Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post


Musafir

#24171 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mai frate si tu ma supert cu d l diculoiu,vreti sa dam gres,

2014-07-19 13:08

#24169: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mai frate si tu ma supert cu d l diculoiu,vreti sa dam gres,cum

DACA ZICI CA TOTUL E ASCUNS SI MASCAT,SPUNE LUCRURILOR PE NUME,FARA PERDEA,VAD CA STI MULTE,POATE VOR INTELEGE SI ALTII DE LA CONDUCERE,DA MAI MULTE DETALIIII

Raspunsuri


Musafir

#24172 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mai frate si tu ma supert cu d l diculoiu,vreti sa dam g

2014-07-19 13:10:11

#24171: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mai frate si tu ma supert cu d l diculoiu,vreti sa dam gres,

Observi sus detaliu si unde s-au impins lucrurile.

Daca nu achiti, te duci... ACOLO UNDE A SPUS HOSSU, in viteza.

Disponibilizatii trebuie sa-si primeasca  banii.

Sa nu se mai minta.

ART. 37, 38   DIN CCM !!!! SI LEGEA INSOLVENTEI SI ITM SI CODUL MUNCII, Decizia din data de 15.05.2013l, Art. 6...ETC.


Musafir

#24173 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mai frate si tu ma supert cu d l diculoiu,vreti sa dam g

2014-07-19 13:12:51

#24171: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mai frate si tu ma supert cu d l diculoiu,vreti sa dam gres,

OK,AM INTELES,PESTELE SE IMPUTE DE LA CAP,DAR ALTE MODALITATI DE A LE FORTA MINA,CARE AR FI?   CA VAD LA D L MINISTRU NUMAI ABERATIIII