VREM SPITALE NU CATEDRALE

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția VREM SPITALE NU CATEDRALE


Musafir

#601

2015-11-02 06:02

Pentru ca mă gândesc cu groaza ce ar fi fost dacă aceasta tragedie s-a fi întâmplat intr-un oraș mic de provincie unde nu sunt nici medici suficienți și sa nu mai vorbim de dotări, spațiu, posibilitate fizica de a face fata la atâtea solicitări simultane....consider ca așa cum la un moment dat s-a făcut o lege care evident e încălcată, de a nu se face o farmacie la mai puțin de 1 km una fata de alta....ceva de genu ar trebui sa se facă și în cadrul bisericilor.singura bucurie ca sa zic așa este faptul ca medicii, pompierii și toți cei care au ajutat acești oameni au fost prompți și au dat dovada de umanitate și profesionalism. ...nimeni nu le poate reproșa ceva...

Musafir

#602

2015-11-02 06:03

Vrem spitale nu biserici, pentru ca traim si vrem sa traim langa cei vii. Pe cei care s-au dus ii avem oricum in suflet si cred ca asta conteaza si pentru noi si pentru ei mai mult decat orice biserica

Musafir

#603

2015-11-02 06:09

Biserica și-a pierdut menirea sa spirituală. A devenit o sursă de venituri pentru mai marii preoți, arhiepiscopi și ce-or mai fi ei. Este o afacere! În schimb, școlile și spitalele sunt subfinanțate și trăiesc din nimic. Și tot profesorii și doctorii sunt blamaţi pentru ca primesc cadouri sau șpagă. N-am auzit nimic niciodată despre popi care nu vor să îngroape un mort pentru că familia lui nu are bani să plătească. Nimeni nu vorbește despre aceste orori. Biserica face cele mai puține acte de caritate. E cazul să punem punct odată! Să luăm atitudine!

Musafir

#604

2015-11-02 06:11

Nu e nevoie de comentariu..

Musafir

#605

2015-11-02 06:13

Pentru ca imi e sarba de popi astia care isi bat joc de oamnei .... Preasfintiti lui masa

Musafir

#606

2015-11-02 06:15