Examen național matematica 2016 exercițiul 6

Quoted post

Lucian

#60

2016-06-30 17:00

   V-aș fi recunoscător dacă ați citi tot.

   Am de zis doar atât: Unde se se iau note de la 0 la 8? Poate undeva în altă țară, la noi nu. Și chiar înțeleg, nu era deloc plauzibil la reverificare (zic la reverificare doar pentru că o elevă apărută la știri, vezi Doamne ferește, ea a pus corect și la ”reverificare” a modificat răspunsul într-unul greșit) să te gândești: „Hmmmm uite aici 2 axe... hmm... uite o legendă, ce lengendă nașpa, hai să văd cum e logic, deci note și elevi, hmm.... elevi de la 0 la 8 sau de la 0 la 10, hm... oricare pare a sa fie corectă, dar notele sa fie de la 0 la 8 sau de la 0 la 10, CLAR de la 0 la 8, nu stai, sunt prost... de la 0 la 10 o mai luat colegu' de bacă și 10, dar eu am luat numai de la 1 la 8, hmmm..... haide ca iau axa aia cu 0 - 10 pentru note, ca s-a mai luat și 10 pe la mine prin clasă”

  Observ că generațiile care vin, vin cu din ce în ce mai mulți tineri obrazinci și fără pic de, nu știu cum să zic, deducție, haide-ți să dăm vina pe sistem și d-astea. Graficul ăla, dacă copii dumneavoastră ar face T.I.C (sau informatică cum se mai zice prin gimnaziu in absența noțiunii de T.I.C) ar fi știut că așa apare un tabel in suita office preset, completand datele intr-un tabel si aplicandu-i un grafic, nu totul trebuie să fie simplificat, copii ăia mai trebuie să și gândească oricum. Bine că știu să se plângă, dacă sunt bunii pot să se transfere dacă chiar nu intră unde vor, și dacă sunt așa buni or să facă performanță oriunde s-ar duce și orice ce ar face. 

Raspunsuri

Lucian

#62 Re:

2016-06-30 17:04:25

#60: Lucian -  

 Citind comentarii anterioare am realizat că nu sunt singurul de această părere, oameni și oameni totuși.