Un avion care a scris istorie: YR-BRA. Haideti sa-i gasim un "camin" mai bun!

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2015-02-14 22:16


YR-BRA, primul ROMBAC 1-11 construit in Romania

#52 YR-BRA, primul ROMBAC 1-11 construit in Romania

2015-02-14 22:24

Va multumim tuturor celor care ati semnat petitia, si tuturor celor care sunteti alaturi de noi. Va asteptam si pe Facebook pentru discutii legate de aceasta eronava : https://www.facebook.com/rombac1eleven?ref=hl


Musafir

#53

2015-02-15 06:17

Printr-o intamplare inedita nasterea mea este legata de zborurile de incercare al avionului romanesc IAR80 la Medias in August 1939. Nici acel avion legendar nu a fost pastrata. Directorul Aeroportului Baia Mare Mihai Patrascu recent schimbat cu un avocat, fost subprefect Dorin Buda pe considerente blestemate politice a initiat un muzeu la aerogara cumparand din banii lui un avion WILGA scoasa din uz. Acum praf se alege si din aceasta initiativa. Aceasta petitie trebuie extinsa pe Tara sa pastram istoria aviatiei in Romania.

Musafir

#54

2015-02-15 08:53

Ca unul care am lucrat la IAvB,normal ca doresc sa vad acest avion expus undeva unde sa ne mandrim cu el!

Musafir

#55

2015-02-15 13:20

Ok, suntem suparati, ce e de facut? Intotdeauna ne plangem .... Sa cautam solutii, daca noi nu suntem in stare, sa cautam si sa promovam oamenii care identifica solutiile! Poporul roman e destul de iteligent, are resurse, numai ca persoanele ajunse in posturi cheie uita de acest lucru, sau se fac ca uita, le e frica de scaun, ca-l pierd, e bine pentru ei nu are importanta ce se intampla cu poporul, eu sunt STATUL, am voie sa fac ce vreau cu poporul, stau pe scaun, e bine, ce treaba am eu ca poporul roman a fost in stare sa produca avioane comerciale de linie.... Poate la acest moment, Rombacul e depasit, dar se poate imbunatati .... Vorbesc mult ...
LIVIU
Musafir

#56

2015-02-15 16:01

cand as fi mai batran as dorii si eu un AN 30  scos la pensie sa il pot pune undeva in tara la loc de cinste.


Musafir

#57

2015-02-17 07:06

Sunt un sustinator al aviatiei comerciale din Romania. Multumim!

http://www.adrianpopovici.eu
Cristian B
Musafir

#58

2015-02-18 14:34

Respect pentru aviatia romaneasca !


Musafir

#59

2015-02-20 02:30

Semnat, sa speram ca va fi reabilitat si expus publicului pentru a fi admirat asa cum ar trebui

Musafir

#60

2015-02-22 18:46

Am fost mandru sa-l mangai la aterizare si la plecare, fiindu-mi drag, ca si celelalte care au urmat, asa ca semnez cu mare placere petitia!

Musafir

#61

2015-02-28 14:40

Sa nu aiba soarta IAR-urilor 80 sau al aviasanului IAR-817!

Musafir

#62

2015-03-06 19:50

Împreună reușim!

Musafir

#63

2015-03-25 11:38

Pentru ca am lucrat la acest avion si la celelalte

Musafir

#64

2015-03-28 07:15

Din respect pentru aviatia romana si a oamenilor minunati care se lupta pentru aceasta. Acest avion este un simbol al Romaniei si trebuie onorat ca atare. Bravo initiatorilor acestei petitii!

Musafir

#65

2015-03-28 09:11

Faptul ca Romania a avut tehnicienii si capacitatea de a realiza un astfel de aparat de zbor, nu trebuie sub niciun motiv sa fie dat uitarii !!!

Musafir

#66

2015-03-30 17:01

Unul din lucrurile bune pe care le-a făcut România.

Musafir

#67

2015-04-05 20:06

Pentru ca asa am simtit ca trebuie sa fac!

Musafir

#68

2015-04-07 03:37

Am lucrat cativa ani buni la acest tip de avion si ma leaga multe amintiri ....

Musafir

#69

2015-04-08 16:33

Acest avion trebuie dus in muzeu, restaurat complet interior/exterior si pus la dispozitia publicului larg. Mutarea lui intr-un sens giratoriu pare mai degraba o alternativa mai ieftina.

adi cretu
Musafir

#70

2015-04-09 10:48

Pentru ca am lucrat 5 ani la aceasta gama de avioane.


Musafir

#71

2015-04-22 12:33

din nostalgie...
Aeronews

#72 UPDATE 22 aprilie

2015-04-22 16:23

MULTUMIM celor care au semnat petitia, dar si celor care o vor face! Avem VESTI BUNE, le puteti citi aici.

VALENTIN Iordache, Directorul de Comunicare al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti: "Nu stiu daca YR-BRA va fi mutat in acest an, dar am convingerea ca in 2016 il vom vedea in fata aeroportului Henri Coanda."

CHRISTIAN Heinzmann, CEO-ul TAROM "Ne vom implica pentru a vopsi aeronava in livery-ul original si a-i reda stralucirea de odinioara. De asemenea, suntem gata sa asiguram asistenta tehnica necesara acolo unde este cazul."

 


Musafir

#73

2015-04-22 22:51

Am lucrat in aviatie, sunt legat sufleteste de acest avion. Succes!

Musafir

#74

2015-04-23 05:38

De ce nu ar fi adus la aerogara de la M.Kogalniceanu/Constanta?

Musafir

#75

2015-04-29 17:38

Ca pregatire de baza inginer aeronave, specialitatea motoare aeroreactoare, stagisr in perioada de varf BAC 1-11