Examen National

Quoted post

Sebastian

#4051 3 SI 8

2016-06-29 22:47

Sunt foarte multi copii derutati, intrucat diagrama nu era completa. Atata timp cat nu este specificat "negru pe alb" carei axe ii apartine numarul de elevi si carei axe, cel al notelor obtinute, diagrama poate fi interpretata in orice fel. Altceva de adaugat este punctul 0 care reprezinta originea, apartinand fiecarei axe, nu doar celei verticale acest lucru "daramand" ipoteza "nu exista nota 0". Si, din cate stiu eu, intr-un test nu este obligatoriu ca minim un elev sa reprezinte o nota de la 1 la 10. Acestea fiind spuse, sustin cu tarie ca ar trebui considerate corecte ambele variante, intrucat responsabiii pentru creerea subiectului nu au fost capabili sa il realizeze corect de la bun inceput.
Daca nu ati facut inca o sesizare la minister si aveti de gand, va rog sa luati in calcul si argumentele mele.

Raspunsuri


Musafir

#4066 Re: 3 SI 8

2016-06-29 23:26:51

#4051: Sebastian - 3 SI 8 

 "Argumentele" tale sunt niste prostii.

Cifra 0 nu se refera la nota, ci la numarul prezumtiv de elevi care ar putea sau nu sa fie evaluati cu o anumita nota (conform problemei).

Nu pot sa spun decat : Doamne-Dumnezeule, multi prosti ai mai lasat pe lume.

Da

#4082 Re: 3 SI 8

2016-06-30 00:02:25

#4051: Sebastian - 3 SI 8 

 Bai Sebastian, dar tu nu crezi ca ceri prea multe de la un exercitiu extrem de simplu?!
Auzi la el ''Atata timp cat nu este specificat "negru pe alb" carei axe ii apartine numarul de elevi si carei axe, cel al notelor obtinute''...Bai cap de ou, cat de mura in gura vrei sa iti fie dat?
O nota maxima la un test, examen...este 8 sau 10? Corect, 10, deci daca erai atent sau daca iti functiona creierul corect, puteai sa spui raspunsul corect cu usurinta...