Anulare/Modificare lege statut fizioterapeut !

Quoted post


Musafir

#22 Re:

2016-10-21 12:22

#20: -  

 Tin sa te contrazic total! Uitati.va mai bine in programa voastra iar daca ai fost atent/a si fii vazut ce materii face sportul (am scris mai sus) . Nici acum nu vreti sa pricepeti ( in Brasov) ca voi bft.ul faceti majoritatea orelor voastre care tin de kineto la noi la sport cu profesori ce la randul lor au terminat la sport. Ne desconsiderati dar profitati de pregatirea ce va este oferita de facultatea de sport. Nu stiu cum este in alte orase dar la Brasov , bft.ul are cunistintele pe care le are de la noi de la sport . Sunt elevi de la bft care in anul 3 habar nu au ca exista tehnici ca :bobath,kabat,klapp si cer ajutor profesorilor de la sport sa le explice !!! Pai cum puteti spune ca nu avem cunistinte cand bft.ul nici nu stie lucrurile de baza , degeaba face anatomie la greu,degeaba stie toate oasele si muschii daca nici macar nu stie cu ce se mananca profilul lui ( atentie!!!!! Lucrul asta s.a intamplat la un curs de masaj acum doua saptamani)! Este strigator la cer sa vad ca va cereti drepturile cand defapt nici voi nu aveti o pregatire tocmai ok!!

Raspunsuri


Musafir

#23 Re: Re:

2016-10-21 12:40:04

#22: - Re: