Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
/ #29026 Tăriceanu a încurcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi2014-11-13 21:08Tăriceanu a încurcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi - AUDIOCălin Popescu Tăriceanu, care a mers joi pe noul pod de la Agigea, ce traversează Canalul Dunăre-Marea Neagră, a crezut că se află de fapt pe vechiul pod, de pe DN39, şi s-a contrazis cu jurnaliştii care i-au explicat că a încurcat podurile, spunându-le: "Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi"
Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, şi vicepremierul Liviu Dragnea au mers, joi, să verifice stadiul lucrărilor la noul pod de la Agigea care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră şi face legătura între DN 39 şi A4. Tăriceanu a stat de vorbă cu reprezentanţii constructorului, care i-au prezentat date tehnice privind acest proiect, după care a fost rugat de jurnalişti să îşi exprime părerea despre noul pod, el spunându-le că este vechiul pod, care a fost reabilitat. Ziariştii au încercat să îi explice că a încurcat podurile, însă Tăriceanu i-a contrazis din nou: "Eu vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult decât voi!”.
"Eu am vrut să mă lămuresc cu privire la schemele de încărcare pentru verificarea pe care este normal să o facă constructorul înainte de darea în funcţiune. Sunt în total şapte teste, pentru rezistenţa la înconvoiere şi la torsiune. Aţi înţeles ce înseamnă asta? Nu aţi înţeles! (...) Mă bucur pentru că lucrarea este practic terminată şi urmează să fie dată în funcţiune. Este o lucrare extrem de spectaculoasă, de artă de inginerie, cu o estetică foarte modernă. Sunt lucrări care trebuiesc periodic întreţinute", a spus Tăriceanu. Continuând dialogul cu jurnaliştii care i-au explicat că nu este vorba despre podul hobanat care a funcţionat şi înainte şi a trecut prin lucrări de întreţinere, ci despre un pod nou, Tăriceanu a răspus: "Este un pod parţial nou!”. El a spus că ştie pentru că a mai trecut pe acest pod şi a tăcut încurcat când jurnaliştii i-au arătat podul vechi, aflat la câteva sute de metri în aval. În ajutorul lui Tăriceanu a intervenit vicepremierul Liviu Dragnea. "Până la urmă e cel mai mare pod hobanat din România, ce face legătura între nordul şi sudul Portului Constanţa şi, de asemenea, face legătura cu A4, varianta ocolitoare a municipiului Constanţa şi se evită trecerea prin Lazu şi Agigea. (...) Mai urmează acum şi infrastructura şi drumurile de acces. Este o investiţie extrem de importantă pentru Constanţa şi toată zona de aici. Este până la urmă o lucrare de artă cu care Constanţa o să se mândrească”, a declarat Liviu Dragnea. La eveniment era aşteptat şi premierul Victor Ponta, care ar fi urmat să ajungă cu elicopterul şi care şi-a anulat vizita din cauza ceţii. La vizita lui Tăriceanu şi Dragnea au luat parte câteva sute de persoane, localnici şi susţinători ai PSD, aduse cu microbuzele. În prezenţa celor doi, constructorii au făcut teste de rezistenţă a podului, fiind aduse 36 de camioane. Constructorii spun că în urma acestor teste de rezistenţă a structurii, care au început de marţi, vor fi făcute ultimele reglaje ale hobanelor. Constructorii le-au prezentat oficialilor informaţii despre construcţia podului, fără a putea preciza o dată exactă la care va fi dat în folosinţă pentru că drumul cu două benzi, construit în continuarea podului rutier şi care va face joncţiunea cu DN39, în apropierea intrării în staţiunea Eforie Nord, nu este încă gata. Lucrările la podul de la Agigea au început în iulie 2010, după ce au fost întârziate mai bine de jumătate de an din cauza contestaţiilor depuse la procedurile de atribuire a lucrărilor şi a selectării consultantului. Firma care a câştigat licitaţia pentru reabilitarea podului este Bilfinger Berger Baugesellschaft, iar valoarea contractului este de 3,8 milioane de euro, fără TVA. Podul rutier la kilometrul 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră, cu o structură de tip hobanat, este cel mai mare pod de acest gen din România. Potrivit datelor furnizate de CNADNR, podul are o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 de metri şi lăţimea de 17,4 metri, permiţând circulaţia pe patru benzi. Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Valoarea totală a contractului de finanţare pentru întregul proiect ”Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări aferente infrastructurii rutiere şi de acces în Portul Constanţa” este de 191.797.112 de lei. Lucrările au inclus şi construcţia unui drum cu două benzi care face legătura între pod şi DN39, în apropierea intrării în staţiunea Eforie Nord. Lucrările au finanţate prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului. |
|
CEREM DEMITEREA LUI VASILE BANESCU
Susține ridicarea limitelor plăților în numerar! Cu o semnătură revenim la normalitate!
Cerem ca Ambasada României din Israel să fi mutată de la Tel Aviv la Ierusalim
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Susținerea funcționării în actuala formulă cu personalitate juridică a Centrului de Resurse și Asistență Educațională Speranța din Timisoara,și dupa 1.09.2024.
731 Creat: 2024-03-15
Cantină pentru studenții de la Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor
183 Creat: 2024-03-18
STOP !!! Preluării ABUZIVE a blocurilor de studii de la Universitatea Pedagogică de Stat ”Ion Creangă”
1857 Creat: 2024-03-13
Protest avocati: elimin. oblig. e-factura, abrog interdictie plati in numerar, CASS av , abrogare OUG 109/2023 (Hub financiar), abrogare 116/2023 (S.I.I.S.N.), respectarea suprematiei Constitutiei
3476 Creat: 2024-02-20
In atentia IPJ Maramureș ,Protecția animalelor!
122 Creat: 2024-03-14
DREPTATE PENTRU FAMILIA BĂDĂRUȚĂ!
62 Creat: 2024-03-18
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
1133 Creat: 2024-01-29
REDUCEȚI prețul apei! - Petiție pentru reducerea prețului apă-canal la ATM Mediaș!
712 Creat: 2024-03-11
Dreptate pentru 🐕 NEGRUȚU
97 Creat: 2024-03-17
Petiție împotriva propunerilor CNATDCU - comisia CHIMIE - 2024
164 Creat: 2024-03-15
Spuneti NU construirii unui nou bloc pe strada Jepilor nr. 14 A si a modificarii PUZ !
405 Creat: 2024-03-14
PETIȚIE PENTRU MONTAREA LIMITATOARELOR DE VITEZĂ ÎN LOCALITATEA SLIMNIC SI RUSI DIN JUDETUL SIBIU
35 Creat: 2024-03-18
Etnicii români spun un NU hotărât modificărilor abuzive la Legea cetățeniei române nr.21/1991
191 Creat: 2024-03-04
SUSTIN TRECEREA OREI DE NASTERE PE CERTIFICATUL DE NASTERE
3850 Creat: 2023-12-09
Evaziune la Bruxelles
24 Creat: 2024-03-18
Vrem adăposturi pentru câinii comunitari
51 Creat: 2024-03-17
Fără câini vagabonzi pe străzile din comuna Banloc!
18 Creat: 2024-03-18
Solicităm Deschiderea Drumului Transalpina de la 1 Mai: Sprijiniți Turismul Montan
109 Creat: 2024-03-16
Abrogarea OUG 49/2019 și a legii 204/2019 ale transportului alternativ
1174 Creat: 2023-08-08
Petiţie împotriva încercării de modificare a OUG 49-2019
3677 Creat: 2024-03-11