciun tren între Filaret și Progresul?Iar la intersecția DJ200 cu M800 ce rost are când de la București la Voluntari se ajunge cu mașina simplu pe DN2 și acolo e pod peste calea ferată?